Hier heb je gelijk in, maar dat komt omdat er op het moment weinig tot geen nieuws naar buiten komt. Ook komen er steeds nieuwe forummers bij, zoals ik er 1 van ben, die dan soms wel eens naar de bekende weg vragen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is niet zoiets als een mening over feiten. Feiten zijn controleerbaar.
Als ik die rode auto, dat iPhonesignaal of de "kijk, je kan ook met de auto" shit nog een keer zie, dan vraag ik me af of mensen hier echt met een goudvissengeheugen zitten. Gewoon same shit every day.
Geen enkele progressie, alleen maar ronddraaien in dezelfde stront.
Stig zat hier echt alleen maar om te stangen en had geen inkele intentie serieus met de zaak bezig te zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, hij reageerde terecht op anderen hier, maar deed het zelf ook.
Ik heb alles meegelezen, en het blijft maar over dezelfde shit gaan die al tig keer voorbijgekomen is. Mensen lezen bewust niet, daar maakte mig zich kwaad over, en terecht. Dat die clown het vervolgens zelf niet deed, sja, dat geeft je geen sterke basis.
-edit-quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dit gaat echt te ver hoor.
Jackie, had jij jouw scenario onder een spoiler gestopt? Want die heb ik 1 keer kunnen lezen en nu zie ik hem niet meer.quote:
Yep, zelfs al enige kanshebbers genoemd. Bushmaster en lanspuntslang o.a.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:21 schreef vronie het volgende:
Hallo speurneuzen
Zouden kris en Lisanne misschien door een slang gebeten kunnen zijn en zo hun dood vonden.
Of is dit hier al voorbij gekomen.
Om 1.10 uur gepostquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:21 schreef Rubella het volgende:
[..]
Jackie, had jij jouw scenario onder een spoiler gestopt? Want die heb ik 1 keer kunnen lezen en nu zie ik hem niet meer.
Ik vind het zoals je zelf al zegt; walgelijke smaad.quote:
En is ook makkelijk onderuit te halen. Hij had op de dag van de verdwijning met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een tour.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het zoals je zelf al zegt; walgelijke smaad.
Het enige misdrijf in deze zaak is gepleegd door de Panamese Prutsers, juist degene die daar tegenin ging zonder enige grond beschuldigen vind ik meer dan walgelijk.
Ik vind het met de auto een deel van het Pianistapad afleggen erg onwaarschijnlijk. Een ongewone veronderstelling die vooral lijkt te zijn ingebouwd om feiten kloppend te krijgen.quote:
Dat doet er toch totaal niet toe?!quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:36 schreef Rubella het volgende:
[..]
En is ook makkelijk onderuit te halen. Hij had op de dag van de verdwijning met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk een snor.
'Panamese Prutsers' zou ook gewoon smaad kunnen zijn, maar dat weet jij zelf ook welquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het zoals je zelf al zegt; walgelijke smaad.
Het enige misdrijf in deze zaak is gepleegd door de Panamese Prutsers, juist degene die daar tegenin ging zonder enige grond beschuldigen vind ik meer dan walgelijk.
Daarom, geen enkele grond.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:36 schreef Rubella het volgende:
[..]
En is ook makkelijk onderuit te halen. Hij had op de dag van de verdwijning met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een tour.
Hij fucked je.. Topic staat in BNW, mod slaapt (en iedereen moet soms slapen) en voila: een ad hominem gezeik van voor tot achterquote:
Voor de pas tienduizend achthonderdvierenzestigste keer. En zolang er nog steeds mensen bljiven die zich daardoor op de kast laten jagen, blijft dit soort kinderachtig gedoe doorgaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij fucked je.. Topic staat in BNW, mod slaapt (en iedereen moet soms slapen) en voila: een ad hominem gezeik van voor tot achter![]()
![]()
Het is een feit dat je tot de laatste finca met de auto kunt komen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:37 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Ik vind het met de auto een deel van het Pianistapad afleggen erg onwaarschijnlijk. Een ongewone veronderstelling die vooral lijkt te zijn ingebouwd om feiten kloppend te krijgen.
Ook is het moeilijk te verklaren waarom iemand die van het gidsen zijn vak (of in elk geval bijverdienste) heeft gemaakt en al veel jonge vrouwen heeft rondgeleid opeens bij deze twee meiden uit de bocht zou vliegen. Daarbij lijkt me de kans om aan het begin van de Pianista door getuigen te worden gezien erg groot.
Nee, want hun miljoenenindustrie is bewezen in gebreke gebleven wat de meiden uiteindelijk gedood heeft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
'Panamese Prutsers' zou ook gewoon smaad kunnen zijn, maar dat weet jij zelf ook wel
Nouja gezeik ik weet niet. Jij bent kennelijk een achterbaks kutwijf als ik mata mag geloven. Ik heb het allemaal niet gevolgd en alles met dat halve topic wat gedelete werd enzo dus ik geen je het voordeel van de twijfelquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij fucked je.. Topic staat in BNW, mod slaapt (en iedereen moet soms slapen) en voila: een ad hominem gezeik van voor tot achter![]()
![]()
Ok leuk, ha ha.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |