neequote:Op zondag 10 augustus 2014 23:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is die kneus nog steeds niet gebanned
Ik heb de 4 maanden ervoor last gehad van financieel geneuzel. Dat zat er nog even bij. Ik ben afgevallen door het gestress. Ik loop hier wel stoer te doen, maar ik heb onder zware druk gestaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een week lang non-stop lam zijn vanwege dat is geen excuus, ondanks dat het zwaar is.
Twee dagen oke, prima, maar dit.
Echt? Je moet er ook wel glijmiddel bij gebruiken héquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:45 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik heb ooit zo'n flashlight ding gehaald, maar nee, fap dan liever met een vel schuurpapier
Die sitequote:Op zondag 10 augustus 2014 23:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
http://www.fleshjack-international.eu/mr-limpy/
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja dat deed ik daarna, toen zat heel mijn bed onder dat gore glijspulquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Echt? Je moet er ook wel glijmiddel bij gebruiken hé
dat is niet wat je zusje zeiquote:
Geklikt. En spijt van.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar vrouwen als ik fapquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Die site is geniaal, inclusief video's met de boys waar de toys op gebasseerd zijn
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee
R&P / Ik ben geen aardig mens
dit was zijn laatste aidstopic
Dan doe je het toch echt niet goed. Die dingen zijn fantastisch.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:47 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja dat deed ik daarna, toen zat heel mijn bed onder dat gore glijspul
Ik weet niet of jij echt een flikkert bent of dat het een act is...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Die site is geniaal, inclusief video's met de boys waar de toys op gebasseerd zijn
Krijg je gratis eten?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:45 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Jazeker, maar ben eerder te mager dan te dik.
Ik liever naar mijn eigen penis, beter dan dat is er niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:48 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar vrouwen als ik fap
Hij is een vieze emo flikkerquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij echt een flikkert bent of dat het een act is...
Neequote:Op zondag 10 augustus 2014 23:48 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dan doe je het toch echt niet goed. Die dingen zijn fantastisch.
Je hebt ook de hetero variant van de site, met vrouwen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:48 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar vrouwen als ik fap
hetero gespotquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
gvd die small mr limpy is groter dan ik heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |