van die eend uiteraardquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Doel je op mijn post of die van eend?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet dat je het tegen Geflipte-Koelkast hebt he
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:33 schreef eend112 het volgende:
[..]
Naar de fles grijpen om iets te verwerken
quote:
Een week lang non-stop lam zijn vanwege dat is geen excuus, ondanks dat het zwaar is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:30 schreef niels0 het volgende:
Nou guys. Ben blij dat ik weer thuis ben. Sinds een week nu. Twee maanden voor m'n pa moeten zorgen ivm een operatie. Vier keer per dag de hond moeten uitlaten, wassen, koken, boodschappen doen etc. Is me niet in de koude kleren gaan zitten. Sinds een week weer thuis, elke dag drinken. Ik ben slecht ja. Gewoon aan het ontstressen. Heb ik helemaal geen tijd voor. Hoogste tijd voor m'n nieuwe assignment.
Ik wou die garp ook al maken, maar vond hem te makkelijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
haal die foto van mn zusje weg pls
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:39 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Alles beter dan als jongen beschuldigt worden. Er zit toch echt iets anders in het ondergoed
Ik moest laatst bij de gevangenins ook een foto laten maken, zag er ook echt uit als een crimnieel op die fotoquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:39 schreef Aiciu het volgende:
Ik moest laatst zo'n pasfoto maken voor voetbal leek net een veroordeelde crimineel
Het feit dat je zo graag wilt bewijzen dat je een meisje bent zegt genoeg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:40 schreef CookieSlikker het volgende:
Pics via DM. (Niet bloot natuurlijk)
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:40 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik moest laatst bij de gevangenins ook een foto laten maken, zag er ook echt uit als een crimnieel op die foto
ik stuur je mijn dicpics welquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:40 schreef CookieSlikker het volgende:
Pics via DM. (Niet bloot natuurlijk)
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het feit dat je zo graag wilt bewijzen dat je een meisje bent zegt genoeg.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:40 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik moest laatst bij de gevangenins ook een foto laten maken, zag er ook echt uit als een crimnieel op die foto
Lijkt me pas echt verschrikkelijk om FOK!ker te zijn én bij de Mac te werkenquote:
Ja? Ik hou er niet zo van om als jongen uitgemaakt te worden. En vervolgens gestalkt te worden door etsuquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het feit dat je zo graag wilt bewijzen dat je een meisje bent zegt genoeg.
jouw formaat piemol:quote:
Big fucking deal.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:42 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ja? Ik hou er niet zo van om als jongen uitgemaakt te worden. En vervolgens gestalkt te worden door etsu
Hé Jan Kooiemansquote:
Op de een of andere manier verdenk ik de helft van de slachtoffers er altijd van dat ze pathologische leugenaars zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:38 schreef Paardlants het volgende:
Wat een hoop zieke mensen lopen er toch op deze aardkloot, ben nu dat programma op SBS6 aan het kijken over dat meisje dat ontvoerd is geweest en jarenlang is opgesloten geweest, verkracht e.d.
wat een tyfusvolk
Kon toen al 2 maanden eigenlijk naar de kapper, had geen gel in mijn haar en ben zonder gel net Bob Marleyquote:
Haha, inderdaad. Heb ik gelukkig geen last van.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Lijkt me pas echt verschrikkelijk om FOK!ker te zijn én bij de Mac te werken
Is omdat je hier dagelijks geconfronteerd wordt met pathologische leugenaars als Roadtrip.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier verdenk ik de helft van de slachtoffers er altijd van dat ze pathologische leugenaars zijn.
Dit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:42 schreef hoink581 het volgende:
Op de een of andere manier verdenk ik de helft van de slachtoffers er altijd van dat ze pathologische leugenaars zijn.
Njah, geloof deze vrouw welquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Samsungquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef Aiciu het volgende:
Wat is die kut telefoon weer traag, kut samsung
jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:42 schreef Paardlants het volgende:
[..]
jouw formaat piemol:
[ afbeelding ]
?
Was het alleen daarom maar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
Is omdat je hier dagelijks geconfronteerd wordt met pathologische leugenaars als Roadtrip.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is omdat je hier dagelijks geconfronteerd wordt met pathologische leugenaars als Roadtrip.
Die doet me denken aan Mr. Limpy van Fleshlight toysquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:42 schreef Paardlants het volgende:
[..]
jouw formaat piemol:
[ afbeelding ]
?
Daar valt weinig meer aan te doen danquote:
Sry baby :$quote:
teh fuckquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Die doet me denken aan Mr. Limpy van Fleshlight toys
[ afbeelding ]
Is die kneus nog steeds niet gebannedquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh wacht its Paardlants.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Kon toen al 2 maanden eigenlijk naar de kapper, had geen gel in mijn haar en ben zonder gel net Bob Marley
Ik heb ooit zo'n flashlight ding gehaald, maar nee, fap dan liever met een vel schuurpapierquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Die doet me denken aan Mr. Limpy van Fleshlight toys
[ afbeelding ]
Jij werkt toch bij de macquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Heb ik gelukkig geen last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |