dunkt me ook jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:06 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als een Utrecht taart-meet!
Nee hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je een beetje sipjes?
Edgy as fuck.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:33 schreef Kriegel het volgende:
Kanker godverdomme op met je slowchat.
Nou nou.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:33 schreef Kriegel het volgende:
Kanker godverdomme op met je slowchat.
Thank mr skeltalquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:02 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
thank you skeleton
[ afbeelding ]
Wauw eendquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:51 schreef eend112 het volgende:
Mensen die jouw innerlijk niet kunnen waarderen heb je niet nodig in je leven
Lijkt op een stijgerende paardquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt "flawless" ja.
nose job + opgroeien + fitnessen + oh oh cherso zonnebank = probleem opgelost. slotje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:50 schreef shadowseer het volgende:
Ik ben eigenlijk heel lelijk en mislukt.
Heb een hele scheve neus, overal acne, ben mager, klein, bleek en 0 gespierd.
Het erge is, als ik in de spiegel kijk valt het allemaal nog mee, maar als ik een foto van mijzelf zie denk ik altijd "ben ik dit echt"
Klacht: door foto's beseffen dat je een lelijke mislukkeling bent.
Een goed kapsel helpt al veel. Een plofkop voorkomen is ook wel handig als je al niet de knapste bent. Zo lang je geen Frankensteinkop hebt, is het niet zo lastig om goed eruit te zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mannen die een kutkop denken te kunnen camoufleren door naar de sportschool te gaan
Hoezo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
Andersom is ook niet fijn hoor. Ik ben er pas sinds twee jaar achter dat ik écht lekker ben
Gewoon laag zelfbeeldquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo?
Beter ooit dan nooit toch.
picsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
Andersom is ook niet fijn hoor. Ik ben er pas sinds twee jaar achter dat ik écht lekker ben
Alsof ik die had. Bitch, pleasequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:52 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hij doet je denken aan je pester van vroeger
Toch geen enkel zelf-respecterende man wil op dit balletje lijkenquote:
Heb er niet voor gekozenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:59 schreef eend112 het volgende:
[..]
Toch geen enkel zelf-respecterende man wil op dit balletje lijken
Wel om dat plaatje te posten en toe te geven dat je op hem lijktquote:
Ben door drie mensen onafhankelijk van elkaar met hem vergelekenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wel om dat plaatje te posten en toe te geven dat je op hem lijkt
Stuur eens danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben door drie mensen onafhankelijk van elkaar met hem vergeleken
K zou mezelf door m'n kop schietenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:59 schreef eend112 het volgende:
[..]
Toch geen enkel zelf-respecterende man wil op dit balletje lijken
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:52 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hij doet je denken aan je pester van vroeger
Bekijk deze link eens even heel goed door en prijs jezelf achteraf gelukkig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:50 schreef shadowseer het volgende:
Klacht: door foto's beseffen dat je een lelijke mislukkeling bent.
Hey heb het laatste ook een pic van jou gevonden, leuke tijd gehad tijdens de gay pride?quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
Zien ze er dan zo onbetrouwbaar der uit?quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Daar zou je toch nirt mee willen knuffelen...
Dat harde lijf.. 0% vet. Alsof je met een warme steen knuffelt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:52 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Zien ze er dan zo onbetrouwbaar der uit?
Verdomme eend, verdomme.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:51 schreef eend112 het volgende:
Mensen die jouw innerlijk niet kunnen waarderen heb je niet nodig in je leven
"Spiermassa"quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:23 schreef NieuweNier het volgende:
Ik voel me nu trouwens echt bloedgeil. Enorm sexy. En ik ga morgen seks hebben![]()
Maar srs ren zieke pump van de sportschool en 3kg van de 1 week vakantie kilo's kwijt![]()
Hoe kan ik trouwens 30km per dag lopen, en in 1 week 3kg aankomen__!
Voor een trein gelopen. PIMPquote:
Mafioso hierquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:00 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Je moet het wel heel bont maken op FOK! wil je niet alleen geband worden, maar zelfs je username aangepast krijgen.
Ik denk niet dat we veel zullen missen aan TS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |