Een paar uur????quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:24 schreef minthy het volgende:
Neen @TT. Dan ben ik gewoon lekker een paar uurtjes onbereikbaar
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:24 schreef minthy het volgende:
Neen @TT. Dan ben ik gewoon lekker een paar uurtjes onbereikbaar
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een paar uur????
Respect Rubbereend![]()
![]()
quote:
Het onweert hier nuquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:35 schreef minthy het volgende:
Maar wat wás het een lekker weertje vandaag!
Dat was een subtiele poging tot verandering van onderwerpquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het onweert hier nu
Lekker weer? waar heb je het over?
Vanmiddag was het ff ok... maar die pret was ook al snel over
Wat was er mis met het onderwerpquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat was een subtiele poging tot verandering van onderwerp![]()
Maar ook best oprecht, heb grandioze buienluchten gezien vanavond![]()
Niet zoveel, maar ik ben nogal happerig de laatste tijd en daarmee ook extreem openhartig. Niet handigquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat was er mis met het onderwerp?
het was een verhelderend weekendquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet zoveel, maar ik ben nogal happerig de laatste tijd en daarmee ook extreem openhartig. Niet handig![]()
Happen wordt Rubbereend ook niet blij vanquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet zoveel, maar ik ben nogal happerig de laatste tijd en daarmee ook extreem openhartig. Niet handig![]()
Tevens Shaun of the dead aan het kijken
ach, doet ze gewoon dr gebitje uitquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Happen wordt Rubbereend ook niet blij van
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het was een verhelderend weekend
Toffe filmquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Tevens Shaun of the dead aan het kijken
Hoort in deze band thuisquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Happen wordt Rubbereend ook niet blij van
Maar goed ik hou al op
Deze contrabassist
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach, doet ze gewoon dr gebitje uit
Echt hequote:
Bespaar jezelf de gehoorbeschadigingquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:19 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
[..]Wat was dit, zal ik het terugluisteren?
Nu word ik alleen maar nieuwsgieriger. En van GBTTZ krijg ik toch ook bloedende oren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bespaar jezelf de gehoorbeschadiging
In dat geval kan je maar beter gaan luisteren, als de vloeistoffen toch al uit je oren stromen kan dit er ook wel bijquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:24 schreef alors het volgende:
[..]
Nu word ik alleen maar nieuwsgieriger. En van GBTTZ krijg ik toch ook bloedende oren.
Die uithalen ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In dat geval kan je maar beter gaan luisteren, als de vloeistoffen toch al uit je oren stromen kan dit er ook wel bij
Echt, ik wil niet zeggen dat mijn covers goed zijn, maar als dit op de radio komt verdien ik eigenlijk ook gewoon een stukje air-timequote:
Speciaal voor jou dan nu Mumford & Sonsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
Just for tonightWat een grafplaat
Gelukkig NOOIT meer wat van gehoord, die gasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |