quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:53 schreef Catkiller het volgende:
Maak geen topics over mij klootzak.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:01 schreef enthousyasko het volgende:
Kom kom, niemand is lelijk. Iedereen kan zo flawless als Beyonce zijn.
[ afbeelding ]
jammer dat je nu dikke mensen een slecht gevoel geeft. Je leek een oprecht type, maar je verdiend dit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:55 schreef shadowseer het volgende:
Ik ben tenminste niet dik. Dat is al iets.
Daar heeft TS helemaal niks aan wanneer jij hem afwijst en hij dus alleen naar huis gaat om zijn hoofd tegen zijn konijnenknuffel Flapoor te drukken in plaats van tussen je strakke borsten.quote:
Ik heb niks tegen dikke mensenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:02 schreef spierbal het volgende:
[..]
jammer dat je nu dikke mensen een slecht gevoel geeft. Je leek een oprecht type, maar je verdiend dit.
Lelijk is ook flawless. Soms.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt "flawless" ja.
Er zijn redelijk objectieve standaarden voor knapheid, dus feitelijk zou je kunnen concluderen dat hij lelijk is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:04 schreef Amaris-Airlie het volgende:
Je bent niet lelijk, je vindt jezelf lelijk. Iets vinden is niet zijn. Je kan je 'mislukkingen' veranderen, of je manier van denken veranderen om het probleem aan te pakken. Kies maar zelf welke voor jou het beste zal zijn![]()
Btw, terechte klacht. Soms vraag ik me echt af of ik zelf wel weet hoe ik er in het echt uit zie, want de persoon in de spiegel is zoo anders dan die op de foto... Maar of de foto jouw 'echte ik' laat zien?
Voorbeeldje: Een zonsondergang in het echt ziet er veel mooier uit dan eentje op een foto.
Maar aan de andere kant: Een vriend die ik in het echt zie, zo zie ik hem ook op de foto...
Dit is net zoiets als je stem, dat hoor je zelf (meestal) ook anders dan andere mensen jouw stem horen. (Mensen die denken dat ze mooi zingen...)
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:53 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Alle "slechte" dingen die jij noemt kunt je prima veranderen.
Doe er wat aan.
www.nadersaab.comquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:50 schreef shadowseer het volgende:
Ik ben eigenlijk heel lelijk en mislukt.
Heb een hele scheve neus, overal acne, ben mager, klein, bleek en 0 gespierd.
Het erge is, als ik in de spiegel kijk valt het allemaal nog mee, maar als ik een foto van mijzelf zie denk ik altijd "ben ik dit echt"
Klacht: door foto's beseffen dat je een lelijke mislukkeling bent.
Wel heel fascinerend hoe anders je er door plastische chirurgie kan gaan uitzienquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
www.nadersaab.comheld van mijn hele gezin en mij
neuscorrectie laten doen, laserontharing, grotere borsten. Mijn moeder heeft haar wangen en lippen laten spuiten, verder ook haar neus en borsten laten doen. Mijn vader heeft een haartransplantatie gehad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:10 schreef shadowseer het volgende:
[..]
Wel heel fascinerend hoe anders je er door plastische chirurgie kan gaan uitzien
Neppe familie, maakt je enkel nog mislukter.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
neuscorrectie laten doen, laserontharing, grotere borsten. Mijn moeder heeft haar wangen en lippen laten spuiten, verder ook haar neus en borsten laten doen. Mijn vader heeft een haartransplantatie gehad.
Leve plastische chirurgie
quote:
Mag ik naar je toe komenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:18 schreef sanasoufi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
tassendief ik ben bang! Ik heb al 3 kleine zilvervisjes moeten vermoorden. Het is buiten 18 graden dus ik kan niet slapen en die zilvervisjes houden van deze warme vochtige temperaturen in mijn slaapkamer.
Wel ik ben niet van plan om een vrouw te worden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
neuscorrectie laten doen, laserontharing, grotere borsten. Mijn moeder heeft haar wangen en lippen laten spuiten, verder ook haar neus en borsten laten doen. Mijn vader heeft een haartransplantatie gehad.
Je bent een product van Marijke Helwegen en Gerard Joling?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Waarom heb je dat geld niet gebruikt om een schoonmaakster in te huren?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:18 schreef sanasoufi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
tassendief ik ben bang! Ik heb al 3 kleine zilvervisjes moeten vermoorden. Het is buiten 18 graden dus ik kan niet slapen en die zilvervisjes houden van deze warme vochtige temperaturen in mijn slaapkamer.
Geen last van. En jij ook niet zo te zien, zou lastig worden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef DjeDje het volgende:
Je hersenen maken jouw spiegelbeeld 5x knapper dan dat je in werkelijkheid ben
Daarom een spiegel foto, maakt me 5x knapperquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:38 schreef probeer het volgende:
[..]
Geen last van. En jij ook niet zo te zien, zou lastig worden.
Slim. Werkt inderdaad erg goed.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:46 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Daarom een spiegel foto, maakt me 5x knapper![]()
Fotoboek van Userquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
foto's geven altijd een vertekend beeld en vooral bij vrouwen. op de foto een 7/10 maar in het echt een 2/10.
ken haar. valt tegenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:18 schreef probeer het volgende:
[..]
Fotoboek van User
Ik gok dat ze in het echt ook knap is.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
probeer ik zelf ook al jaren achter te komen
naar de sportschool gaanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:28 schreef NieuweNier het volgende:
Ontopic de sportschool en zonnebank kunnen veel compenseren
zonnebankquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:28 schreef NieuweNier het volgende:
Ontopic de sportschool en zonnebank kunnen veel compenseren
Ben je toevallig een knappe vrouw?quote:
ik ben wel een knappe manquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Ben je toevallig een knappe vrouw?
En ja, dat is heel oppervlakkig van me, maar ik heb de taart, dus ja .. he ..
Vooruit dan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben wel een knappe man
Sure.quote:
Nee, zij mogen ook welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Sure.
(hetzalallemaalwel & richolio, doei!*pakt taart terug*)
Gun mij ook eens een pleziertje dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Sure.
(hetzalallemaalwel & richolio, doei!*pakt taart terug*)
vijg-dadel?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:41 schreef probeer het volgende:
Bijna op .. ff nieuwe scoren .. appel, vijg-dadel, of kersenkruimel?
Geen smartphone.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:46 schreef probeer het volgende:
[..]
Geen smartphone.
Maar het is deze:
http://www.jamiemagazine.nl/nl/artikel/29518/vijgentaart.html
[ afbeelding ]
Al ziet hij er wellicht ietsjes minder mooi uit.
Dat dacht ik ook ja!quote:
Zooooo danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:46 schreef probeer het volgende:
[..]
Geen smartphone.
Maar het is deze:
http://www.jamiemagazine.nl/nl/artikel/29518/vijgentaart.html en dan ook met dadels.
[ afbeelding ]
Al ziet hij er wellicht ietsjes minder mooi uit.
Vanuit Groningen gaat dat nog wel even duren denk ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:48 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja!
Als je toevallig in Millingen aan de Rijn woont mag je serieus wel een stukje komen halen hoor.
Het voordeel van net jarig geweest zijn, taart die overblijft (omdat er nooit zoiets bestaat als teveel verjaardagstaart).quote:
Ik gok een uurtje of 3, en dan nog 16 kilometer lopen vanuit Nijmegen want geen OV meer nu.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vanuit Groningen gaat dat nog wel even duren denk ik
dan kom ik ontbijten zeg maar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:50 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik gok een uurtje of 3, en dan nog 16 kilometer lopen vanuit Nijmegen want geen OV meer nu.
Oh gefeliciteerd nog!! Toch geen oude taart geworden?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Het voordeel van net jarig geweest zijn, taart die overblijft (omdat er nooit zoiets bestaat als teveel verjaardagstaart).
Mag best, krijg je er een glas melk bijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan kom ik ontbijten zeg maar.
Dankuquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oh gefeliciteerd nog!! Toch geen oude taart geworden?
waar woont ze?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:53 schreef probeer het volgende:
[..]
Mag best, krijg je er een glas melk bijPik je DjeDje ook meteen even op?
zozo, feliquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Danku
Ehhh ... 27![]()
Maar ik zie er gelukkig nog uit als een 22 jarige, dat scheelt ..
hoi, waar woon je?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oh gefeliciteerd nog!! Toch geen oude taart geworden?
Van Groningen naar Rotterdam naar Millingen a/d Rijn.. Dan is eerder lunch dan ontbijt zeg maarquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Dunno, ben dr stalker (nog) niet ..
De PI ja die heb ik standaardquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Verwarrend die 2 gezichtjes
quote:
Klinkt als een Utrecht taart-meet!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Van Groningen naar Rotterdam naar Millingen a/d Rijn.. Dan is eerder lunch dan ontbijt zeg maar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |