quote:
en Plan A is naar Southampton.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit. Feyenoord heeft geen plan B.
Brandsquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eto'o had ook naar PSV gekund, maar Brands koos voor Locadia.
Brands
En deze week gaan ze voor eigen jeugd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eto'o had ook naar PSV gekund, maar Brands koos voor Locadia.
Brands
Niet echt, wetende dat velen van jullie hier blij mee zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Redelijk nutteloze informatie, vind je ook niet?
Dat heb je snel gezien na 5 minutenquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:35 schreef Kopsterk het volgende:
Die Kristensen lijkt me wel een goede versterking voor ADO.
Ik wist niet dat er mensen zijn die vreugde ontlenen aan jouw kijkgedrag... Wie ben ik om dat tegen te gaan? Ik trek mijn eerdere opmerking inquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, wetende dat velen van jullie hier blij mee zijn.
Maar andermans vreugde is voor jou niets waard blijkbaar. Prima.
Kracht van de herhaling, dit telt ook bij doelpunten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Deze grap heb ik al 625682 keer eerder gelezen. Je gemiddelde daalt naar een 2.9.
Dat siert jequote:Op zondag 10 augustus 2014 12:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er mensen zijn die vreugde ontlenen aan jouw kijkgedrag... Wie ben ik om dat tegen te gaan? Ik trek mijn eerdere opmerking in
Ach, wie ben ik om een anders plezier te vergallen, wanneer het mij persoonlijk niets doet? Maar, dankquote:
Haha, kijk een mongool.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:37 schreef GGMM het volgende:
Haha, kijk hoeveel mensen er zijn die denken dat Feyenoord dit wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |