Een paar uur????quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:24 schreef minthy het volgende:
Neen @TT. Dan ben ik gewoon lekker een paar uurtjes onbereikbaar
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:24 schreef minthy het volgende:
Neen @TT. Dan ben ik gewoon lekker een paar uurtjes onbereikbaar
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een paar uur????
Respect Rubbereend![]()
![]()
quote:
Het onweert hier nuquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:35 schreef minthy het volgende:
Maar wat wás het een lekker weertje vandaag!
Dat was een subtiele poging tot verandering van onderwerpquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het onweert hier nu
Lekker weer? waar heb je het over?
Vanmiddag was het ff ok... maar die pret was ook al snel over
Wat was er mis met het onderwerpquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat was een subtiele poging tot verandering van onderwerp![]()
Maar ook best oprecht, heb grandioze buienluchten gezien vanavond![]()
Niet zoveel, maar ik ben nogal happerig de laatste tijd en daarmee ook extreem openhartig. Niet handigquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat was er mis met het onderwerp?
het was een verhelderend weekendquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet zoveel, maar ik ben nogal happerig de laatste tijd en daarmee ook extreem openhartig. Niet handig![]()
Happen wordt Rubbereend ook niet blij vanquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet zoveel, maar ik ben nogal happerig de laatste tijd en daarmee ook extreem openhartig. Niet handig![]()
Tevens Shaun of the dead aan het kijken
ach, doet ze gewoon dr gebitje uitquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Happen wordt Rubbereend ook niet blij van
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het was een verhelderend weekend
Toffe filmquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Tevens Shaun of the dead aan het kijken
Hoort in deze band thuisquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Happen wordt Rubbereend ook niet blij van
Maar goed ik hou al op
Deze contrabassist
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach, doet ze gewoon dr gebitje uit
Echt hequote:
Bespaar jezelf de gehoorbeschadigingquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:19 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
[..]Wat was dit, zal ik het terugluisteren?
Nu word ik alleen maar nieuwsgieriger. En van GBTTZ krijg ik toch ook bloedende oren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bespaar jezelf de gehoorbeschadiging
In dat geval kan je maar beter gaan luisteren, als de vloeistoffen toch al uit je oren stromen kan dit er ook wel bijquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:24 schreef alors het volgende:
[..]
Nu word ik alleen maar nieuwsgieriger. En van GBTTZ krijg ik toch ook bloedende oren.
Die uithalen ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In dat geval kan je maar beter gaan luisteren, als de vloeistoffen toch al uit je oren stromen kan dit er ook wel bij
Echt, ik wil niet zeggen dat mijn covers goed zijn, maar als dit op de radio komt verdien ik eigenlijk ook gewoon een stukje air-timequote:
Speciaal voor jou dan nu Mumford & Sonsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
Just for tonightWat een grafplaat
Gelukkig NOOIT meer wat van gehoord, die gasten
Ben blij dat ik even buiten het bereik was van de radioquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:57 schreef alors het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan nu Mumford & Sons
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
R&P / Hoe voorkom je een kort pittig kapsel vrouw
Goed topic
Heb jij het kort pittig kapsel gesprek al gehad met J? Aangezien ze ook bijna over de 30 gaat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Overigens terechte klacht/vraag van TS
Uiteraard... Standaard onderwerp op date nummer 1. Als ze dan afschrikken weet ik genoegquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb jij het kort pittig kapsel gesprek al gehad met J? Aangezien ze ook bijna over de 30 gaat.
Dat laatste is op te lossen met haarverf in een fatsoenlijke kleur en dus niet pittig rood of zoiets.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Uiteraard... Standaard onderwerp op date nummer 1. Als ze dan afschrikken weet ik genoeg
Ze haat het ook dat vrouwen hun vrouwelijkheid vrijwillig verliezen, dus dat zit wel goed
Maar goed, ze is wel al grijs
Het is wel rood bij haarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat laatste is op te lossen met haarverf in een fatsoenlijke kleur en dus niet pittig rood of zoiets.
Je bent gedoemd. Succes ermee.quote:
Dat niet... Nooit een foto gezienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent gedoemd. Succes ermee.
Is ze ook brildragend?
Ik ga jouw FB niet afturen naar foto's van je (ex-)vriendinnen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat niet... Nooit een foto gezien?
Ik Twitter je wel evenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga jouw FB niet afturen naar foto's van je (ex-)vriendinnen...
Ik welquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga jouw FB niet afturen naar foto's van je (ex-)vriendinnen...
quote:
Eens met Sersj. En rood haar is ook niet lelijk, het is het korte haar wat het tot doodzonde maakt.quote:
Je weet wat ze zeggen over meisje met rode harenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:40 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Eens met Sersj. En rood haar is ook niet lelijk, het is het korte haar wat het tot doodzonde maakt.
Roest op het dak, vocht in de kelder?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over meisje met rode haren
Dat zeg ik nergens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je neemt graag SC's exen over?
Ik heb het nog nooit zó mooi omschreven zien worden. Chapeau!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Roest op het dak, vocht in de kelder?
Precies! Onze Arne wist het goed te verwoorden, al heb ik nooit een meisje gekust op een sexy manier.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over meisje met rode haren
Sersjee nu ookquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Roest op het dak, vocht in de kelder?
Semi-legitiem stalken is de shit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sersjee nu ook
Voegt me net toe op fb
2 roodharige vriendinnetjes gehad. Ik kan het bevestigenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Onze Arne wist het goed te verwoorden, al heb ik nooit een meisje gekust op een sexy manier.
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Semi-legitiem stalken is de shit.
Dankquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze ziet er wel leuk uit SC! Puik werk.
Zal ik het ook rood laten verven? Zomaar, als verrassingquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
2 roodharige vriendinnetjes gehad. Ik kan het bevestigen
Ik voeg J ook even toequote:
Wordt dat niet in heel Nederland gebruikt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit zó mooi omschreven zien worden. Chapeau!
Ik heb het in de regio 0251 nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wordt dat niet in heel Nederland gebruikt?
Ik ken het niet, maar waar ik vandaan komt hebben we alleen maar blonde mensen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
quote:
Hier wordt bij roodharige kindertjes "va had roest in de piepe" gezegd. (Vader had roest in de "leidingen")quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je wil hem raken?quote:
Nee, uitscheldenquote:
Nog even en je bent een beroemdheidquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:05 schreef 3rdRock het volgende:
ik sta op de 3voor12frieslandwebsite: http://3voor12.vpro.nl/lo(...)014/VanderBuyst.html
[ afbeelding ]
foto van het publiek en dan in de linkerhelft met het rode shirt![]()
![]()
jaja, ze beginnen me te kennen in celebrityland. afgelopen dagen getweet met The Dirty Denims en met Marlijn "Danni Lowinski" Weerdenburgquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog even en je bent een beroemdheid
Gewoon het album opzettenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:35 schreef Sersjee het volgende:
Heel veel hartjes voor The War On Drugs. Kijk maar:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrukquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Topic is wel een beetje dood he vandaag?
Ik ook al.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrruk
Ja en de vakantieperiode waardoor ik wat extra taken hebquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook al.
Die dinsdag hakt er wel in he?
Da's wel waar jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:25 schreef Pandaplint het volgende:
Prima vent die Jan Smit. Alleen die muziek
Genieten nuquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:25 schreef Pandaplint het volgende:
Prima vent die Jan Smit. Alleen die muziek
twitter:Domien twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 16:27:23@jansmit NATUURLIJK heb je dan een hit, als je op nr 2 staat! ;-) #lekkerbezig reageer retweet
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:Domien twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 16:27:23@jansmit NATUURLIJK heb je dan een hit, als je op nr 2 staat! ;-) #lekkerbezig reageer retweet
![]()
![]()
.
Iddquote:
Het is het grootste nieuws in de wereld op het moment, wat is er met jou?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:35 schreef Pandaplint het volgende:
Kan dit niet in shownieuws. Kom op zeg. Een fucking acteur..
GET IN THA CHOPPA! NOOUUUWWWWquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:35 schreef PSYCHEV het volgende:
Arnold Schwarzenegger horen praten blijft hilarisch.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:35 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Het is het grootste nieuws in de wereld op het moment, wat is er met jou?
Fixedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het gejank gestotter om Lowlands-kaarten.
Ik lasop nu.nl dat er nog genoeg worden aangeboden her en der, tegen normale prijzen. Maarja, echte Nederlanders hequote:
Op 3FM draaiden ze toenstraks Jan Smitquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:16 schreef minthy het volgende:
Ik hoorde Fransie Bauer vanmiddag allerlei Nederlandstalige klassiekers verneuken. Mijn leven is klaar nu![]()
/azijnzeikerij
OpenOffice.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
En toen deed mijn Word versie niet meer, want de trial periode is verlopen
Toch wel elke keer een faal dat er geen standaard office pakket bij je nieuwe laptop zit.
Gewoon nieuwe laptop kopen dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
En toen deed mijn Word versie niet meer, want de trial periode is verlopen
Toch wel elke keer een faal dat er geen standaard office pakket bij je nieuwe laptop zit.
Geprobeerd om mee te werken. Ik werd er dolletjes fan. Ik denk dat ik teveel office gewend bent. Openoffice voelt voor mij aan alsof ik terug ga naar Windows 95.quote:
Ja maar dan krijg je weer een nieuwe trialquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Net 2 maanden geleden gedaan
Ringbaardjequote:
owgod.... npo3fm. wat een kutnaam.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:31 schreef Dagoduck het volgende:
Nog een week mensen, gaan jullie dan aan de TT change?
en dan straks NPO3DAB+quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owgod.... npo3fm. wat een kutnaam.
NPO Radio 1 klinkt nog kutter.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owgod.... npo3fm. wat een kutnaam.
Nooit. Staking, boycot alles.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:31 schreef Dagoduck het volgende:
Nog een week mensen, gaan jullie dan aan de TT change?
[HILVERSUM 3 SC #4729]quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nooit. Staking, boycot alles.
Idd zelfde soort stemquote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:45 schreef Pandaplint het volgende:
Deze beller klinkt als de Engelse Dries Roelvink
ongandigendagquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:43 schreef SilentChaos het volgende:
Verder is het vandaag mijn dag![]()
![]()
Linkshandigendag![]()
![]()
Onhandig bedoel je?quote:
quote:
Ik typte met linksquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Onhandig bedoel je?
Ik ben verdomd handig voor een linkshandigen... Voor m'n gevoel heb ik 2 linker handen
[..]
Verder: Watskebeurt![]()
![]()
Venema gaat weer lekker!quote:
toen vond ik hem al minder worden.quote:
Blijft mooiquote:
Ik vind Dangerous wel echt een geniale CD met een paar enorme parels van platen eropquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
toen vond ik hem al minder worden.
Of ik werd ouder, kan ook.
Dat intro was inderdaad erg leuk om op de radio te doenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind Dangerous wel echt een geniale CD met een paar enorme parels van platen erop
Leuk trouwens dat Black & White met intro en al werd gedraaidGebeurt niet vaak op de radio
Zou het raar vinden als ze niet vegetarisch waren.quote:
de onbekende soldaat misschien?quote:
Laat me raden. Je staat bij z'n grafquote:
oh, verrek, dat zou natuurlijk zomaar kunnenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Laat me raden. Je staat bij z'n graf
Ik vier het met je meequote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:43 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
Linkshandigendag![]()
![]()
Nog niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Laat me raden. Je staat bij z'n graf
Linkshandigen Roeleren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:43 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
Linkshandigendag![]()
![]()
je staat al in de effeekdom stand?quote:
Pino en Luna zijn aan het fokken op hetzelfde account?quote:
Uh neequote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pino en Luna zijn aan het fokken op hetzelfde account?
Maak dan een nieuw account aan en noem het DePino.
Dat zie je niet vaak bij Ghanezen... dat het kort is...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ghaneze mannen met hun accent
Met andere woorden; ik ga weer een interview luisteren, gelukkig is dit een hele korte
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zie je niet vaak bij Ghanezen... dat het kort is...
Klopt, normaal gesproken zijn ze langer van stof.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van stof?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, normaal gesproken zijn ze langer van stof.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
en daar ging bijna mijn koffiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Aparte condooms.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, normaal gesproken zijn ze langer van stof.
Bij mij ging hij helemaal...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
en daar ging bijna mijn koffie
Er zijn niet genoeg geiten en schapen darmen om de vraag aan te kunnen...quote:
Je ging dus goed los in Ghana?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn niet genoeg geiten en schapen darmen om de vraag aan te kunnen...
In November krijg je er wel 1 van mequote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij mij ging hij helemaal...
SC, ik eis een nieuw bakkie!!
Ik heb een cafe au lait kindje thuis zitten waarvan ik de vader niet weet. Dus het antwoord is ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je ging dus goed los in Ghana?
Je werkt aan een 50 shades of brown gezinnetje?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een cafe au lait kindje thuis zitten waarvan ik de vader niet weet. Dus het antwoord is ja.
Ik ga nu voor een Portugees kindje
Jups.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je werkt aan een 50 shades of brown gezinnetje?
Deal!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In November krijg je er wel 1 van me
Weezer
Hier schijnt de zonquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:48 schreef alors het volgende:
Dit nummerEn het giet met bakken uit de lucht
Hier net ook, straks ook wel weer, net zo'n buienlijn die over trok.quote:
Kak, ik ben zo aan de beurtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:50 schreef alors het volgende:
[..]
Hier net ook, straks ook wel weer, net zo'n buienlijn die over trok.
Muuh hangt er netquote:
Nou het ging wel even tien minuten flink tekeer. Blauwe luchten nu weer in aantocht gelukkig.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Muuh hangt er net![]()
Is het een laf buitje? Dan laat ik het maar hangen
Hij kwam zeker Hoogiequote:
Ik ben pas weer beschikbaar na dit weekendquote:
Voor Mint maak je altijd tijd, hoe druk je ook bent.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben pas weer beschikbaar na dit weekend
Oefenen, optreden, bruiloft rijdenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor Mint maak je altijd tijd, hoe druk je ook bent.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:16 schreef alors het volgende:
Lunchbox 2 natuurlijk. 1 is echt ebola.
De meest commerciële plaat ooit zo ongeveer. Inspelen op onzekere dikkertjesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
Mika
Big Girls You are Beautiful
Alhoewel...
[ afbeelding ]
Ach, Queen had Fat bottomed girlsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De meest commerciële plaat ooit zo ongeveer. Inspelen op onzekere dikkertjes
Oh, is ook goed hoor! Zoveel haast heeft het nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben pas weer beschikbaar na dit weekend
Weet wat je zegt...quote:
Queenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, Queen had Fat bottomed girls
Waarheidquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
Mika
Big Girls You are Beautiful
Alhoewel...
[ afbeelding ]
Hoi Henkquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
ChatGirl en Muis dansen op de bar
Ze nemen hem inderdaad wat in de zeikquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je hoort echt continu dat deze gasten die hele air van Ekdom hekelen. Ze doen niet eens moeite t te verbergen
Wat doen ze?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ze nemen hem inderdaad wat in de zeik
Beetje de vaste items verneukenquote:
Hahah nou idd, ik kreeg er een beetje rillingen van. 'Avonturen beleven, plezier maken'quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
,,Avonturen beleven", hij sprak t uit alsof hij t infantiele zoontje is van Theo en Thea
Inb4 SCquote:
moest ik ook gelijk aan denkenquote:
Ik zie het jaquote:
Ik doe aan naaktfotografiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Pandaplint op 13-08-2014 14:15:54 ]Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Ik lust geen kaasquote:
Kaasquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik lust geen kaas![]()
Tenzij het gesmolten is, zoals bij een tosti of een pizza
Pizza Quattro Formaggiquote:
Van pizza ben ik dan weer niet zo'n fan.quote:
Nou, daar gaat je relatie met 3rdRockquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van pizza ben ik dan weer niet zo'n fan.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, daar gaat je relatie met 3rdRock
Of een Pizza Cazzo Formaggioquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |