SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat een onzin, was dat maar zoquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij voert exact uit wat de boer van hem wil zien. Dan moet je geen commentaar hebben op zijn speeltijd maar commentaar hebben op hoe de boer spelen wil.![]()
Nou ja, zij hebben hem persoonlijk gesproken en wij nog nooit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:01 schreef wieisboos het volgende:
Eto'o en een voorbeeldfunctie. Volgens mij hebben ze een andere Eto'o voor zich![]()
Vuile topickapende stinkend jstinkjood
Vuile topickapende stinkjood en kutfok dat moeilijk doetr
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De boer is niet voor niets lyrisch over serero.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hoop dat ze een bepaalde transportverbinding weer openstellen ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot er weer verbinding is achter het ijzeren gordijn
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
dat valt toch wel mee, ik heb verder niets tegen hem maar hij mist in de opbouw/aanval net de handelingssnelheid om die passes wel goed te geven, daar gaat het teveel fout.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:06 schreef Dven het volgende:
[..]
De boer is niet voor niets lyrisch over serero.![]()
en als het even te lang duurt wordt hij opzij gezet alsof hij er niet staatquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat valt toch wel mee, ik heb verder niets tegen hem maar hij mist in de opbouw/aanval net de handelingssnelheid om die passes wel goed te geven, daar gaat het teveel fout.![]()
Lijkt eriksen welquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
en als het even te lang duurt wordt hij opzij gezet alsof hij er niet staat"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Alleen maar omdat Blind later terugkwam. Strijd tussen Viergever en Denswil is de bedoeling. Met Viergever ook nog als backup voor linksback en middenveld.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:10 schreef bjanaan het volgende:
Is Nickgod nou doorgeschoven naar het middenveld?![]()
Deed het wel goed daar hoor panna'tje uitdelen in eigen 16quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alleen maar omdat Blind later terugkwam. Strijd tussen Viergever en Denswil is de bedoeling. Met Viergever ook nog als backup voor linksback en middenveld.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 @ 16:41 schreef Class het volgende:
Zoveel talent in de ploeg, gaat weer een leuk seizoen wordenquote:Ajax 23 man first team squad contains 11 players who started with their under 7s!![]()
Blijft toch vreemd dat Blind werd ingebracht, kan toch met een transfer te maken hebbenquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alleen maar omdat Blind later terugkwam. Strijd tussen Viergever en Denswil is de bedoeling. Met Viergever ook nog als backup voor linksback en middenveld.![]()
Ajax speelde een slechte 1e helft zeg. 2e helft ging gelukkig al een stuk, je zag dat er een last van hun schouders afviel na die eerste goal.
Sfeer in het stadion was erg matig trouwens zeg.
Even wat spelers nog uitlichten:
Vermeer: speelde goed, aantal goede reddingen, hopelijke een mooie transfer voor hem.
Mike: Man man man, wat een drama. Leek wel een goede kopbal, maar had rood moeten krijgen en zat er zovaak naast.
Viergever: Speelde erg goed, erg dynamisch.
Kishna: 1, zijn slechtste wedstrijd ooit?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Vond Kishna helemaal niet zo slecht, ja in de afrond. Maakt ie een hattrick, dat is het een wereldtalent. Ben allang blij dat er buitenspeler in die positie komt.![]()
Hij was al wel iets langer in training dan Veltman en Cillessen. Vond hem wel erg goed invallen overigens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft toch vreemd dat Blind werd ingebracht, kan toch met een transfer te maken hebben![]()
Als Kishna zijn kansen had afgemaakt was het een van zijn beste wedstrijden ooit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:17 schreef Seam het volgende:
Ajax speelde een slechte 1e helft zeg. 2e helft ging gelukkig al een stuk, je zag dat er een last van hun schouders afviel na die eerste goal.
Sfeer in het stadion was erg matig trouwens zeg.
Even wat spelers nog uitlichten:
Vermeer: speelde goed, aantal goede reddingen, hopelijke een mooie transfer voor hem.
Mike: Man man man, wat een drama. Leek wel een goede kopbal, maar had rood moeten krijgen en zat er zovaak naast.
Viergever: Speelde erg goed, erg dynamisch.
Kishna: 1, zijn slechtste wedstrijd ooit?![]()
Leek erg stil op TV, waren er acties vanuit Zuid?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:17 schreef Seam het volgende:
Sfeer in het stadion was erg matig trouwens zeg.![]()
Of meer zekerheid... dan was Blind de enige optie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft toch vreemd dat Blind werd ingebracht, kan toch met een transfer te maken hebben![]()
Misschien dat ik het verkeerd heb gezien hoor, maar Kishna verspeelde zovaak de bal en dan ook nog die 100% kansen... Nee joh, hij speelde echt niet goed.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Haha goeie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:19 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Als Kishna zijn kansen had afgemaakt was het een van zijn beste wedstrijden ooit.![]()
twitter:BarclaysLeague twitterde op zondag 10-08-2014 om 12:40:33@SpursOfficial in Bid for Former Ajax Youth Player @VictorMoses Simon http://t.co/SExl1U2iAv http://t.co/vBtxytgeTI reageer retweet
![]()
en als je serero met eriksen gaat vergelijken ben je of heel dronken of heb je er niet zoveel verstand van![]()
Had deze jongen wel in de ArenA zien schitterenquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:23 schreef Class het volgende:
twitter:BarclaysLeague twitterde op zondag 10-08-2014 om 12:40:33@SpursOfficial in Bid for Former Ajax Youth Player @VictorMoses Simon http://t.co/SExl1U2iAv http://t.co/vBtxytgeTI reageer retweet
![]()
Hij heeft nooit in de jeugd van ajax gespeeldquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:23 schreef Class het volgende:
![]()
Dat niveau heeft hij nog lang niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:28 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Had deze jongen wel in de ArenA zien schitteren![]()
Zo gek is dat niet als Serero nu op de positie speelt waar Eriksen altijd speelde.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:28 schreef Tyron het volgende:
en als je serero met eriksen gaat vergelijken ben je of heel dronken of heb je er niet zoveel verstand vanOh.![]()
Hij heeft wel een keer een oefenwedstrijd voor Ajax gespeeld. En dus is hij eigen jeugd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:29 schreef Eyoo het volgende:
[..]
Hij heeft nooit in de jeugd van ajax gespeeld![]()
Dus? Dan kun je nog wel een Ajax jeugdspeler zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:29 schreef Eyoo het volgende:
[..]
Hij heeft nooit in de jeugd van ajax gespeeld![]()
klopt, maar eriksen is in elk aspect 10 klasse beter dus er is niks te vergelijkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet als Serero nu op de positie speelt waar Eriksen altijd speelde.![]()
over +1/2 jaar misschien welquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat niveau heeft hij nog lang niet.![]()
Natuurlijk is hij beter, maar dat is toch juist te vergelijken dat hij dan beter is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
klopt, maar eriksen is in elk aspect 10 klasse beter dus er is niks te vergelijken
Je kan een Eriksen juist niet vergelijken met een verdediger of spits.Oh.![]()
Nouri en van de Beek komen eraan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
klopt, maar eriksen is in elk aspect 10 klasse beter dus er is niks te vergelijken![]()
Twee totaal verschillende voetballersquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet als Serero nu op de positie speelt waar Eriksen altijd speelde.![]()
je gaat lukoki toch ook niet vergelijken met robben of ronaldo, moet je gewoon niet aan beginnen manquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij beter, maar dat is toch juist te vergelijken dat hij dan beter is.
Je kan een Eriksen juist niet vergelijken met een verdediger of spits.mooiquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nouri en van de Beek komen eraan.![]()
Dat is nog wel erg jong hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nouri en van de Beek komen eraan.Eens maar zelfde positie dus kan je vergelijken wat het verschil is op die positie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:31 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Twee totaal verschillende voetballersOh.![]()
Dat komt omdat Lukoki daar ver bovenuit steek.tquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
je gaat lukoki toch ook niet vergelijken met robben of ronaldo, moet je gewoon niet aan beginnen manOh.![]()
dat bedoel ik, oneerlijk voor robben en ronaldoquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Lukoki daar ver bovenuit steek.t![]()
Eens. Speelde zelfs heel ongelukkig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:20 schreef Seam het volgende:
Misschien dat ik het verkeerd heb gezien hoor, maar Kishna verspeelde zovaak de bal en dan ook nog die 100% kansen... Nee joh, hij speelde echt niet goed.![]()
En Afrikaan. Serero had op zijn 16e pas voetbalschoenen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:35 schreef Tyron het volgende:
serero is ook gewoon bijna twee jaar ouder dan eriksen![]()
Lekker bitterballetjes eten. Topshow.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:37 schreef bjanaan het volgende:
Ik denk dat Marcnetto Eto'o heeft uitgenodigd in een van de skyboxen.Oh.![]()
Hij kreeg ook weinig bruikbare ballen en het tempo en motivatie was al uit de wedstrijd. Al met al ben ik wel tevreden, Vitesse is de laatste seizoenen erg moeilijk geweest.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:36 schreef bjanaan het volgende:
Vond El-Gazi nou ook niet echt je van het mooie assist maar meer ook niet.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik ben ietwat vroeg, maar here goes.
Alvast gefeliciteerd met de 5e titel op rij.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Zit nog even te denken over Eto'o. Stel al weten ze al meer, mag Ajax dit pas morgen bekend maken vanwege de beurs toch?
Als hij er was (weliswaar niet op tv geweest, maar dat hoeft niets te zeggen), zal hij wel komen. De voortekenen lijken positief. Maar dan zou je morgen al groen licht kunnen hebben.![]()
Zo ik ben weer terug. Ajax speelde vrij matig in de eerste helft, de verdediging met Van der Hoorn laat ook veel te wensen over. In de tweede helft ging het een stuk beter. Al met al een goede overwinning in onze openingswedstrijd, alleen jammer dat we de 0 niet hebben kunnen houden.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik denk niet dat Eto'o op de tribune gaat zitten wanneer het financiele bod niet goed genoeg zou zijn. Als hij er gezeten heeft dan komt hij als het voetbal en de sfeer hem bevallen is. Althans zo zouden wij denken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:10 schreef Zocalo het volgende:
Zit nog even te denken over Eto'o. Stel al weten ze al meer, mag Ajax dit pas morgen bekend maken vanwege de beurs toch?
Als hij er was (weliswaar niet op tv geweest, maar dat hoeft niets te zeggen), zal hij wel komen. De voortekenen lijken positief. Maar dan zou je morgen al groen licht kunnen hebben.
Zou een toffe aanwinst zijn!Narf!![]()
Goeie kol van de SA zegHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Als Eto'o vandaag werkelijk zou zijn gekomen, dan hadden wij daar zeker wel ergens bewijs van gezien.![]()
Vond V.d. Hoorn een stuk beter overkomen dan vorig jaar. Ligeon en Klaassen hielpen wat dat betreft ook niet mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:13 schreef Shreyas het volgende:
Zo ik ben weer terug. Ajax speelde vrij matig in de eerste helft, de verdediging met Van der Hoorn laat ook veel te wensen over. In de tweede helft ging het een stuk beter. Al met al een goede overwinning in onze openingswedstrijd, alleen jammer dat we de 0 niet hebben kunnen houden.
Hoop ook dat Frank het middenveld wat anders neer gaat zetten.![]()
Nee man, hij dekte als een oud omaatje. Echt waardeloos, niveautje Willem II. Is wel sterk en kan goed koppen maar daar houdt het dan ook mee op.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:47 schreef CaasS het volgende:
[..]
Vond V.d. Hoorn een stuk beter overkomen dan vorig jaar. Ligeon en Klaassen hielpen wat dat betreft ook niet mee.
Hoop ook dat Frank het middenveld wat anders neer gaat zetten.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Eerste half uur niet gezien en had een rode kaart moeten krijgen, maar vond m verdedigend daar buiten om prima. Voetballend is ie niet goed genoeg, maar dat was het vorig jaar met Veltman/Moisander ook niet dus daar ligt het niet aan. Veltman zal het voordeel nog wel hebben, maar er zit iig verbetering in.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:49 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee man, hij dekte als een oud omaatje. Echt waardeloos, niveautje Willem II. Is wel sterk en kan goed koppen maar daar houdt het dan ook mee op.![]()
hij werd bij die tegengol kinderlijk eenvoudig voorbij gespeeldquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:54 schreef CaasS het volgende:
[..]
Eerste half uur niet gezien en had een rode kaart moeten krijgen, maar vond m verdedigend daar buiten om prima. Voetballend is ie niet goed genoeg, maar dat was het vorig jaar met Veltman/Moisander ook niet dus daar ligt het niet aan. Veltman zal het voordeel nog wel hebben, maar er zit iig verbetering in.![]()
Klopt, daar was ie te laat toch? Ach hij deed iig wat, de rest keek.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij werd bij die tegengol kinderlijk eenvoudig voorbij gespeeld![]()
Veltman is voetballend veel beter. Hopelijk brengt hij ook groot vertrouwen mee zoals bijna alle andere WK-gangers uit de Eredivisie.![]()
Zeker en met het middenveld van Ajax heb je ook wel 2 goed opbouwende centrale verdedigers nodig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Veltman is voetballend veel beter. Hopelijk brengt hij ook groot vertrouwen mee zoals bijna alle andere WK-gangers uit de Eredivisie.![]()
van meleg weet ik dat hij het kan, bij de Sa heb ik mijn twijfelsquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Lukoki, De Sa én Meleg die dit weekend een goede wedstrijd speelden.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Vergelijk je Serero nou met Eriksen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:35 schreef Tyron het volgende:
serero is ook gewoon bijna twee jaar ouder dan eriksen![]()
De Sa is leuk voor clubs waar hij veel ruimte krijgt, niks voor Ajaxquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
van meleg weet ik dat hij het kan, bij de Sa heb ik mijn twijfels![]()
Voor een buitenspeler toch een stuk eenvoudiger bij een kleine club met meer ruimtequote:Op zondag 10 augustus 2014 19:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Lukoki, De Sa én Meleg die dit weekend een goede wedstrijd speelden.![]()
Serero is bijna nooit waardeloos.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goed begin nu doortrekken dit niveau. Serero was zelfs niet waardeloosOh.![]()
Okéquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero is bijna nooit waardeloos.![]()
Okéquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit geef je zelf ook vaak genoeg toe als je weer eens op je woorden moet terugkomen![]()
nee het is een reactiequote:Op zondag 10 augustus 2014 20:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vergelijk je Serero nou met Eriksen?![]()
Ajax heeft op mij de beste indruk gemaakt deze speelronde.
Niet alleen omdat ze dik van Vitesse wonnen, maar ook omdat de rest dramatisch was.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ajax heeft op mij de beste indruk gemaakt deze speelronde.
Niet alleen omdat ze dik van Vitesse wonnen, maar ook omdat de rest dramatisch was.![]()
![]()
op zich waar en het is niet alsof ik De Sa en Lukoki per direct terug wil, maar is nog steeds tofquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Voor een buitenspeler toch een stuk eenvoudiger bij een kleine club met meer ruimte![]()
PSV was ook best kutquote:
al is het moeilijk om te zeggen, ook Ajax zijn zege was geflatteerd en tegelijkertijd mistten zowel Ajax als PSV nog een paar belangrijke spelers![]()
verdedigend ook.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:59 schreef j0rdiiii het volgende:
op alle fronten beter, komt misschien wat minder hoog met koppen, maar ik vond v/d Hoorn voor zijn doen aardig spelen.quote:![]()
Voor zijn doen redelijk inderdaad. Gelukkig was dit - hopelijk - de laatste keer Ligeon/Van der Hoorn als rechterflank. Heel kwetsbaar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
op alle fronten beter, komt misschien wat minder hoog met koppen, maar ik vond v/d Hoorn voor zijn doen aardig spelen.
Ligeon mag misschien wel een betere voorzet hebben dan Van Rhijn, verdedigend is ie wel hee kwetsbaar, was Labyad constant kwijt.![]()
twitter:siebehuisman twitterde op zondag 10-08-2014 om 20:10:00Eto'o #Ajax #transfer #amsterdam the guy in white : ) http://t.co/JSeaFACZ1Y reageer retweet
![]()
![]()
Als die gezegd had dat hij een ufo gespot had, had ik het ook geloofd... net zo duidelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]twitter:siebehuisman twitterde op zondag 10-08-2014 om 20:10:00Eto'o #Ajax #transfer #amsterdam the guy in white : ) http://t.co/JSeaFACZ1Y reageer retweet
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Wat ws het slecht vandaagIk was er na 10 minuten wel weer klaar mee manmanman..
Sowieso trouwens...Israël vlaggen mogen ineens niet meer?![]()
Lijkt wel een foto van geestverschijningen of zoquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]twitter:siebehuisman twitterde op zondag 10-08-2014 om 20:10:00Eto'o #Ajax #transfer #amsterdam the guy in white : ) http://t.co/JSeaFACZ1Y reageer retweet
![]()
![]()
Daar lijkt het inderdaad op.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt wel een foto van geestverschijningen of zo![]()
![]()
Ik denk dat Eto'o na 10 minuten ook schijt had en dacht van mzzl, niet om aan te gluren dit, , ik ga lekker naar de hoeren of iets.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt wel een foto van geestverschijningen of zo![]()
Alsof Eto'o in Amsterdam wasquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik denk dat Eto'o na 10 minuten ook schijt had en dacht van mzzl, niet om aan te gluren dit, , ik ga lekker naar de hoeren of iets.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik vond het wel een leuke wedstrijd om te kijken hoor. Heb me niet zitten vervelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik denk dat Eto'o na 10 minuten ook schijt had en dacht van mzzl, niet om aan te gluren dit, , ik ga lekker naar de hoeren of iets.![]()
Vast wel. Bij West Ham ofzo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tekent deze week gewoon, geen twijfel.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zal Samuel ons korting geven omdat we CL spelen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
http://www.mirror.co.uk/s(...)k-out-samuel-3947935Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij is niet zo van de kortingquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zal Samuel ons korting geven omdat we CL spelen?![]()
Inmiddels zijn enkele contractdetails uitgelekt:quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik denk dat Eto'o na 10 minuten ook schijt had en dacht van mzzl, niet om aan te gluren dit, , ik ga lekker naar de hoeren of iets.quote:• Primaire arbeidsvoorwaarden:
1. Vergoeding vastgesteld op ¤ 48.000 per week.
2. Speler bepaalt aan welke trainingen en wedstrijden hij deelneemt. Ajax stelt zich te allen tijde flexibel op.
• Secundaire arbeidsvoorwaarden:
1. Speler mag ongelimiteerd en tegen ongelimiteerde bedragen bezoeken aan de Wallen (ook wel: Amsterdam Red Light District) declareren.
2. Op verzoek van de speler dient Ajax terstond een skybox naar hem te vernoemen, in te richten als bordeel en te voorzien van dames van lichte zeden. Ajax draagt zorg voor randzaken als condooms en stimulerende middelen.
3. Ajax stelt de speler schadeloos voor alle bij prostituees aangerichte schade. Ajax zal terstond iedere claim van een prostituee jegens speler als eigen schuld voldoen.
Bron: Sigfried Witkruis
[ Bericht 0% gewijzigd door Wertha op 10-08-2014 22:34:16 ]![]()
hhaahahhahahhahahahahahquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:18 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Inmiddels zijn enkele contractdetails uitgelekt:
[..]![]()
Als je een grapje maakt voer dan wel eerst even een spellingscontrole uit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:18 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
[..]
XOXO,
Een onzeker elfje.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
lol is dit serieus? waar heb je dat vandaan gehaald?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:18 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
[..]I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef Seam het volgende:
[..]
lol is dit serieus? waar heb je dat vandaan gehaald?![]()
![]()
Noem ze eens op.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als je een grapje maakt voer dan wel eerst even een spellingscontrole uit.
XOXO,
Een onzeker elfje.![]()
![]()
Het moet "te allen tijde" zijn.quote:
groetjes,
De Rijdende Rechter.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik zal het doorgeven aan Sigfried.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het moet "te allen tijde" zijn.
groetjes,
De Rijdende Rechter.![]()
![]()
Prima aankoop inderdaad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goeie voetballer. Ben er wel tevreden mee.
Wel moet Blind gewoon blijven trouwens![]()
![]()
Hij komt of hij komt niet, niet zo lastig dusquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
50% kans op Eto'o volgens Jaap de Groot.![]()
mag die gast ook welquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goeie voetballer. Ben er wel tevreden mee.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Kwam in de verhuizing gisteren de foto tegen van mij in mn zusje als laatste aanwezigingen en De Meer. Moet die plaat digitaal krijgen
wtf is dit voor een vertikking van mijquote:
anyway, de betreffende foto
Is nogal logisch hequote:Op zondag 10 augustus 2014 23:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
![]()
veel grotere open deur kan niet iddquote:
Heb je die al eens eerder gepost?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
wtf is dit voor een vertikking van mij
anyway, de betreffende foto
[ afbeelding ]![]()
Echt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
![]()
Hoe is die exacte 50% dan berekend? Misschien is het wel 51/49. Of 52/48quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ja, als in echt 50/50. En niet omdat er 2 mogelijkheden zijn.![]()
whatever gast. Vraag het Jaap de Groot.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoe is die exacte 50% dan berekend? Misschien is het wel 51/49. Of 52/48![]()
dat kan best, staat openbaar op mn FB, maar ik vind hem zo leuk dat ik hem blijf postenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je die al eens eerder gepost?
ik wens niets te maken te hebben met Jaap de Groot.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
whatever gast. Vraag het Jaap de Groot.
Volgens R. de Boer is het trouwens 30%.![]()
![]()
Volgens R. de Boer is botox goed spul.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ik wens niets te maken te hebben met Jaap de Groot.
lijkt hij wel een punt te hebbenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens R. de Boer is botox goed spul.
Sowieso die schattingen die afwijken van 50/50quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ik wens niets te maken te hebben met Jaap de Groot.
![]()
De kans is 44,7356%[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
FOK!sportquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik haal gelijk een shirtje. Ik betwijfel of hij er zo ff makkelijk 40 inschiet maar het is wel een oude baas.AFCA!![]()
Zeker. Echt een hele goede site ook.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jammer dat nooit iemand erop kijkt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker. Echt een hele goede site ook.Oh.![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moest bijna lachen.Wat ben je toch altijd makkelijk te trollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
Je kan dat gezeik beter vroeg aanpakken, misschien doen ze er dan eens wat aan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat gefluit om die balletjes terug was wel te kansloos voor woorden.Oh.![]()
Misschien houden ajacieden die in het stadion zitten wel van voetbal?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat gefluit om die balletjes terug was wel te kansloos voor woorden.![]()
AT5quote:Op maandag 11 augustus 2014 04:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
"SamuelIk ben Tony. "
http://www.at5.nl/artikelen/132888/op-zoek-naar-samuel-eto-o
omg wat slecht dit.
Narf!![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)_naar_uitgang__.htmlquote:Vermeer stijlvol richting uitgang
In de wetenschap dat Ajax-doelman Kenneth Vermeer zijn plaats onder de lat zondag bij AZ normaal gesproken weer moet afstaan aan WK-ganger Jasper Cillessen, begint de keeperstrijd in Amsterdam zo langzamerhand een hoofdpijndossier te worden.
Vermeer had een levensgroot aandeel in de eerste drie landstitels onder De Boer, maar zag diezelfde trainer hem het WK door zijn neus boren. Bondscoach Louis van Gaal noemde de Ajax-reserve de ideale doelman van Oranje, die hij door een gebrek aan speelminuten echter niet kon meenemen naar Brazilië.
Vermeers fouten aan het begin van het vorige seizoen en de – daardoor niet onlogische – beslissing van De Boer om Cillessen de voorkeur te geven, brak de carrière van de Surinamer.
Vertrek Vermeer
Een aantal maanden geleden noemde De Boer het nog ‘fantastisch’ om de ‘twee beste keepers van Nederland’ tot zijn beschikking te hebben. Maar inmiddels zijn de beleidsbepalers én de trainer het erover eens dat een vertrek van Vermeer het beste is. Hoewel de keeper zich altijd als een voorbeeldige prof zal opstellen en nooit stampij zal maken, bestaat de angst voor wrijving. De conclusie: Vermeer moet op een chique manier naar de uitgang worden gedirigeerd.
Het is ook de reden dat directeur voetbalzaken Marc Overmars een prijskaartje van ‘slechts’ één miljoen euro om de nek van de keeper hing. Als product van de eigen opleiding en als dank voor bewezen diensten wordt Vermeer een mooie transfer gegund.
Maar ondanks het feit dat Ajax niet het onderste uit de kan wil hebben, staan de clubs nog niet in de rij voor de doelman. Zijn zaakwaarnemer Winny Haatrecht wordt bijna dagelijks door clubs en andere makelaars gebeld over (vermeende) interesse, maar geen van de belangstellenden beet tot dusver door.
Vermeer kost dus máár 1 miljoen euro. Je zou zeggen dat genoeg clubs met vermeende interesse dat wel zouden kunnen betalen.![]()
Jezus wat slecht ditquote:Op maandag 11 augustus 2014 04:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
"SamuelIk ben Tony. "
http://www.at5.nl/artikelen/132888/op-zoek-naar-samuel-eto-o
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je geen verstand van voetbal hebt of gewoon tegen mooi voetbal bent vind je dat inderdaad kansloos.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat gefluit om die balletjes terug was wel te kansloos voor woorden.![]()
Jij hebt dus, neem ik aan, lopen kotsen op het Nederlands Elftal afgelopen zomer om het FC Betonvoetbal?quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je geen verstand van voetbal hebt of gewoon tegen mooi voetbal bent vind je dat inderdaad kansloos.![]()
Ik geef geen reet om de speelstijl van het Nederlands Elftal.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt dus, neem ik aan, lopen kotsen op het Nederlands Elftal afgelopen zomer om het FC Betonvoetbal?![]()
Ik vind het wel goed dat er direct een beetje kritiek op komt, het was in het gros van de gevallen echt niet nodig, misschien ook nog wel een beetje te wijten aan het feit dat je verdediging nog niet op sterkte is, en een Vd Hoorn soms echt geen idee had wat hij met die bal moest, al had hij de ruimte![]()
![]()
Het is ook zo dom om te doen. Je ziet die bal terug gaan naar Vermeer en 2 seconden later komt de peer naar voren van Vermeerquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het wel goed dat er direct een beetje kritiek op komt, het was in het gros van de gevallen echt niet nodig, misschien ook nog wel een beetje te wijten aan het feit dat je verdediging nog niet op sterkte is, en een Vd Hoorn soms echt geen idee had wat hij met die bal moest, al had hij de ruimteprachtige voetballende oplossing weer jongens
![]()
![]()
Man het was gewoon weer op dezelfde dramatische voet verder.
Traag "opbouwen" van achteruit maar voornamelijk breed en achteruit, dan een lange bal. Buitenspelers die geen acties maken niets.
Dieptepunt was echt de vrije trap op de helft van Vitesse die bij Vermeer eindigde.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Over buitenspelers ben ik t niet met je eens, Kishna heeft wel een actie, El Ghazi ook (die assist...), ik hoop alleen dat ze beide de stijgende lijn doortrekken dit seizoen, en dat men dan weer wat meer durft te voetballen van achter uit. Dat is toch wel de manier hoe je een tegenstander plat krijgt, dat zag je ook aan Vitesse, op het moment dat Ajax een beetje begon te voetballen hadden ze er al moeite mee. Juist toen het beetje balletje rondtikken was konden ze vrij gemakkelijk de boel onder druk zetten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:52 schreef HeatWave het volgende:
Man het was gewoon weer op dezelfde dramatische voet verder.
Traag "opbouwen" van achteruit maar voornamelijk breed en achteruit, dan een lange bal. Buitenspelers die geen acties maken niets.
Dieptepunt was echt de vrije trap op de helft van Vitesse die bij Vermeer eindigde.
Milik was ik dan weer niet kapot van, amper gezien.![]()
quote:Ajax krijgt uiterlijk woensdag uitsluitsel van Samuel Eto’o (33), die volgens zijn zaakwaarnemer nog steeds heel positief tegenover een overstap naar Ajax staat.![]()
Kishna was echt te kansloos voor woorden gisterenquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Over buitenspelers ben ik t niet met je eens, Kishna heeft wel een actie, El Ghazi ook (die assist...), ik hoop alleen dat ze beide de stijgende lijn doortrekken dit seizoen, en dat men dan weer wat meer durft te voetballen van achter uit. Dat is toch wel de manier hoe je een tegenstander plat krijgt, dat zag je ook aan Vitesse, op het moment dat Ajax een beetje begon te voetballen hadden ze er al moeite mee. Juist toen het beetje balletje rondtikken was konden ze vrij gemakkelijk de boel onder druk zetten.
Milik was ik dan weer niet kapot van, amper gezien..
El Ghazi deed het aardig die paar min idd, maar bijna het hele team was onvoldoende gisteren, Schone en Vermeer deden het goed (al deed vermeer wel weer rare dingen) en de rest was matig tot slecht. Blind viel goed in, dan heb je het wel gehad.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Kishna moet nog groeien, dat was met name mijn kritiek gisteren, hij wil teveel en loopt zich dan vast, of gaat te lang zelf door. Lijkt nog niet zo goed aan te voelen wanneer hij moet gaan en wanneer niet. Maar het is in ieder geval een buitenspeler met explosiviteit en 'een actie' (quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kishna was echt te kansloos voor woorden gisteren.
El Ghazi deed het aardig die paar min idd, maar bijna het hele team was onvoldoende gisteren, Schone en Vermeer deden het goed (al deed vermeer wel weer rare dingen) en de rest was matig tot slecht. Blind viel goed in, dan heb je het wel gehad.), dus dat vind ik al heel wat...
Schone is wel een koning, die pakt toch eigenlijk vrij constant een 7'tje, niet zoals een hoop anderen de ene keer een 8,5, en dan weer 3 wedstrijden een 2...![]()
Schone is gewoon de constanste man bij Ajax, speelt altijd iig voldoende en beslist ook nog wel eens wat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kishna moet nog groeien, dat was met name mijn kritiek gisteren, hij wil teveel en loopt zich dan vast, of gaat te lang zelf door. Lijkt nog niet zo goed aan te voelen wanneer hij moet gaan en wanneer niet. Maar het is in ieder geval een buitenspeler met explosiviteit en 'een actie' (), dus dat vind ik al heel wat...
Schone is wel een koning, die pakt toch eigenlijk vrij constant een 7'tje, niet zoals een hoop anderen de ene keer een 8,5, en dan weer 3 wedstrijden een 2...
Maar Ligeon kan er niets van, vd Hoorn zelfde, Boilesen en Moisander zijn enorm slordig op het moment. Viergever ging wel.
Serero werkt redelijk hard, was niet dramatisch verder. Klaassen was onzichtbaar, Milik ook niet heel veel van gezien nog.
De eerste 30 min waren gewoon slaapverwekkend. Al had Vitesse er zo 3 kunnen maken.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Van der Hoorn was gewoon niets mis mee. Alleen een enkele blunder zoals bij die rodekaartsituatie. Wat heeft iedereen toch tegen die man.![]()
Voornamelijk omdat ie er geen flikker van kanquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Hoorn was gewoon niets mis mee. Alleen een enkele blunder zoals bij die rode kaart. Wat heeft iedereen toch tegen die man..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Wat een onzin.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat ie er geen flikker van kan.
Ligeon was ook prima.![]()
Voor het niveau wat Ajax nastreeft inderdaad niet. Dus.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat ie er geen flikker van kan.
![]()
Uhuh, als back constant je man kwijt raken is prima, weer iets geleerdquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Ligeon was ook prima..
Get woke, go broke!![]()
110% anti Eto'o dus ik ga voor Eto'no.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
Wie gaat er juichen als Eto'o komt?
Wel baas als we Enoh terughalen en ze beide in de basis staan. Moet Enoh wel zijn Eno'o"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ligeon vond ik vrij matig hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Ligeon was ook prima.![]()
Kan er niks van. Als je bij Augsburg vooral op de bank zit, heb je niks bij Ajax te zoeken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vonden jullie van Milik? Ik word er nog niet echt warm of koud van, eerlijk gezegd.![]()
Lijkt Sigthorsson 1.2 te zijn. Maar wil hem nog wel even de tijd geven. Enorme tegenvaller dat echt alles met links gaat. Volgens mij verprutste hij die kans in de eerste minuut ook omdat hij z'n lichaam zo wilde draaien dat hij met buitenkant links kon scoren.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vonden jullie van Milik? Ik word er nog niet echt warm of koud van, eerlijk gezegd.
Bij een rechtspoot was dit zeker een goal."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zo zwartwit is het ook niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kan er niks van. Als je bij Augsburg vooral op de bank zit, heb je niks bij Ajax te zoeken."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nouja, het is niet alsof Augsburg een topteam is ofzo. Ik vond hem heel matig gister en zou gewoon Zivkovic opstellen. Dat is wel een goede speler.quote:![]()
Eto'o is echt zo'n verhaal dat echt heel goed kan uitpakken maar ook volkomen kansloos kan worden.
Maar gewoon voor het hele circus eromheen en het feit dat ze toch 100 miljoen hebben moeten ze het gewoon doen als het haalbaar is. Als ie een beetje zin heeft maakt hij er zo 25+ hier.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Er zijn topspelers die bij bepaalde teams ook slecht presteren. Het team is niet alleszeggend.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nouja, het is niet alsof Augsburg een topteam is ofzo. Ik vond hem heel matig gister en zou gewoon Zivkovic opstellen. Dat is wel een goede speler."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zelfs niet passend in het elftal moet hij er flink wat kunnen maken tegen de matige Eredivisieverdedigersquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:28 schreef HeatWave het volgende:
Eto'o is echt zo'n verhaal dat echt heel goed kan uitpakken maar ook volkomen kansloos kan worden.
Maar gewoon voor het hele circus eromheen en het feit dat ze toch 100 miljoen hebben moeten ze het gewoon doen als het haalbaar is. Als ie een beetje zin heeft maakt hij er zo 25+ hier.
Voor iedere spits die een beetje voetballen kan is het een speeltuin."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Op die verprutste kans na onzichtbaar. Maar goed, laten we hem nog niet afschieten op basis van één ED-wedstrijdje. Siggy had dan nog het pluspuntje dat hij er in belangrijke wedstrijden of tegen 'grote' tegenstanders vaak wel eentje in frommelde. Krijg een beetje het gevoel dat Milik zo'n mannetje wordt die het tegen Willem II en Dordrecht wel kan, maar zodra hij een beetje goed aangepakt wordt moeite heeft zich te onderscheiden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vonden jullie van Milik? Ik word er nog niet echt warm of koud van, eerlijk gezegd.![]()
Precies, al vind ik niet dat je voor zo'n vedette op leeftijd je salarisplafond helemaal moet doorbreken ofzo. Doe het dan met bonussen, betaal hem gewoon de max qua salaris, en voor alles boven de 15 krijgt hij 25k bij ofzo, weet ik veelquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:28 schreef HeatWave het volgende:
Maar gewoon voor het hele circus eromheen en het feit dat ze toch 100 miljoen hebben moeten ze het gewoon doen als het haalbaar is. Als ie een beetje zin heeft maakt hij er zo 25+ hier.
Maar eens met je dat het compleet verkeerd kan uitpakken, en dan zit je met een duurbetaalde chagrijnige vedette op de bank.![]()
Heel denderend was het natuurlijk niet, maar beroerder dan Siggy was het ook niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vonden jullie van Milik? Ik word er nog niet echt warm of koud van, eerlijk gezegd.
Zivkovic is natuurlijk wel de beoogde spits van de toekomst, maar ik vind het niet onverstandig om die rustig te brengen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Al met al mag je heel blij zijn met de geflatteerde overwinning en hopen dat het met de WK gangers en evt een aankoop/doorstroom het een stuk beter gaat lopen, want op deze manier krijg je binnenkort echt patje van een ploeg die de 100 kansen wel afmaakt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
True, alhoewel we dat vorig seizoen ook vaak zat riepen en toen werden we toch weer kampioenquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:45 schreef HeatWave het volgende:
Al met al mag je heel blij zijn met de geflatteerde overwinning en hopen dat het met de WK gangers en evt een aankoop/doorstroom het een stuk beter gaat lopen, want op deze manier krijg je binnenkort echt patje van een ploeg die de 100 kansen wel afmaakt.![]()
![]()
![]()
Ja, dat is ook zoquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, alhoewel we dat vorig seizoen ook vaak zat riepen en toen werden we toch weer kampioen![]()
.
Maar ik wil nu wel weer eens een sprankelend, dapper aanvallend, flitsend Ajax zien ipv dit voorzichtige getik breed en naar achteren.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dit seizoen is een tussenjaar.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, alhoewel we dat vorig seizoen ook vaak zat riepen en toen werden we toch weer kampioen![]()
![]()
"Excuus op voorhand voor inspiratieloos voetbal".quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan iemand het begrip 'tussenjaar' definiëren?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Slap excuus om je van te voren in te dekken mocht je geen kampioen worden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan iemand het begrip 'tussenjaar' definiëren?
Kan niet bij Ajax als je dit beleid qua spelers wil voeren, je moet elk jaar min of meer opnieuw beginnen dus elk jaar zou dan een tussenjaar zijn.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Mwah, qua scoringskansen lag het gelijk. Naast die 4 doelpunten had Ajax er ook wel meer kunnen maken. We hebben het tegen geen enkele ploeg zo lastig gehad thuis als tegen Vitesse de afgelopen jaren dus ik ben zeker blij met de winst. En daarnaast slaat het "het had al 3-0 moeten staan" niks op want je weet nooit hoe het was gelopen als Vitesse (of Ajax) als eerst had gescoord.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:45 schreef HeatWave het volgende:
Al met al mag je heel blij zijn met de geflatteerde overwinning en hopen dat het met de WK gangers en evt een aankoop/doorstroom het een stuk beter gaat lopen, want op deze manier krijg je binnenkort echt patje van een ploeg die de 100 kansen wel afmaakt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tyron op 11-08-2014 11:01:42 ]![]()
Je snapt er vrij weinig van. Augsburg speelt erg verdedigend en Milik is alles behalve een counterspits. Logisch dat hij daar niet geslaagd is. Bij het Poolse elftal doet hij het erg goed.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nouja, het is niet alsof Augsburg een topteam is ofzo. Ik vond hem heel matig gister en zou gewoon Zivkovic opstellen. Dat is wel een goede speler.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ik vind dat hele rustig brengen zulke onzin. Volgens mij wordt hij alleen maar beter van een hoger niveau. Misschien dat hij niet direct de topspits is, maar dat was Zlatan ook niet in zijn eerste jaarquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heel denderend was het natuurlijk niet, maar beroerder dan Siggy was het ook niet.
Zivkovic is natuurlijk wel de beoogde spits van de toekomst, maar ik vind het niet onverstandig om die rustig te brengen.hardcoholic![]()
Slaat ook gewoon nergens op, als het goed genoeg is is het oud genoeg. Dit heeft toch gewoon al wedstrijden gespeeld in de Eredivisie verder?quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:58 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik vind dat hele rustig brengen zulke onzin. Volgens mij wordt hij alleen maar beter van een hoger niveau. Misschien dat hij niet direct de topspits is, maar dat was Zlatan ook niet in zijn eerste jaarA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Die Ligeon die opeens zijn vent kwijt was
Boilesen die stond te slapen
Vd Hoorn met zijn rode kaart actie![]()
![]()
Ik weet nog niet wat ik van Milik moet denken maar zag gister wel een paar aardige kaatsende acties, ik geef hem nog even de tijd.![]()
![]()
Zo zie je maar hoe verschillend mensen blijkbaar kijken, hier was er ook 1 die hem verder goed vond.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:02 schreef HamburgerHenk het volgende:
Maar Ligeon staat wel in het AD team van de week
Hij is aanvallend best ok, maar verdedigend is het echt een ramp.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
We hebben toch al vaak genoeg spelers gehad die het heel leuk deden bij hun provincieclubje waar de druk om te presteren een stuk lager lag, maar compleet faalden bij Ajax. Wat dat betreft vind ik het niet zo gek om jonge jongens rustig te brengen en wat te laten acclimatiseren.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:58 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik vind dat hele rustig brengen zulke onzin. Volgens mij wordt hij alleen maar beter van een hoger niveau. Misschien dat hij niet direct de topspits is, maar dat was Zlatan ook niet in zijn eerste jaarVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat de fuckquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:02 schreef HamburgerHenk het volgende:
Maar Ligeon staat wel in het AD team van de weekop basis waarvan dan.
![]()
Probleem aan deze verdediging is natuurlijk wel dat je met twee backs speelt die aanvallend sterk zijn, maar verdedigend nogal wat zwakke punten hebben en daarbij v/d Hoorn verdedigend ook niet overtuigt. Ook krijg ik toch altijd het idee dat de verdediging een stuk minder zeker oogt met Vermeer op doel dan met Cilessen op doel.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat zeker, ik zit ook rustiger met Cilessen, maar vermeer keepte verder prima gisteren.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:07 schreef Monolith het volgende:
Probleem aan deze verdediging is natuurlijk wel dat je met twee backs speelt die aanvallend sterk zijn, maar verdedigend nogal wat zwakke punten hebben en daarbij v/d Hoorn verdedigend ook niet overtuigt. Ook krijg ik toch altijd het idee dat de verdediging een stuk minder zeker oogt met Vermeer op doel dan met Cilessen op doel.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Vermeer was echt ijzersterk. Dat hij die kopbal er uit mepte van dichtbij, ik telde hem alquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeker, ik zit ook rustiger met Cilessen, maar vermeer keepte verder prima gisteren.Op de camera's van de NOS was niet eens te zien hoe knap hij hem pakte zag ik later.
![]()
Maar hoe laat je iemand wennen aan druk als je hem nooit laat spelen in het eerste en alleen laat meedoen bij jong Ajax en trainingen. Is toch niet de real deal.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
We hebben toch al vaak genoeg spelers gehad die het heel leuk deden bij hun provincieclubje waar de druk om te presteren een stuk lager lag, maar compleet faalden bij Ajax. Wat dat betreft vind ik het niet zo gek om jonge jongens rustig te brengen en wat te laten acclimatiseren.
Zelfde met vd hoorn, elke wedstrijd die hij mocht meedoen vorig jaar (en nu weer) schijt die jongen in zijn broek, totaal geen vertrouwen meer in eigen kunnenhardcoholic![]()
Waarom heeft iedereen het toch over een rode kaartsituatie bij Van der Hoorn? Een rode kaart is terecht als hij een scoringskans ontneemt, maar er werd juist voordeel gegeven omdat er een scoringskans was. Gele kaart was terecht.![]()
geen idee hoe de regels daarvoor zijn maar je uitleg lijkt correctquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:16 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom heeft iedereen het toch over een rode kaartsituatie bij Van der Hoorn? Een rode kaart is terecht als hij een scoringskans ontneemt, maar er werd juist voordeel gegeven omdat er een scoringskans was. Gele kaart was terecht.![]()
Beter Schone gedaan danquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat de fuckop basis waarvan dan.
![]()
Er stond geen enkele Ajacied meer tussen de goal en de speler, dus doorgebroken speler en rood. Ik weet ook zeker dat de scheids hem gegeven zou hebben als de aanval meteen dood liep.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:16 schreef PicoMMP het volgende:
Er zit natuurlijk nog wel iets tussen alleen in Jong Ajax spelen en een basisplaats in het eerste.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Maar hoe laat je iemand wennen aan druk als je hem nooit laat spelen in het eerste en alleen laat meedoen bij jong Ajax en trainingen. Is toch niet de real deal.
Zelfde met vd hoorn, elke wedstrijd die hij mocht meedoen vorig jaar (en nu weer) schijt die jongen in zijn broek, totaal geen vertrouwen meer in eigen kunnen
Zeker middenvelders en aanvallers kun je prima een tijdje eerst wat laten invallen.
V/d Hoorn is een speler waarvan je prima kunt zien dat hij klaarblijkelijk nog niet klaar is voor een rol in het eerste.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat klopt, maar de scoringskans bleef juist in dit geval.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er stond geen enkele Ajacied meer tussen de goal en de speler, dus doorgebroken speler en rood. Ik weet ook zeker dat de scheids hem gegeven zou hebben als de aanval meteen dood liep.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Als de aanval dood liep was er dus ook geen scoringskans meer. Maar in dit geval gaf hij voordeel en was er dus geen scoringskans ontnomen. Dan kun je hem daarna echt geen rood geven. Stel dat er gescoord werd uit het voordeel, hoe kun je hem dan een rode kaart geven voor het ontnemen van een scoringskans?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er stond geen enkele Ajacied meer tussen de goal en de speler, dus doorgebroken speler en rood. Ik weet ook zeker dat de scheids hem gegeven zou hebben als de aanval meteen dood liep.![]()
![]()
Scheids was ook gewoon weer kut, zoals altijd. Beide kanten op hoor.
Makkelie was echt debiel dit weekend, maar Boekel kan er ook niets van.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dit klinkt volkomen logisch.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als de aanval dood liep was er dus ook geen scoringskans meer. Maar in dit geval gaf hij voordeel en was er dus geen scoringskans ontnomen. Dan kun je hem daarna echt geen rood geven. Stel dat er gescoord werd uit het voordeel, hoe kun je hem dan een rode kaart geven voor het ontnemen van een scoringskans?![]()
Nog leuker, wat nou als vd Hoorn dan scoorde uit de counter op die kans. En dan alsnog eraf moetenquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als de aanval dood liep was er dus ook geen scoringskans meer. Maar in dit geval gaf hij voordeel en was er dus geen scoringskans ontnomen. Dan kun je hem daarna echt geen rood geven. Stel dat er gescoord werd uit het voordeel, hoe kun je hem dan een rode kaart geven voor het ontnemen van een scoringskans?![]()
![]()
Grappig geprobeerd, maar dan heb je te maken met een volgende spelsituatie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:37 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Nog leuker, wat nou als vd Hoorn dan scoorde uit de counter op die kans. En dan alsnog eraf moeten![]()
Nee hoor, zolang de bal niet uit is geweest kan de scheids de kaart niet geven. Natuurlijk was dit geen rode kaart omdat de scoringskans nog steeds aanwezig was. Maar dat was niet de grapquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Grappig geprobeerd, maar dan heb je te maken met een volgende spelsituatie.![]()
![]()
Oh maar dan moet de scheids affluiten voor de counter begintquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:37 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Nog leuker, wat nou als vd Hoorn dan scoorde uit de counter op die kans. En dan alsnog eraf moeten
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
En toch weer heel veel momenten dat het dun weer tussen mijn billen liep..Uittrappen recht in de voeten van tegenstanders wara gevaar uit komt, rare capriolen voor het doel...het blijft een en al onrust. Toegeven, hij blijft een geweldige keeper qua reddingen maar Cil toch liever.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vermeer was echt ijzersterk. Dat hij die kopbal er uit mepte van dichtbij, ik telde hem alOp de camera's van de NOS was niet eens te zien hoe knap hij hem pakte zag ik later.
En Veltman ook trouwens, waar ik vorig jaar zeker wist dat de buitenspelval werkt nu meer angst ivm Hoorn.![]()
Vermeer was een baas, ik gun hem wel een leuke club, hij is simpelweg te goed om op de bank te zitten, maar de Cilgod heeft meer potentie, en doet het ook gewoon erg goed.![]()
Niet als Vitesse tot een schot komt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh maar dan moet de scheids affluiten voor de counter begint![]()
Probleem is dat hij weer net te klein is voor Engeland denk ik. Hij zou gewoon eens moeten trainen op rust uitstralen oid.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Vermeer was een baas, ik gun hem wel een leuke club, hij is simpelweg te goed om op de bank te zitten, maar de Cilgod heeft meer potentie, en doet het ook gewoon erg goed.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Fraai gebaar ook wel dat hij voor slechts een miljoen weg mag. Is zo veel meer waard.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Vermeer was een baas, ik gun hem wel een leuke club, hij is simpelweg te goed om op de bank te zitten, maar de Cilgod heeft meer potentie, en doet het ook gewoon erg goed."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Vermeer is veel beter dan Cillessen in ballen uit zijn doel houden. Al het andere kan Cillessen beter.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En toch weer heel veel momenten dat het dun weer tussen mijn billen liep..Uittrappen recht in de voeten van tegenstanders wara gevaar uit komt, rare capriolen voor het doel...het blijft een en al onrust. Toegeven, hij blijft een geweldige keeper qua reddingen maar Cil toch liever.
En Veltman ook trouwens, waar ik vorig jaar zeker wist dat de buitenspelval werkt nu meer angst ivm Hoorn.![]()
![]()
Eens. Krijgt te weinig krediet en het is dan ook niet verwonderlijk dat hij soms onzeker oogt in balbezit. Bijna te bang geworden om een bal naar voren te schieten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Hoorn was gewoon niets mis mee. Alleen een enkele blunder zoals bij die rodekaartsituatie. Wat heeft iedereen toch tegen die man.![]()
Ballen naar achteren had hij anders geen problemen mee..hoewel dat meer aan het middenveld ligt. Je ziet wel dat Hoorn beter is geworden en af en toe voetballend ook redelijk was maar Veltman snel graag.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:20 schreef Fargo het volgende:
[..]
Eens. Krijgt te weinig krediet en het is dan ook niet verwonderlijk dat hij soms onzeker oogt in balbezit. Bijna te bang geworden om een bal naar voren te schieten.![]()
Niets tegen hem maar hij is gewoon niet zo goed aan de bal en verdedigend aan de grond, dat heeft weinig met onzekerheid te maken er wordt bij Ajax nu eenmaal meer verlangd van een verdediger dan bij Utrecht.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:20 schreef Fargo het volgende:
[..]
Eens. Krijgt te weinig krediet en het is dan ook niet verwonderlijk dat hij soms onzeker oogt in balbezit. Bijna te bang geworden om een bal naar voren te schieten.![]()
Wat zal hij opgelucht zijn dat meneer Tyron hem nog even de tijd geeft. Hij heeft net een uur in de eredivisie gespeeld, man. Evalueer in de winterstop en zelfs dan is het waarschijnlijk nog lastig om een definitief beeld van hem te krijgen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:02 schreef Tyron het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van Milik moet denken maar zag gister wel een paar aardige kaatsende acties, ik geef hem nog even de tijd.
Mensen denken volgens mij ook dat elke Ajax-spits er gewoon 25+ moet intrappen. Huntelaar en Suarez zijn de laatsten die dat gedaan hebben en dat spelletje spelen we gewoon niet meer. Finnbogasson zou er hier ook geen 30 intrappen. Bij Heerenveen wel, want als men daar tien doelpogingen heeft was het negen keer Finnbogasson. Als Ajax 10 keer op doel schiet, mag je blij zijn als het 2,3 keer Milik is. Ik vind het dan belangrijker dat Milik bij 7,8 van die doelpogingen betrokken is, want daar ligt de waarde van elke Ajax spits de laatste jaren.![]()
Dat lukt hem niet meer. Vermeer moet je nemen met zijn capriolen erbij.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Probleem is dat hij weer net te klein is voor Engeland denk ik. Hij zou gewoon eens moeten trainen op rust uitstralen oid.![]()
Dat is ook helemaal niet erg. Maar het wil ook niet zeggen dat je in juni nog in Utrecht speelt en in augustus het Ajax-systeem beheerst. Sommige spelers, en Hoorn is er daar een van, had moeite met dat niveau. Potentie heeft hij zeker, maar zijn zwakke punten komen nog te vaak bovendrijven. Maar sommige mensen hadden hem na drie duels al afgeschreven en bestempeld als miskoop. En dat slaat natuurlijk nergens op. Ik ga niet beweren dat hij het gaat redden, maar hij zou het wel moeten kunnen. Maar het is soms wel schrikbarend hoe weinig krediet sommige nieuwelingen hier krijgen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niets tegen hem maar hij is gewoon niet zo goed aan de bal en verdedigend aan de grond, dat heeft weinig met onzekerheid te maken er wordt bij Ajax nu eenmaal meer verlangd van een verdediger dan bij Utrecht.![]()
Dat is waar maar hij heeft dan ook het nadeel van zijn prijskaartjequote:Op maandag 11 augustus 2014 12:32 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet erg. Maar het wil ook niet zeggen dat je in juni nog in Utrecht speelt en in augustus het Ajax-systeem beheerst. Sommige spelers, en Hoorn is er daar een van, had moeite met dat niveau. Potentie heeft hij zeker, maar zijn zwakke punten komen nog te vaak bovendrijven. Maar sommige mensen hadden hem na drie duels al afgeschreven en bestempeld als miskoop. En dat slaat natuurlijk nergens op. Ik ga niet beweren dat hij het gaat redden, maar hij zou het wel moeten kunnen. Maar het is soms wel schrikbarend hoe weinig krediet sommige nieuwelingen hier krijgen.![]()
Het is nog twijfelend en ook wennen aan het team en andersom maar hij laat ook zien dat hij behoorlijk aan de bal is..komt goed. Sowieso moet de rest ook gewoon veel beter.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:27 schreef Fargo het volgende:
[..]
Wat zal hij opgelucht zijn dat meneer Tyron hem nog even de tijd geeft. Hij heeft net een uur in de eredivisie gespeeld, man. Evalueer in de winterstop en zelfs dan is het waarschijnlijk nog lastig om een definitief beeld van hem te krijgen.
Mensen denken volgens mij ook dat elke Ajax-spits er gewoon 25+ moet intrappen. Huntelaar en Suarez zijn de laatsten die dat gedaan hebben en dat spelletje spelen we gewoon niet meer. Finnbogasson zou er hier ook geen 30 intrappen. Bij Heerenveen wel, want als men daar tien doelpogingen heeft was het negen keer Finnbogasson. Als Ajax 10 keer op doel schiet, mag je blij zijn als het 2,3 keer Milik is. Ik vind het dan belangrijker dat Milik bij 7,8 van die doelpogingen betrokken is, want daar ligt de waarde van elke Ajax spits de laatste jaren.![]()
je hebt nieuwelingen en nieuwelingen, iemand die uit een andere competitie komt, heel ander land, andere speelstijl etc heeft meer krediet dan iemand die gewoon bij Utrecht vandaan komt en gewoon al een zooi wedstrijden hier in NL gespeeld hebt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:32 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet erg. Maar het wil ook niet zeggen dat je in juni nog in Utrecht speelt en in augustus het Ajax-systeem beheerst. Sommige spelers, en Hoorn is er daar een van, had moeite met dat niveau. Potentie heeft hij zeker, maar zijn zwakke punten komen nog te vaak bovendrijven. Maar sommige mensen hadden hem na drie duels al afgeschreven en bestempeld als miskoop. En dat slaat natuurlijk nergens op. Ik ga niet beweren dat hij het gaat redden, maar hij zou het wel moeten kunnen. Maar het is soms wel schrikbarend hoe weinig krediet sommige nieuwelingen hier krijgen.
Je mag best even wennen aan het team, maar de basisvaardigheden moet je vanaf moment 1 hebben en vd Hoorn kan gewoon niet voetballen lijkt het wel.
Get woke, go broke!![]()
Ik geef hem nog even de tijd voordat ik een mening over hem geef. Ik brand hem nergens af. En het was juist een reactie op mensen die nu al een mening klaar over hem hebben, dom varken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:27 schreef Fargo het volgende:
[..]
Wat zal hij opgelucht zijn dat meneer Tyron hem nog even de tijd geeft. Hij heeft net een uur in de eredivisie gespeeld, man. Evalueer in de winterstop en zelfs dan is het waarschijnlijk nog lastig om een definitief beeld van hem te krijgen.
Dan nog, al zeiken we hier iemand totaal af, wat voor invloed heeft dat denken jullie?.
Andersom ook hoor, er is geen Ajacied die hier meeleest en een stijfje krijgt als iemand hem ophemelt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Bij Utrecht was het een van de steunpilaren achterin. Dus die basisvaardigheden heeft hij wel. Het moet ergens anders aan liggen en Tarado stipt met het prijskaartje een belangrijke factor aan. Hij gaf zelf nog aan deze week dat hij zich niet meer als 'dé aankoop' ziet, waar hij dus vorig seizoen blijkbaar wel last van had. En da's jammer, want op zo'n prijskaart heb je als voetballer geen enkele invloed. Maar je wordt er in zo'n eerste jaar wel bijna dagelijks mee geconfronteerd. En zeker als je het de eerste weken heel erg lastig hebt. Sommige jongens zijn daar gevoelig voor en blokkeren enigszins.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je hebt nieuwelingen en nieuwelingen, iemand die uit een andere competitie komt, heel ander land, andere speelstijl etc heeft meer krediet dan iemand die gewoon bij Utrecht vandaan komt en gewoon al een zooi wedstrijden hier in NL gespeeld hebt.
Je mag best even wennen aan het team, maar de basisvaardigheden moet je vanaf moment 1 hebben en vd Hoorn kan gewoon niet voetballen lijkt het wel.
![]()
Ik denk wel dat als Eriksen het moeilijk heeft hij toch wel Tyron zijn postgeschiedenis even uitprint en met een wijntje op de bank nog even doorneemt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:38 schreef HeatWave het volgende:
Dan nog, al zeiken we hier iemand totaal af, wat voor invloed heeft dat denken jullie?.
Andersom ook hoor, er is geen Ajacied die hier meeleest en een stijfje krijgt als iemand hem ophemelt.![]()
Menig Ajax-speler heeft gewoon een account op FOK! hoor. Ook zij hebben zolderkamers in hun dikke huizen. Echter een stuk mooiere zolderkamers.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:38 schreef HeatWave het volgende:
Andersom ook hoor, er is geen Ajacied die hier meeleest en een stijfje krijgt als iemand hem ophemelt.![]()
Het is ook een kwaliteit om ergens snel te wennen en er meteen te staan, dat is meestal het verschil tussen topspelers en mindere tot matige spelers. zoals een Eriksen die gewoon in zijn eerste jaar meteen de man van het seizoen is. Natuurlijk ziet elk blind paard het verschil in potentie, maar het zegt wel wat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:38 schreef Fargo het volgende:
[..]
Bij Utrecht was het een van de steunpilaren achterin. Dus die basisvaardigheden heeft hij wel. Het moet ergens anders aan liggen en Tarado stipt met het prijskaartje een belangrijke factor aan. Hij gaf zelf nog aan deze week dat hij zich niet meer als 'dé aankoop' ziet, waar hij dus vorig seizoen blijkbaar wel last van had. En da's jammer, want op zo'n prijskaart heb je als voetballer geen enkele invloed. Maar je wordt er in zo'n eerste jaar wel bijna dagelijks mee geconfronteerd. En zeker als je het de eerste weken heel erg lastig hebt. Sommige jongens zijn daar gevoelig voor en blokkeren enigszins.![]()
Eriksen heeft het nooit moeilijk gehad.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:40 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik denk wel dat als Eriksen het moeilijk heeft hij toch wel Tyron zijn postgeschiedenis even uitprint en met een wijntje op de bank nog even doorneemt.
Ik voel trouwens een beetje frustratie, heb ik je ooit beledigd?![]()
![]()
Drie posts geleden nog, maar dat deert me niet, hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen heeft het nooit moeilijk gehad.
Ik voel trouwens een beetje frustratie, heb ik je ooit beledigd?
Bovendien had mijn post door iedereen gezegd kunnen worden hier. Ik denk, ik kop hem in voordat iemand anders het doet![]()
![]()
Ik denk dat de meeste in tegenstelling tot jou wel begrepen wat ik bedoelde.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:41 schreef Fargo het volgende:
[..]
Drie posts geleden nog, maar dat deert me niet, hoor
Bovendien had mijn post door iedereen gezegd kunnen worden hier. Ik denk, ik kop hem in voordat iemand anders het doet![]()
![]()
Boerrigter las toch mee?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:38 schreef HeatWave het volgende:
Bij Utrecht hoef je dan ook niet te kunnen voetballen en sta je op de eigen 16..quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:38 schreef Fargo het volgende:
[..]
Bij Utrecht was het een van de steunpilaren achterin. Dus die basisvaardigheden heeft hij wel. Het moet ergens anders aan liggen en Tarado stipt met het prijskaartje een belangrijke factor aan. Hij gaf zelf nog aan deze week dat hij zich niet meer als 'dé aankoop' ziet, waar hij dus vorig seizoen blijkbaar wel last van had. En da's jammer, want op zo'n prijskaart heb je als voetballer geen enkele invloed. Maar je wordt er in zo'n eerste jaar wel bijna dagelijks mee geconfronteerd. En zeker als je het de eerste weken heel erg lastig hebt. Sommige jongens zijn daar gevoelig voor en blokkeren enigszins.![]()
Hij wil zich gewoon nog één keer bewijzen, laten zien dat hij het nog steeds kan door Ajax naar de halve finale van de CL te knallenquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:28 schreef HeatWave het volgende:
Maar gewoon voor het hele circus eromheen en het feit dat ze toch 100 miljoen hebben moeten ze het gewoon doen als het haalbaar is. Als ie een beetje zin heeft maakt hij er zo 25+ hier.Zijn zakken zitten nog vol van Anzhi dus voor het geld hoeft ie niet in de PL te blijven, en de CL gaat hij niet spelen als hij in Engeland blijft.
Oh, en geschiedenis schrijven door als eerste team 5 keer achter elkaar kampioen te worden - duh.![]()
Gelukkig maar dat Moisander niets fout deed en volgende week Veltman weer terug is die uiterst betrouwbaar is als verdediger.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:00 schreef Scorpie het volgende:
Die Ligeon die opeens zijn vent kwijt was
Boilesen die stond te slapen
Vd Hoorn met zijn rode kaart actieAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sowieso mooi als hij in de spits staan..al die eredivisiekleuters weten da niet waar ze het moeten zoeken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:07 schreef Drxx het volgende:
[..]
Hij wil zich gewoon nog één keer bewijzen, laten zien dat hij het nog steeds kan door Ajax naar de halve finale van de CL te knallenZijn zakken zitten nog vol van Anzhi dus voor het geld hoeft ie niet in de PL te blijven, en de CL gaat hij niet spelen als hij in Engeland blijft.
Oh, en geschiedenis schrijven door als eerste team 5 keer achter elkaar kampioen te worden - duh.Dat doelpunt van Vitesse was bij Hoorn toch? Die belachelijke vrije doortocht naar het doel ineens?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat Moisander niets fout deed en volgende week Veltman weer terug is die uiterst betrouwbaar is als verdediger.![]()
![]()
Mike was druk bezig de rode loper uit te leggen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:21 schreef kurk_droog het volgende:
Dat doelpunt van Vitesse was bij Hoorn toch? Die belachelijke vrije doortocht naar het doel ineens?![]()
![]()
Had hij dat maar gedaan, letterlijk dan. Wellicht dat Vejinovic dan over de rode loper was gestruikeld omdat Mike die natuurlijk niet goed had neergelegd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mike was druk bezig de rode loper uit te leggen.![]()
Dat tegendoelpunt is echt niet mikie z'n fout. Hij wordt uitgekapt op 3-4 meter buiten de 16 ja, maar dat betekent niet dat je je dan maar 1 op 1 door mag lopen naar de gol.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij was het serero of ligeon die compleet weggezet werd waardoor er geen speler int gat kwam. Slim want beiden zijn nou niet echt bepaald fysieksterk :pquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dat tegendoelpunt is echt niet mikie z'n fout. Hij wordt uitgekapt op 3-4 meter buiten de 16 ja, maar dat betekent niet dat je je dan maar 1 op 1 door mag lopen naar de gol.![]()
Voor wat het waard is: de zaakwaarnemer van Samuel Eto'o skipte gisteren Ajax - Vitesse voor een kort bezoek aan Milaan:
http://www.ajaxshowtime.c(...)aan-naar-londen.html![]()
Gewoon afwachten, ik zou het geweldig vinden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
Voor wat het waard is: de zaakwaarnemer van Samuel Eto'o skipte gisteren Ajax - Vitesse voor een kort bezoek aan Milaan:
http://www.ajaxshowtime.c(...)aan-naar-londen.html![]()
Van der Hoorn heeft eigenlijk totaal niet de kwaliteiten van een Ajax-verdediger. Zodra er net iets teveel ruimte achter hem ligt, wordt hij kinderlijk eenvoudig voorbij gelopen. Viel me bij Utrecht ook al op, maar daar hoefde hij niet zo vaak met veel ruimte in de rug te spelen. Zijn enige kwaliteit is het winnen van kopduels.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mikey is gewoon een zeer beperkte verdediger die je niets anders moet laten doen dan ballen wegrossen. Dat deed hij bij Utrecht behoorlijk goed, maar het is geen Ajax speler.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Van der Hoorn heeft eigenlijk totaal niet de kwaliteiten van een Ajax-verdediger. Zodra er net iets teveel ruimte achter hem ligt, wordt hij kinderlijk eenvoudig voorbij gelopen. Viel me bij Utrecht ook al op, maar daar hoefde hij niet zo vaak met veel ruimte in de rug te spelen. Zijn enige kwaliteit is het winnen van kopduels.![]()
Prima toch, dan hebben we eindelijk een opvolger voor Urzaiz.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Van der Hoorn heeft eigenlijk totaal niet de kwaliteiten van een Ajax-verdediger. Zodra er net iets teveel ruimte achter hem ligt, wordt hij kinderlijk eenvoudig voorbij gelopen. Viel me bij Utrecht ook al op, maar daar hoefde hij niet zo vaak met veel ruimte in de rug te spelen. Zijn enige kwaliteit is het winnen van kopduels.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dikke prima, dit soort gasten moet je er zeker bijhouden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:17 schreef Kopsterk het volgende:
http://www.foxsports.nl/n(...)tractverlenging.html
Zou mooi zijn.![]()
En die neger dan wat tegen zijn tegenstander aanloopt en niet eens een poging waagt eruit te lopen? Bijna nog zieliger.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De tegengoal was deels een fout van Mike en deels doordat iedereen er maar naar bleef kijken in plaats van zijn gat op te vullen..![]()
Ik zou Mike zijn gat ook niet willen vullen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
De tegengoal was deels een fout van Mike en deels doordat iedereen er maar naar bleef kijken in plaats van zijn gat op te vullen..![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zou Mike zijn gat ook niet willen vullen.
jij bent meer van de twinks zoals Eriksen he?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zou Mike zijn gat ook niet willen vullen.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Waren er maar meer zoals Eriksen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jij bent meer van de twinks zoals Eriksen he?![]()
Haha, mooi hoe sommige mensen nog steeds zo over Schone praten terwijl hij bijna iedere week beslissend is.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dikke prima, dit soort gasten moet je er zeker bijhouden."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ehh, want ik zeg dat hij per direct weg moet of er niks van bakt?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
Haha, mooi hoe sommige mensen nog steeds zo over Schone praten terwijl hij bijna iedere week beslissend is.![]()
![]()
'Dit soort spelers'. Dat zegt al genoeg.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ehh, want ik zeg dat hij per direct weg moet of er niks van bakt?"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Kerel, flikker gewoon op of lees verder terug. Ik vind het juist een waardevolle speler, die altijd constant (voldoende) presteert. DAT SOORT SPELERS kan je er dus prima bij hebben, dus vastleggen die handel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:01 schreef gniffie het volgende:
[..]
'Dit soort spelers'. Dat zegt al genoeg.![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
Haha, mooi hoe sommige mensen nog steeds zo over Schone praten terwijl hij bijna iedere week beslissend is.Lees je zijn posts überhaupt wel?
![]()
Ja je belangrijkste spelers kan je er natuurlijk prima bij hebben. Sorry dat ik niet alles terug lees zodat ik alle open deur posts maar moet begrijpen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kerel, flikker gewoon op of lees verder terug. Ik vind het juist een waardevolle speler, die altijd constant (voldoende) presteert. DAT SOORT SPELERS kan je er dus prima bij hebben, dus vastleggen die handel."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Geeft niet hoor, ik snap dat je leven met een beperking al zwaar genoeg is.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ja je belangrijkste spelers kan je er natuurlijk prima bij hebben. Sorry dat ik niet alles terug lees zodat ik alle open deur posts maar moet begrijpen.![]()
![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik snap dat je leven met een beperking al zwaar genoeg is.. Jij bent degene die als een idioot agressief gaat reageren hoor
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan dat gezeik beter vroeg aanpakken, misschien doen ze er dan eens wat aan.Wen er maar aan. Is de stijl van De Boer. Zo speelde hij vroeger ook. Veel breed en veel terug.quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:06 schreef wolferl het volgende:
Dat gefluit kan je makkelijk verhelpen. Gewoon niet terug spelen.Zal wel door zijn voorzet op Viergever komen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:02 schreef HamburgerHenk het volgende:
Maar Ligeon staat wel in het AD team van de week![]()
Die neger.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En die neger dan wat tegen zijn tegenstander aanloopt en niet eens een poging waagt eruit te lopen? Bijna nog zieliger.![]()
![]()
Wie is die meest rechtse staand?quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Fosu-Mensah is er nog.Alleen Dilrosun kwijt aan City.
Oh.![]()
Linda Veltman denk ikHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zou Mike zijn gat ook niet willen vullen.![]()
Heel die verdediging is gewoon dikke prut. Hoorn is weinig aan te rekenen want die kan er gewoon geen kut van, Boilesen heeft het talent en komt er vast wel, Ligeon kan er geen reet van en Moisander zou de leider zijn maar die speelt als een verlepte kut.![]()
Ik heb ook nog wel iets wat ze mag masserenquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:18 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat zij dat is. Fysio bij enkele jeugdteams.![]()
![]()
doe mij de dokter van Chelsea maar, goddamnitquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel iets wat ze mag masseren
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Kan Overmars haar niet kopen met al het geld wat op de bank staat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
doe mij de dokter van Chelsea maar, goddamnit
[ afbeelding ]Oh.![]()
http://spelersvrouw.nl/eva-carneiro-fysio-chelsea/
en ze kan nog schieten ook
https://vine.co/v/MngY9umLh6v/embedHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
En de speler daarnaast is Navajo Bakboord, die slaat de B2 over.quote:
Goeie namen zijn er weer bijgekomen trouwens, Radmehr Gozardanabakhsh bijvoorbeeld.Te duur.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan Overmars haar niet kopen met al het geld wat op de bank staat?![]()
![]()
Alle drie die plaatjes/filmpjes zijn niet eens van haar volgens mij.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:27 schreef Catch22- het volgende:
https://vine.co/v/MngY9umLh6v/embed![]()
Ik vond hem wel aardig gisteren, is wel een aanspeelpunt, en heeft een leuke pass in huisquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vonden jullie van Milik? Ik word er nog niet echt warm of koud van, eerlijk gezegd.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dit. Alleen zijn snelheid viel een beetje tegen en hij kan niks met rechts.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond hem wel aardig gisteren, is wel een aanspeelpunt, en heeft een leuke pass in huisOh.![]()
Vooral wat onbegrip en gewenning onderling denk ik. En het is natuurlijk schrikken voor de spelers dat de bal niet 6 meter weg stuit zoals bij Siggy zijn aanname.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond hem wel aardig gisteren, is wel een aanspeelpunt, en heeft een leuke pass in huis![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:27 schreef Catch22- het volgende:
https://vine.co/v/MngY9umLh6v/embed![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: