Heeft echt een rotstem..quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mario Been is echt een hele irritante analist. Nogmaals.
Geloven er dan echt mensen in, op wat Ajacieden na die het gevoel voor realiteit volledig kwijt zijn dan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:07 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dure jongen. En ik ben wat argwanend, eerst zakkenvullen en nu ineens naar Nederland? Dat is wel gek.
Nee maar het is wel leuk om een beetje te fantaseren tochquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloven er dan echt mensen in, op wat Ajacieden na die het gevoel voor realiteit volledig kwijt zijn dan.
Misschien heeft hij een enge ziekte?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloven er dan echt mensen in, op wat Ajacieden na die het gevoel voor realiteit volledig kwijt zijn dan.
Waarom.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar het is wel leuk om een beetje te fantaseren toch
Dit zal wel gebeuren ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:11 schreef Kopsterk het volgende:
Eto'o komt gewoon bij een Engelse middenmoter terecht.
Ik zou me er eerder druk om kunnen maken dat je TD hier serieus tijd aan verneukt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Te fantaseren hoe het is dat Eto'o in het FC Dordrecht stadion gaat spelen
Boeiend, voor de rest hoeft er de komende maand toch niks bij. Je kan altijd proberen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou me er eerder druk om kunnen maken dat je TD hier serieus tijd aan verneukt.
Marc Netto heeft toch niks anders meer te doen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou me er eerder druk om kunnen maken dat je TD hier serieus tijd aan verneukt.
Kritiek van Koeman was er niet eens op de Kraaien. Maar dat de wedstrijd daardoor 5 minuten later begon. Dat was ook wel heel amateuristischquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |