abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143249606
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er is niet zoiets als een mening over feiten. Feiten zijn controleerbaar.

Als ik die rode auto, dat iPhonesignaal of de "kijk, je kan ook met de auto" shit nog een keer zie, dan vraag ik me af of mensen hier echt met een goudvissengeheugen zitten. Gewoon same shit every day.

Geen enkele progressie, alleen maar ronddraaien in dezelfde stront.
Hier heb je gelijk in, maar dat komt omdat er op het moment weinig tot geen nieuws naar buiten komt. Ook komen er steeds nieuwe forummers bij, zoals ik er 1 van ben, die dan soms wel eens naar de bekende weg vragen.
pi_143249621
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, hij reageerde terecht op anderen hier, maar deed het zelf ook.

Ik heb alles meegelezen, en het blijft maar over dezelfde shit gaan die al tig keer voorbijgekomen is. Mensen lezen bewust niet, daar maakte mig zich kwaad over, en terecht. Dat die clown het vervolgens zelf niet deed, sja, dat geeft je geen sterke basis.
Stig zat hier echt alleen maar om te stangen en had geen inkele intentie serieus met de zaak bezig te zijn.
pi_143249623
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ok, dit gaat echt te ver hoor.
-edit-

Wat verbeeld jij je eigenlijk? Kaapt hier het hele topic en de stront wordt alleen maar dikker. Geen nieuwe feiten, geen overzicht, geen inhoud.

Terecht dat mig zich daarover opwond, maar jij blijft weer buiten schot. Zoals altijd.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 10-08-2014 10:38:05 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143249633
Wat vinden jullie van mijn scenario?
pi_143249662
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:20 schreef jackie12 het volgende:
Jackie, had jij jouw scenario onder een spoiler gestopt? Want die heb ik 1 keer kunnen lezen en nu zie ik hem niet meer.
pi_143249663
Hallo speurneuzen

Zouden kris en Lisanne misschien door een slang gebeten kunnen zijn en zo hun dood vonden.
Of is dit hier al voorbij gekomen.
pi_143249713
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:21 schreef vronie het volgende:
Hallo speurneuzen

Zouden kris en Lisanne misschien door een slang gebeten kunnen zijn en zo hun dood vonden.
Of is dit hier al voorbij gekomen.
Yep, zelfs al enige kanshebbers genoemd. Bushmaster en lanspuntslang o.a.
pi_143249717
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:21 schreef Rubella het volgende:

[..]

Jackie, had jij jouw scenario onder een spoiler gestopt? Want die heb ik 1 keer kunnen lezen en nu zie ik hem niet meer.
Om 1.10 uur gepost
  zondag 10 augustus 2014 @ 01:26:12 #59
6941 APK
Factual, I think.
pi_143249797
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:23 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Om 1.10 uur gepost
Staat er nog.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_143249840
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:26 schreef APK het volgende:

[..]

Staat er nog.
Check. (Het wordt al wat later).
pi_143249880
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:23 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Om 1.10 uur gepost
Ik vind het zoals je zelf al zegt; walgelijke smaad.

Het enige misdrijf in deze zaak is gepleegd door de Panamese Prutsers, juist degene die daar tegenin ging zonder enige grond beschuldigen vind ik meer dan walgelijk.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143249947
pi_143249979
@Whiskers: ok gedaan (sorry niet eerder gezien, geen opzet)
pi_143250091
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het enige misdrijf in deze zaak is gepleegd door de Panamese Prutsers, juist degene die daar tegenin ging zonder enige grond beschuldigen vind ik meer dan walgelijk.
En is ook makkelijk onderuit te halen. Hij had op de dag van de verdwijning met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een tour.
  zondag 10 augustus 2014 @ 01:37:02 #65
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_143250100
quote:
Ik vind het met de auto een deel van het Pianistapad afleggen erg onwaarschijnlijk. Een ongewone veronderstelling die vooral lijkt te zijn ingebouwd om feiten kloppend te krijgen.
Ook is het moeilijk te verklaren waarom iemand die van het gidsen zijn vak (of in elk geval bijverdienste) heeft gemaakt en al veel jonge vrouwen heeft rondgeleid opeens bij deze twee meiden uit de bocht zou vliegen. Daarbij lijkt me de kans om aan het begin van de Pianista door getuigen te worden gezien erg groot.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_143250102
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:36 schreef Rubella het volgende:

[..]

En is ook makkelijk onderuit te halen. Hij had op de dag van de verdwijning met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk een snor.
Dat doet er toch totaal niet toe?! :o
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143250121
quote:
5s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:37 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat doet er toch totaal niet toe?! :o
Huh, in mijn post staat tour??
  zondag 10 augustus 2014 @ 01:39:13 #68
6941 APK
Factual, I think.
pi_143250152
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

'Panamese Prutsers' zou ook gewoon smaad kunnen zijn, maar dat weet jij zelf ook wel ;)
pi_143250173
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:36 schreef Rubella het volgende:

[..]

En is ook makkelijk onderuit te halen. Hij had op de dag van de verdwijning met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een tour.
Daarom, geen enkele grond.

Hij was juist degene die het initiatief nam die meiden te gaan redden, maar dat werd hem verboden door de rechterhand van een bloeddorstig dictator. Om dan door een of ander zolderkamerforummertje voor "hoofdverdachte" uitgemaakt te worden, hoe ziek is dat?

Feliciano verdient juist alle respect, zonder hem waren al die vondsten sinds de rugzak sowieso al niet gedaan.

zondag 10 augustus 2014 @ 01:40:47 #70
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143250178
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:37 schreef Rubella het volgende:

[..]

Huh, in mijn post staat tour??
Hij fucked je.. Topic staat in BNW, mod slaapt (en iedereen moet soms slapen) en voila: een ad hominem gezeik van voor tot achter -O- -O- -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_143250209
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hij fucked je.. Topic staat in BNW, mod slaapt (en iedereen moet soms slapen) en voila: een ad hominem gezeik van voor tot achter -O- -O- -O-
Voor de pas tienduizend achthonderdvierenzestigste keer. En zolang er nog steeds mensen bljiven die zich daardoor op de kast laten jagen, blijft dit soort kinderachtig gedoe doorgaan :) kun je van A tot Z uittekenen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_143250210
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:37 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Ik vind het met de auto een deel van het Pianistapad afleggen erg onwaarschijnlijk. Een ongewone veronderstelling die vooral lijkt te zijn ingebouwd om feiten kloppend te krijgen.
Ook is het moeilijk te verklaren waarom iemand die van het gidsen zijn vak (of in elk geval bijverdienste) heeft gemaakt en al veel jonge vrouwen heeft rondgeleid opeens bij deze twee meiden uit de bocht zou vliegen. Daarbij lijkt me de kans om aan het begin van de Pianista door getuigen te worden gezien erg groot.
Het is een feit dat je tot de laatste finca met de auto kunt komen.
Het is tot nu toe een feit dat helemaal niemand hen heeft gezien die dag.
En Rubella dat zei ik al, als blijkt dat hij idd op die dag met anderen een excursie had (dus alibi) dan klopt mijn stuk niet. Maar het kan ook zo maar zijn dat hij achteraf zei dat hij die dag niet kon. Maar dat is niet bekend
pi_143250215
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:39 schreef APK het volgende:

[..]

'Panamese Prutsers' zou ook gewoon smaad kunnen zijn, maar dat weet jij zelf ook wel ;)
Nee, want hun miljoenenindustrie is bewezen in gebreke gebleven wat de meiden uiteindelijk gedood heeft.

Feliciano en zijn makkers wilden juist in Bocas gaan zoeken, wat niet mocht van Pitti. :r

Dood door schuld.

pi_143250220
quote:

[..]

Nouja gezeik ik weet niet. Jij bent kennelijk een achterbaks kutwijf als ik mata mag geloven. Ik heb het allemaal niet gevolgd en alles met dat halve topic wat gedelete werd enzo dus ik geen je het voordeel van de twijfel :P
pi_143250234
quote:

[..]

Ok leuk, ha ha.

Post gezien? Sorry zag het te laat.
  zondag 10 augustus 2014 @ 01:45:27 #76
6941 APK
Factual, I think.
pi_143250275
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:42 schreef El_Matador het volgende:

Nee, want hun miljoenenindustrie is bewezen in gebreke gebleven wat de meiden uiteindelijk gedood heeft.

Ah, ik heb blijkbaar even gemist dat het al opgelost was.
Joh, easy!
  zondag 10 augustus 2014 @ 01:46:42 #77
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_143250309
Vooruit, omdat het zaterdagnacht en BNW is:

pi_143250320
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:44 schreef El_Matador het volgende:
Hoe erg moet het eigenlijk met je zin wil je dat uberhaupt tegen iemand zeggen? :')
Ik wilde net posten dat het voor die grietjes misschien beter was geweest als ze dan toch dood moesten gaan om verkracht en vermoord te worden ipv dagen door de jungle struinen in volledige paniek en angst en alles.

:@
  zondag 10 augustus 2014 @ 01:49:27 #79
6941 APK
Factual, I think.
pi_143250367
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:47 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik wilde net posten dat het voor die grietjes misschien beter was geweest als ze dan toch dood moesten gaan om verkracht en vermoord te worden ipv dagen door de jungle struinen in volledige paniek en angst en alles.

Misschien moet je dan soms even nadenken voor je op 'invoeren' klikt.
pi_143250402
quote:

[..]

ipv dagen door de jungle struinen in volledige paniek en angst en alles.

Ik vroeg mij eigenlijk af of er in de 10 dagen na de verdwijning er geen begeleide excursies zijn geweest naar dat gebied. Als ze op pad gebleven zijn, dan zouden ze toch teruggevonden moeten zijn.
pi_143250403
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:49 schreef APK het volgende:

[..]

Ja dat deed ik dus en poste het niet tot ik die post van mata zag.

Ik weet eigenlijk niet wat erger is als je weet dat je het niet gaat overleven. Verkracht worden en vermoord worden in een tijdspanne van een uurtje of 2 max of dagen lang ronddolen daar wetend dat je het niet gaat redden. Paniek, angst, honger, dorst, hallucinaties, slaapgebrek de hele rataplan.

:X
pi_143250426
quote:

[..]

Hoe krijg je het je toetsenbord uit. Ben jij wel goed bij je hoofd?
pi_143250429
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:49 schreef APK het volgende:

[..]

Overigens denk ik dat die opmerking wel zo een beetje op 80% van mijn posts van toepassing is, maar dat is verder offtopic hier :P
pi_143250501
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daarom, geen enkele grond.

Hij was juist degene die het initiatief nam die meiden te gaan redden, maar dat werd hem verboden door de rechterhand van een bloeddorstig dictator. Om dan door een of ander zolderkamerforummertje voor "hoofdverdachte" uitgemaakt te worden, hoe ziek is dat?

Feliciano verdient juist alle respect, zonder hem waren al die vondsten sinds de rugzak sowieso al niet gedaan.
Zoals ik zei schiet er maar op. En ook mag je me de wind van voren geven als je het hier niet mee eens bent. Het is zoals ik zei regelrechte smaad als deze man er niets mee te maken heeft.
Echter ben ik net als jij al maanden aan het puzzelen en iedere keer als ik denk dat ik eruit ben dan kom ik weer iets tegen wat dan niet logisch is. Een week geleden dacht ik ook helemaal niet aan hem terwijl zijn naam al een paar keer voorbij was gekomen.
De doorslag gaf dat de meiden hem wel boekten voor de aardbeien en de vulkaan maar niet voor de Pianisten. Dat vond ik vreemd en ben toen verder gaan puzzelen. En je hoeft het niet met me eens zijn maar dit scenario geeft wel antwoord op alle vragen. En zon scenario ben ik nog niet tegen gekomen. Ook niet die van jou waarbij ze mekaar waren kwijtgeraakt. (heb ik je NB nog zelf op gewezen!) Kon daar een heel stuk met je in meegaan (en is ook nu nog voor mij een mogelijk scenario!) maar dat gaf geen antwoord op de vraag waarom ze niets achterlieten.
Ondanks je opmerking van "zolderkamerforummertje"heb ik je nog steeds hoog zitten en ben blij dat je weer terug bent.
  zondag 10 augustus 2014 @ 02:02:23 #85
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143250621
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:11 schreef jackie12 het volgende:
oeps had eerst dit moeten schrijven. Alleen voor diegene die het wil lezen ik beschuldig namelijk iemand met dit scenario
ik stoor me er niet aan hoor, maar je zou het kunnen voorkomen met zijn naam te vervangen door 'een gids'.
  zondag 10 augustus 2014 @ 02:02:29 #86
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_143250623
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:51 schreef Rubella het volgende:

[..]

Ik vroeg mij eigenlijk af of er in de 10 dagen na de verdwijning er geen begeleide excursies zijn geweest naar dat gebied. Als ze op pad gebleven zijn, dan zouden ze toch teruggevonden moeten zijn.
Ik vraag me af of er begeleide excursies voorbij (ten noorden van) de Mirador zijn. Het zal meestal neerkomen op even van het uitzicht genieten op het hoogste punt (van de Lisanne-foto) en dan terug. Die 70 of 90 lopers per dag op het Pianistapad waar ik over las zullen meestal niet het Culebra-gebied ingaan. Maar het is zeker waar dat de meiden, als ze steeds op het pad waren gebleven, wel mensen waren tegengekomen.
  zondag 10 augustus 2014 @ 02:09:25 #87
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143250755
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 02:02 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Ik vraag me af of er begeleide excursies voorbij (ten noorden van) de Mirador zijn. Het zal meestal neerkomen op even van het uitzicht genieten op het hoogste punt (van de Lisanne-foto) en dan terug. Die 70 of 90 lopers per dag op het Pianistapad waar ik over las zullen meestal niet het Culebra-gebied ingaan. Maar het is zeker waar dat de meiden, als ze steeds op het pad waren gebleven, wel mensen waren tegengekomen.
Die zijn er
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_143250769
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 02:02 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik stoor me er niet aan hoor, maar je zou het kunnen voorkomen met zijn naam te vervangen door 'een gids'.
Nee dat kon niet. Op geen enkele mogelijke manier. Het ging me er juist om dat ik het vreemd vond dat ze wel naar de aardbeien wilden met hem maar hem niet boekten voor de Pianistentrail
pi_143250814
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Die zijn er
Klopt, ik heb er een paar gevonden. Maar hier zullen wel niet zoveel mensen komen omdat het een stugge wandeling is.
  zondag 10 augustus 2014 @ 02:15:13 #90
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143250845
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 02:10 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Nee dat kon niet. Op geen enkele mogelijke manier. Het ging me er juist om dat ik het vreemd vond dat ze wel naar de aardbeien wilden met hem maar hem niet boekten voor de Pianistentrail
gerenomeerde gids
Een voor hun bekende gids.
Een voor hun vertrouwde gids.

trouwens...het lag er toch dik bovenop dat mig wel wist wie lisanne is. Maar met dat grapje wilde laten zien dat 'de meest domme vragen serieus worden genomen' en dat domme slaat dan op simpelweg niet inlezen.
pi_143250962
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Feliciano en zijn makkers wilden juist in Bocas gaan zoeken, wat niet mocht van Pitti. :r

Dood door schuld.

k vind dat geen sterk argument,want stel dat Feliciano wist dat ze al dood waren en het op een ongeluk had laten lijken, wilde hij ook dat ze gevonden werden. Zo van, zie je wel, niet zonder gids gaan...In de week na de verdwijning stegen de prijzen van een gids van eerst 10 tot 35 dollar voor deze hike naar 65 tot 100 dollar kun je lezen in travelblogs van de maand april

[ Bericht 5% gewijzigd door Grijzemassa op 10-08-2014 02:35:22 ]
pi_143250981
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 02:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

gerenomeerde gids
Een voor hun bekende gids.
Een voor hun vertrouwde gids.

trouwens...het lag er toch dik bovenop dat mig wel wist wie lisanne is. Maar met dat grapje wilde laten zien dat 'de meest domme vragen serieus worden genomen' en dat domme slaat dan op simpelweg niet inlezen.
Sorry je mag van mn verhaal vinden wat je vindt maar iemand die denkt dat het NFI om te kopen is ,is volgens mij niet goed bij zijn hoofd
  zondag 10 augustus 2014 @ 03:14:21 #93
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143251461
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 02:24 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Sorry je mag van mn verhaal vinden wat je vindt maar iemand die denkt dat het NFI om te kopen is ,is volgens mij niet goed bij zijn hoofd
die twee dingen staan los van elkaar

En nogmaals, ik heb er geen moeite mee, met namen en rugnummers.

Ach zovelen hier maken wel eens een opmerking dat ik denk alles ok? Maar daar staat toch vaak ook wel weer iets normaals of zinnigs tegenover.
  zondag 10 augustus 2014 @ 03:19:14 #94
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143251496
Pff waarom loopt dit topic toch altijd zo uit de hand? :N
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_143251542
In 2008 gaf Feliciano een interview aan de Volkskrant. Is natuurlijk alweer ff geleden maar toen begon de concurentiestrijd tussen de Panamese gidsen en de westerse gidsen. Ik wil hier mee niets zeggen over deze man maar wil wel aankaarten dat er een concurrentiestrijd gaande is tussen gidsen. Nogmaals, ze kunnen net zo goed een andere boze gids tegengekomen zijn, als er al zoiets gebeurd is.
http://www.volkskrant.nl/(...)ml#.U4heQBOKTMM.face
  zondag 10 augustus 2014 @ 03:32:25 #96
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143251584
Aha.
Feliciano wil gewoon naam en faam.
pi_143251627
foutje
pi_143251638
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 03:43 schreef Grijzemassa het volgende:
foutje
ik bedoel van mij, wilde iets wijzigen maar lukte niet :?
pi_143251820
Toenstraks viel me ineens iets in, wat ik nog niet eerder voorbij heb zien komen. Dat gebied waar de resten gevonden werden, wandelen daar ook mensen? (Ik las wel dat het een onherbergzaam was maar ken genoeg onherbergzame gebieden waar mensen doorheen struinen) want áls mensen daar komen dag op dag, dan zou het wel erg raar zijn dat niemand die resten en spullen daar eerder heeft zien liggen maandenlang. Dan zou het daar al later gelegd moeten zijn, áls er echter niet vaak mensen komen, is dit uiteraard niet van toepassing.

Uit het nagaan van de telefoon-data bleek dat de eerste noodoproepen werden gedaan voor de rivier, dat was dus op een veel eerdere, andere plek dan waar de resten en spullen uiteindelijk gevonden zijn. Dus hoe kwam dat daar dan in godsnaam terecht? Gewoon raar. Ook bleek trouwens dat de eerste noodoproepen ver voor de rivier werden gedaan (voor bron, check Een Vandaag uitzending) dus die rivier-meesleep-scenario zoals werd gespeculeerd maandenlang kan al niet. Maar dat de lichaamsresten zo verspreidt liggen blijft bizar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jezus9 op 10-08-2014 05:18:25 ]
pi_143252036
quote:
Ik vind het wel interessant, en imo moet Feliciano ook gewoon bespreekbaar kunnen zijn.

Punt is, dit weten we zeker:

Op 31 maart krijgen ze te horen dat het vrijwilligerswerk niet door gaat, die middag spreken ze Feliciano en maken de afspraak om woensdag met hem een aardbeien boerderij te gaan bezoeken, en zaterdag een vulkaan tocht te doen (ze kunnen deze afspraak alleen maar op maandag gemaakt hebben want de dag ervoor wisten ze nog niet dat het vrijwilligerswerk niet doorging, en de dag erna raakten ze vermist.

Op 1 april is Feliciano 1 van de laatsten die Kris en Lisanne ziet net voor hun verdwijning
, dit keer ziet hij ze bij hun school, Lisanne ligt in een hangmat en Kris kijkt op een kaart.

Op 2 april om 9 uur 's ochtends komt Feliciano Kris en Lisanne halen voor het bezoek aan de aardbeien boerderij, op de een of andere manier raakt hij binnen in hun kamer, ziet dat al hun spullen er nog zijn, maar Kris en Lisanne niet. Feliciano is hiermee degene die de vermissing van Kris en Lisanne ontdekt.

Op 3 april of volgende dag of de dag daarna geeft Feliciano Kris en Lisanne als vermist op.

Feliciano is een van de mannen die de eerste schoen vindt.

Ook de 2e schoen en botresten worden onder leiding van Felciano gevonden.

- - - - - - - - - -

Het is gewoon erg veel Feliciano, wat toeval kan zijn, en de man kan het beste met Kris en Lisanne voor hebben gehad vanaf hun eerste ontmoeting, mensen zijn lovend over hem als gids op Tripadvisor. In het interview met Britta Sanders geloofde ik hem niet, geen idee waarom.

Ik las overigens dat gidsen vrij prijzig zijn in Boquete, en vind het vaag dat Kris en Lisanne geen gids huren voor de Pianista trail, maar wel om een aardbeienfarm te bezoeken.

Maar misschien lijkt dit teveel verdenking aan het adres van iemand die het allemaal goed bedoelt, maar eerlijk gezegd verdenk ik hem niet, ik vind het alleen wat veel, en doordat hij zoveel opeist plaatst hij zichzelf in de picture.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')