Want even een moment iets te ver naar de zijkant is hetzelfde als kilometers lang constant van de ene baan naar de andere zwalken omdat je met je telefoon speelt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:37 schreef stinkie het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)geren-over-weg.dhtml
Na elke aanrijding wordt dit dus het excuus: "tsja, uitwijken, had gekund, maar ik wil mijn rijbewijs niet kwijt"![]()
moet je maar niet sms'en tijdens het rijdenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:45 schreef RetepV het volgende:
En wat als je motorrijder bent en wat binnen je eigen rijbaan heen en weer slingert?
Want je mag niet slingeren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:51 schreef Deuce92 het volgende:
Dus de volgende keer dat er een kind voor je auto springt gewoon lekker negeren.
Natuurlijk selectie.
Uhm.. dat mag sowieso al niet, net als slingeren met de auto altijd al niet mocht. Is gewoon gevaarlijk rijgedrag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:45 schreef RetepV het volgende:
En wat als je motorrijder bent en wat binnen je eigen rijbaan heen en weer slingert?
Ik, als het kan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:50 schreef Polenbatser het volgende:
Wie wijkt er dan ook uit voor een poes?
Een homo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:50 schreef Polenbatser het volgende:
Ik geef anders gewoon extra gas als zo'n beest de weg op schiet.quote:
nou sorry, maar als je idd. een ongeval creeert omdat je niet over die duif heen wilde rijden, dan verdien je serieus een enkeltje schredder w.b.t. je roze papiertje...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:50 schreef Polenbatser het volgende:
Dat is bij poesen zeer onverstandig. Grotere kans dat je ze raakt als je uitwijkt dan wanneer je een rechte lijn aanhoudt.quote:
quote:"De reden van het slingeren maakt volgens de rechter niet uit. Wanneer iemand tijdens het rijden aan het appen of bellen is en niet kaarsrecht rijdt, kan een rijexamen worden opgelegd. Maar als iemand uitwijkt voor een poes kan dat ook.' Dat kan volgens Kabel leiden tot willekeur. Bovendien is het CBR 'de enige die er beter van wordt.'
Als er niemand achter/naast me zit doe ik dat zeker wel hoor, voor elk dier overigens. Als je kan uitwijken zonder ongevallen te veroorzaken ga je toch geen beesten doodrijden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:50 schreef Polenbatser het volgende:
Nee tuurlijk niet, maar ik trap eigenlijk alleen op de rem dan, ga niet lopen slingeren. Meestal springt het dier trouwens ook wel op tijd weg. Nog nooit gehad met poezen, wel een keer een ree.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:50 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Als er niemand achter/naast me zit doe ik dat zeker wel hoor, voor elk dier overigens. Als je kan uitwijken zonder ongevallen te veroorzaken ga je toch geen beesten doodrijden?
Ja, klopt, ik slinger dan enkel als het zo'n stom beest is wat bijvoorbeeld verblind is door de koplampen (heb ik soms met katten, weet niet hoe dat komt). M'n ouders hebben wel eens een ree doodgereden, hun hele auto kapot (is ook alweer 20 jaar geleden)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:55 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar ik trap eigenlijk alleen op de rem dan, ga niet lopen slingeren. Meestal springt het dier trouwens ook wel op tijd weg. Nog nooit gehad met poezen, wel een keer een ree.Gelukkig sprong die ook op tijd weg, want remmen was niet meer gelukt en dat hadden ik, de ree en de auto niet fijn gevonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |