Ben al zolang benieuwd naar jouw fysiek..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kan amper 1 pull-up.Ik vind tot nu toe de lat pulldown dan ook fijner.
Sinds ik 10 kilo kwijt ben vlieg ik omhoog.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef Dizorn het volgende:
Voordeel van lightweight (niet de user) zijn: 'record' is 9 volledige pull-ups ^^
Gewoon blijven proberen. Elke workout een paar pull ups doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kan amper 1 pull-up.Ik vind tot nu toe de lat pulldown dan ook fijner.
Haha, niet zoveel om benieuwd naar te zijn denk ik. Mijn fysiek interesseert mijzelf al vrij weinig. Beetje buff, beetje fluffy. 105kg, bij 20-25% denk ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:09 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ben al zolang benieuwd naar jouw fysiek..
Haha, ja kan het wel proberen. Alleen het voelt niet zo chill bij mijn schouders (steekjes). Wellicht doe ik het technisch niet goed.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sinds ik 10 kilo kwijt ben vlieg ik omhoog.![]()
Maar na 5 reps wordt het weer behoorlijk zwaar.
[..]
Gewoon blijven proberen. Elke workout een paar pull ups doen.
Als ik zo'n weighted suit aandoe zodat ik net zo zwaar ben als Ray ben ik benieuwd of ik uberhaubt omhoog komquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Daar hoef je geen lichtgewicht voor te zijn. Gewoon je lats harder trainen.
Geen idee hoeveel Ray weegt, maar als ik bw+10kg doe (totaal ongeveer 95kg) kan ik nog bijna 5x5 doen. En ik ben echt niet bijzonder sterk, verre van zelfs.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:30 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Als ik zo'n weighted suit aandoe zodat ik net zo zwaar ben als Ray ben ik benieuwd of ik uberhaubt omhoog kom
Dat is een probleem bij veel lifters. Een sterke voorkant en een zwakke achterkant. Met als gevolg: schouders die naar binnen staan waardoor men eruit ziet als een gorilla.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb ook relatief zwakke lats, wss omdat ik ze nooit echt trainde. Pak ze sinds een paar weken 3x p.w. aan. Hopelijk trekken ze snel bij.
Klopt. Dat heb ik gelukkig niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is een probleem bij veel lifters. Een sterke voorkant en een zwakke achterkant. Met als gevolg: schouders die naar binnen staan waardoor men eruit ziet als een gorilla.
111kg. Op een goeie dag kan ik 8x maar ben er mee gestopt omdat ik pijn in mn elleboog kreeg bij de aanhechting van mn onderarm spier. Ik deed het als eerste oefening, maar ben gewoon te zwaar om dat te beginnen daarmee, waardoor ik didie spieren gelijk tezwaar belast. Ik moet echt nieuwe ellebogen voor sinterklaasquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel Ray weegt, maar als ik bw+10kg doe (totaal ongeveer 95kg) kan ik nog bijna 5x5 doen. En ik ben echt niet bijzonder sterk, verre van zelfs.
Typische curl/bench boy houding ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is een probleem bij veel lifters. Een sterke voorkant en een zwakke achterkant. Met als gevolg: schouders die naar binnen staan waardoor men eruit ziet als een gorilla.
Ik doe pull ups als eerste oefening op m'n pull dag, maar ik warm eerst even op met de pulldown machine.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
111kg. Op een goeie dag kan ik 8x maar ben er mee gestopt omdat ik pijn in mn elleboog kreeg bij de aanhechting van mn onderarm spier. Ik deed het als eerste oefening, maar ben gewoon te zwaar om dat te beginnen daarmee, waardoor ik didie spieren gelijk tezwaar belast. Ik moet echt nieuwe ellebogen voor sinterklaasKlote dingen geven met een pull dag echt problemen....
Borst open en vooruit, schoudes draaien daardoor naar achter, en je hoofd naar achter trekken alsof je een dubbele kin trektquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, ja kan het wel proberen. Alleen het voelt niet zo chill bij mijn schouders (steekjes). Wellicht doe ik het technisch niet goed.
Thanks.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Borst open en vooruit, schoudes draaien daardoor naar achter, en je hoofd naar achter trekken alsof je een dubbele kin trekt
Dat is wel een goeie idd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik doe pull ups als eerste oefening op m'n pull dag, maar ik warm eerst even op met de pulldown machine.
En niet helemaal gaan uithangen naar boven. Dat laatste stuk heeft voor de oefening totaal geen zin. Maar heel veel gasten zie je altijd helmaal uit gaan hangen waardoor je heel je schouders uit de juiste stand laat komen.quote:
Goeie tips dit. Maandag eens proberen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En niet helemaal gaan uithangen naar boven. Dat laatste stuk heeft voor de oefening totaal geen zin. Maar heel veel gasten zie je altijd helmaal uit gaan hangen waardoor je heel je schouders uit de juiste stand laat komen.
Waar heb je last van?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:35 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Belangerijker is dat je juist hoger komt. Veel mensen zie je van zo'n halve pull-ups maken.
Sad story.
Damn dacht deze week te kunnen trainen, al is het lightweight, trekt de pijn weer aan.
Hoeren tyfus aids zooi. Ben mentaal ook dood aan het gaan zonder sport en zoveel binnen hangen.
Goodluck, voor mij begint de bulk ook deze week.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:55 schreef Teydelyk het volgende:
Bulking season weer begonnen voor mij! Boterhammen met pindakaas & bakken kwark.
wat?quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:05 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Goodluck, voor mij begint de bulk ook deze week.
P.s. boterhammen met kaas onderwater opeten voor die eckte classics.
Ik had een dude in mn vorige gym die bw+25 kg for reps deed. Echt een stuk of 20 ofzo en ook reglmatig een pull up en dan bovenin van links naar rechts en weer vrolijk verder gaan. Wel satéprikkertjes though altijd trainen met lange broek. Wel een aesthetic as fuck upperbody.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel Ray weegt, maar als ik bw+10kg doe (totaal ongeveer 95kg) kan ik nog bijna 5x5 doen. En ik ben echt niet bijzonder sterk, verre van zelfs.
Ontsteking vd aanhechting van je ribben op borstbeen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:51 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Aids. Maar dan op mijn borst. Ter hoogte van mijn hart. Iets in de richting van costochronditis. Ik HAAT dokters, fysios eigenlijk nog niet geweest maar goed.
Aan costochrondytis valt ook niet veel te doen. Is gewoon een oneindige ontsteking ongeveer.
Die 25kg miste hij aan zn sate prikkers dan? Hahha. Toch nogwel knap....quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik had een dude in mn vorige gym die bw+25 kg for reps deed. Echt een stuk of 20 ofzo en ook reglmatig een pull up en dan bovenin van links naar rechts en weer vrolijk verder gaan. Wel satéprikkertjes though altijd trainen met lange broek. Wel een aesthetic as fuck upperbody.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |