Een broodje ebola is wel wat voor hem.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij is toch Afrikaan, die hebben toch allemaal honger xD
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:05 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Dat is de bijstand, niet de WW
Dure jongen. En ik ben wat argwanend, eerst zakkenvullen en nu ineens naar Nederland? Dat is wel gek.quote:
Heeft echt een rotstem..quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mario Been is echt een hele irritante analist. Nogmaals.
Geloven er dan echt mensen in, op wat Ajacieden na die het gevoel voor realiteit volledig kwijt zijn dan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:07 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dure jongen. En ik ben wat argwanend, eerst zakkenvullen en nu ineens naar Nederland? Dat is wel gek.
Nee maar het is wel leuk om een beetje te fantaseren tochquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloven er dan echt mensen in, op wat Ajacieden na die het gevoel voor realiteit volledig kwijt zijn dan.
Misschien heeft hij een enge ziekte?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloven er dan echt mensen in, op wat Ajacieden na die het gevoel voor realiteit volledig kwijt zijn dan.
Waarom.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar het is wel leuk om een beetje te fantaseren toch
Dit zal wel gebeuren ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:11 schreef Kopsterk het volgende:
Eto'o komt gewoon bij een Engelse middenmoter terecht.
Ik zou me er eerder druk om kunnen maken dat je TD hier serieus tijd aan verneukt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Te fantaseren hoe het is dat Eto'o in het FC Dordrecht stadion gaat spelen
Boeiend, voor de rest hoeft er de komende maand toch niks bij. Je kan altijd proberen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou me er eerder druk om kunnen maken dat je TD hier serieus tijd aan verneukt.
Marc Netto heeft toch niks anders meer te doen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou me er eerder druk om kunnen maken dat je TD hier serieus tijd aan verneukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |