Ja dat ook, maar de mensen in Irak zijn wel wat gewend.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:33 schreef Montagui het volgende:
[..]
Na het schokeffect creëren ze alleen maar intolerantie en goedkeuring van slagvaardigheid.
ISIS komt mij over als dat zij denken dat het schokeffect een positieve uitwerking voor hen oplevert.
Helaas is dat gebaseerd op een inferieure gedachtegang waarbij alleen mensen met een laag IQ op zullen reageren zoals ISIS het voorziet.
Ik zou serieus niet gek opkijken. Heeft hij vaker gefliktquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zou triest zijn als dit zo was. Hoewel ik me afvraag of dit waar is. Heb vaker tweets van deze persoon zien langskomen waar ik m'n twijfels over had. Even wachten op officiële bronnen.
Zeker angst. Maar (helaas voor hen) overdrijven ze.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar de mensen in Irak zijn wel wat gewend.
Denk meer dat ISIS met die beelden angst wil inboezemen in de mensen ook buiten het Midden-Oosten.
Eerst meer bronnen inderdaad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:30 schreef mrstylo het volgende:
@kovandire: Breaking KDP refuse MFS to enter medicine&humantirian Aid to Rojava N-syrian ,#TwitterKurds #UniteForKurdistan #Sinjar
https://twitter.com/kovandire/status/497883790803730432
Berzani
Hoho, veel soennieten zijn ook tegen ISIS he.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:37 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zeker angst. Maar (helaas voor hen) overdrijven ze.
Nu zijn ze gewoon 'duivels' voor alles en iedereen.....behalve misschien voor de Soennieten.
Dan heeft hij het mis, aangezien IS geen boeddhisten zijn, anders zouden ze wel BS heten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:36 schreef BluesRebel het volgende:
Hij had het erover dat ISIS niks met de islam te maken heeft en uit beesten bestaat
Als ISIS in aantocht is lopen de dorpen al leeg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:33 schreef Montagui het volgende:
[..]
Na het schokeffect creëren ze alleen maar intolerantie en goedkeuring van slagvaardigheid.
ISIS komt mij over als dat zij denken dat het schokeffect een positieve uitwerking voor hen oplevert.
Helaas is dat gebaseerd op een inferieure gedachtegang waarbij alleen mensen met een laag IQ op zullen reageren zoals ISIS het voorziet.
85% van de moslims zijn soennieten, ISIS zijn een gestoorde tak van het soennisme genaamd het wahabismequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:37 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nu zijn ze gewoon 'duivels' voor alles en iedereen.....behalve misschien voor de Soennieten.
BISISquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:38 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dan heeft hij het mis, aangezien IS geen boeddhisten zijn, anders zouden ze wel BS heten.
If so....dan is ISIS toch ten dode opgeschreven?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoho, veel soennieten zijn ook tegen ISIS he.
Zou triest zijn, ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou serieus niet gek opkijken. Heeft hij vaker geflikt
sja als je beweert een nakomeling van de profeet te zijn dan kun je dat soort dingen krijgenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:39 schreef mrstylo het volgende:
Enge aan ISIS is, dat ze Al-Bagdadi zo vergoden. Wanneer je hersenen hebt, dan doe je dat toch niet? Hoe kan je iemand zo verheerlijken?
Ze geven toch ook geld aan Al Bagdadi.. ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:39 schreef mrstylo het volgende:
Enge aan ISIS is, dat ze Al-Bagdadi zo vergoden. Wanneer je hersenen hebt, dan doe je dat toch niet? Hoe kan je iemand zo verheerlijken?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Buddhistic Islamic state in Iraq and Syria
dit klopt niet
jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze geven toch ook geld aan Al Bagdadi.. ?
Is die ook echt rijk man??quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja, hij verdient geld vanwege zijn achtergrond
Ik ben ook partijloos. Allemaal zijn corrupt als fuck. Ik haat alleen barzani meer dan de anderequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zou triest zijn, ja.
Ik ben zelf voor geen enkele partij, maar wel altijd beetje achterdochtig met vingerwijzende berichten tussen de partijen. Tenzij er natuurlijk voldoende bewijs voor is.
Ook voor een hoop Soennieten hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:37 schreef Montagui het volgende:
[..]
Uiteraard. Het zijn medogeloze killers.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:38 schreef .Exe het volgende:
[..]
Als ISIS in aantocht is lopen de dorpen al leeg.
Dat is het netto resultaat.
Soennieten zijn mensen, burgers.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:40 schreef Montagui het volgende:
[..]
If so....dan is ISIS toch ten dode opgeschreven?
Then again...hoeveel Soennieten zullen (qua intelligentie) tegen ISIS zijn, maar ondertussen denken...'halen jullie maar lekker de kastanjes uit het vuur'....
Islam state, yay!!
Vergelijkbaar met sommige PKK'ers en Öcalan, of sommige Turken en Ataschurk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:39 schreef mrstylo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |