Geen smartphone.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:46 schreef probeer het volgende:
[..]
Geen smartphone.
Maar het is deze:
http://www.jamiemagazine.nl/nl/artikel/29518/vijgentaart.html
[ afbeelding ]
Al ziet hij er wellicht ietsjes minder mooi uit.
Dat dacht ik ook ja!quote:
Zooooo danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:46 schreef probeer het volgende:
[..]
Geen smartphone.
Maar het is deze:
http://www.jamiemagazine.nl/nl/artikel/29518/vijgentaart.html en dan ook met dadels.
[ afbeelding ]
Al ziet hij er wellicht ietsjes minder mooi uit.
Vanuit Groningen gaat dat nog wel even duren denk ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:48 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja!
Als je toevallig in Millingen aan de Rijn woont mag je serieus wel een stukje komen halen hoor.
Het voordeel van net jarig geweest zijn, taart die overblijft (omdat er nooit zoiets bestaat als teveel verjaardagstaart).quote:
Ik gok een uurtje of 3, en dan nog 16 kilometer lopen vanuit Nijmegen want geen OV meer nu.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vanuit Groningen gaat dat nog wel even duren denk ik
dan kom ik ontbijten zeg maar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:50 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik gok een uurtje of 3, en dan nog 16 kilometer lopen vanuit Nijmegen want geen OV meer nu.
Oh gefeliciteerd nog!! Toch geen oude taart geworden?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Het voordeel van net jarig geweest zijn, taart die overblijft (omdat er nooit zoiets bestaat als teveel verjaardagstaart).
Mag best, krijg je er een glas melk bijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan kom ik ontbijten zeg maar.
Dankuquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oh gefeliciteerd nog!! Toch geen oude taart geworden?
waar woont ze?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:53 schreef probeer het volgende:
[..]
Mag best, krijg je er een glas melk bijPik je DjeDje ook meteen even op?
zozo, feliquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Danku
Ehhh ... 27![]()
Maar ik zie er gelukkig nog uit als een 22 jarige, dat scheelt ..
hoi, waar woon je?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oh gefeliciteerd nog!! Toch geen oude taart geworden?
Van Groningen naar Rotterdam naar Millingen a/d Rijn.. Dan is eerder lunch dan ontbijt zeg maarquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Dunno, ben dr stalker (nog) niet ..
De PI ja die heb ik standaardquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Verwarrend die 2 gezichtjes
quote:
Klinkt als een Utrecht taart-meet!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Van Groningen naar Rotterdam naar Millingen a/d Rijn.. Dan is eerder lunch dan ontbijt zeg maar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |