Hoezo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
Andersom is ook niet fijn hoor. Ik ben er pas sinds twee jaar achter dat ik écht lekker ben
Gewoon laag zelfbeeldquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo?
Beter ooit dan nooit toch.
picsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
Andersom is ook niet fijn hoor. Ik ben er pas sinds twee jaar achter dat ik écht lekker ben
Alsof ik die had. Bitch, pleasequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:52 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hij doet je denken aan je pester van vroeger
Toch geen enkel zelf-respecterende man wil op dit balletje lijkenquote:
Heb er niet voor gekozenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:59 schreef eend112 het volgende:
[..]
Toch geen enkel zelf-respecterende man wil op dit balletje lijken
Wel om dat plaatje te posten en toe te geven dat je op hem lijktquote:
Ben door drie mensen onafhankelijk van elkaar met hem vergelekenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wel om dat plaatje te posten en toe te geven dat je op hem lijkt
Stuur eens danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben door drie mensen onafhankelijk van elkaar met hem vergeleken
K zou mezelf door m'n kop schietenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:59 schreef eend112 het volgende:
[..]
Toch geen enkel zelf-respecterende man wil op dit balletje lijken
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:52 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hij doet je denken aan je pester van vroeger
Bekijk deze link eens even heel goed door en prijs jezelf achteraf gelukkig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:50 schreef shadowseer het volgende:
Klacht: door foto's beseffen dat je een lelijke mislukkeling bent.
Hey heb het laatste ook een pic van jou gevonden, leuke tijd gehad tijdens de gay pride?quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
Zien ze er dan zo onbetrouwbaar der uit?quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Daar zou je toch nirt mee willen knuffelen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |