abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143249606
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er is niet zoiets als een mening over feiten. Feiten zijn controleerbaar.

Als ik die rode auto, dat iPhonesignaal of de "kijk, je kan ook met de auto" shit nog een keer zie, dan vraag ik me af of mensen hier echt met een goudvissengeheugen zitten. Gewoon same shit every day.

Geen enkele progressie, alleen maar ronddraaien in dezelfde stront.
Hier heb je gelijk in, maar dat komt omdat er op het moment weinig tot geen nieuws naar buiten komt. Ook komen er steeds nieuwe forummers bij, zoals ik er 1 van ben, die dan soms wel eens naar de bekende weg vragen.
pi_143249621
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, hij reageerde terecht op anderen hier, maar deed het zelf ook.

Ik heb alles meegelezen, en het blijft maar over dezelfde shit gaan die al tig keer voorbijgekomen is. Mensen lezen bewust niet, daar maakte mig zich kwaad over, en terecht. Dat die clown het vervolgens zelf niet deed, sja, dat geeft je geen sterke basis.
Stig zat hier echt alleen maar om te stangen en had geen inkele intentie serieus met de zaak bezig te zijn.
pi_143249623
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ok, dit gaat echt te ver hoor.
-edit-

Wat verbeeld jij je eigenlijk? Kaapt hier het hele topic en de stront wordt alleen maar dikker. Geen nieuwe feiten, geen overzicht, geen inhoud.

Terecht dat mig zich daarover opwond, maar jij blijft weer buiten schot. Zoals altijd.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 10-08-2014 10:38:05 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143249633
Wat vinden jullie van mijn scenario?
pi_143249662
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:20 schreef jackie12 het volgende:
Jackie, had jij jouw scenario onder een spoiler gestopt? Want die heb ik 1 keer kunnen lezen en nu zie ik hem niet meer.
pi_143249663
Hallo speurneuzen

Zouden kris en Lisanne misschien door een slang gebeten kunnen zijn en zo hun dood vonden.
Of is dit hier al voorbij gekomen.
pi_143249713
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:21 schreef vronie het volgende:
Hallo speurneuzen

Zouden kris en Lisanne misschien door een slang gebeten kunnen zijn en zo hun dood vonden.
Of is dit hier al voorbij gekomen.
Yep, zelfs al enige kanshebbers genoemd. Bushmaster en lanspuntslang o.a.
pi_143249717
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:21 schreef Rubella het volgende:

[..]

Jackie, had jij jouw scenario onder een spoiler gestopt? Want die heb ik 1 keer kunnen lezen en nu zie ik hem niet meer.
Om 1.10 uur gepost
  zondag 10 augustus 2014 @ 01:26:12 #59
6941 APK
Factual, I think.
pi_143249797
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:23 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Om 1.10 uur gepost
Staat er nog.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_143249840
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:26 schreef APK het volgende:

[..]

Staat er nog.
Check. (Het wordt al wat later).
pi_143249880
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:23 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Om 1.10 uur gepost
Ik vind het zoals je zelf al zegt; walgelijke smaad.

Het enige misdrijf in deze zaak is gepleegd door de Panamese Prutsers, juist degene die daar tegenin ging zonder enige grond beschuldigen vind ik meer dan walgelijk.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143249947
pi_143249979
@Whiskers: ok gedaan (sorry niet eerder gezien, geen opzet)
pi_143250091
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het enige misdrijf in deze zaak is gepleegd door de Panamese Prutsers, juist degene die daar tegenin ging zonder enige grond beschuldigen vind ik meer dan walgelijk.
En is ook makkelijk onderuit te halen. Hij had op de dag van de verdwijning met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een tour.
  zondag 10 augustus 2014 @ 01:37:02 #65
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_143250100
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:20 schreef jackie12 het volgende:
Ik vind het met de auto een deel van het Pianistapad afleggen erg onwaarschijnlijk. Een ongewone veronderstelling die vooral lijkt te zijn ingebouwd om feiten kloppend te krijgen.
Ook is het moeilijk te verklaren waarom iemand die van het gidsen zijn vak (of in elk geval bijverdienste) heeft gemaakt en al veel jonge vrouwen heeft rondgeleid opeens bij deze twee meiden uit de bocht zou vliegen. Daarbij lijkt me de kans om aan het begin van de Pianista door getuigen te worden gezien erg groot.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_143250102
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:36 schreef Rubella het volgende:

[..]

En is ook makkelijk onderuit te halen. Hij had op de dag van de verdwijning met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk een snor.
Dat doet er toch totaal niet toe?! :o
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143250121
quote:
5s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:37 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat doet er toch totaal niet toe?! :o
Huh, in mijn post staat tour??
  zondag 10 augustus 2014 @ 01:39:13 #68
6941 APK
Factual, I think.
pi_143250152
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

'Panamese Prutsers' zou ook gewoon smaad kunnen zijn, maar dat weet jij zelf ook wel ;)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_143250173
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:36 schreef Rubella het volgende:

[..]

En is ook makkelijk onderuit te halen. Hij had op de dag van de verdwijning met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een tour.
Daarom, geen enkele grond.

Hij was juist degene die het initiatief nam die meiden te gaan redden, maar dat werd hem verboden door de rechterhand van een bloeddorstig dictator. Om dan door een of ander zolderkamerforummertje voor "hoofdverdachte" uitgemaakt te worden, hoe ziek is dat?

Feliciano verdient juist alle respect, zonder hem waren al die vondsten sinds de rugzak sowieso al niet gedaan.

zondag 10 augustus 2014 @ 01:40:47 #70
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143250178
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:37 schreef Rubella het volgende:

[..]

Huh, in mijn post staat tour??
Hij fucked je.. Topic staat in BNW, mod slaapt (en iedereen moet soms slapen) en voila: een ad hominem gezeik van voor tot achter -O- -O- -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_143250209
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hij fucked je.. Topic staat in BNW, mod slaapt (en iedereen moet soms slapen) en voila: een ad hominem gezeik van voor tot achter -O- -O- -O-
Voor de pas tienduizend achthonderdvierenzestigste keer. En zolang er nog steeds mensen bljiven die zich daardoor op de kast laten jagen, blijft dit soort kinderachtig gedoe doorgaan :) kun je van A tot Z uittekenen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_143250210
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:37 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Ik vind het met de auto een deel van het Pianistapad afleggen erg onwaarschijnlijk. Een ongewone veronderstelling die vooral lijkt te zijn ingebouwd om feiten kloppend te krijgen.
Ook is het moeilijk te verklaren waarom iemand die van het gidsen zijn vak (of in elk geval bijverdienste) heeft gemaakt en al veel jonge vrouwen heeft rondgeleid opeens bij deze twee meiden uit de bocht zou vliegen. Daarbij lijkt me de kans om aan het begin van de Pianista door getuigen te worden gezien erg groot.
Het is een feit dat je tot de laatste finca met de auto kunt komen.
Het is tot nu toe een feit dat helemaal niemand hen heeft gezien die dag.
En Rubella dat zei ik al, als blijkt dat hij idd op die dag met anderen een excursie had (dus alibi) dan klopt mijn stuk niet. Maar het kan ook zo maar zijn dat hij achteraf zei dat hij die dag niet kon. Maar dat is niet bekend
pi_143250215
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:39 schreef APK het volgende:

[..]

'Panamese Prutsers' zou ook gewoon smaad kunnen zijn, maar dat weet jij zelf ook wel ;)
Nee, want hun miljoenenindustrie is bewezen in gebreke gebleven wat de meiden uiteindelijk gedood heeft.

Feliciano en zijn makkers wilden juist in Bocas gaan zoeken, wat niet mocht van Pitti. :r

Dood door schuld.

pi_143250220
quote:

[..]

Nouja gezeik ik weet niet. Jij bent kennelijk een achterbaks kutwijf als ik mata mag geloven. Ik heb het allemaal niet gevolgd en alles met dat halve topic wat gedelete werd enzo dus ik geen je het voordeel van de twijfel :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143250234
quote:

[..]

Ok leuk, ha ha.

Post gezien? Sorry zag het te laat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')