Hier heb je gelijk in, maar dat komt omdat er op het moment weinig tot geen nieuws naar buiten komt. Ook komen er steeds nieuwe forummers bij, zoals ik er 1 van ben, die dan soms wel eens naar de bekende weg vragen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is niet zoiets als een mening over feiten. Feiten zijn controleerbaar.
Als ik die rode auto, dat iPhonesignaal of de "kijk, je kan ook met de auto" shit nog een keer zie, dan vraag ik me af of mensen hier echt met een goudvissengeheugen zitten. Gewoon same shit every day.
Geen enkele progressie, alleen maar ronddraaien in dezelfde stront.
Stig zat hier echt alleen maar om te stangen en had geen inkele intentie serieus met de zaak bezig te zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, hij reageerde terecht op anderen hier, maar deed het zelf ook.
Ik heb alles meegelezen, en het blijft maar over dezelfde shit gaan die al tig keer voorbijgekomen is. Mensen lezen bewust niet, daar maakte mig zich kwaad over, en terecht. Dat die clown het vervolgens zelf niet deed, sja, dat geeft je geen sterke basis.
-edit-quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dit gaat echt te ver hoor.
Jackie, had jij jouw scenario onder een spoiler gestopt? Want die heb ik 1 keer kunnen lezen en nu zie ik hem niet meer.quote:
Yep, zelfs al enige kanshebbers genoemd. Bushmaster en lanspuntslang o.a.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:21 schreef vronie het volgende:
Hallo speurneuzen
Zouden kris en Lisanne misschien door een slang gebeten kunnen zijn en zo hun dood vonden.
Of is dit hier al voorbij gekomen.
Om 1.10 uur gepostquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:21 schreef Rubella het volgende:
[..]
Jackie, had jij jouw scenario onder een spoiler gestopt? Want die heb ik 1 keer kunnen lezen en nu zie ik hem niet meer.
Ik vind het zoals je zelf al zegt; walgelijke smaad.quote:
En is ook makkelijk onderuit te halen. Hij had op de dag van de verdwijning met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een tour.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het zoals je zelf al zegt; walgelijke smaad.
Het enige misdrijf in deze zaak is gepleegd door de Panamese Prutsers, juist degene die daar tegenin ging zonder enige grond beschuldigen vind ik meer dan walgelijk.
Ik vind het met de auto een deel van het Pianistapad afleggen erg onwaarschijnlijk. Een ongewone veronderstelling die vooral lijkt te zijn ingebouwd om feiten kloppend te krijgen.quote:
Dat doet er toch totaal niet toe?!quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:36 schreef Rubella het volgende:
[..]
En is ook makkelijk onderuit te halen. Hij had op de dag van de verdwijning met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk een snor.
'Panamese Prutsers' zou ook gewoon smaad kunnen zijn, maar dat weet jij zelf ook welquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het zoals je zelf al zegt; walgelijke smaad.
Het enige misdrijf in deze zaak is gepleegd door de Panamese Prutsers, juist degene die daar tegenin ging zonder enige grond beschuldigen vind ik meer dan walgelijk.
Daarom, geen enkele grond.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:36 schreef Rubella het volgende:
[..]
En is ook makkelijk onderuit te halen. Hij had op de dag van de verdwijning met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een tour.
Hij fucked je.. Topic staat in BNW, mod slaapt (en iedereen moet soms slapen) en voila: een ad hominem gezeik van voor tot achterquote:
Voor de pas tienduizend achthonderdvierenzestigste keer. En zolang er nog steeds mensen bljiven die zich daardoor op de kast laten jagen, blijft dit soort kinderachtig gedoe doorgaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij fucked je.. Topic staat in BNW, mod slaapt (en iedereen moet soms slapen) en voila: een ad hominem gezeik van voor tot achter![]()
![]()
Het is een feit dat je tot de laatste finca met de auto kunt komen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:37 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Ik vind het met de auto een deel van het Pianistapad afleggen erg onwaarschijnlijk. Een ongewone veronderstelling die vooral lijkt te zijn ingebouwd om feiten kloppend te krijgen.
Ook is het moeilijk te verklaren waarom iemand die van het gidsen zijn vak (of in elk geval bijverdienste) heeft gemaakt en al veel jonge vrouwen heeft rondgeleid opeens bij deze twee meiden uit de bocht zou vliegen. Daarbij lijkt me de kans om aan het begin van de Pianista door getuigen te worden gezien erg groot.
Nee, want hun miljoenenindustrie is bewezen in gebreke gebleven wat de meiden uiteindelijk gedood heeft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
'Panamese Prutsers' zou ook gewoon smaad kunnen zijn, maar dat weet jij zelf ook wel
Nouja gezeik ik weet niet. Jij bent kennelijk een achterbaks kutwijf als ik mata mag geloven. Ik heb het allemaal niet gevolgd en alles met dat halve topic wat gedelete werd enzo dus ik geen je het voordeel van de twijfelquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij fucked je.. Topic staat in BNW, mod slaapt (en iedereen moet soms slapen) en voila: een ad hominem gezeik van voor tot achter![]()
![]()
Ok leuk, ha ha.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Ah, ik heb blijkbaar even gemist dat het al opgelost was.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:42 schreef El_Matador het volgende:
Nee, want hun miljoenenindustrie is bewezen in gebreke gebleven wat de meiden uiteindelijk gedood heeft.
Ik wilde net posten dat het voor die grietjes misschien beter was geweest als ze dan toch dood moesten gaan om verkracht en vermoord te worden ipv dagen door de jungle struinen in volledige paniek en angst en alles.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:44 schreef El_Matador het volgende:
Hoe erg moet het eigenlijk met je zin wil je dat uberhaupt tegen iemand zeggen?
Misschien moet je dan soms even nadenken voor je op 'invoeren' klikt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik wilde net posten dat het voor die grietjes misschien beter was geweest als ze dan toch dood moesten gaan om verkracht en vermoord te worden ipv dagen door de jungle struinen in volledige paniek en angst en alles.
Ik vroeg mij eigenlijk af of er in de 10 dagen na de verdwijning er geen begeleide excursies zijn geweest naar dat gebied. Als ze op pad gebleven zijn, dan zouden ze toch teruggevonden moeten zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
ipv dagen door de jungle struinen in volledige paniek en angst en alles.
Ja dat deed ik dus en poste het niet tot ik die post van mata zag.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:49 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moet je dan soms even nadenken voor je op 'invoeren' klikt.
Hoe krijg je het je toetsenbord uit. Ben jij wel goed bij je hoofd?quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik wilde net posten dat het voor die grietjes misschien beter was geweest als ze dan toch dood moesten gaan om verkracht en vermoord te worden ipv dagen door de jungle struinen in volledige paniek en angst en alles.
Overigens denk ik dat die opmerking wel zo een beetje op 80% van mijn posts van toepassing is, maar dat is verder offtopic hierquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:49 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moet je dan soms even nadenken voor je op 'invoeren' klikt.
Zoals ik zei schiet er maar op. En ook mag je me de wind van voren geven als je het hier niet mee eens bent. Het is zoals ik zei regelrechte smaad als deze man er niets mee te maken heeft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom, geen enkele grond.
Hij was juist degene die het initiatief nam die meiden te gaan redden, maar dat werd hem verboden door de rechterhand van een bloeddorstig dictator. Om dan door een of ander zolderkamerforummertje voor "hoofdverdachte" uitgemaakt te worden, hoe ziek is dat?
Feliciano verdient juist alle respect, zonder hem waren al die vondsten sinds de rugzak sowieso al niet gedaan.
ik stoor me er niet aan hoor, maar je zou het kunnen voorkomen met zijn naam te vervangen door 'een gids'.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:11 schreef jackie12 het volgende:
oeps had eerst dit moeten schrijven. Alleen voor diegene die het wil lezen ik beschuldig namelijk iemand met dit scenario
Ik vraag me af of er begeleide excursies voorbij (ten noorden van) de Mirador zijn. Het zal meestal neerkomen op even van het uitzicht genieten op het hoogste punt (van de Lisanne-foto) en dan terug. Die 70 of 90 lopers per dag op het Pianistapad waar ik over las zullen meestal niet het Culebra-gebied ingaan. Maar het is zeker waar dat de meiden, als ze steeds op het pad waren gebleven, wel mensen waren tegengekomen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:51 schreef Rubella het volgende:
[..]
Ik vroeg mij eigenlijk af of er in de 10 dagen na de verdwijning er geen begeleide excursies zijn geweest naar dat gebied. Als ze op pad gebleven zijn, dan zouden ze toch teruggevonden moeten zijn.
Die zijn erquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:02 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er begeleide excursies voorbij (ten noorden van) de Mirador zijn. Het zal meestal neerkomen op even van het uitzicht genieten op het hoogste punt (van de Lisanne-foto) en dan terug. Die 70 of 90 lopers per dag op het Pianistapad waar ik over las zullen meestal niet het Culebra-gebied ingaan. Maar het is zeker waar dat de meiden, als ze steeds op het pad waren gebleven, wel mensen waren tegengekomen.
Nee dat kon niet. Op geen enkele mogelijke manier. Het ging me er juist om dat ik het vreemd vond dat ze wel naar de aardbeien wilden met hem maar hem niet boekten voor de Pianistentrailquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik stoor me er niet aan hoor, maar je zou het kunnen voorkomen met zijn naam te vervangen door 'een gids'.
Klopt, ik heb er een paar gevonden. Maar hier zullen wel niet zoveel mensen komen omdat het een stugge wandeling is.quote:
gerenomeerde gidsquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:10 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Nee dat kon niet. Op geen enkele mogelijke manier. Het ging me er juist om dat ik het vreemd vond dat ze wel naar de aardbeien wilden met hem maar hem niet boekten voor de Pianistentrail
k vind dat geen sterk argument,want stel dat Feliciano wist dat ze al dood waren en het op een ongeluk had laten lijken, wilde hij ook dat ze gevonden werden. Zo van, zie je wel, niet zonder gids gaan...In de week na de verdwijning stegen de prijzen van een gids van eerst 10 tot 35 dollar voor deze hike naar 65 tot 100 dollar kun je lezen in travelblogs van de maand aprilquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want hun miljoenenindustrie is bewezen in gebreke gebleven wat de meiden uiteindelijk gedood heeft.
Feliciano en zijn makkers wilden juist in Bocas gaan zoeken, wat niet mocht van Pitti.
Dood door schuld.
Sorry je mag van mn verhaal vinden wat je vindt maar iemand die denkt dat het NFI om te kopen is ,is volgens mij niet goed bij zijn hoofdquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
gerenomeerde gids
Een voor hun bekende gids.
Een voor hun vertrouwde gids.
trouwens...het lag er toch dik bovenop dat mig wel wist wie lisanne is. Maar met dat grapje wilde laten zien dat 'de meest domme vragen serieus worden genomen' en dat domme slaat dan op simpelweg niet inlezen.
die twee dingen staan los van elkaarquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:24 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Sorry je mag van mn verhaal vinden wat je vindt maar iemand die denkt dat het NFI om te kopen is ,is volgens mij niet goed bij zijn hoofd
Ik vind het wel interessant, en imo moet Feliciano ook gewoon bespreekbaar kunnen zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |