Ja, dat had TS ook al door.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:03 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die een gesprek altijd naar zichzelf draaien zijn dik irritant. Bij alles "ja maar ik.." enz.
Het is ook niet alsof ik echt niets voor mijn vrienden over heb ofzo hoor. Wanneer we een feestje hebben ben ik bijvoorbeeld vaak bob om iedereen naar huis te rijden, ook gewoon met een omweg van 30km/u. Of financieel een beetje helpen. Of wanneer iemand ziek is even steunen ofzo. Gewoon dat soort dingen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:03 schreef ShevaJB het volgende:
Het ergste is dit van jezelf weten zonder er wat aan te willen doen. Wat je in anderen investeert krijg je uiteindelijk vele malen terug.
Daar hoef je niet zo over op te scheppen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:06 schreef NieuweNier het volgende:
Nu dus wel. En ga ik het veranderen
Haha zo erg is het ook niet hoor.quote:
Gozer, wie zit er hier in dit topic te flamen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
Beetje nutteloos topic sowieso, aangezien Roadtrip toch niks met eventuele tips gaat doen en waarschijnlijk weer eens loopt te trollen.
Ja het is goed met je. Lees je eigen pohi nog maar eens door anders.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:09 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Gozer, wie zit er hier in dit topic te flamen.
Als je me persoonlijk niet mag, voel je dan vrij je frustraties per DM (of kopstoten op de muur) af te leven. Maar vervuil mijn topics niet.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:54 schreef NieuweNier het volgende:
Het is op zich niet dramatisch. Mijn vrienden vinden me wel aardig. En sociaal.
Huh?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:12 schreef complicate het volgende:
![]()
Leuk TS , je geeft zelf het antwoord in jouw OP:
[..]
Topics vervuilen doe je zelf wel, vanaf de OP tot aan post nummer 301.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:09 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Gozer, wie zit er hier in dit topic te flamen.
Als je me persoonlijk niet mag, voel je dan vrij je frustraties per DM (of kopstoten op de muur) af te leven. Maar vervuil mijn topics niet.
Euh mijn reactie was gemeend hoor. Het antwoord zit in jouw OP.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:14 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Huh?
Nee maar eerlijk. Zijn er in jouw vriendengroep niet gewoon aardigere en minder aardige mensen? Ik ben een van de minder aardige... Een beetje veel bezig met mezelf...
Ok in dat topic trouwens
Haha ik ben heel onzeker dat is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh mijn reactie was gemeend hoor. Het antwoord zit in jouw OP.
Maar ok vooruit, nee ik heb geen onaardige mensen in mijn vriendengroep, als dat zo zou zijn dan waren het geen vrienden. Logisch toch?
En waarom is dat trouwens een probleem om bezig te zijn met jezelf? Blijkbaar vinden jouw vrienden jou toch aardig. Dus wat is het probleem, verdoerie.
Euh eerlijk gezegd zie ik nog steeds geen probleem. Iedereen is toch anders, dus euh???quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:20 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha ik ben heel onzeker dat is.
Maar ik heb bijvoorbeeld een maat en die doet echt alles voor zijn vrienden. Gewoon de hele nacht naast iemand zijn bed zitten wanneer hij ziek is. Toen we gestrand waren onderaan een skipiste iemand omhoog slepen. Iemand gewoon 20km achterop de fiets meenemen. Dat soort dingen.
Ik heb er echt respect voor en vind hem daardoor een geweldig mens. Zelf zou ik dat alleen niet zo snel doen.
Net zoiets als roddelen. Eigenlijk is dat echt een slechte eigenschap. Of mensen het erg vinden of niet...
Ik vind het wel heel lief dat je dat zegt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh eerlijk gezegd zie ik nog steeds geen probleem. Iedereen is toch anders, dus euh???
Je bent dus niet blij met wie je bent?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:25 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel lief dat je dat zegt.Dat laat me wat beter voelen.
Maar ik heb wel een soort van hoe ik mijn vrienden graag wil behandelen. Moralen ofzo. Dat ik dat niet doe is minder.
Daarop zou ik nee antwoorden...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:23 schreef ikweetzelf het volgende:
http://mobiel.nu.nl/weten(...)antwoord-vraag-.html
Check?
Ik denk niet dat de TS een narcist is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:23 schreef ikweetzelf het volgende:
http://mobiel.nu.nl/weten(...)antwoord-vraag-.html
Check?
Ik moest gelijk aan dat artikel denken toen ik je OP las. Maar volgens die theorie zul je dus wel gelijk hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:26 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Daarop zou ik nee antwoorden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |