Een paar uur????quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:24 schreef minthy het volgende:
Neen @TT. Dan ben ik gewoon lekker een paar uurtjes onbereikbaar
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:24 schreef minthy het volgende:
Neen @TT. Dan ben ik gewoon lekker een paar uurtjes onbereikbaar
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een paar uur????
Respect Rubbereend![]()
![]()
quote:
Het onweert hier nuquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:35 schreef minthy het volgende:
Maar wat wás het een lekker weertje vandaag!
Dat was een subtiele poging tot verandering van onderwerpquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het onweert hier nu
Lekker weer? waar heb je het over?
Vanmiddag was het ff ok... maar die pret was ook al snel over
Wat was er mis met het onderwerpquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat was een subtiele poging tot verandering van onderwerp![]()
Maar ook best oprecht, heb grandioze buienluchten gezien vanavond![]()
Niet zoveel, maar ik ben nogal happerig de laatste tijd en daarmee ook extreem openhartig. Niet handigquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat was er mis met het onderwerp?
het was een verhelderend weekendquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet zoveel, maar ik ben nogal happerig de laatste tijd en daarmee ook extreem openhartig. Niet handig![]()
Happen wordt Rubbereend ook niet blij vanquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet zoveel, maar ik ben nogal happerig de laatste tijd en daarmee ook extreem openhartig. Niet handig![]()
Tevens Shaun of the dead aan het kijken
ach, doet ze gewoon dr gebitje uitquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Happen wordt Rubbereend ook niet blij van
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het was een verhelderend weekend
Toffe filmquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Tevens Shaun of the dead aan het kijken
Hoort in deze band thuisquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Happen wordt Rubbereend ook niet blij van
Maar goed ik hou al op
Deze contrabassist
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach, doet ze gewoon dr gebitje uit
Echt hequote:
Bespaar jezelf de gehoorbeschadigingquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:19 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
[..]Wat was dit, zal ik het terugluisteren?
Nu word ik alleen maar nieuwsgieriger. En van GBTTZ krijg ik toch ook bloedende oren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bespaar jezelf de gehoorbeschadiging
In dat geval kan je maar beter gaan luisteren, als de vloeistoffen toch al uit je oren stromen kan dit er ook wel bijquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:24 schreef alors het volgende:
[..]
Nu word ik alleen maar nieuwsgieriger. En van GBTTZ krijg ik toch ook bloedende oren.
Die uithalen ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In dat geval kan je maar beter gaan luisteren, als de vloeistoffen toch al uit je oren stromen kan dit er ook wel bij
Echt, ik wil niet zeggen dat mijn covers goed zijn, maar als dit op de radio komt verdien ik eigenlijk ook gewoon een stukje air-timequote:
Speciaal voor jou dan nu Mumford & Sonsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
Just for tonightWat een grafplaat
Gelukkig NOOIT meer wat van gehoord, die gasten
Ben blij dat ik even buiten het bereik was van de radioquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:57 schreef alors het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan nu Mumford & Sons
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
R&P / Hoe voorkom je een kort pittig kapsel vrouw
Goed topic
Heb jij het kort pittig kapsel gesprek al gehad met J? Aangezien ze ook bijna over de 30 gaat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Overigens terechte klacht/vraag van TS
Uiteraard... Standaard onderwerp op date nummer 1. Als ze dan afschrikken weet ik genoegquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb jij het kort pittig kapsel gesprek al gehad met J? Aangezien ze ook bijna over de 30 gaat.
Dat laatste is op te lossen met haarverf in een fatsoenlijke kleur en dus niet pittig rood of zoiets.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Uiteraard... Standaard onderwerp op date nummer 1. Als ze dan afschrikken weet ik genoeg
Ze haat het ook dat vrouwen hun vrouwelijkheid vrijwillig verliezen, dus dat zit wel goed
Maar goed, ze is wel al grijs
Het is wel rood bij haarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat laatste is op te lossen met haarverf in een fatsoenlijke kleur en dus niet pittig rood of zoiets.
Je bent gedoemd. Succes ermee.quote:
Dat niet... Nooit een foto gezienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent gedoemd. Succes ermee.
Is ze ook brildragend?
Ik ga jouw FB niet afturen naar foto's van je (ex-)vriendinnen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat niet... Nooit een foto gezien?
Ik Twitter je wel evenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga jouw FB niet afturen naar foto's van je (ex-)vriendinnen...
Ik welquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga jouw FB niet afturen naar foto's van je (ex-)vriendinnen...
quote:
Eens met Sersj. En rood haar is ook niet lelijk, het is het korte haar wat het tot doodzonde maakt.quote:
Je weet wat ze zeggen over meisje met rode harenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:40 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Eens met Sersj. En rood haar is ook niet lelijk, het is het korte haar wat het tot doodzonde maakt.
Roest op het dak, vocht in de kelder?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over meisje met rode haren
Dat zeg ik nergens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je neemt graag SC's exen over?
Ik heb het nog nooit zó mooi omschreven zien worden. Chapeau!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Roest op het dak, vocht in de kelder?
Precies! Onze Arne wist het goed te verwoorden, al heb ik nooit een meisje gekust op een sexy manier.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over meisje met rode haren
Sersjee nu ookquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Roest op het dak, vocht in de kelder?
Semi-legitiem stalken is de shit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sersjee nu ook
Voegt me net toe op fb
2 roodharige vriendinnetjes gehad. Ik kan het bevestigenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Onze Arne wist het goed te verwoorden, al heb ik nooit een meisje gekust op een sexy manier.
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Semi-legitiem stalken is de shit.
Dankquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze ziet er wel leuk uit SC! Puik werk.
Zal ik het ook rood laten verven? Zomaar, als verrassingquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
2 roodharige vriendinnetjes gehad. Ik kan het bevestigen
Ik voeg J ook even toequote:
Wordt dat niet in heel Nederland gebruikt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit zó mooi omschreven zien worden. Chapeau!
Ik heb het in de regio 0251 nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wordt dat niet in heel Nederland gebruikt?
Ik ken het niet, maar waar ik vandaan komt hebben we alleen maar blonde mensen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
quote:
Hier wordt bij roodharige kindertjes "va had roest in de piepe" gezegd. (Vader had roest in de "leidingen")quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je wil hem raken?quote:
Nee, uitscheldenquote:
Nog even en je bent een beroemdheidquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:05 schreef 3rdRock het volgende:
ik sta op de 3voor12frieslandwebsite: http://3voor12.vpro.nl/lo(...)014/VanderBuyst.html
[ afbeelding ]
foto van het publiek en dan in de linkerhelft met het rode shirt![]()
![]()
jaja, ze beginnen me te kennen in celebrityland. afgelopen dagen getweet met The Dirty Denims en met Marlijn "Danni Lowinski" Weerdenburgquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog even en je bent een beroemdheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |