als dat zo is he... gelijk allemaal arresterenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:06 schreef BluesRebel het volgende:
Eerder vanavond een Koerdische politicus op tv van een islamistische partij die zei dat hij als een echte moslim wilde vechten tegen ISIS
Klopt het dat Arabieren in Arbil VOOR ISIS hebben gedemonstreerd vandaag?
Het gaat nu snel, kan je dagelijks gaan veranderen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:06 schreef scarymovie123 het volgende:
OP mag trouwens wel eens verandert worden :/
Lijkt me sterkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:06 schreef BluesRebel het volgende:
Eerder vanavond een Koerdische politicus op tv van een islamistische partij die zei dat hij als een echte moslim wilde vechten tegen ISIS
Geloof er geen zak van. Dan zouden ze levende schietschijven zijn daaroquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:06 schreef BluesRebel het volgende:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:06 schreef BluesRebel het volgende:
Dan zouden er wel beelden van moeten zijn, toch? Dus die moeten binnenkort wel ergens op YouTube verschijnen. Zou me niets verbazen als dit ook gewoon propaganda van de andere kant is, blijft een kutregio vol met mensen met sinistere bedoelingen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:06 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
als dat zo is he... gelijk allemaal arresteren
Waarom zijn al die Arabieren dan gearresteerd vandaag? In Arbil.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van. Dan zouden ze levende schietschijven zijn daaro
Waarom geven ze deze wapens niet aan Koerdische strijdgroepen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:04 schreef scarymovie123 het volgende:
Rusland heeft deze schatjes geleverd aan Irak, meer dan 20.000 van deze sniperrifle's zijn bezorgd
[ afbeelding ]
Hoe groot is de kans dat IS daarheen gaat ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:09 schreef .Exe het volgende:
Cizîre Canton hosts people fleeing from Sinjar
Bagdad heeft een veel betere band met Rusland dan Arbil.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom geven ze deze wapens niet aan Koerdische strijdgroepen?
Het Iraakse leger is flut.
Door de geheime dienstquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:10 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Waarom zijn al die Arabieren dan gearresteerd vandaag? In Arbil.
Dat is Koerdisch Turkije dus zeer klein.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat IS daarheen gaat ?
Dat is waar inderdaad, spijtig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:11 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Bagdad heeft een veel betere band met Rusland dan Arbil.
Gelukkig !quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:12 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat is Koerdisch Turkije dus zeer klein.
Onthoofden of kruisigen lijkt me meer gepast.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:06 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
als dat zo is he... gelijk allemaal arresteren
koerden hebben ze niet gekocht?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom geven ze deze wapens niet aan Koerdische strijdgroepen?
Het Iraakse leger is flut.
Omdat ze banden met hun zouden hebbenquote:
quote:
Kan gewoon paranoia zijn...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:51 schreef Drxx het volgende:
100'en in Erbil? Is hier ook een bron bij? Ik mag hopen dat het echt zo is, want dat vind ik wel erg veel in de HQ van de Koerden. Men moet oppassen dat paranoia niet de overhand neemt en ze onschuldige mensen oppakken, anders pakt dit nog érg lelijk uit straks...
Fietsbanden?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat ze banden met hun zouden hebben
Er zijn echt veel Arabieren in Erbil nu. Als die van binnenuit aanslagen plegen wordt het een gekkenhuis daar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik begrijp ze volledigquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er zijn echt veel Arabieren in Erbil nu. Als die van binnenuit aanslagen plegen wordt het een gekkenhuis daar.
3k maar? Dan koop ik ook wel een aantal. Positie nemen in de nieuwgevormde Islamitische Staat in Schilderswijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:17 schreef scarymovie123 het volgende:
hoeveel zou zo'n sniper kosten die rusland heeft geleverd3k per stuk?
geen idee hvl die dingen kosten was maar gokjequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:18 schreef Drxx het volgende:
[..]
3k maar? Dan koop ik ook wel een aantal. Positie nemen in het nieuwgevormde Islamitische Staat in Schilderswijk
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:18 schreef Drxx het volgende:
[..]
3k maar? Dan koop ik ook wel een aantal. Positie nemen in de nieuwgevormde Islamitische Staat in Schilderswijk
Wanneer je zulke aantallen besteld dan zal je toch wel korting krijgen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:18 schreef Drxx het volgende:
[..]
3k maar? Dan koop ik ook wel een aantal. Positie nemen in de nieuwgevormde Islamitische Staat in Schilderswijk
M'n ninja-edit, wat doe jequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:19 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
geen idee hvl die dingen kosten was maar gokje
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er zijn echt veel Arabieren in Erbil nu. Als die van binnenuit aanslagen plegen wordt het een gekkenhuis daar.
Precies, paranoia dus. Wordt nog leukquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik begrijp ze volledig
Bedankt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Yep.... zal soms ook uit voorzorg zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aan de andere kant hoop ik niet op een razzia op Arabische inwoners van Erbil. Er zitten ook genoeg tussen die niks moeten hebben van ISIS. De inlichtingsdiensten doen het over het algemeen wel aardig in de KRG.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik begrijp ze volledig
Laat ff weten dan neem ik mijn kromzwaard meequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:20 schreef Yasmin23 het volgende:
We kunnen ze duindorp indrijven en dan omsingelen. Kijken wat er gebeurd
Yepquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:20 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Yep.... zal soms ook uit voorzorg zijn.
Volgen meer mensen hier de Facebook-pagina Humans of New York? Die kerel is al een tijdje in Koerdistan. Indrukwekkende foto's en verhalen.
Als je ziet hoe ze te werk gaan. Echt goede kwaliteitquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aan de andere kant hoop ik niet op een razzia op Arabische inwoners van Erbil. Er zitten ook genoeg tussen die niks moeten hebben van ISIS. De inlichtingsdiensten doen het over het algemeen wel aardig in de KRG.
We kunnen alvast beginnen met promotie filmpjes en het inzingen van liederen ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:23 schreef .Exe het volgende:
[..]
Laat ff weten dan neem ik mijn kromzwaard mee
hoe zie je dan dat ze te werk gaan zijn er filmpjes??quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je ziet hoe ze te werk gaan. Echt goede kwaliteit
Nee. Maar heb kennissen die ervoor werken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:25 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
hoe zie je dan dat ze te werk gaan zijn er filmpjes??
Heb weinig verhalen gehoord over Indonesiërs die voor ISIS vechten. Doen ze iets heel goed of heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:33 schreef theunderdog het volgende:
http://www.eo.nl/beam/lev(...).U-Swwstf5Rg.twitter
Niet direct over Irak, maar toch mooi nieuws lijkt mij zo (al ben ik niet voor censuur).
Als je ziet hoe hun normen en waarden zijn, namelijk gigantisch hypocriet(^5000), dan acht ik de kans wel zeer groot eigenlijk. In de laatste secondes van deel 2 van VICE zag je al een voorproefje leek het wel van hoe ze met vrouwen omgaan, dwingen dus. Ben benieuwd, als het waar is komen we vast wel meer te weten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:26 schreef theunderdog het volgende:
Hoe waarschijnlijk is het dat ISIS die yazidi vrouwen daadwerkelijk als bijvoorbeeld seksslaven gaat gebruiken?
Heeft ISIS dat al eerder gedaan??
LIKE A BAWSquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:33 schreef theunderdog het volgende:
Niet direct over Irak, maar toch mooi nieuws lijkt mij zo (al ben ik niet voor censuur).
Heb je hier toevallig een bron van?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:35 schreef Che_ het volgende:
Mensen rijden nu elke avond in grote getallen door het centrum van Erbil met wapens en vlaggen en roepen anti-ISIS leuzen.
Moeten ze hier ook doen. Beschermen van het land is belangrijker dan het mogen steunen van een terreurorganisatie. Al die klootzakken in Den Haag...... zwak van Nederland. Vreselijk zwak.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:33 schreef theunderdog het volgende:
http://www.indoweb.nl/isi(...)ims-met-video-59021/quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb weinig verhalen gehoord over Indonesiërs die voor ISIS vechten. Doen ze iets heel goed of heb ik iets gemist?
Tja, ben het hier niet helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:36 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Moeten ze hier ook doen. Beschermen van het land is belangrijker dan het mogen steunen van een terreurorganisatie. Al die klootzakken in Den Haag...... zwak van Nederland. Vreselijk zwak.
Kijk Rudaw of Kurdistan TV live. Af en toe beelden. Feest in Arbil, Duhok en wel meer steden. Maar dat is al sinds 3 dagenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb je hier toevallig een bron van?
Prima nieuws.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:33 schreef theunderdog het volgende:
Dat einde van die film ging over kledij. Ik kan mij niet voorstellen dat zij Yezidi vrouwen seksueel gaan misbruiken. Ik gok eerder op een beter positie te kunnen bemachtigen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:35 schreef Drxx het volgende:
[..]
Als je ziet hoe hun normen en waarden zijn, namelijk gigantisch hypocriet(^5000), dan acht ik de kans wel zeer groot eigenlijk. In de laatste secondes van deel 2 van VICE zag je al een voorproefje leek het wel van hoe ze met vrouwen omgaan, dwingen dus. Ben benieuwd, als het waar is komen we vast wel meer te weten.
[..]
LIKE A BAWS
Is dat nodig voor non-nieuws? Dat doen ze in elke grote stad waarschijnlijk wel. Zo zie je ze in Baghdad (midden) en Basra (zuid) op AJE o.a.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, van mensen die zich daar bevinden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, van mensen die zich daar bevinden.
Dit zijn foto's van gisteravondMooi om te zien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben ook niet voor censuur, maar je kan als 'groep' ook te ver gaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:33 schreef theunderdog het volgende:
Dit is een andere discussie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:43 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik ben ook niet voor censuur, maar je kan als 'groep' ook te ver gaan.
IS(IS) is wat mij betreft het summum van alle kwaden die ik in mijn leventje ben tegengekomen en wat mij betreft is alles wat ook maar een greintje sympathie heeft voor ISIS vogelvrij en persona non grata.
En dat mag best wel eens gezegd én beseft worden zonder politiek correcte bullshit.
I know...ik stoorde me een beetje aan je 'tussen haakjes' opmerking.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is een andere discussie.
Ik wou gewoon even het nieuws mededelen.
Klopt, het is mijn eigen stomme schuld. Had nooit mijn eigen mening erbij moeten geven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:49 schreef Montagui het volgende:
[..]
I know...ik stoorde me een beetje aan je 'tussen haakjes' opmerking.
Maar belangrijker, vooral het nieuws dat een staat als Indonesië ISIS 'in de ban' doet geeft mij erg veel hoop voor de mensheid.
Ik ben voor: You reap what you sow.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is een andere discussie.
Ik wou gewoon even het nieuws mededelen.
Is hij blij dat hij dat niet tijdens operatie Enduring Freedom hoefde te doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:48 schreef Aloulou het volgende:
Friday afternoon, the US Deputy Assistant Secretary of State covering Iraq, Brett McGurk, tweeted out a quick summary of the day's military action agains the Islamic State (ISIS). It's an interesting list:
http://www.vox.com/2014/8/8/5984053/bombing-iraq-us-targets
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:48 schreef Aloulou het volgende:
Friday afternoon, the US Deputy Assistant Secretary of State covering Iraq, Brett McGurk, tweeted out a quick summary of the day's military action agains the Islamic State (ISIS). It's an interesting list:
http://www.vox.com/2014/8/8/5984053/bombing-iraq-us-targets
https://www.facebook.com/(...)3585/?type=1&theaterquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:50 schreef mrstylo het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)0&id=102099916530784
Dit raakte me wel. Dit verwoord het heel goed
Dit raakt ieder mens die zijn empathie gebruikt man.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:50 schreef mrstylo het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)0&id=102099916530784
Dit raakte me wel. Dit verwoord het heel goed
Grondtroepen in de zin van infiltranten lijken me het meest gewenst en dat hoeven niet per se Amerikanen te zijn. Ik neem aan dat Irakezen, Syriërs en Koerden er geen probleem mee hebben om de bombardementen van de Amerikanen, de Irakezen, de Iraniers en de Turken te voorzien van de juiste info.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:52 schreef theunderdog het volgende:
Hoe groot is de kans dat de VS wel grondtroepen gaat inzetten? Want om effectief meerdere ISIS doelen uit te schakelen (zonder burgerslachtoffers te maken , of in ieder geval heel weinig) moet je erg precies tewerk gaan.
En mensen hebben die met lasers de doelen aanwijzen (hoorde ik op nieuwsuur).
Tja.. maar vertrouw jij de Irakezen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:55 schreef Montagui het volgende:
[..]
Grondtroepen in de zin van infiltranten lijken me het meest gewenst en dat hoeven niet per se Amerikanen te zijn. Ik neem aan dat Irakezen, Syriërs en Koerden er geen probleem mee hebben om de bombardementen van de Amerikanen, de Irakezen, de Iraniers en de Turken te voorzien van de juiste info.
Klein. het volk staat daar echt niet achter. En dan nog? Je kunt dat niet om de zo veel jaren doen. Er moet echt iets veranderen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:52 schreef theunderdog het volgende:
Hoe groot is de kans dat de VS wel grondtroepen gaat inzetten? Want om effectief meerdere ISIS doelen uit te schakelen (zonder burgerslachtoffers te maken , of in ieder geval heel weinig) moet je erg precies tewerk gaan.
twitter:AllEventsAfrica twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 00:50:13Tragedy in Nigeria as hundreds of Catholics found burnt alive by Muslims | http://t.co/66JXD3USD5 http://t.co/cmcTTCokll reageer retweet
Aan de andere kant wel lomp om dit elke avond te gaan doen. Makkelijk ook voor ISIS-supporters die aanslagen willen plegen.quote:
Tragisch nieuws, maar waarom hier posten?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:56 schreef Ryan3 het volgende:
Ondertussen in Nigerië:twitter:AllEventsAfrica twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 00:50:13Tragedy in Nigeria as hundreds of Catholics found burnt alive by Muslims | http://t.co/66JXD3USD5 http://t.co/cmcTTCokll reageer retweet
Dat wel inderdaad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aan de andere kant wel lomp om dit elke avond te gaan doen. Makkelijk ook voor ISIS-supporters die aanslagen willen plegen.
En als je even door centrum heen moet rijden.. zit je uren vast
omg...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:56 schreef Ryan3 het volgende:
Ondertussen in Nigerië:twitter:AllEventsAfrica twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 00:50:13Tragedy in Nigeria as hundreds of Catholics found burnt alive by Muslims | http://t.co/66JXD3USD5 http://t.co/cmcTTCokll reageer retweet
True, maar beter info van iemand die betrouwbaar kan infiltreren dan 'als Amerikaan'. Krijg dan toch de neiging om te geloven dat 'een Amerikaan' minder makkelijk kan infiltreren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tja.. maar vertrouw jij de Irakezen?
Padvinders gaat erg ver, maar .............
Als moment ter overdenking.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tragisch nieuws, maar waarom hier posten?
Er wordt wel een beetje overdreven. Het is niet dat er Abrams of Paladins zijn die IS in beslag heeft genomen. Het zijn veelal oude wapens van Hussein in beslag genomen door de US en humvees die toch niet meer werden gebruikt.quote:
Oud nieuws, check de link. Laat wel weer duidelijk de zegeningen van Islam zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:56 schreef Ryan3 het volgende:
Wanneer de VS niet met grondtroepen gaat werken, dan kunnen ze niets betekenen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Klein. het volk staat daar echt niet achter. En dan nog? Je kunt dat niet om de zo veel jaren doen. Er moet echt iets veranderen.
Plus, als de VS echt troepen zou sturen zou ISIS alleen nog maar in steden rondhangen voor een guerrilla oorlog (wat vreselijk is). Nu reizen ze ten minste nog in hun pick-ups en met hun wapensZoals de tweets hier: http://www.vox.com/2014/8/8/5984053/bombing-iraq-us-targets Twee keer naar dezelfde plek gereden
Nee dat is niet nodig, mensen gaan voor alles op straat in Irak. Wil je een bron, zet maar een live stream aan van een Arabisch, Kurdisch kanaal en je ziet het wel, is namelijk al maanden aan de gangquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dat is nodig, anders kan iedereen wel van alles gaan roepen.
Blijkbaar heeft niemand in Syrie/Irak etc. ooit gehoord van scorched earth, je vijand niets gunnen. Ze laten al hun wapentuig liggen voor het oprapen. Gemakkelijk te slopen die Howitzers, gewoon een granaat in de loop en het is onklaar gemaakt. Echter vluchten ze en laten ze al hun zooi achter en daar worden ze dan vervolgens mee overhoop geschoten.quote:
Die kans is klein, of zelfs nihil. Ze verzwakken ISIS vanuit de lucht waarna Peshmerga en Iraakse troepen het af kunnen maken, gok ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:52 schreef theunderdog het volgende:
Tuurlijk wel. IS rijdt daar in konvooien gewoon vrij rond en ze hebben geen SAM's. Constant hellfire missiles en 500-1000-2000 lbs bommen op hun dak kunnen ze niets meer veroveren of in stand houden als het iraakse leger aanvalt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wanneer de VS niet met grondtroepen gaat werken, dan kunnen ze niets betekenen.
Ja, of ze moeten zeer opportunistisch te werk gaan.
Als je het leger erbij haalt is die kans er wel. Wanneer een generaal het noodzakelijk vind om bepaalde doelen te behalen en dat in de media brengt kan een grotere operatie tot stand komen. Dat gebeurde ook met de Surge in Afghanistan, terwijl Obama daar eigenlijk tegen alle adviezen in weg wilde.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die kans is klein, of zelfs nihil. Ze verzwakken ISIS vanuit de lucht waarna Peshmerga en Iraakse troepen het af kunnen maken, gok ik.
Nee. Althans, niet in Koerdisch gebied.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:00 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Nee dat is niet nodig, mensen gaan voor alles op straat in Irak. Wil je een bron, zet maar een live stream aan van een Arabisch, Kurdisch kanaal en je ziet het wel, is namelijk al maanden aan de gang![]()
-Gaat iets te ver-quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tragisch nieuws, maar waarom hier posten?
Zoals ik al zei: als ze ISIS effectief op meerdere plaatsen willen verzwakken dan moeten ze erg precies te werk gaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die kans is klein, of zelfs nihil. Ze verzwakken ISIS vanuit de lucht waarna Peshmerga en Iraakse troepen het af kunnen maken, gok ik.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: als ze ISIS effectief op meerdere plaatsen willen verzwakken dan moeten ze erg precies te werk gaan.
Tenzij.. opportunisme, IDF style (maar dan nog veel harder ).
IS gedraagt zich als een offensief leger, niet als taliban die zich verstopt in de bergen. Het is juist heel makkelijk ze te doden en te weerhouden om verder op te rukken of veroverde gebieden in stand te houden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. IS rijdt daar in konvooien gewoon vrij rond en ze hebben geen SAM's. Constant hellfire missiles en 500-1000-2000 lbs bommen op hun dak kunnen ze niets meer veroveren of in stand houden als het iraakse leger aanvalt.
Wat dat betreft is me opgevallen dat (in Irak én Syrië) het wapentuig voornamelijk is achtergelaten in Soennitisch gebied. Ben benieuwd of (als ISIS nog meer vooruitgang gaat boeken wat nog helemaal niet zeker is) dat ook in NIET-Soennitisch gebied gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:02 schreef Nintex het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft niemand in Syrie/Irak etc. ooit gehoord van scorched earth, je vijand niets gunnen. Ze laten al hun wapentuig liggen voor het oprapen. Gemakkelijk te slopen die Howitzers, gewoon een granaat in de loop en het is onklaar gemaakt. Echter vluchten ze en laten ze al hun zooi achter en daar worden ze dan vervolgens mee overhoop geschoten.
Daar heb je inderdaad ook weer gelijk in.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
IS gedraagt zich als een offensief leger, niet als taliban die zich verstopt in de bergen. Het is juist heel makkelijk ze te doden en te weerhouden om verder op te rukken of veroverde gebieden in stand te houden.
Het gaat nu eerst om de grote wapens kapot maken. Artillerie, tanks enzo. Als er straks alleen geweren enzo over zijn kunnen Koerden en Irak het zelf wel doen. De Koerdische minister gaf aan dat het geen eerlijke strijd is. ISIS heeft wapens (van het Iraakse leger buitgemaakt) die de Koerden niet hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wanneer de VS niet met grondtroepen gaat werken, dan kunnen ze niets betekenen.
Ja, of ze moeten zeer opportunistisch te werk gaan.
Smoofie heeft inderdaad ook gelijk dat ISIS zich meer gedraagt als een leger dan als een terroristische organisatie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:07 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Het gaat nu eerst om de grote wapens kapot maken. Artillerie, tanks enzo. Als er straks alleen geweren enzo over zijn kunnen Koerden en Irak het zelf wel doen. De Koerdische minister gaf aan dat het geen eerlijke strijd is. ISIS heeft wapens (van het Iraakse leger buitgemaakt) die de Koerden niet hebben.
Het meeste hebben ze overigens naar Syrie gebracht om tegen Assad in te zetten. Die vecht veel feller tegen ISIS en andere rebellen groepen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:07 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Het gaat nu eerst om de grote wapens kapot maken. Artillerie, tanks enzo. Als er straks alleen geweren enzo over zijn kunnen Koerden en Irak het zelf wel doen. De Koerdische minister gaf aan dat het geen eerlijke strijd is. ISIS heeft wapens (van het Iraakse leger buitgemaakt) die de Koerden niet hebben.
Mwoah, ze zien zichzelf als een soort van heilig leger, maar ze plegen ook veel aanslagen om de vijand te verzwakken. Psychologische oorlogsvoering hoort daar ook bij, zoals de onthoofdingen etc. dat maakt vijanden 'bang' van ISIS.quote:Smoofie heeft inderdaad ook gelijk dat ISIS zich meer gedraagt als een leger dan als een terroristische organisatie.
Tuurlijk, vanuit de lucht ISIS slopen(vooral materieel) en de Irakezen doen ze afmakenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
vice is amerikaans als een van die journalisten gedood werden weet je dat hel los zou barsten op isisquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat die figuren van VICE niet dood zijn gemaakt is me toch ook wel opmerkljik
Ik heb niet genoeg vertrouwen in de Irakezen, of denk ik te slecht over het Iraakse leger??quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:09 schreef .Exe het volgende:
[..]
Tuurlijk, vanuit de lucht ISIS slopen(vooral materieel) en de Irakezen doen ze afmaken
Ze kunnen toch gijzelen a sjemlosohoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:10 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
vice is amerikaans als een van die journalisten gedood werden weet je dat hel los zou barsten op isis
Nee, die hebben veel betere wapens.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:09 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het meeste hebben ze overigens naar Syrie gebracht om tegen Assad in te zetten. Die vecht veel feller tegen ISIS en andere rebellen groepen.
je denkt te slecht, de irakezen hebben wel paar pareltjes zitten in hun leger die heel goed zijn de rest doet het gwn voor geld enzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg vertrouwen in de Irakezen, of denk ik te slecht over het Iraakse leger??
Probleem is, intussen is het deel extremisten of sympathisten ervan bijna even groot als de gematigde.quote:
Volgens mij was het gewoon een Arabische journalist.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:10 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
vice is amerikaans als een van die journalisten gedood werden weet je dat hel los zou barsten op isis
Is moeilijk te zeggen. Ze toonden wel erg veel angst voor ISIS toen die Mosul pakten. Maar kan ook zijn omdat ze toen in soennitisch gebied zaten. Plus, de sjiieten hebben nu ook burgermilities opgezet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg vertrouwen in de Irakezen, of denk ik te slecht over het Iraakse leger??
xDquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Probleem is, intussen is het deel extremisten of sympathisten ervan bijna even groot als de gematigde.
nahh vice journalisten hebben amerikaanse paspoortenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon een Arabische journalist.
Hahahahahahahquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Probleem is, intussen is het deel extremisten of sympathisten ervan bijna even groot als de gematigde.
Zijn naam klonk inderdaad niet Westers. En hij moet wel Arabisch kunnen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat? In de arabische landen is het best wel schrijnend, geen opleiding en propoganda doen veel met de mensen.quote:
Je hebt gelijk, de Koerden danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
doe niet zo dom manquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? In de arabische landen is het best wel schrijnend, geen opleiding en propoganda doen veel met de mensen.
Huhquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:13 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
nahh vice journalisten hebben amerikaanse paspoorten
Slachten dan als varkens!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij sprak constant Arabisch met die gasten ja, zal daar wel een soort van 'undercover' gezeten hebben, zoals ze eerst ook in Noord Korea waren. Misschien gezegd dat ze van Al Jazeera waren o.i.d.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:13 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zijn naam klonk inderdaad niet Westers. En hij moet wel Arabisch kunnen.
Ik zeg ook sympathisanten hé, ik heb het niet over wapens oppakken en mensen onthoofden.quote:
Nee, ik schenk er geen aandacht aan. Moest wel lachen om die opmerking, dan zou je meer dan een half miljard extremisten hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kom op, laat dit topic hier nu niet door verzieken?
Klopt,quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als jij maar niet zwart/wit denkt tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ik schenk er geen aandacht aan. Moest wel lachen om die opmerking, dan zou je meer dan een half miljard extremisten hebben.
Nee, ze wisten dat die gasten van VICE waren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:15 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hij sprak constant Arabisch met die gasten ja, zal daar wel een soort van 'undercover' gezeten hebben, zoals ze eerst ook in Noord Korea waren. Misschien gezegd dat ze van Al Jazeera waren o.i.d.
http://www.volkskrant.nl/(...)et-IS-kalifaat.dhtmlquote:Toch wist VICE-verslaggever Medyan Dairieh strijders van IS zover te krijgen dat hij niet alleen dagenlang met ze op pad mocht, maar ook alles mocht filmen.
Alle?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:28 schreef scarymovie123 het volgende:
geloof het wel alle koerden zijn westers
Allemaal?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:30 schreef mrstylo het volgende:
Allemaal pro westers. Ze houden meer van Amerika dan sommige Amerikanen zelf.
Ze zijn zelf geen soennieten dus?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:33 schreef BluesRebel het volgende:
En ze vermoeden dat het echt een strijd tegen soennieten is.
Echte? Klinkt IS-achtig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:06 schreef BluesRebel het volgende:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:10 schreef scarymovie123 het volgende:
Nee, ISIS wil juist publiciteit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat die figuren van VICE niet dood zijn gemaakt is me toch ook wel opmerkljik
Inderdaad om te huilen, ik doe meequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:21 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Alle?
[..]
Allemaal?
[..]
Ze zijn zelf geen soennieten dus?
[..]
Echte? Klinkt IS-achtig.
[..]
Exactly. Kijk naar hoeveel materiaal er wel niet via de openbare media te vinden is. Zij hopen daarmee aanhangers te recruteren en tegelijkertijd de 'vijand' angst in te boezemen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, ISIS wil juist publiciteit.
Al vraag ik mij af of dat laatste lukt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:26 schreef Montagui het volgende:
[..]
Exactly. Kijk naar hoeveel materiaal er wel niet via de openbare media te vinden is. Zij hopen daarmee aanhangers te recruteren en tegelijkertijd de 'vijand' angst in te boezemen.
Ook die hadden hulp nodig van het Iraakse leger. Samenwerking lijkt mij vitaal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:14 schreef .Exe het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, de Koerden dan![]()
Zijn beter georganiseerd.
Denk niet dat ze zomaar iedereen toelaten. Waarom VICE wel, vraag ik me af. Misschien door hun vele reportages over Syrië en Gaza.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, ISIS wil juist publiciteit.
Op dit moment zeker. Koerden hebben (nog) geen fatsoenlijke zware wapens en luchtmacht en het Irakese leger geen adequate grondtroepen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:29 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Ook die hadden hulp nodig van het Iraakse leger. Samenwerking lijkt mij vitaal.
Na het schokeffect creëren ze alleen maar intolerantie en goedkeuring van slagvaardigheid.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Al vraag ik mij af of dat laatste lukt.
Zou triest zijn als dit zo was. Hoewel ik me afvraag of dit waar is. Heb vaker tweets van deze persoon zien langskomen waar ik m'n twijfels over had. Even wachten op officiële bronnen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:30 schreef mrstylo het volgende:
@kovandire: Breaking KDP refuse MFS to enter medicine&humantirian Aid to Rojava N-syrian ,#TwitterKurds #UniteForKurdistan #Sinjar
https://twitter.com/kovandire/status/497883790803730432
Berzani
Ja dat ook, maar de mensen in Irak zijn wel wat gewend.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:33 schreef Montagui het volgende:
[..]
Na het schokeffect creëren ze alleen maar intolerantie en goedkeuring van slagvaardigheid.
ISIS komt mij over als dat zij denken dat het schokeffect een positieve uitwerking voor hen oplevert.
Helaas is dat gebaseerd op een inferieure gedachtegang waarbij alleen mensen met een laag IQ op zullen reageren zoals ISIS het voorziet.
Ik zou serieus niet gek opkijken. Heeft hij vaker gefliktquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zou triest zijn als dit zo was. Hoewel ik me afvraag of dit waar is. Heb vaker tweets van deze persoon zien langskomen waar ik m'n twijfels over had. Even wachten op officiële bronnen.
Zeker angst. Maar (helaas voor hen) overdrijven ze.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar de mensen in Irak zijn wel wat gewend.
Denk meer dat ISIS met die beelden angst wil inboezemen in de mensen ook buiten het Midden-Oosten.
Eerst meer bronnen inderdaad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:30 schreef mrstylo het volgende:
@kovandire: Breaking KDP refuse MFS to enter medicine&humantirian Aid to Rojava N-syrian ,#TwitterKurds #UniteForKurdistan #Sinjar
https://twitter.com/kovandire/status/497883790803730432
Berzani
Hoho, veel soennieten zijn ook tegen ISIS he.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:37 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zeker angst. Maar (helaas voor hen) overdrijven ze.
Nu zijn ze gewoon 'duivels' voor alles en iedereen.....behalve misschien voor de Soennieten.
Dan heeft hij het mis, aangezien IS geen boeddhisten zijn, anders zouden ze wel BS heten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:36 schreef BluesRebel het volgende:
Hij had het erover dat ISIS niks met de islam te maken heeft en uit beesten bestaat
Als ISIS in aantocht is lopen de dorpen al leeg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:33 schreef Montagui het volgende:
[..]
Na het schokeffect creëren ze alleen maar intolerantie en goedkeuring van slagvaardigheid.
ISIS komt mij over als dat zij denken dat het schokeffect een positieve uitwerking voor hen oplevert.
Helaas is dat gebaseerd op een inferieure gedachtegang waarbij alleen mensen met een laag IQ op zullen reageren zoals ISIS het voorziet.
85% van de moslims zijn soennieten, ISIS zijn een gestoorde tak van het soennisme genaamd het wahabismequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:37 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nu zijn ze gewoon 'duivels' voor alles en iedereen.....behalve misschien voor de Soennieten.
BISISquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:38 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dan heeft hij het mis, aangezien IS geen boeddhisten zijn, anders zouden ze wel BS heten.
If so....dan is ISIS toch ten dode opgeschreven?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoho, veel soennieten zijn ook tegen ISIS he.
Zou triest zijn, ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou serieus niet gek opkijken. Heeft hij vaker geflikt
sja als je beweert een nakomeling van de profeet te zijn dan kun je dat soort dingen krijgenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:39 schreef mrstylo het volgende:
Enge aan ISIS is, dat ze Al-Bagdadi zo vergoden. Wanneer je hersenen hebt, dan doe je dat toch niet? Hoe kan je iemand zo verheerlijken?
Ze geven toch ook geld aan Al Bagdadi.. ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:39 schreef mrstylo het volgende:
Enge aan ISIS is, dat ze Al-Bagdadi zo vergoden. Wanneer je hersenen hebt, dan doe je dat toch niet? Hoe kan je iemand zo verheerlijken?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Buddhistic Islamic state in Iraq and Syria
dit klopt niet
jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze geven toch ook geld aan Al Bagdadi.. ?
Is die ook echt rijk man??quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja, hij verdient geld vanwege zijn achtergrond
Ik ben ook partijloos. Allemaal zijn corrupt als fuck. Ik haat alleen barzani meer dan de anderequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zou triest zijn, ja.
Ik ben zelf voor geen enkele partij, maar wel altijd beetje achterdochtig met vingerwijzende berichten tussen de partijen. Tenzij er natuurlijk voldoende bewijs voor is.
Ook voor een hoop Soennieten hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:37 schreef Montagui het volgende:
[..]
Uiteraard. Het zijn medogeloze killers.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:38 schreef .Exe het volgende:
[..]
Als ISIS in aantocht is lopen de dorpen al leeg.
Dat is het netto resultaat.
Soennieten zijn mensen, burgers.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:40 schreef Montagui het volgende:
[..]
If so....dan is ISIS toch ten dode opgeschreven?
Then again...hoeveel Soennieten zullen (qua intelligentie) tegen ISIS zijn, maar ondertussen denken...'halen jullie maar lekker de kastanjes uit het vuur'....
Islam state, yay!!
Vergelijkbaar met sommige PKK'ers en Öcalan, of sommige Turken en Ataschurk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:39 schreef mrstylo het volgende:
Neee, even zonder grap...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tuurlijk, die gast krijg miljoenen van zjin slaafjes
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
sja als je beweert een nakomeling van de profeet te zijn dan kun je dat soort dingen krijgen
het gekke is dat de koning van Jordanie de 43ste afstammeling van de profeet schijnt te zijn
wie liegt?
Dit beide maakt het fucking raar. Hoe kan je zo iets geloven en dan je leven en geld ervoor opgeven? Ik weet mensen zwak hebben voor bepaalde mensen, maar zo erg?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze geven toch ook geld aan Al Bagdadi.. ?
Dat waren heiligen bij hem.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:42 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met sommige PKK'ers en Öcalan, of sommige Turken en Ataschurk.
de mens is gestoord Gquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Dit beide maakt het fucking raar. Hoe kan je zo iets geloven en dan je leven en geld ervoor opgeven? Ik weet mensen zwak hebben voor bepaalde mensen, maar zo erg?
Wel knap, gewoon even in je eentje een heel slavenleger.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ISIS heeft een vermogen van 2 miljard, dusja hij is rijk
En Ba'thisten en hun Saddamquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:42 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met sommige PKK'ers en Öcalan, of sommige Turken en Ataschurk.
ik snap ook niet echt hoe ISIS in zo'n korte periode zo groot is gewordenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wel knap, gewoon even in je eentje een heel slavenleger.
Hij bedoelt dus dat ze de Islam verkeerd vertegenwoordigen. Hoe zij doen, zo zit de Islam er niet uit. En daarin heeft die groot gelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:38 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dan heeft hij het mis, aangezien IS geen boeddhisten zijn, anders zouden ze wel BS heten.
Zijn echt terug naar de middeleeuwenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wel knap, gewoon even in je eentje een heel slavenleger.
Ja duhh, we zijn niet achterlijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij bedoelt dus dat ze de Islam verkeerd vertegenwoordigen. Hoe zij doen, zo zit de Islam er niet uit. En daarin heeft die groot gelijk.
IS vertegenwoordigt idd niet zijn islam, maar wel hun eigen stroming van de islam.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:44 schreef Che_ het volgende:
Hij bedoelt dus dat ze de Islam verkeerd vertegenwoordigen. Hoe zij doen, zo zit de Islam er niet uit. En daarin heeft die groot gelijk.
Omdat degenen die zich aansluiten een uitzichtloos kutleven hebben?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik snap ook niet echt hoe ISIS in zo'n korte periode zo groot is geworden
Komt door KDP man. Toen die peshmerge aan het vluchten waren. Ze hadden dat echt niet in scène gezetquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:46 schreef BluesRebel het volgende:
De PKK/YPG zijn al een week met een anti-KDP anti-peshmerga campagne bezig op Ronahi TV. Zou mij dus niks verbazen als het bullshit is.
Over verheerlijken gesproken.. toen zij enkele ISIS-lui hadden gedood was het meteen weer APO APO APO APO APO
Ja, zag ik vandaag ook in een filmpje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:46 schreef BluesRebel het volgende:
De PKK/YPG zijn al een week met een anti-KDP anti-peshmerga campagne bezig op Ronahi TV. Zou mij dus niks verbazen als het bullshit is.
Over verheerlijken gesproken.. toen zij enkele ISIS-lui hadden gedood was het meteen weer APO APO APO APO APO
dat filmpje van die ISIS tiener die zichzelf opblaast kan deze aanname wellicht bevestigenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:46 schreef .Exe het volgende:
[..]
Omdat degenen die zich aansluiten een uitzichtloos kutleven hebben?
Welke tiener?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat filmpje van die ISIS tiener die zichzelf opblaast kan deze aanname wellicht bevestigen
Ja maar ze vluchten niet zomaar... was echt geen goede zet maar toch. Dit is vreselijk overdreven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Komt door KDP man. Toen die peshmerge aan het vluchten waren. Ze hadden dat echt niet in scène gezet
De Peshmerga hebben zich teruggetrokken waar ze niet de middelen hadden en niet genoeg wapens. Daarom opperen zij en de US adviseurs voor wapens voor de Peshmerga.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Komt door KDP man. Toen die peshmerge aan het vluchten waren. Ze hadden dat echt niet in scène gezet
Ik heb met je te doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:50 schreef KNAK het volgende:
Al Qaeda. Taliban, Hamas, Hezbollah Isis ,..... De massa emigraties naar het westen, de langzaam oplopende wrijvingen , het westen dat domweg erin meegaat wegens schuldgevoel ...ontwikkelingen die uiteindelijk een climax zullen gaan bereiken wat niet echt fijn zal gaan worden voor het vrije westen.
Heel wat fuckedup zooi de laatste decennia .... Hoe meer fuckedup kan het gaan worden in de volgende paar? Het moge denk ik wel duidelijk zijn dat het verergert, het steeds meer in beeld komt.
Ik neem geen kinderen iig
Stammen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Koerden zijn verdeeld in stammen. Ik snap dan ook niet de vraag naar 1 groot KoerdistanDat gaat er toch nooit komen.
Ze waren oorspronkelijk opgericht als een splinter groep van Al Qaida om tegen de Amerikanen te vechten in 2003 in Irak, toen werden ze teruggedrongen en vluchten ze naar Syrie. (de VS waarschuwde Assad notabene dat er jihadisten de grens over kwamen!).quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik snap ook niet echt hoe ISIS in zo'n korte periode zo groot is geworden
Ik weet niet welke beelden je bedoelt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hiermee bedoelt te vragen
Ik vetrouw dit soort mensen niet:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:50 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ja maar ze vluchten niet zomaar... was echt geen goede zet maar toch. Dit is vreselijk overdreven.
De Koerden zijn een stammen volk. Als ik Koerden uit Zuid-Oost Turkije zie op tv kan ik bij de vrouwen zo zien wie bij wie hoort. Allemaal dezelfde soort hiofddoek, kleding etc.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:52 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Stammen?Hoe kom je daarbij?
Edit: eerder politieke groeperingen.
Talabani heeft ook een vergelijkbare foto:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vetrouw dit soort mensen niet:
[ afbeelding ]
Nooit vergeven
Zijn vader (quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit vergeven
Gaaf talent. Bij wie hoor ik? Want ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De Koerden zijn een stammen volk. Als ik Koerden uit Zuid-Oost Turkije zie op tv kan ik bij de vrouwen zo zien wie bij wie hoort. Allemaal dezelfde soort hiofddoek, kleding etc.
Dat is hun verhaal. Hoe kan YPG wel blijven door vechten en de peshmerge niet? Hiervoor bijna niet in oorlog geweest. Was alles ineens op?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
De Peshmerga hebben zich teruggetrokken waar ze niet de middelen hadden en niet genoeg wapens. Daarom opperen zij en de US adviseurs voor wapens voor de Peshmerga.
Wel vind ik dat Barzani hier eerder op had moeten inspelen.
Politics as usual. Al die leiders en masuls van al die partijen zijn corrupte zakkenvullers.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit vergeven
Dat jij je eigen volk niet kent kan ik niks aan doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zijn vader () zou hem hiervoor onteigend hebben
[..]
Gaaf talent. Bij wie hoor ik? Want ik heb geen idee.
Praat geen BS.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De Koerden zijn een stammen volk. Als ik Koerden uit Zuid-Oost Turkije zie op tv kan ik bij de vrouwen zo zien wie bij wie hoort. Allemaal dezelfde soort hiofddoek, kleding etc.
Vader? Doel je op Mustafa?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:56 schreef BluesRebel het volgende:
Zijn vader () zou hem hiervoor onteigend hebben
YPG ging later die met een grote groep die kant op. Evenals de Peshmerga.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is hun verhaal. Hoe kan YPG wel blijven door vechten en de peshmerge niet? Hiervoor bijna niet in oorlog geweest. Was alles ineens op?
Omdat die heen en weer kunnen gaan vanuit Syrië? Hebben toch ook die yezidi's daarheen gebracht? Vanuit waar moeten de peshmerga bevoorraad worden?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is hun verhaal. Hoe kan YPG wel blijven door vechten en de peshmerge niet? Hiervoor bijna niet in oorlog geweest. Was alles ineens op?
gedeelte ervan: http://www.dailymail.co.u(...)xplosives-blast.htmlquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:53 schreef .Exe het volgende:
[..]
Ik weet niet welke beelden je bedoelt.
Ja, maar je weet in welke jaar dit is he?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:57 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Vader? Doel je op Mustafa?
[ afbeelding ]
Ecte Koerden hier in da housequote:
Dat weet ik. Maar in die tijd haalde Barzani hem binnen omdat hij ooit tegen de PUK niet kon winnen(was gewapend strijd). Daarna met behulp van Amerika werd er vrede gesloten tussen die partijen. Kan me nog herinneren dat we sommige momenten niet naar buiten konden omdat dankzij hem de Irakese leger buiten was en zomaar mensen neerschoot.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:55 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Talabani heeft ook een vergelijkbare foto:
[ afbeelding ]
Een foto zegt meer dan 1000 woorden en alle 1000 kunnen bullshit zijn. Er zijn ook foto's van Hitler met andere Europese leiders. Betekent niet dat ze vrienden zijn. Je moet ooit eens met elkaar praten. Mustafa is een held, zonder twijfel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:57 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Vader? Doel je op Mustafa?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ecte Koerden hier in da house
De Koerden zijn een volk dat verdeeld is in verschillende stammen, die als gevolg daarvan ook een eigen dialect spreken. Aan het hoofd van zo een stam staat een ‘agha’, die verantwoordelijk is voor de eerlijke verdeling van grond en water. Bovendien onderhoud de ‘agha’ nauwe contacten met de leiders van de overige stammen. In het verre verleden bestreden de stammen elkaar zeer regelmatig. Die tijd lijkt nu echter achter de rug, omdat het nationale gevoel erg toeneemt.
Als je reageert, kan je beter inhoudelijk reageren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:01 schreef BluesRebel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ga door. Ik hoor graag over de Koerden.... in 1800.
Dat was in 1900 manquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ecte Koerden hier in da house
De Koerden zijn een volk dat verdeeld is in verschillende stammen, die als gevolg daarvan ook een eigen dialect spreken. Aan het hoofd van zo een stam staat een ‘agha’, die verantwoordelijk is voor de eerlijke verdeling van grond en water. Bovendien onderhoud de ‘agha’ nauwe contacten met de leiders van de overige stammen. In het verre verleden bestreden de stammen elkaar zeer regelmatig. Die tijd lijkt nu echter achter de rug, omdat het nationale gevoel erg toeneemt.
Thanks! Net als die Amerikaan, 22 jaar oud, soortgelijke actie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gedeelte ervan: http://www.dailymail.co.u(...)xplosives-blast.html
De koerden stammen eigenlijk af van 3 stammen, de bakorni, de tanzani en de lebsi stam.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:01 schreef BluesRebel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ga door. Ik hoor graag over de Koerden.... in 1800.
Sorry, maar dat is tijdverspilling. Na Illias, Baklava, Hafez en al die gekken heb ik het wel gezienquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je reageert, kan je beter inhoudelijk reageren.
Want dom of BS reageren, verneukt het topic alleen maar.
Reageer dan niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:05 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is tijdverspilling. Na Illias, Baklava, Hafez en al die gekken heb ik het wel gezientotaal nutteloos om ermee te discussiëren.
Ik heb nog nooit zoiets in Irak of Turkije gezien en ben er vaak genoeg. Je koopt land gewoon van de staat of van de vorige eigenaar. Geen enkele agha die het verdeelt. En het water komt uit een kraan, niet uit een put ofzo
Dat is nog steeds zo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was in 1900 man
Met de barzani stam enzo.
aub alsof de stammen zelf niet eens afstammen van een stam uit het somatische tijdperkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dus ga niet stoer doen dat ze niet meer met stammen doen.
Waarom een held? Leg ff uitquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:00 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Een foto zegt meer dan 1000 woorden en alle 1000 kunnen bullshit zijn. Er zijn ook foto's van Hitler met andere Europese leiders. Betekent niet dat ze vrienden zijn. Je moet ooit eens met elkaar praten. Mustafa is een held, zonder twijfel.
Aan dat lijstje met gekkies kan je ook clapclapyourhands en isaacjunka toevoegen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:05 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is tijdverspilling. Na Illias, Baklava, Hafez en al die gekken heb ik het wel gezientotaal nutteloos om ermee te discussiëren.
Ik heb nog nooit zoiets in Irak of Turkije gezien en ben er vaak genoeg. Je koopt land gewoon van de staat of van de vorige eigenaar. Geen enkele agha die het verdeelt. En het water komt uit een kraan, niet uit een put ofzo
ja je moeder ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aan dat lijstje met gekkies kan je ook clapclapyourhands en isaacjunka toevoegen.
Niemand heeft gezegd dat het een eenheid is. We zeggen alleen dat dat niets met stammen te maken heeft, maar meer met politieke partijen. Gaat alleen met even veel passie als bijvoorbeeld in Turkije.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar goed, blijf vooral denken dat het 1 en al eenheid is tussen de Koerden. Het is alleen nog wachten op computerprobleem die ons komt vertellen hoe geweldig de peschermerga is enzo.
topkek
http://en.wikipedia.org/wiki/First_Kurdish_Iraqi_Warquote:
Als de Koerden een staat willen binnen Irak moeten ze het zelf weten. Heb ik niks op tegen maar ga dan niet doen alsof alles episch isquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:14 schreef Senor__Chang het volgende:
Anti-Koerden krijgen het benauwd door de ontwikkelingen van de afgelopen jaren.
Vermakelijk.
Met de simpelste shit:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:15 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/First_Kurdish_Iraqi_War
http://en.wikipedia.org/wiki/Second_Kurdish_Iraqi_War
Twee oorlogen (en nog veel meer verzet) tegen Irak gevoerd. Die eerste legde de basis voor de KRG: http://en.wikipedia.org/w(...)my_Agreement_of_1970
Hij begon goed. Toen nam hij in 1975 gedag en ging hij in Iran op pensioen. Maar het erge was dat de strijdt nog niet klaar was. Van 1960 tm 1975 was de revolutie. Toen hij ermee ging stoppen waren er zoveel mensen gevangen genomen door Irak en daarvan werden bijna iedereen geëxecuteerd. Daardoor is de PUK ontstaan. De leden die niet opgaven en door wilde gaan met de revolutie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:15 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/First_Kurdish_Iraqi_War
http://en.wikipedia.org/wiki/Second_Kurdish_Iraqi_War
Twee oorlogen (en nog veel meer verzet) tegen Irak gevoerd. Die eerste legde de basis voor de KRG: http://en.wikipedia.org/w(...)my_Agreement_of_1970
Volgens mij zie je dingen die je wilt zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als de Koerden een staat willen binnen Irak moeten ze het zelf weten. Heb ik niks op tegen maar ga dan niet doen alsof alles episch is
Libie begon ook met een "no fly zone". Woorden zeggen weinig.quote:
Moeilijk te zeggen waarom dat was. Iran zou ze niet meer steunen, hij had kanker, misschien wilde een deel van de partij het... geen idee? Hij zal ongetwijfeld fouten hebben gemaakt, maar als ik die weeg tegenop wat hij voor de Koerden heeft gedaan is hij gewoon een held. En zijn zoon maakt ook veel fouten maar die hele familie zet zich al bijna een eeuw in voor Koerdistan. Dat is wel zo. Zo zullen ze ook waarschijnlijk de geschiedenisboeken ingaan. Kijk naar de helden van andere landen... massamoordenaars, religieuze fanatici en weet ik hetquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij begon goed. Toen nam hij in 1975 gedag en ging hij in Iran op pensioen. Maar het erge was dat de strijdt nog niet klaar was. Van 1960 tm 1975 was de revolutie. Toen hij ermee ging stoppen waren er zoveel mensen gevangen genomen door Irak en daarvan werden bijna iedereen geëxecuteerd. Daardoor is de PUK ontstaan. De leden die niet opgaven en door wilde gaan met de revolutie.
Ik zeg niet dat hun geen held is, maar hij nam op een domme manier afscheid. We hebben daardoor veel levens verloren.
Heb er persoonlijk weinig. Maar echte Koerdische helden blijven:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:27 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen waarom dat was. Iran zou ze niet meer steunen, hij had kanker, misschien wilde een deel van de partij het... geen idee? Hij zal ongetwijfeld fouten hebben gemaakt, maar als ik die weeg tegenop wat hij voor de Koerden heeft gedaan is hij gewoon een held. En zijn zoon maakt ook veel fouten maar die hele familie zet zich al bijna een eeuw in voor Koerdistan. Dat is wel zo. Zo zullen ze ook waarschijnlijk de geschiedenisboeken ingaan. Kijk naar de helden van andere landen... massamoordenaars, religieuze fanatici en weet ik hetDan heb ik liever hen.
Voor mij niet in mindere matequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb er persoonlijk weinig. Maar echte Koerdische helden blijven:
Qazi Muhammed
Abdullah Öcalan
Barzani en Talibani in mindere maten
En natuurlijk alle peshmerges die voor onze vrijheden gestorven zijn
Peshmerge benaming is trouwens bedacht door Qazi
Eigenlijk moeten we gewoon trots op hun allemaal zijn. Ze hebben slechte kanten gehad, maar hebben genoeg goede dingen gedaan. Dat kunnen wij achter ons computer niet zeggen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:35 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Voor mij niet in mindere mateGewoon verschillend. Qazi en Talabani zijn meer politici en Apo en Barzani meer strijders. Iedereen zijn ding gedaan.
Barzanji kan er ook wel bij.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:20 schreef .Exe het volgende:
Voor mij zijn de Amerikanen HEROES!
[ afbeelding ]
Echt een goede analyse. Binnen enkele minuten begrijp je alles.quote:
DIkke armen wel in vergelijking met de rest, en kk veel make up.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt een goede analyse. Binnen enkele minuten begrijp je alles.
En ik zou haar doen
Daarom is hij ook bang voor meer en meer conflicten in de toekomstquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:51 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Geen probleem, moslims compenseren het wel.
Hier zitten paar leuke voor jou tussenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DIkke armen wel in vergelijking met de rest, en kk veel make up.
Irak splitsen is een ook een goed idee, het ging mij meer om...RTquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het idee om Irak te splitsen bestaat al sinds 2006.
Indonesiëquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
En waar ik me nog het meeste aan stoor: Er is amper een tegengeluid vanuit de moslimgemeenschap. Wereldwijd niet.
Indonesië neemt afstand van ISIS.... de regering, maar het moslim volk hoor je niet. Nogmaals
dan ben je selectief doofquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
En waar ik me nog het meeste aan stoor: Er is amper een tegengeluid vanuit de moslimgemeenschap. Wereldwijd niet.
Indonesië neemt afstand van ISIS.... de regering, maar het moslim volk hoor je niet. Nogmaals
Ze zijn niet luid genoegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dan ben je selectief doof
net nog demonstranten gehoord
Kurdistan? Waar ligt het nu echt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:37 schreef Dieko het volgende:
PKK strijders hebben verschillende ISIS-strijders vermoord. Zie hier
Ter verduidelijking
Peshmerge = from Kurdistan Iraq
PKK = from Kurdistan Turkey
YPG = from Kurdistan Syria
PJAK = from Kurdistan Iran
Noord-Irak, zuid-oost Turkije en Noord-oost Syrië. Dat zou Koerdistan moeten wordenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kurdistan? Waar ligt het nu echt?
Iran noemt ie ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Noord-Irak, zuid-oost Turkije en Noord-oost Syrië. Dat zou Koerdistan moeten worden
zo praat je niet over je eigen volk manquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:37 schreef Smoofie het volgende:
Fucking Indonesiërs in indonesië zelf beginnen ook steeds conservatiever te worden
als je een vliegticket boekt naar kurdistan blijf je voor eeuwig vliegen xD xDDDXDquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kurdistan? Waar ligt het nu echt?
Beetje hetzelfde als een vliegticket naar Palestina? xD XDDDXDquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
als je een vliegticket boekt naar kurdistan blijf je voor eeuwig vliegen xD xDDDXD
http://nl.wikipedia.org/wiki/Palestijnse_Autoriteitquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als een vliegticket naar Palestina? xD XDDDXD
Dat is geen staat met de naam Palestina. Koerden hebben zelf ook zo'n autoriteit, maar koerdistan bestaat ook niet hé?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Palestijnse_Autoriteit
jammer leuk geprobeerd
Boeiend joh, net of wij de islam hebben gesticht of minder winst zullen maken als jij een pesthekel aan de islam hebt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik krijg een steeds grotere pesthekel aan de islam. Bedank ISIS maar, moslims op FOK.
Best aardig van Indonesië. Heb jij al afstand genomen van 400 jaar kolonisatie van Indonesiëquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je vergeet Mame Risha.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb er persoonlijk weinig. Maar echte Koerdische helden blijven:
Qazi Muhammed
Abdullah Öcalan
Barzani en Talibani in mindere maten
En natuurlijk alle peshmerges die voor onze vrijheden gestorven zijn
Peshmerge benaming is trouwens bedacht door Qazi
Dat ligt dan toch echt aan jou. Zat moslims die afstand nemen van ISIS. Daarnaast vermoord ISIS ook dagelijks een shitload aan moslims. Denk je dat die dat allemaal maar prima vinden ofzo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er is niets mis met conservatisme.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:37 schreef Smoofie het volgende:
Fucking Indonesiërs in indonesië zelf beginnen ook steeds conservatiever te worden
HAHAHAHAHAHAHHAHA !!!!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
als je een vliegticket boekt naar kurdistan blijf je voor eeuwig vliegen xD xDDDXD
die zag ik maar hij lijkt er niet erg op hoor?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:03 schreef Che_ het volgende:
Iets met Shaker. Bekend van de filmpjes waar truckchauffeurs wordt gevraagd over het bidden en bij foute antwoorden werden ze neergeknald
Zie http://www.trackingterror(...)sud-al-anbar-brigade en http://www.trackingterror(...)b-individual-profile.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:59 schreef scarymovie123 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wie is die gast toch :/ wat is zijn naam waar komt hij vandaan?
watquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:03 schreef Che_ het volgende:
Iets met Shaker. Bekend van de filmpjes waar truckchauffeurs wordt gevraagd over het bidden en bij foute antwoorden werden ze neergeknald
Ik ben geen complotdenker of zo maar deze foto's zien er iets te professioneel en hollywoodachtig uit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:59 schreef scarymovie123 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wie is die gast toch :/ wat is zijn naam waar komt hij vandaan?
Shaker Waheeb ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:03 schreef Che_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |