verwarrendquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:53 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Sterker nog, het is 'Snoop Dogg a.k.a. Snoop Lion'.
Toch nooit heel bijzonder geweest? Heb ze altijd erg wisselvallig gevonden. De nummers van "In Love" gaan van wel okay naar best wel kut.quote:
Die EP bestond uit 4 fantastische nummers, waarvan 1 nummer zelfs het beste nummer van het hele jaar was, mijns inziens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Toch nooit heel bijzonder geweest? Heb ze altijd erg wisselvallig gevonden. De nummers van "In Love" gaan van wel okay naar best wel kut.
Dit nummer van de nieuwe plaat is overigens wel erg goed, misschien wel het beste dat Peace heeft opgenomen. Je moet alleen even je kennis van die eerste plaat uitschakelen om het te kunnen waarderen gok ik...
Hier kan ik wel redelijk inkomen ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die EP bestond uit 4 fantastische nummers, waarvan 1 nummer zelfs het beste nummer van het hele jaar was, mijns inziens.
Het album zelf was redelijk, maar enorm teleurstellend.
Ik hoop niet dat je het over die cover hebt die op de EP stond...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:38 schreef Norrage het volgende:
D
[..]
Die EP bestond uit 4 fantastische nummers, waarvan 1 nummer zelfs het beste nummer van het hele jaar was, mijns inziens.
Het album zelf was redelijk, maar enorm teleurstellend.
Jazeker wel. Een van de beste nummers die ik de laatste 5 jaar heb gehoordquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het over die cover hebt die op de EP stond...
Ik bedoelde California Daze eigenlijk. Maar die cover is ook briljant.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het over die cover hebt die op de EP stond...
Beetje slap excuus in mijn ogen. Als je niet weet dat het een cover is zou je hem niet herkennen als cover.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:51 schreef Grobbel het volgende:
Zegt ook wel iets over een band als een trance cover, of all things, het beste is dat ze volgens velen op plaat hebben geslingerd.
Cali Daze wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:52 schreef Norrage het volgende:
Ach,al die 4 nummers zijn ernstig goed. En niks is op de plaat gekomen
Mjah, in combinatie met California Daze, Bloodshake...waren de verwachtingen zeker hooggespannen. Eigenlijk hebben ze op plaat alleen met Wraith iets weten te presteren...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:51 schreef Grobbel het volgende:
Zegt ook wel iets over een band als een trance cover, of all things, het beste is dat ze volgens velen op plaat hebben geslingerd.
Dacht dat van de bonus-nummers was, zoals Bloodshake? Stond ie op de "normale" plaat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beetje slap excuus in mijn ogen. Als je niet weet dat het een cover is zou je hem niet herkennen als cover.
[..]
Cali Daze wel.
Op mijn LP wel, en niet op de bonusplaat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dacht dat van de bonus-nummers was, zoals Bloodshake? Stond ie op de "normale" plaat?
Slap excuus? Zo'n vreemd punt van kritiek is het toch niet als het nummer dat als een creatief hoogtepunt wordt gezien eigenlijk door een ander is geschreven? Het voelt een beetje alsof ze het als gimmick hebben opgenomen om hun early shows op te vullen en een speciale draai te geven, zoals wel meer beginnende bandjes doen. Niks mis mee, maar je zou er toch niet aan moeten denken dat bijvoorbeeld de "Remember Me"-cover van Tame Impala nog steeds wordt aangehaald als één van hun beste nummers.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beetje slap excuus in mijn ogen. Als je niet weet dat het een cover is zou je hem niet herkennen als cover.
Maar mijn hele punt is juist dat dat nummer volledig onherkenbaar is. Als ze het Delicious (I Am) hadden genoemd hadden we het hier überhaupt niet over gehad. Ik vind het dus ook geen gimmick.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Slap excuus? Zo'n vreemd punt van kritiek is het toch niet als het nummer dat als een creatief hoogtepunt wordt gezien eigenlijk door een ander is geschreven? Het voelt een beetje alsof ze het als gimmick hebben opgenomen om hun early shows op te vullen en een speciale draai te geven, zoals wel meer beginnende bandjes doen. Niks mis mee, maar je zou er toch niet aan moeten denken dat bijvoorbeeld de "Remember Me"-cover van Tame Impala nog steeds wordt aangehaald als één van hun beste nummers.
blijft een tof albumquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:17 schreef Gehenna het volgende:
Er is nu een voorproefje van het (lastig te verkrijgen) album van Dancing Dollekamp uit
Beetje eigen initiatief kan nooit kwaad hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je er geen link bij zet gaat dit nooit een succes worden. Moet ik dan zelf maar uitvogelen waar ik dat wachtwoord in moet rammen? Geldt ook voor ranja.
Nee, want de manager is gesloten tot de 17e.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Beetje eigen initiatief kan nooit kwaad hoor.
Maar belangrijker, heb je al een team gemaakt?
Ai, ai, ai. Zonde. Dan begin je met een achterstand.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, want de manager is gesloten tot de 17e.
Precies. Dus mja, laat maar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ai, ai, ai. Zonde. Dan begin je met een achterstand.
Fantastische plaat hoor. Gewoon Spoon. Meer van hetzelfde, maar heel goed. En zeker niet saai.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:53 schreef methodmich het volgende:
Volgend seizoen dan maar!
Dan draaien we nu een plaatje. Ik zou zeggen: They Want My Soul van Spoon. Toch best wel weer fijn wat mij betreft. In elk geval beter dan de gemiddelde recensie hier. Daarvan kreeg ik het idee dat het een saaie plaat zou zijn. Vind ik niet.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik denk het maar in dit geval hebben de surfers eerder heroine gerookt dan wiet.
The must-sees zijn:quote:
Jawel gaat lukken. Ik moet sowieso Darkside, Other Lives en War on Drugs zien. Dat zijn de 3 toppers imo.quote:
Heerlijke plaat. Wederom. Ze zijn wel toegankelijker dan ooit. Maar da's niet per se een bezwaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:53 schreef methodmich het volgende:
Volgend seizoen dan maar!
Dan draaien we nu een plaatje. Ik zou zeggen: They Want My Soul van Spoon. Toch best wel weer fijn wat mij betreft. In elk geval beter dan de gemiddelde recensie hier. Daarvan kreeg ik het idee dat het een saaie plaat zou zijn. Vind ik niet.
Let Me Be Mine en I Just Don't Understand vind ik niemendalletjes. Rainy Taxi en Outlier de beste nummers. Knock Knock Knock is een typische Spoon-kraker, maar ben ik nu al beu aan het worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:17 schreef DO2 het volgende:
Eerste helft van het album is wel beduidend sterker dan de tweede helft, als je het mij vraagt.
Waren ook erg leuk live op Down the Rabbit Hole.quote:
Als je de kans krijgt zeker doen! "Muizenberg" is overigens niet persé het beste nummer om hun overall sound weer te geven overigens.quote:
Ik ga ze sowieso bekijken. Voor de rest is er niets bijzonders in de eerste uren op de zaterdag. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als je de kans krijgt zeker doen! "Muizenberg" is overigens niet persé het beste nummer om hun overall sound weer te geven overigens.
Eigenlijk een weer opgepoetst oud projectje met nieuw werk. Dit is uit 2004:quote:
Goed nummerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Eigenlijk een weer opgepoetst oud projectje. Dit is uit 2004:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |