meer platgebombardeerde huizen wil ie dus niet meerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
BREAKING: Izzat Risheq, a member of the Hamas negotiation team, has just
tweeted that the ceasefire has been extended by 72 hours “to continue
negotiations."
http://live.aljazeera.com/Event/Gaza_Blog
Ik hoop het !
wat boeit hem dat nouquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
meer platgebombardeerde huizen wil ie dus niet meer
nou dat denk ik toch wel hoorquote:
Waarom de Russen akkoord gingen? :quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:33 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Ik dacht dat het wat anders was, dus nee ik kende dit verdrag nog niet. Overigens hoe meer ik erover lees, des te meer vragen ik krijg. (bijvoorbeeld waarom gingen de Italianen en de Russen ermee akkoord?)
Nee WO2. Het westen ziet Israel als bezetter ergens 20ste eeuw omdat zij vinden/denken dat Palestine van de Palestijnen horen. Terwijl het niet zo zwart (of wit) is. Palestine is een hele oude naam voor een stukje gebied rond de rivier de Jordaan. Wat later werd uitgebreid door de Romeinen. En pas in 1920 door de Britten weer werden aangehaald. Het is de PLO die begon met Palestijnen als volk.quote:ehm WO1
Tactiek om de Joodse staat van de kaart te vegen is het eigenlijk.quote:Tactiek om de naam te claimen, ja. Maar dat bedoel je denk ik niet, toch? Overigens zie ik wel dat ik de rol van WOI niet moet onderschatten en de val van het Osmaanse Rijk dat volgens mij echt gehaat werd door het westen. Dat ze ook keihard al voor de val het gebied aan het claimen waren, was mij nog niet zo duidelijk geweest.
Nou volgens mij hebben de Britten een beetje aan beide kanten lopen beloven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:11 schreef Shokirbek85 het volgende:
De Arabieren voelden toen de Britten in het gebied Palestine een joodse staat wilde maken al nattigheid. Dit konden de Arabieren niet hebben want zij streefden voor een groot Arabie. Dit werd hen ook beloofd door de Britten maar is niks van gekomen. Ze zijn dubbel en dwars genaaid (door het Westen)
De meeste mensen handelen er dan niet naar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee hoor, de meeste mensen willen geen oorlog.
Nou, de geschiedenis laat toch zien dat oorlog een behoorlijke constante aanwezigheid is in het bestaan van de mens.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat vind jij ... Ik niet.
Oorlog is ook niet normaal...
Iemand in de been schieten ook niet...
vroeger waren er ook stammengevechten, nu nog, alleen de stokken zijn omgeruil voor kalasnikovs, maar de reden is hetzelfde, een andere god, of om andere gewoontes, of ruzie om een grondstukquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat vind jij ... Ik niet.
Oorlog is ook niet normaal...
Iemand in de been schieten ook niet...
Vraag hem dan ook eens of hij het prima vind dat er zoveel palestijnen afgeslacht worden. Lijkt me niet dat God of Jahweh dat prima vindt.....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:37 schreef Shokirbek85 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies hoor. Heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan tot nu. Ik zal het eens vragen aan de rabbijn als ik hem spreek
ach kom god heeft de zondvloed gemaakt..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:16 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Vraag hem dan ook eens of hij het prima vind dat er zoveel palestijnen afgeslacht worden. Lijkt me niet dat God of Jahweh dat prima vindt.....
Ongeacht ja of nee, de rijke Arabische landen geven geen fuck om de minder bedeeldenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:15 schreef Maanvis het volgende:
ook al ben ik anti-zionist, deze is wel waar
[ afbeelding ]
Bijna altijd georchestreerd door onze "leiders". Mensen hebben zich altijd laten gebruiken door leiders om oorlog te voeren voor de belangen van anderen. Word hoog tijd dat mensen zich niet meer laten indoctrineren. Als Obama, Putin, Netanyahu of anderen ergens oorlog willen voeren, laten ze dan zelf maar een geweer pakken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, er is een verschil tussen iets praktisch normaal vinden en iets op moreel gebied normaal vinden.
Ik vind oorlog walgelijk, toch moeten we niet doen alsof het niet normaal is. Geweld is zeer menselijk, daar is niets psychopathisch of wat dan ook aan. Sla de geschiedenisboeken open en je komt oorlog, na oorlog tegen, kruistocht na kruistocht.
Komt puur door indoctrinatie en manipulatie. Mensen laten zich gewoon voor het karretje spannen omdat ze niet door de leugens heen kunnen prikken. Helaas....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:44 schreef tfors het volgende:
[..]
Ik las ergens een uitspraak van iemand, dat mensen individueel meestal voor het juiste kiezen, en als groep vaak het tegenovergestelde.
het is ook lastig om als je geen voedsel op de tafel hebt en je kinderen niet naar school kunnen en je dageljiks in angst leeft om je dan te interesseren in de waarheid.. je basisbehoefte is dan gewoon overleven.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:37 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Komt puur door indoctrinatie en manipulatie. Mensen laten zich gewoon voor het karretje spannen omdat ze niet door de leugens heen kunnen prikken. Helaas....
Wil hij niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:16 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Vraag hem dan ook eens of hij het prima vind dat er zoveel palestijnen afgeslacht worden. Lijkt me niet dat God of Jahweh dat prima vindt.....
Klopt helemaal. Maar dat geld ook zelfs voor mensen in de westerse landen. Die mensen zijn ook gewoon aan het overleven, hard werken, hypotheek afbetalen en savonds journaal kijken. En dan geloof je ook gewoon dat wat de kranten schrijven en wat er in het journaal verteld wordt de waarheid is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is ook lastig om als je geen voedsel op de tafel hebt en je kinderen niet naar school kunnen en je dageljiks in angst leeft om je dan te interesseren in de waarheid.. je basisbehoefte is dan gewoon overleven.
Heb jij ook kennis van Kabbala?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:58 schreef Shokirbek85 het volgende:
[..]
Wil hij niet.
Je vroeg specifiek naar JHWH. Ik heb hem gebeld maar kreeg geen contact ( "dit nummer is niet meer ingebruik probeer een ander nummer)
Heb toen de andere God 'Elohim' gebeld en hij zei "ik heb de Palestijnen al eeuwen geleden gedood".
Geen bevredigend antwoord dus voor jou en mij en heb toen de God "El Shaddai" gebeld en vroeg hem het maar hij zei " waarom belt gij Mij? Beseft gij niet dat ik bezig ben?" En hing de hoorn op. Ik heb de God ' Eheje' gebeld en hij zei " ik zal zijn" en hing op. Hmm toen heb ik de stoute schoenen aangetrokken en de God van Avraham en , Itshak en Yaakov gebeld en hij zei " Aha , deze vraag krijgen wij de laate dagen erg veel. Ik haat de Palestijnen omdat ik God de Almachtige ben , zoals mijn naam zegt"
En nu? Welke 20 andere Goden uit de Torah moet ik nog meer bellen met je vraag? God El ElJon? Of mischien 'de God die mij ziet' aka El Roi??
Of bel anders zelf? DM me maar voor de nummers
Ciao
Waarom? En waarom stel je van die domme vragen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heb jij ook kennis van Kabbala?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |