Operation Protective Edgequote:Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:
Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal
Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 - Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 - Niet schelden
3 - Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 - Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live updates
Ha'aretz - Ynet - The Jerusalem Post - RussiaToday - Al Jazeera - FirstPost
Gaza live stream
http://www.ustream.tv/occupiedair
quote:ma 11 aug 2014, 12:31
Australië in shock door jihadkind
SYDNEY - Australië heeft geschokt gereageerd op een maandag gepubliceerde foto van een 7-jarige jongen die lachend poseert met een afgehakt hoofd.
De Australische jongen is met zijn twee broertjes en geradicaliseerde vader in het oorlogsgebied in Syrië, waar de man vecht voor ISIS.
De trotse vader zette de foto van zijn zoontje zelf op Twitter. "Dat is míjn zoon", meldde hij daarbij trots. De foto zou zijn genomen in de noordelijke stad Raqqa,.
De Australische premier Abbott heeft in de Australian Times verafschuwd gereageerd op het nieuws. Hij ziet de foto als bewijs voor "de gruwelijkheden waartoe de ISIS in staat is."
Khaled Sharrouf reisde eind vorig jaar met zijn vrouw en drie zoons naar Syrië om zich daar te mengen in de strijd. Hij zou voor de reis het paspoort van zijn broer hebben gebruikt. Justitie legde hem eerder een reisverbod op om zijn extremistische ideeën. In 2009 veroordeelde een rechtbank hem tot vier jaar gevangenisstraf vanwege 'terroristische misdrijven'.
Verkeerde topic ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:58 schreef michaelmoore het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)okt_Australie__.html
[..]
nee HAMAS en ISIS en BOKO HARAM is een pot natquote:
Alsjeblieft ga ergens anders trollen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee HAMAS en ISIS en BOKO HARAM is een pot nat
overigens zijn er nog veel meer van die groepen, met een waanzinnige haat tegen ongelovigen, OQ
Nr 1 van het Israëlisch-Palestijnse conflict is dat de Palestijnen niet kunnen accepteren dat ze de oorlog allang verloren hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:45 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Zeker niet aangezien het Zionisme veel meer omvat dan het willen van een eigen staat. Het wil namelijk land veroveren van anderen en alle andere rare gedachtes zoals dat ze het uitverkoren volk zijn etc. Het Zionisme is gewoon de nr 1 reden van het hele Israelisch-Palestijns conflict.
Je wordt voor antisemiet uitgemaakt als je je antisemitisch gedraagt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Haha, als je kritiek levert op dingen die met Joden te maken hebben word je weer als antisemiet uitgemaakt. Hoe zielig.
Dit zijn gewoon feiten die ik stel. Dat jij nog steeds de enorme invloed van de joodse lobby in de USA wil ontkennen, zelfs na zo'n bericht dat het bevestigd is jammer.
Dus ik ben antisemiet omdat ik geloof dat de joodse lobbygroepen in de USA erg veel macht hebben waardoor heel veel mensen in de politiek (en dus ook de filmwereld) hier rekening mee houden in hun beslissingen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:26 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je wordt voor antisemiet uitgemaakt als je je antisemitisch gedraagt.
Je BNW-'feiten' zijn meningen. Je moet het allemaal zelf weten en als je ervan overtuigd bent prima, maar loop het geen 'feiten' te noemen. En met zo'n mening ben je al gauw een antisemiet, ja.
Nee, je maakt een antisemitische opmerking omdat je de joodse lobby erbij betrekt. Terwijl ze gewoon kunnen bedoelen dat ze de joodse minderheid in Amerika (waar ook een aantal regisseurs en acteurs tussen zitten) niet voor het hoofd willen stoten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dus ik ben antisemiet omdat ik geloof dat de joodse lobbygroepen in de USA erg veel macht hebben waardoor heel veel mensen in de politiek (en dus ook de filmwereld) hier rekening mee houden in hun beslissingen?
Heb ik vaker gehoord van de grootste jodenhaters. Kees22 heeft bijvoorbeeld ook joodse vrienden.quote:Als dat antisemiet is zullen denk ik een heleboel mensen antisemiet zijn. Het slaat ook nergens op trouwens. Ik heb namelijk helemaal geen hekel aan joden. Dus tja...
Zulke oogklepperige onzinstellingen helpen je vorige argument niet bepaald.quote:Waar ik wel tegen ben is mensen of landen die oorlogsmisdaden plegen zoals Israel. Of landen die een bepaald volk uitmoorden zoals |srael.
Ben je net zo actief en fel in discussies over de Westelijke Sahara (Marokko), Noord-Cyprus (Turkije), Tibet (China), de Krim (Rusland), de Molukken (Indonesië), Noord-Ierland (Engeland), om maar een paar bezettingen te noemen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dus ik ben antisemiet omdat ik geloof dat de joodse lobbygroepen in de USA erg veel macht hebben waardoor heel veel mensen in de politiek (en dus ook de filmwereld) hier rekening mee houden in hun beslissingen?
Als dat antisemiet is zullen denk ik een heleboel mensen antisemiet zijn. Het slaat ook nergens op trouwens. Ik heb namelijk helemaal geen hekel aan joden. Dus tja....
Waar ik wel tegen ben is mensen of landen die oorlogsmisdaden plegen zoals Israel. Of landen die een bepaald volk uitmoorden zoals |srael. Of landen die bepaalde gebieden bezetten zoals Israel.
Ook allemaal de schuld van de Jodenquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:27 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Ben je net zo actief en fel in discussies over de Westelijke Sahara (Marokko), Noord-Cyprus (Turkije), Tibet (China), de Krim (Rusland), de Molukken (Indonesië), Noord-Ierland (Engeland), om maar een paar bezettingen te noemen?
Colombia, Venezuela, Korea's, Eiland kwestie Chinese Zee, Oeigoeren China.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:35 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ook allemaal de schuld van de Joden![]()
En dan heb je nog de conflicten om landsgrenzen in: Somalië, Soedan, India (Nagaland), Beloetsjistan, Waziristan, Zuid-Ossetië, Tsjetsjenië, mis ik iets?
Het is altijd machtsvertoon natuurlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nemen deze 'verzetsgroepen' nou toe of is het alleen maar machtsvertoon?
Het is inderdaad niet evenredig. Het is helaas altijd belangrijker wie iets doet, dan wat er gebeurt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:17 schreef Shokirbek85 het volgende:
De intresse (tegen het obessive aan) omtrent Israel is op zijn minst uiterst merkwaardig te noemen !
welk geduld??quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:13 schreef Sobieski het volgende:
Dat Israël die hele Gazastrook nog niet met de grond gelijk gemaakt heeft, verdient bewondering. Het geduld dat de Israëliërs opbrengen is verbazingwekkend. Egypte heeft organisaties zoals de Moslimbroederschap per wet verboden. De eerste stap naar vrede is dan ook het verbieden van Hamas door de PA.
Ik doe er ook niet moeilijk over. Als jij wilt denken dat ik een antisemiet bent moet je dat zelf weten. Maakt mij de pis niet lauw. Of het de waarheid is, is een tweede. Verder vind ik het ook geen antisemitistische opmerking aangezien de invloed van Joden in de USA een feit is.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:24 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nee, je maakt een antisemitische opmerking omdat je de joodse lobby erbij betrekt. Terwijl ze gewoon kunnen bedoelen dat ze de joodse minderheid in Amerika (waar ook een aantal regisseurs en acteurs tussen zitten) niet voor het hoofd willen stoten.
Overigens zijn acteurs soms net mensen en ook niet altijd even slim.
[..]
Heb ik vaker gehoord van de grootste jodenhaters. Kees22 heeft bijvoorbeeld ook joodse vrienden.![]()
Als iets negatief is en je wordt ermee geconfronteerd, pak het dan aan en loop er niet zo slap omheen te ouwehoeren. Antisemitisme is verkeerd, klaar. Als je eens een antisemitische opmerking maakt en je hebt niks tegen joden, denk dan 'oeps, stom' en doe er dan verder niet zo moeilijk over.
[..]
Zulke oogklepperige onzinstellingen helpen je vorige argument niet bepaald.
Volgens mij gaat het in dit topic over het Israel-Palestina conflict. Elke vorm van bezetting ben ik tegen. Draag ook een Free Tibet armbandje. Maar er zit nogal een enorm verschil in de verschillende kwesties. Zo aggresief als Israel de Palestijnen behandeld zie je nl niet in die voorbeelden die jij noemt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:27 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Ben je net zo actief en fel in discussies over de Westelijke Sahara (Marokko), Noord-Cyprus (Turkije), Tibet (China), de Krim (Rusland), de Molukken (Indonesië), Noord-Ierland (Engeland), om maar een paar bezettingen te noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |