Waar heb je last van?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:35 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Belangerijker is dat je juist hoger komt. Veel mensen zie je van zo'n halve pull-ups maken.
Sad story.
Damn dacht deze week te kunnen trainen, al is het lightweight, trekt de pijn weer aan.
Hoeren tyfus aids zooi. Ben mentaal ook dood aan het gaan zonder sport en zoveel binnen hangen.
Goodluck, voor mij begint de bulk ook deze week.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:55 schreef Teydelyk het volgende:
Bulking season weer begonnen voor mij! Boterhammen met pindakaas & bakken kwark.
wat?quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:05 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Goodluck, voor mij begint de bulk ook deze week.
P.s. boterhammen met kaas onderwater opeten voor die eckte classics.
Ik had een dude in mn vorige gym die bw+25 kg for reps deed. Echt een stuk of 20 ofzo en ook reglmatig een pull up en dan bovenin van links naar rechts en weer vrolijk verder gaan. Wel satéprikkertjes though altijd trainen met lange broek. Wel een aesthetic as fuck upperbody.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel Ray weegt, maar als ik bw+10kg doe (totaal ongeveer 95kg) kan ik nog bijna 5x5 doen. En ik ben echt niet bijzonder sterk, verre van zelfs.
Ontsteking vd aanhechting van je ribben op borstbeen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:51 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Aids. Maar dan op mijn borst. Ter hoogte van mijn hart. Iets in de richting van costochronditis. Ik HAAT dokters, fysios eigenlijk nog niet geweest maar goed.
Aan costochrondytis valt ook niet veel te doen. Is gewoon een oneindige ontsteking ongeveer.
Die 25kg miste hij aan zn sate prikkers dan? Hahha. Toch nogwel knap....quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik had een dude in mn vorige gym die bw+25 kg for reps deed. Echt een stuk of 20 ofzo en ook reglmatig een pull up en dan bovenin van links naar rechts en weer vrolijk verder gaan. Wel satéprikkertjes though altijd trainen met lange broek. Wel een aesthetic as fuck upperbody.
Dat is hier in het land zo ongeveer de standaard. Men schaamt zich er ook niet voor ofzoquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:37 schreef Xa1pt het volgende:
Hier ook een gast, goeie upper body maar benen als een Ethiopiër. Staan onder de douche met een lange broek aan en kleden zich in het donker om ofzo.
Wss overbelasting met squat/ te diep dips/te diep bankdrukken. Te snel te zwaar. Of een grote combo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ontsteking vd aanhechting van je ribben op borstbeen?
Maar dat moet toch een oorzaak hebben? Overbelasting? Verkeerde houding?
Werken ontstekingsremmers daarvoor niet?
XDquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:37 schreef Xa1pt het volgende:
Hier ook een gast, goeie upper body maar benen als een Ethiopiër. Staan onder de douche met een lange broek aan en kleden zich in het donker om ofzo.
Eerst boxershorts en nu dit?quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:37 schreef Xa1pt het volgende:
1g vet per kg bw is m.i. zeker niet veel (ongeveer 20%). Vet is essentieel voor de aanmaak van bepaalde hormonen, zoals testosteron.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:55 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik vind (lees: voor m'n gevoel geen onderbouwing) vet nog aardig hoog zitten, heeft dat een reden? Of komt het omdat je veel (moet) eet?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:37 schreef Xa1pt het volgende:
Ik wist dat het in die zin essentieel is. Maar ik heb eigenlijk nooit op aantallen gelet. Ik zit op +-0.7gr per kg. Hoeveel zit de rest/of adviseren jullie?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:31 schreef Nic1 het volgende:
[..]
1g vet per kg bw is m.i. zeker niet veel. Vet is essentieel voor de aanmaak van bepaalde hormonen, zoals testosteron.
Zolang je niet low-fat gaat zit je goed. Je hebt maar een paar gram aan essentiële vetten die je binnen hoort te krijgen. Zit zelf op plus-minus 1,2-1,5gr per kg. Maar dat komt vooral door de keuzes die ik maak qua eten en wat ik zelf lekker vind. Bijvoorbeeld: Kaas, Vlees-soorten hoog in vet(Chorizo, droge worst etc.), noten, volle melk etc.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:52 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik wist dat het in die zin essentieel is. Maar ik heb eigenlijk nooit op aantallen gelet. Ik zit op +-0.7gr per kg. Hoeveel zit de rest/of adviseren jullie?
Moest er toevallig aan denken:quote:
Met zuivel (dus geen magere melk etc), vlees e.d. vind ik het wel makkelijk. Zonder moeite te doen kom ik aan 1g/kg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef Lightweight het volgende:
Vet vind ik wel lastig in m'n dieet te gooien, tenzij je je gek eet aan pindakaas, noten of avocado's. Kom ook met moeite aan de 1g/kg.
Ik ook hoor. Melk en olijfolie en visolie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:48 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Met zuivel (dus geen magere melk etc), vlees e.d. vind ik het wel makkelijk. Zonder moeite te doen kom ik aan 1g/kg.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:55 schreef Snakey het volgende:
Voor wie z´n (PL) BP sterker wil maken of vast zit op de BP, en niks te doen heeft op zondagmiddag. Dit is een goed stuk van Dave Tate.
http://articles.elitefts.(...)-bench-press-manual/
Is dat al ultra-wide? Zo bench ik altijdquote:Ultra-wide bench presses
Grip should be forefinger on the rings using a Texas power bar.
Ik heb al eens gezocht, maar ik weet niet precies wat de afstand tussen de ringen is op een texas power bar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:21 schreef seto het volgende:
[..]
[..]
Is dat al ultra-wide? Zo bench ik altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |