Whehehehe dus aan de hand van een paar letters stel je vast dat de TS een narcist is? man man manquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:30 schreef ikweetzelf het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan dat artikel denken toen ik je OP las. Maar volgens die theorie zul je dus wel gelijk hebben
TS zijn geschiedenis hier doet in ieder geval vermoeden van wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Whehehehe dus aan de hand van een paar letters stel je vast dat de TS een narcist is? man man man
Oh ik ken zijn geschiedenis niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
TS zijn geschiedenis hier doet in ieder geval vermoeden van wel.
Waar stel ik iets vast?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Whehehehe dus aan de hand van een paar letters stel je vast dat de TS een narcist is? man man man
Als hij het niet zou zien als een groot probleem dan had hij waarschijnlijk dit topic niet geopend, neem ik aan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:43 schreef ikweetzelf het volgende:
[..]
Waar stel ik iets vast?
Ik ga af op een paar regels uit de OP en die "doen me aan dat artikel denken". Het komt op mij over namelijk dat hij het niet echt als een groot probleem ziet.
Geen keiharde diagnose dus
Dat is wel vaker het geval bij TS. Hij ziet geen problemen in zijn rijgedrag, hij ziet er geen problemen in dat hij moet lenen om zijn rijkeluisleventje waarin hij tig keer per jaar op vakantie gaat te bekostigen en zo zijn er wel meer dingen die TS niet inziet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:43 schreef ikweetzelf het volgende:
[..]
Waar stel ik iets vast?
Ik ga af op een paar regels uit de OP en die "doen me aan dat artikel denken". Het komt op mij over namelijk dat hij het niet echt als een groot probleem ziet.
Geen keiharde diagnose dus
Jawel, want aandacht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Als hij het niet zou zien als een groot probleem dan had hij waarschijnlijk dit topic niet geopend, neem ik aan.
Dat bewijfel ik, want :quote:
Lijkt me dus niet iemand die aandacht zoekt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:54 schreef NieuweNier het volgende:
Toch heb ik erg veel slechte trekjes. Ik ga eraan proberen te werken. Ik ga starten met beter luisteren en mensen beter proberen te helpen.
Nee, zo op het eerste gezicht niet inderdaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:48 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me dus niet iemand die aandacht zoekt.
"Het is op zich niet dramatisch"quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Als hij het niet zou zien als een groot probleem dan had hij waarschijnlijk dit topic niet geopend, neem ik aan.
Dat was ook mijn eerste reactie. Zie vorige postsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:50 schreef ikweetzelf het volgende:
[..]
"Het is op zich niet dramatisch"
Hij vindt het niet echt een groot probleem
Het zou kunnen dat hij zich gewoon moet leren accepteren zoals hij is. Of zie je andere issues hier?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:54 schreef NieuweNier het volgende:
Toch heb ik erg veel slechte trekjes. Ik ga eraan proberen te werken. Ik ga starten met beter luisteren en mensen beter proberen te helpen.
Klinkt alsof jij hem héél erg goed kent.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, zo op het eerste gezicht niet inderdaad.
TS, zijn vorige account en al zijn topics zijn vrij bekend op FOK!.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Klinkt alsof jij hem héél erg goed kent.
En dan niet in positieve zin.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
TS, zijn vorige account en al zijn topics zijn vrij bekend op FOK!.
quote:
En toch lijkt zijn OP erg op iemand die zichzelf is gaan analyseren en tot reflectie is gekomen dat hij wat wil veranderen. Dus voor mensen die zijn geschiedenis niet kennen, klinkt hij vrij "zoekend naar hulp".quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
TS, zijn vorige account en al zijn topics zijn vrij bekend op FOK!.
Jup, dat is NieuweNier.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:00 schreef complicate het volgende:
[..]
En toch lijkt zijn OP erg op iemand die zichzelf is gaan analyseren en tot reflectie is gekomen dat hij wat wil veranderen. Dus voor mensen die zijn geschiedenis niet kennen, klinkt hij vrij "zoekend naar hulp".
Dit is toch niet zoals iemand "is"? Dit zijn toch gewoon trekjes waaraan je kunt werken? Iets bewuster met andere mensen bezig zijn, hulpvaardiger zijn, proberen interesse te tonen. Dus wat dat betreft goed idee van TS om een poging te wagen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie. Zie vorige posts
Echter is iedereen anders en hij wordt geaccepteerd zoals hij is in zijn vriendengroep. Verder geeft hij zelf aan:
[..]
Het zou kunnen dat hij zich gewoon moet leren accepteren zoals hij is. Of zie je andere issues hier?
Haha accepteren hoe ik ben is niet iets waar ik goed in ben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie. Zie vorige posts
Echter is iedereen anders en hij wordt geaccepteerd zoals hij is in zijn vriendengroep. Verder geeft hij zelf aan:
[..]
Het zou kunnen dat hij zich gewoon moet leren accepteren zoals hij is. Of zie je andere issues hier?
Ja hoor, ik bedoel gewoon dat niet iedereen over hetzelfde empatisch vermogen beschikt. Sommige dingen zijn echt eigen aan karakter.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:03 schreef ikweetzelf het volgende:
[..]
Dit is toch niet zoals iemand "is"? Dit zijn toch gewoon trekjes waaraan je kunt werken? Iets bewuster met andere mensen bezig zijn, hulpvaardiger zijn, proberen interesse te tonen. Dus wat dat betreft goed idee van TS om een poging te wagen.
Mensen te allen tijde maar moeten accepteren, ook al gedragen ze zich bewust als volkomen randdebielen, gaat mij iets te ver.
Waarom?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:03 schreef NieuweNier het volgende:
Mijn huisgenootje gaf me een complimentje over dat ik dunner werd. Maar daar wordt ik op de een of andere manier heel ongemakkelijk van...
Het klinkt nu heel erg alsof ik een issue heb. Maar als je gewend bent jezelf neer te praten en te haten verwacht je zoiets niet. Als je jezelf lelijk vind is het heel gek wanneer iemand zegt dat dat niet zo is. Alsof ze sarcastisch zijn ofzo. Of je in de maling nemen...quote:
Oh dus als ik het goed begrijp voel je je over het algemeen minderwaardig? En kan dus niet omgaan met complimenten?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:11 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Het klinkt nu heel erg alsof ik een issue heb. Maar als je gewend bent jezelf neer te praten en te haten verwacht je zoiets niet. Als je jezelf lelijk vind is het heel gek wanneer iemand zegt dat dat niet zo is. Alsof ze sarcastisch zijn ofzo. Of je in de maling nemen...
De laatste tijd ben ik seksueel actiever. Maar het was ook gewoon wennen dat vrouwen me leuk vonden...
Lijkt een beetje tegenstrijdig met jouw bovenstaande reactie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:54 schreef NieuweNier het volgende:
Ik voel me ook heel snel beter dan een ander.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |