Uiteraard.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Sinds ik weer op FOK! ben gaat alles fout maar gaat wel lekker
quote:
Hallo dan beidequote:
Dank u, uwe hoogheid!quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Des noods verschuiven we voor jou de aanvangstijd.
hahaquote:
Ik snap het ook niet en het is inderdaad irritant.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom jatten er steeds meer mensen jouw UI.
Het is irritant
Had je maar meer moeten halen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:14 schreef niels0 het volgende:
Bier weer bijna op. Moet ik opnieuw 200 mtr lopen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:14 schreef niels0 het volgende:
Bier weer bijna op. Moet ik opnieuw 200 mtr lopen.
Moedig hem nou niet aan.quote:
Weet niet wat ik moet schrijven allemaal joh... behoorlijk saai zal het wordenquote:
Ojaquote:
WAAR US DEL 1?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:15 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Weet niet wat ik moet schrijven allemaal joh... behoorlijk saai zal het worden
lief dachboek, vandaach heb ik in nagtbachcher chepostquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:15 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Weet niet wat ik moet schrijven allemaal joh... behoorlijk saai zal het worden
Daar postte jij net in, balhaar.quote:
Hoe oud?quote:
in het weblog ergensquote:
Ja hahaquote:
wat moet je betalen¿quote:
ooh jij was eerder.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
Paardlants in de cel - Het dagboek #1
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:18 schreef Paardlants het volgende:
[..]
ooh jij was eerder.
Wat ben jij snel met linkjes zeg
quote:
gvdquote:
chaturbatequote:Op zondag 10 augustus 2014 23:20 schreef Paardlants het volgende:
Iemand hier die nog goed fapmateriaal weet?
Google maar ff op Erica Terpstraquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:20 schreef Paardlants het volgende:
Meh, is mij te softquote:
He bahquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Google maar ff op Erica Terpstra
Ikquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:20 schreef Paardlants het volgende:
Is de leeftijd denk ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:21 schreef niels0 het volgende:
Kom ik net van de plee moet ik alweer gaan plassen. Niet lang genoeg gezeten I guess.
quote:
Gestaan hoop ik toch.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:21 schreef niels0 het volgende:
Kom ik net van de plee moet ik alweer gaan plassen. Niet lang genoeg gezeten I guess.
Jij staat als je schijt?quote:
Zittend pissen is veel chiller man.quote:
Nee. Ik plas zo goed als altijd zittend. Het is schoner en ik kan dan beter ontspannen. Zo terug.quote:
helicopteren tijdens het pissenquote:
Bietje boelertje hwur.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zittend pissen is veel chiller man.
Ja hoor. Er zullen er vast meer hier zijn. Gelukkig weet ik dat niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:22 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Wat dan ?
Of mag ik op jou fappen?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:24 schreef CookieSlikker het volgende:
Er zullen er vast meer hier zijn. Gelukkig weet ik dat niet.
Dat vind ik juist van de mennekes die hun gebrek aan mannelijkheid proberen te compenseren door te haten op zittend pissen.quote:
Zo lekker ben je nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:24 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ja hoor. Er zullen er vast meer hier zijn. Gelukkig weet ik dat niet.
Ik fap liever op iets met wat minder Photoshop.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:24 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
supquote:
Of wil jij het doen bij mij ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:24 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
quote:
Jij praat het goed omdat je anders klappen krijgt van je vriendin.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat vind ik juist van de mennekes die hun gebrek aan mannelijkheid proberen te compenseren door te haten op zittend pissen. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 @ 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dit gaan we volgen..
Leuk..
Stiekem hoop ik ook wel dat de Rotterdammer verdwijnt en Bubba erbij komt, gewoon voor het eenzame vermaak op de late avond.
True.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij praat het goed omdat je anders klappen krijgt van je vriendin.
Goed punt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij praat het goed omdat je anders klappen krijgt van je vriendin.
Zonder foto valt er niks te fappen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:24 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:25 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Of wil jij het doen bij mij ?(mits niet te jong!)
Is gewoon zo, leer er mee leven.quote:
Blijkbaar.quote:
Hoe oud ben je danquote:
Hierdoor ontstaan er -sg-'s, meloewa's en mapima's.quote:
En het is in werkelijkheid gewoon een vent van in de dertig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:30 schreef hoink581 het volgende:
Cookieslikker klinkt een beetje hoerig.
Niks is photoshop. Ook de ogen nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:25 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Ik fap liever op iets met wat minder Photoshop.
Schijnt een kloon van een of andere user te zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:30 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
En het is in werkelijkheid gewoon een vent van in de dertig.
Vast.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Schijnt een kloon van een of andere user te zijn.
Klote man. Begrijpelijk ook wel dat je nu meer drinkt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:30 schreef niels0 het volgende:
Nou guys. Ben blij dat ik weer thuis ben. Sinds een week nu. Twee maanden voor m'n pa moeten zorgen ivm een operatie. Vier keer per dag de hond moeten uitlaten, wassen, koken, boodschappen doen etc. Is me niet in de koude kleren gaan zitten. Sinds een week weer thuis, elke dag drinken. Ik ben slecht ja. Gewoon aan het ontstressen. Heb ik helemaal geen tijd voor. Hoogste tijd voor m'n nieuwe assignment.
Omdat ik mijn naam heb gebaseert op het eten van koekjes. (Hou ik van) ben ik maar een hoer?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:30 schreef hoink581 het volgende:
Cookieslikker klinkt een beetje hoerig.
Ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:32 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Omdat ik mijn naam heb gebaseert op het eten van koekjes. (Hou ik van) ben ik maar een hoer?
Wie maakt jou dat wijsquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Schijnt een kloon van een of andere user te zijn.
Gebaseerd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:32 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Omdat ik mijn naam heb gebaseert op het eten van koekjes. (Hou ik van) ben ik maar een hoer?
Gaan we nou nog neuken of niet?quote:
Etsu geloof ik.quote:
Jij slikt wel meer dan alleen koekjes.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:32 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
hahahaquote:
quote:
Naar de fles grijpen om iets te verwerkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klote man. Begrijpelijk ook wel dat je nu meer drinkt.
Twee maanden lang, tering dat moet zwaar zijn geweest.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:30 schreef niels0 het volgende:
Nou guys. Ben blij dat ik weer thuis ben. Sinds een week nu. Twee maanden voor m'n pa moeten zorgen ivm een operatie. Vier keer per dag de hond moeten uitlaten, wassen, koken, boodschappen doen etc. Is me niet in de koude kleren gaan zitten. Sinds een week weer thuis, elke dag drinken. Ik ben slecht ja. Gewoon aan het ontstressen. Heb ik helemaal geen tijd voor. Hoogste tijd voor m'n nieuwe assignment.
Kom gaan we samen koekjes makenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:32 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Heeft niet per se met verwerking te maken, meer ter ontspanning.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:33 schreef eend112 het volgende:
[..]
Naar de fles grijpen om iets te verwerken
Ow die userquote:
Ik geloof hem wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ow die user![]()
Die heeft half fok ondergelogen over mij.![]()
Want ja, als je een keer ruzie hebt dan doe je maar zoeits.
Mensen die dat zeggen hebben nog nooit wat ergs meegemaakt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heeft niet per se met verwerking te maken, meer ter ontspanning.
Je weet dat je het tegen Geflipte-Koelkast hebt hequote:Op zondag 10 augustus 2014 23:33 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Gaan we nou nog neuken of niet?
Hallo, waaroom negeer je me?quote:
Nee, Want vriendquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:33 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Gaan we nou nog neuken of niet?
Doel je op mijn post of die van eend?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:35 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen hebben nog nooit wat ergs meegemaakt.
Neequote:Op zondag 10 augustus 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet dat je het tegen Geflipte-Koelkast hebt he
Je lult. Cookiehoer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ow die user![]()
Die heeft half fok ondergelogen over mij.![]()
Want ja, als je een keer ruzie hebt dan doe je maar zoeits.
Ja die was het inderdaad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
van die eend uiteraardquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Doel je op mijn post of die van eend?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:33 schreef eend112 het volgende:
[..]
Naar de fles grijpen om iets te verwerken
quote:
Een week lang non-stop lam zijn vanwege dat is geen excuus, ondanks dat het zwaar is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:30 schreef niels0 het volgende:
Ik wou die garp ook al maken, maar vond hem te makkelijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
haal die foto van mn zusje weg pls
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:39 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Alles beter dan als jongen beschuldigt worden. Er zit toch echt iets anders in het ondergoed
Ik moest laatst bij de gevangenins ook een foto laten maken, zag er ook echt uit als een crimnieel op die fotoquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:39 schreef Aiciu het volgende:
Ik moest laatst zo'n pasfoto maken voor voetbal leek net een veroordeelde crimineel
Het feit dat je zo graag wilt bewijzen dat je een meisje bent zegt genoeg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:40 schreef CookieSlikker het volgende:
Pics via DM. (Niet bloot natuurlijk)
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:40 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik moest laatst bij de gevangenins ook een foto laten maken, zag er ook echt uit als een crimnieel op die foto
ik stuur je mijn dicpics welquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:40 schreef CookieSlikker het volgende:
Pics via DM. (Niet bloot natuurlijk)
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het feit dat je zo graag wilt bewijzen dat je een meisje bent zegt genoeg.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:40 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik moest laatst bij de gevangenins ook een foto laten maken, zag er ook echt uit als een crimnieel op die foto
Lijkt me pas echt verschrikkelijk om FOK!ker te zijn én bij de Mac te werkenquote:
Ja? Ik hou er niet zo van om als jongen uitgemaakt te worden. En vervolgens gestalkt te worden door etsuquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het feit dat je zo graag wilt bewijzen dat je een meisje bent zegt genoeg.
jouw formaat piemol:quote:
Big fucking deal.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:42 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ja? Ik hou er niet zo van om als jongen uitgemaakt te worden. En vervolgens gestalkt te worden door etsu
Hé Jan Kooiemansquote:
Op de een of andere manier verdenk ik de helft van de slachtoffers er altijd van dat ze pathologische leugenaars zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:38 schreef Paardlants het volgende:
Wat een hoop zieke mensen lopen er toch op deze aardkloot, ben nu dat programma op SBS6 aan het kijken over dat meisje dat ontvoerd is geweest en jarenlang is opgesloten geweest, verkracht e.d.
wat een tyfusvolk
Kon toen al 2 maanden eigenlijk naar de kapper, had geen gel in mijn haar en ben zonder gel net Bob Marleyquote:
Haha, inderdaad. Heb ik gelukkig geen last van.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Lijkt me pas echt verschrikkelijk om FOK!ker te zijn én bij de Mac te werken
Is omdat je hier dagelijks geconfronteerd wordt met pathologische leugenaars als Roadtrip.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier verdenk ik de helft van de slachtoffers er altijd van dat ze pathologische leugenaars zijn.
Dit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:42 schreef hoink581 het volgende:
Op de een of andere manier verdenk ik de helft van de slachtoffers er altijd van dat ze pathologische leugenaars zijn.
Njah, geloof deze vrouw welquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Samsungquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef Aiciu het volgende:
Wat is die kut telefoon weer traag, kut samsung
jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:42 schreef Paardlants het volgende:
[..]
jouw formaat piemol:
[ afbeelding ]
?
Was het alleen daarom maar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
Is omdat je hier dagelijks geconfronteerd wordt met pathologische leugenaars als Roadtrip.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is omdat je hier dagelijks geconfronteerd wordt met pathologische leugenaars als Roadtrip.
Die doet me denken aan Mr. Limpy van Fleshlight toysquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:42 schreef Paardlants het volgende:
[..]
jouw formaat piemol:
[ afbeelding ]
?
Daar valt weinig meer aan te doen danquote:
Sry baby :$quote:
teh fuckquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Die doet me denken aan Mr. Limpy van Fleshlight toys
[ afbeelding ]
Is die kneus nog steeds niet gebannedquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh wacht its Paardlants.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Kon toen al 2 maanden eigenlijk naar de kapper, had geen gel in mijn haar en ben zonder gel net Bob Marley
Ik heb ooit zo'n flashlight ding gehaald, maar nee, fap dan liever met een vel schuurpapierquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Die doet me denken aan Mr. Limpy van Fleshlight toys
[ afbeelding ]
Jij werkt toch bij de macquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Heb ik gelukkig geen last van.
neequote:Op zondag 10 augustus 2014 23:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is die kneus nog steeds niet gebanned
Ik heb de 4 maanden ervoor last gehad van financieel geneuzel. Dat zat er nog even bij. Ik ben afgevallen door het gestress. Ik loop hier wel stoer te doen, maar ik heb onder zware druk gestaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een week lang non-stop lam zijn vanwege dat is geen excuus, ondanks dat het zwaar is.
Twee dagen oke, prima, maar dit.
Echt? Je moet er ook wel glijmiddel bij gebruiken héquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:45 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik heb ooit zo'n flashlight ding gehaald, maar nee, fap dan liever met een vel schuurpapier
Die sitequote:Op zondag 10 augustus 2014 23:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
http://www.fleshjack-international.eu/mr-limpy/
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja dat deed ik daarna, toen zat heel mijn bed onder dat gore glijspulquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Echt? Je moet er ook wel glijmiddel bij gebruiken hé
dat is niet wat je zusje zeiquote:
Geklikt. En spijt van.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar vrouwen als ik fapquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Die site is geniaal, inclusief video's met de boys waar de toys op gebasseerd zijn
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee
R&P / Ik ben geen aardig mens
dit was zijn laatste aidstopic
Dan doe je het toch echt niet goed. Die dingen zijn fantastisch.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:47 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja dat deed ik daarna, toen zat heel mijn bed onder dat gore glijspul
Ik weet niet of jij echt een flikkert bent of dat het een act is...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Die site is geniaal, inclusief video's met de boys waar de toys op gebasseerd zijn
Krijg je gratis eten?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:45 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Jazeker, maar ben eerder te mager dan te dik.
Ik liever naar mijn eigen penis, beter dan dat is er niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:48 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar vrouwen als ik fap
Hij is een vieze emo flikkerquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij echt een flikkert bent of dat het een act is...
Neequote:Op zondag 10 augustus 2014 23:48 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dan doe je het toch echt niet goed. Die dingen zijn fantastisch.
Je hebt ook de hetero variant van de site, met vrouwen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:48 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar vrouwen als ik fap
hetero gespotquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
gvd die small mr limpy is groter dan ik heb
:Squote:Small Mr. Limpy
"Zit je er al in?"
De meest gevreesde vijf woorden voor een man zijn geïncarneerd in deze vlezige creatie
link?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Je hebt ook de hetero variant van de site, met vrouwen.
Dat kan heul nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
gvd die small mr limpy is groter dan ik heb
En tegenwoordig hebben ze een muur opzetstuk voor onder de douchequote:
Ik fap wel met de handquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Je hebt ook de hetero variant van de site, met vrouwen.
In je pauze 50% korting voor crew, management eet wel gratis. Die betalen per maand een vast bedrag en dan is het 'all you can eat'.quote:
Je hebt ook een dildo die je op je douche kan monteren zodat je je anus kan reinigenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
En tegenwoordig hebben ze een muur opzetstuk voor onder de douche
Ja, I knowquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:50 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Je hebt ook een dildo die je op je douche kan monteren zodat je je anus kan reinigen:Y
Koop toch gewoon op Pabo of CLD man.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
http://www.fleshlight-international.eu/
Spongeboss zijn shitquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
http://www.fleshlight-international.eu/
Ik heb er ook 1 gekocht voor de geinquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, I know![]()
Dat hoef je mij niet te vertellen.
Helemaal de verkeerde kant op.quote:
Topic gaat naar linksquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:51 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 gekocht voor de gein
Die verneukt werkelijkwaar alles. Verknipte schizofrene alcoholistische kontebonker.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:50 schreef deadprez het volgende:
Demon weet het topic meteen weer vunzig te maken.
Links kan nooit verkeerd zijn.quote:
Ja bij mijn moeder thuis gedaan... Ben de badkamer ingegaan, heb daar de douchekop vervangen voor zo'n dildo anaal douche en was toen naar huis gegaan met de gewone douchekopquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:52 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja bij mijn moeder thuis gedaan... Ben de badkamer ingegaan, heb daar de douchekop vervangen voor zo'n dildo anaal douche en was toen naar huis gegaan met de gewone douchekop
Word het gezien als diefstal als je tijdens werk een kipnuggetje in je kanes stopt ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:50 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
In je pauze 50% korting voor crew, management eet wel gratis. Die betalen per maand een vast bedrag en dan is het 'all you can eat'.
Nieteens een referentie naar mijn voorkeur voor wat jongere jongens?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die verneukt werkelijkwaar alles. Verknipte schizofrene alcoholistische kontebonker.
als dit waar isquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:52 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja bij mijn moeder thuis gedaan... Ben de badkamer ingegaan, heb daar de douchekop vervangen voor zo'n dildo anaal douche en was toen naar huis gegaan met de gewone douchekop
Zij kon er ook wel om lachen, mijn broertje die was helemaal stuk toenquote:
Rechts is altijd de verkeerde kant.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In dit geval wel. Het gaat "de andere kant" op.
Je kickt er ondertussen op, dus nee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nieteens een referentie naar mijn voorkeur voor wat jongere jongens?
Ja dat is waarquote:
Nee, des te groter des te beter. Ik kan je wel wat links sturenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar als homo ben je toch beter af met een kleine lul?
Daar heeft ze vast gebruik van gemaakt!quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:52 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dan gaat je anus toch naar de klotequote:Op zondag 10 augustus 2014 23:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, des te groter des te beter. Ik kan je wel wat links sturen
Ja. Er zijn al een paar mensen ontslagen voor zoiets. Maar het gebeurd toch wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:53 schreef eend112 het volgende:
[..]
Word het gezien als diefstal als je tijdens werk een kipnuggetje in je kanes stopt ?
Dat hoef ik dan niet te wetenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:54 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Daar heeft ze vast gebruik van gemaakt!
Stuur de links maar naar hoinkie. Linksquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Kanker serieus op, vieze junk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik denk dat elke vrouw het prettig vind om een dildo te krijgen zonder het zelf in een winkel te moeten halenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:54 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Daar heeft ze vast gebruik van gemaakt!
Kkquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar als homo ben je toch beter af met een kleine lul?
Doe eens rustig man.quote:
Ik ken iemand die moest een stoma omdat er iets verkeerds was gegaan met een dildo die hij anaal wou inbrengenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan gaat je anus toch naar de klote
Dat valt wel mee hoor, zolang je er geen paardendildo's oid indouwd kan ook dat gat behoorlijk wat hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan gaat je anus toch naar de klote
Hij is al sinds jaar en dag uit mijn dm verbannen, die vuige pikmutilator.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stuur de links maar naar hoinkie. Links
Realaxxxxquote:
Die heeft me geblokkeerdquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stuur de links maar naar hoinkie. Links
Oh shit, ik wordt top!quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:55 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik ken iemand die moest een stoma omdat er iets verkeerds was gegaan met een dildo die hij anaal wou inbrengen
Ontkenningsfase waar hij in verkeerd zeker?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Die heeft me geblokkeerd
Ik blijf gewoon heteroquote:
Ben je getraumatiseerd?quote:
Die werkloosheid doet hem geen goed. Kan je hem geen tips geven hoe komende jaren door te komen?quote:
Daar heb ik nog nooit van gehoord; en ik ken jongens die dildo's gebruiken die zo groot zijn dat hun buik beweegd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:55 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik ken iemand die moest een stoma omdat er iets verkeerds was gegaan met een dildo die hij anaal wou inbrengen
Ze vallen vast wel te bekeren met wat goede tieten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:57 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Volgens mij doe ik de meesten hier meer een plezier met wat schwanzen en sterren.
Wiet, heel veel wiet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die werkloosheid doet hem geen goed. Kan je hem geen tips geven hoe komende jaren door te komen?
die filmpjes ken ik in de vrouwelijke variant jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:57 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord; en ik ken jongens die dildo's gebruiken die zo groot zijn dat hun buik beweegd.
Wiet roken om de verveling tegen te gaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die werkloosheid doet hem geen goed. Kan je hem geen tips geven hoe komende jaren door te komen?
quote:
why not?quote:
We doen wel rustig als we dood zijnquote:
Noudan, de kans dat er wat mis gaat is klein; en meestal komt het dan gewoon omdat je iets heel erg doms hebt gedaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:58 schreef Paardlants het volgende:
[..]
die filmpjes ken ik in de vrouwelijke variant ja
Ik geef je er ook gewoon een note voor hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:58 schreef RetRy32 het volgende:
Als Mortaxx hier niet was had ik gewoon porno gifs gegooid.
Mietje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:58 schreef RetRy32 het volgende:
ga maar filmpjes kijken op beeg ofzoquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:58 schreef RetRy32 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |