SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als WW? Daar zit een maximum aan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:40 schreef Caland het volgende:
Krijgt een voetballer dan ook 75% van zijn laatstverdiende loon?
Ja als WW. Ben daar wel benieuwd naar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als WW? Daar zit een maximum aan.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:40 schreef Caland het volgende:
Krijgt een voetballer dan ook 75% van zijn laatstverdiende loon?
Is toch heerlijk man, zo'n Ronaldo die dan in de WW komt. Laat gaan.quote:
Maar natuurlijk. Maar zoals gezegd: er is sprake van een maximumdagloon. (bruto bijna 200 euro per dag)quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als WW. Ben daar wel benieuwd naar.
Veel meer dan dat zei Brands.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:54 schreef n00b13 het volgende:
Eto'o misschien naar Ajax: 2 miljoen moet die verdienen!
Hij zei letterlijk veel meer dan het dubbele dan wat PSV als salarisplafond heeft. Wel een beetje opletten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:57 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hij zei toch 2 keer het salaris plafond?
En dat was 1 miljoen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zei letterlijk veel meer dan het dubbele dan wat PSV als salarisplafond heeft. Wel een beetje opletten.
En men kijkt ook naar je vermogen, dat mag je eerst opmaken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man, zo'n Ronaldo die dan in de WW komt. Laat gaan.
Dat is de bijstand, niet de WWquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En men kijkt ook naar je vermogen, dat mag je eerst opmaken.
Een broodje ebola is wel wat voor hem.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij is toch Afrikaan, die hebben toch allemaal honger xD
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:05 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Dat is de bijstand, niet de WW
Dure jongen. En ik ben wat argwanend, eerst zakkenvullen en nu ineens naar Nederland? Dat is wel gek.quote:
Heeft echt een rotstem..quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mario Been is echt een hele irritante analist. Nogmaals.
Geloven er dan echt mensen in, op wat Ajacieden na die het gevoel voor realiteit volledig kwijt zijn dan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:07 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dure jongen. En ik ben wat argwanend, eerst zakkenvullen en nu ineens naar Nederland? Dat is wel gek.
Nee maar het is wel leuk om een beetje te fantaseren tochquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloven er dan echt mensen in, op wat Ajacieden na die het gevoel voor realiteit volledig kwijt zijn dan.
Misschien heeft hij een enge ziekte?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloven er dan echt mensen in, op wat Ajacieden na die het gevoel voor realiteit volledig kwijt zijn dan.
Waarom.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar het is wel leuk om een beetje te fantaseren toch
Dit zal wel gebeuren ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:11 schreef Kopsterk het volgende:
Eto'o komt gewoon bij een Engelse middenmoter terecht.
Ik zou me er eerder druk om kunnen maken dat je TD hier serieus tijd aan verneukt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Te fantaseren hoe het is dat Eto'o in het FC Dordrecht stadion gaat spelen
Boeiend, voor de rest hoeft er de komende maand toch niks bij. Je kan altijd proberen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou me er eerder druk om kunnen maken dat je TD hier serieus tijd aan verneukt.
Marc Netto heeft toch niks anders meer te doen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou me er eerder druk om kunnen maken dat je TD hier serieus tijd aan verneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |