SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als WW? Daar zit een maximum aan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:40 schreef Caland het volgende:
Krijgt een voetballer dan ook 75% van zijn laatstverdiende loon?
Ja als WW. Ben daar wel benieuwd naar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als WW? Daar zit een maximum aan.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:40 schreef Caland het volgende:
Krijgt een voetballer dan ook 75% van zijn laatstverdiende loon?
Is toch heerlijk man, zo'n Ronaldo die dan in de WW komt. Laat gaan.quote:
Maar natuurlijk. Maar zoals gezegd: er is sprake van een maximumdagloon. (bruto bijna 200 euro per dag)quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als WW. Ben daar wel benieuwd naar.
Veel meer dan dat zei Brands.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:54 schreef n00b13 het volgende:
Eto'o misschien naar Ajax: 2 miljoen moet die verdienen!
Hij zei letterlijk veel meer dan het dubbele dan wat PSV als salarisplafond heeft. Wel een beetje opletten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:57 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hij zei toch 2 keer het salaris plafond?
En dat was 1 miljoen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zei letterlijk veel meer dan het dubbele dan wat PSV als salarisplafond heeft. Wel een beetje opletten.
En men kijkt ook naar je vermogen, dat mag je eerst opmaken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man, zo'n Ronaldo die dan in de WW komt. Laat gaan.
Dat is de bijstand, niet de WWquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En men kijkt ook naar je vermogen, dat mag je eerst opmaken.
Een broodje ebola is wel wat voor hem.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij is toch Afrikaan, die hebben toch allemaal honger xD
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:05 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Dat is de bijstand, niet de WW
Dure jongen. En ik ben wat argwanend, eerst zakkenvullen en nu ineens naar Nederland? Dat is wel gek.quote:
Heeft echt een rotstem..quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mario Been is echt een hele irritante analist. Nogmaals.
Geloven er dan echt mensen in, op wat Ajacieden na die het gevoel voor realiteit volledig kwijt zijn dan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:07 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dure jongen. En ik ben wat argwanend, eerst zakkenvullen en nu ineens naar Nederland? Dat is wel gek.
Nee maar het is wel leuk om een beetje te fantaseren tochquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloven er dan echt mensen in, op wat Ajacieden na die het gevoel voor realiteit volledig kwijt zijn dan.
Misschien heeft hij een enge ziekte?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloven er dan echt mensen in, op wat Ajacieden na die het gevoel voor realiteit volledig kwijt zijn dan.
Waarom.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar het is wel leuk om een beetje te fantaseren toch
Dit zal wel gebeuren ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:11 schreef Kopsterk het volgende:
Eto'o komt gewoon bij een Engelse middenmoter terecht.
Ik zou me er eerder druk om kunnen maken dat je TD hier serieus tijd aan verneukt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Te fantaseren hoe het is dat Eto'o in het FC Dordrecht stadion gaat spelen
Boeiend, voor de rest hoeft er de komende maand toch niks bij. Je kan altijd proberen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou me er eerder druk om kunnen maken dat je TD hier serieus tijd aan verneukt.
Marc Netto heeft toch niks anders meer te doen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou me er eerder druk om kunnen maken dat je TD hier serieus tijd aan verneukt.
Kritiek van Koeman was er niet eens op de Kraaien. Maar dat de wedstrijd daardoor 5 minuten later begon. Dat was ook wel heel amateuristischquote:
Racistquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het zijn toch allemaal Sjonnie's en Anita's daar?
PSV en Ajax graagquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk verliest vandaag de eerste topclub punten.
Dat kan allemaal in deze knotsgekke competitie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vitesse.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
en Plan A is naar Southampton.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit. Feyenoord heeft geen plan B.
Brandsquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eto'o had ook naar PSV gekund, maar Brands koos voor Locadia.
Brands
En deze week gaan ze voor eigen jeugd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eto'o had ook naar PSV gekund, maar Brands koos voor Locadia.
Brands
Niet echt, wetende dat velen van jullie hier blij mee zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Redelijk nutteloze informatie, vind je ook niet?
Dat heb je snel gezien na 5 minutenquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:35 schreef Kopsterk het volgende:
Die Kristensen lijkt me wel een goede versterking voor ADO.
Ik wist niet dat er mensen zijn die vreugde ontlenen aan jouw kijkgedrag... Wie ben ik om dat tegen te gaan? Ik trek mijn eerdere opmerking inquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, wetende dat velen van jullie hier blij mee zijn.
Maar andermans vreugde is voor jou niets waard blijkbaar. Prima.
Kracht van de herhaling, dit telt ook bij doelpunten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Deze grap heb ik al 625682 keer eerder gelezen. Je gemiddelde daalt naar een 2.9.
Dat siert jequote:Op zondag 10 augustus 2014 12:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er mensen zijn die vreugde ontlenen aan jouw kijkgedrag... Wie ben ik om dat tegen te gaan? Ik trek mijn eerdere opmerking in
Ach, wie ben ik om een anders plezier te vergallen, wanneer het mij persoonlijk niets doet? Maar, dankquote:
Haha, kijk een mongool.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:37 schreef GGMM het volgende:
Haha, kijk hoeveel mensen er zijn die denken dat Feyenoord dit wint.
Dat heeft elk team tegen Feyenoord.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:37 schreef RetRy32 het volgende:
Den Haag oogt wel vol zelfvertrouwen, leuk om te zien.
Immers kan ook voetballen, alleen niet mikken... Hoewel redelijk essentieel...quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:38 schreef Kopsterk het volgende:
Het lijkt de laatste tijd net of Immers kan voetballen. Wat is deze
Tja die Clasie is toch net geen Babel hè.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ff vriendelijk over Clasie zeg :S
Spannend he.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je er tegenwoordig ook bent bij live-wedstrijden van Feyenoord
Overschat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:41 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Clasie heeft echt geen fatsoenlijk afstandsschot.
Kwam omdat Bilal duwde.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:41 schreef RvLaak het volgende:
Immers mikt op goal... Bal gaat naar goal... Sterker nog... Binnen de palen...
Tijd om een staatslot te kopen
Hopelijk kan Rutte hem dat afleren iddquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:43 schreef tompsv18 het volgende:
Die Bilal de hele tijd met zn wegwerpgebaren als hij zijn zin niet krijgt bij de scheidsrechter
Hij wil even laten zien hoe cool hij is denk ikquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:43 schreef tompsv18 het volgende:
Die Bilal de hele tijd met zn wegwerpgebaren als hij zijn zin niet krijgt bij de scheidsrechter
Gaat ook geen top worden dus.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:43 schreef tompsv18 het volgende:
Ze zijn nu toch in Den Haag dus waarom ook niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk kan Rutte hem dat afleren idd
Ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:45 schreef Kopsterk het volgende:
Is het raar dat ik niks heb meegekregen van die nieuwe Chinese eigenaar van ADO?
Ze zullen ook wel een paar keer niet ontsnappenquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord ontsnapt.
Dat kunnen we vandaag heel vaak zeggen denk ik
Ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:45 schreef Kopsterk het volgende:
Is het raar dat ik niks heb meegekregen van die nieuwe Chinese eigenaar van ADO?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze zijn nu toch in Den Haag dus waarom ook niet.
Waar baseer je dit op?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord ontsnapt.
Dat kunnen we vandaag heel vaak zeggen denk ik
kijk eens op de eerste rij ipv op janlulquote:
link?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kijk eens op de eerste rij ipv op janlul
Fox Sports Go was ongeveer net zo snelquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kijk eens op de eerste rij ipv op janlul
nu zou het echt onwijs grappig zijn om een zeldaplaatje te postenquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nu zou het echt onwijs grappig zijn om een zeldaplaatje te posten
dat doe ik echter niet
Haha dit is echt een domme multibetquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha dit is echt een domme multibet
Is geen directe factor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mist alleen wat lengte, volgens sommigen
Ik ookquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik dacht dat er iets met mijn geluid aan de hand was
Hij beweegt wel, bedoel je?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:50 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Is geen directe factor.
Door zijn behendigheid kan hij verder rijken dan Mulder.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:50 schreef Kopsterk het volgende:
Wilkshire is wel een leuk voetballertje voor ADO.
koala op johquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
sowieso multibetten op de eredivisie is echt kanjerdom
dat is altijd beter dan armenquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:50 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Is geen directe factor.
Door zijn behendigheid kan hij verder rijken dan Mulder.
hij kan verder rijken met zijn armenquote:
Ja dat ook, positioneert ook altijd fout.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mulder is net een standbeeld... Net zo lelijk en beweegt niet
Ik bedenk met net... Mulder is gewoon kunst... Lelijk, te duur, nutteloos en geplaatst op de verkeerde locatiequote:Op zondag 10 augustus 2014 12:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja dat ook, positioneert ook altijd fout.
dat was echt de meest belachelijke rode kaart ooitquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Boetius verdient het echt om als Jozefzoon met rood weggestuurd worden.
klopt, alleen boetius verdient het wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat was echt de meest belachelijke rode kaart ooit
Komt niet in de buurt van Engelaar tegen Feijenoord.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat was echt de meest belachelijke rode kaart ooit
Tim Immers is de leider van dit Feyenoord.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:56 schreef Pedroso het volgende:
Tim Immers denkt dat ie kan voetballen lijkt het wel. Zal ie zelf niet weten dat ie er niks van kan ?
Ga je toch lekker wegquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:57 schreef RetRy32 het volgende:
Deze wedstrijd duurt echt kanjer lang zeg.
Eredivisie is echt niet om aan te gluren, bah.
Alles van PSV, Ajax, Feyenoord en Twente bijhouden, knotsgekquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:57 schreef RvLaak het volgende:
Gaat iemand hier stats bijhouden voor verkeerd/niet gegeven kaart? De eerste "rood onthouden" mag dus genoteerd worden.
Kwaliteit begint pas om 14.30 uur.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:57 schreef RetRy32 het volgende:
Deze wedstrijd duurt echt kanjer lang zeg.
Eredivisie is echt niet om aan te gluren, bah.
Voor de statistiek-neukers...quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles van PSV, Ajax, Feyenoord en Twente bijhouden, knotsgek
Om 16:00 de community shield bedoel je?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kwaliteit begint pas om 14.30 uur.
Genieten van tikkie terug en breedquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kwaliteit begint pas om 14.30 uur.
verwacht ik inderdaad ookquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genieten van tikkie terug en breed
Ik verwacht een nederlaag of gelijkspel, Ajax heeft het altijd lastig tegen Vitesse de laatste seizoenen.quote:
Resultaten uit het verleden zeggen niks.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verwacht een nederlaag of gelijkspel, Ajax heeft het altijd lastig tegen Vitesse de laatste seizoenen.
ze zijn ook nog niet scherp genoeg, dan zijn 1 of 2 countertjes dodelijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verwacht een nederlaag of gelijkspel, Ajax heeft het altijd lastig tegen Vitesse de laatste seizoenen.
op basis van vorige week kan je wel wat zien, al zal het hopelijk beter zijnquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden zeggen niks.
Aan de andere kant verwachten we er nu niet zoveel van dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zijn ook nog niet scherp genoeg, dan zijn 1 of 2 countertjes dodelijk
Alberg verstapt zich, kon Wilkshire niks aan doen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Feyenoord's plan B is het uitschakelen van de tegenstander?
Het zal je nog verbazen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden zeggen niks.
Moisander mag sowieso een stuk beter spelen dan vorige week ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zijn ook nog niet scherp genoeg, dan zijn 1 of 2 countertjes dodelijk
De talent?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:04 schreef Intellectueel het volgende:
Haha Boetius, de meest overschatte talent in de Eredivisie.
Eto'oquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie gaat Feyenoord nou eigenlijk als spits halen?
Sigthorssonquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Boetius is nog niet in vorm, komt nog wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Boëtius beter dan Depay? Doe de fuck normaal
quote:
Verdommequote:
Nooit gehoord van uit vorm zijn?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Boëtius beter dan Depay? Doe de fuck normaal
Ik meen serieus dat ik dat een prima optie zou vinden voor Feyenoord.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Sighorsson zou wel leuk zijn.
Oke bedankt voor je mening.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:05 schreef RetRy32 het volgende:
Feyenoord moet Eduardo van Shaktar Donetsk halen.
Ze kunnen geen 10 miljoen betalen die Marc Netto wil.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Sighorsson zou wel leuk zijn.
Ik denk dat Ryan Babel een betere optie is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:05 schreef RetRy32 het volgende:
Feyenoord moet Eduardo van Shaktar Donetsk halen.
Nvm, al getekend bij Flamengo.
Klopt, helaas is deze man heftig in vorm bij Kasimpasaquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ryan Babel een betere optie is.
Is toch niet zo raar, hij is nu de beste voorin, vorig seizoen was alle aandacht op Pelle, had hij wat meer ruimte plus betere afspeelmogelijkheidquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nooit gehoord van uit vorm zijn?
Overigens eist Depay ook veel meer de bal op waardoor hij meer doet.
Heeft al een verleden met Feyenoord. Die komt niet meer terugquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:06 schreef Vermecelli het volgende:
Goeie spits voor Feyenoord:
[ afbeelding ]
Lat/paal telt niet als een schot op doel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:06 schreef Slobeend het volgende:
ADO 7 schoten, 0 op doelTwee keer op de lat is niet op doel?
Etowohquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:06 schreef Kopsterk het volgende:
Wisten jullie dat je Eto'o uitspreekt als 'Etoh'?
Gaan de heupschotjes lekker strak de kruising in ja?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Klopt, helaas is deze man heftig in vorm bij Kasimpasa
Depay had veruit de meeste schoten per wedstrijd in de Eredivisie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:07 schreef Tarado het volgende:
Is toch niet zo raar, hij is nu de beste voorin, vorig seizoen was alle aandacht op Pelle, had hij wat meer ruimte plus betere afspeelmogelijkheid
Ik spreek het altijd uit als Eto Oh.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:06 schreef Kopsterk het volgende:
Wisten jullie dat je Eto'o uitspreekt als 'Etoh'?
Zo leer je nog eens watquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lat/paal telt niet als een schot op doel.
Dat slaat echt helemaal nergens opquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lat/paal telt niet als een schot op doel.
Nee hij is minder egoistisch nu, brengt die Scarione altijd goed in stelling.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan de heupschotjes lekker strak de kruising in ja?
Guus moet hem maar eens oproepen voor het Nederlands Elftal dan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee hij is minder egoistisch nu, brengt die Scarione altijd goed in stelling.
Ging tegen Gala als een CR7 over de vleugel en zorgde ervoor dat Wessie met 4-0 geklaard werd.
Babel
Begrijpelijk, maar dat klopt dus niet. Als ik mijn uiterst betrouwbare random Afrikaanse bron mag geloven.quote:
Ik had het over Boetiusquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Depay had veruit de meeste schoten per wedstrijd in de Eredivisie.
Pelle niet. En Pelle scoorde meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |