Eigenlijk moeten we gewoon trots op hun allemaal zijn. Ze hebben slechte kanten gehad, maar hebben genoeg goede dingen gedaan. Dat kunnen wij achter ons computer niet zeggen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:35 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Voor mij niet in mindere mateGewoon verschillend. Qazi en Talabani zijn meer politici en Apo en Barzani meer strijders. Iedereen zijn ding gedaan.
Barzanji kan er ook wel bij.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:20 schreef .Exe het volgende:
Voor mij zijn de Amerikanen HEROES!
[ afbeelding ]
Echt een goede analyse. Binnen enkele minuten begrijp je alles.quote:
DIkke armen wel in vergelijking met de rest, en kk veel make up.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt een goede analyse. Binnen enkele minuten begrijp je alles.
En ik zou haar doen
Daarom is hij ook bang voor meer en meer conflicten in de toekomstquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:51 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Geen probleem, moslims compenseren het wel.
Hier zitten paar leuke voor jou tussenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DIkke armen wel in vergelijking met de rest, en kk veel make up.
Irak splitsen is een ook een goed idee, het ging mij meer om...RTquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het idee om Irak te splitsen bestaat al sinds 2006.
Indonesiëquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
En waar ik me nog het meeste aan stoor: Er is amper een tegengeluid vanuit de moslimgemeenschap. Wereldwijd niet.
Indonesië neemt afstand van ISIS.... de regering, maar het moslim volk hoor je niet. Nogmaals
dan ben je selectief doofquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
En waar ik me nog het meeste aan stoor: Er is amper een tegengeluid vanuit de moslimgemeenschap. Wereldwijd niet.
Indonesië neemt afstand van ISIS.... de regering, maar het moslim volk hoor je niet. Nogmaals
Ze zijn niet luid genoegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dan ben je selectief doof
net nog demonstranten gehoord
Kurdistan? Waar ligt het nu echt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:37 schreef Dieko het volgende:
PKK strijders hebben verschillende ISIS-strijders vermoord. Zie hier
Ter verduidelijking
Peshmerge = from Kurdistan Iraq
PKK = from Kurdistan Turkey
YPG = from Kurdistan Syria
PJAK = from Kurdistan Iran
Noord-Irak, zuid-oost Turkije en Noord-oost Syrië. Dat zou Koerdistan moeten wordenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kurdistan? Waar ligt het nu echt?
Iran noemt ie ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Noord-Irak, zuid-oost Turkije en Noord-oost Syrië. Dat zou Koerdistan moeten worden
zo praat je niet over je eigen volk manquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:37 schreef Smoofie het volgende:
Fucking Indonesiërs in indonesië zelf beginnen ook steeds conservatiever te worden
als je een vliegticket boekt naar kurdistan blijf je voor eeuwig vliegen xD xDDDXDquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kurdistan? Waar ligt het nu echt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |