Ze waren oorspronkelijk opgericht als een splinter groep van Al Qaida om tegen de Amerikanen te vechten in 2003 in Irak, toen werden ze teruggedrongen en vluchten ze naar Syrie. (de VS waarschuwde Assad notabene dat er jihadisten de grens over kwamen!).quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik snap ook niet echt hoe ISIS in zo'n korte periode zo groot is geworden
Ik weet niet welke beelden je bedoelt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hiermee bedoelt te vragen
Ik vetrouw dit soort mensen niet:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:50 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ja maar ze vluchten niet zomaar... was echt geen goede zet maar toch. Dit is vreselijk overdreven.
De Koerden zijn een stammen volk. Als ik Koerden uit Zuid-Oost Turkije zie op tv kan ik bij de vrouwen zo zien wie bij wie hoort. Allemaal dezelfde soort hiofddoek, kleding etc.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:52 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Stammen?Hoe kom je daarbij?
Edit: eerder politieke groeperingen.
Talabani heeft ook een vergelijkbare foto:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vetrouw dit soort mensen niet:
[ afbeelding ]
Nooit vergeven
Zijn vader (quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit vergeven
Gaaf talent. Bij wie hoor ik? Want ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De Koerden zijn een stammen volk. Als ik Koerden uit Zuid-Oost Turkije zie op tv kan ik bij de vrouwen zo zien wie bij wie hoort. Allemaal dezelfde soort hiofddoek, kleding etc.
Dat is hun verhaal. Hoe kan YPG wel blijven door vechten en de peshmerge niet? Hiervoor bijna niet in oorlog geweest. Was alles ineens op?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
De Peshmerga hebben zich teruggetrokken waar ze niet de middelen hadden en niet genoeg wapens. Daarom opperen zij en de US adviseurs voor wapens voor de Peshmerga.
Wel vind ik dat Barzani hier eerder op had moeten inspelen.
Politics as usual. Al die leiders en masuls van al die partijen zijn corrupte zakkenvullers.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit vergeven
Dat jij je eigen volk niet kent kan ik niks aan doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zijn vader () zou hem hiervoor onteigend hebben
[..]
Gaaf talent. Bij wie hoor ik? Want ik heb geen idee.
Praat geen BS.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De Koerden zijn een stammen volk. Als ik Koerden uit Zuid-Oost Turkije zie op tv kan ik bij de vrouwen zo zien wie bij wie hoort. Allemaal dezelfde soort hiofddoek, kleding etc.
Vader? Doel je op Mustafa?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:56 schreef BluesRebel het volgende:
Zijn vader () zou hem hiervoor onteigend hebben
YPG ging later die met een grote groep die kant op. Evenals de Peshmerga.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is hun verhaal. Hoe kan YPG wel blijven door vechten en de peshmerge niet? Hiervoor bijna niet in oorlog geweest. Was alles ineens op?
Omdat die heen en weer kunnen gaan vanuit Syrië? Hebben toch ook die yezidi's daarheen gebracht? Vanuit waar moeten de peshmerga bevoorraad worden?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is hun verhaal. Hoe kan YPG wel blijven door vechten en de peshmerge niet? Hiervoor bijna niet in oorlog geweest. Was alles ineens op?
gedeelte ervan: http://www.dailymail.co.u(...)xplosives-blast.htmlquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:53 schreef .Exe het volgende:
[..]
Ik weet niet welke beelden je bedoelt.
Ja, maar je weet in welke jaar dit is he?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:57 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Vader? Doel je op Mustafa?
[ afbeelding ]
Ecte Koerden hier in da housequote:
Dat weet ik. Maar in die tijd haalde Barzani hem binnen omdat hij ooit tegen de PUK niet kon winnen(was gewapend strijd). Daarna met behulp van Amerika werd er vrede gesloten tussen die partijen. Kan me nog herinneren dat we sommige momenten niet naar buiten konden omdat dankzij hem de Irakese leger buiten was en zomaar mensen neerschoot.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:55 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Talabani heeft ook een vergelijkbare foto:
[ afbeelding ]
Een foto zegt meer dan 1000 woorden en alle 1000 kunnen bullshit zijn. Er zijn ook foto's van Hitler met andere Europese leiders. Betekent niet dat ze vrienden zijn. Je moet ooit eens met elkaar praten. Mustafa is een held, zonder twijfel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:57 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Vader? Doel je op Mustafa?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ecte Koerden hier in da house
De Koerden zijn een volk dat verdeeld is in verschillende stammen, die als gevolg daarvan ook een eigen dialect spreken. Aan het hoofd van zo een stam staat een ‘agha’, die verantwoordelijk is voor de eerlijke verdeling van grond en water. Bovendien onderhoud de ‘agha’ nauwe contacten met de leiders van de overige stammen. In het verre verleden bestreden de stammen elkaar zeer regelmatig. Die tijd lijkt nu echter achter de rug, omdat het nationale gevoel erg toeneemt.
Als je reageert, kan je beter inhoudelijk reageren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:01 schreef BluesRebel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ga door. Ik hoor graag over de Koerden.... in 1800.
Dat was in 1900 manquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ecte Koerden hier in da house
De Koerden zijn een volk dat verdeeld is in verschillende stammen, die als gevolg daarvan ook een eigen dialect spreken. Aan het hoofd van zo een stam staat een ‘agha’, die verantwoordelijk is voor de eerlijke verdeling van grond en water. Bovendien onderhoud de ‘agha’ nauwe contacten met de leiders van de overige stammen. In het verre verleden bestreden de stammen elkaar zeer regelmatig. Die tijd lijkt nu echter achter de rug, omdat het nationale gevoel erg toeneemt.
Thanks! Net als die Amerikaan, 22 jaar oud, soortgelijke actie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gedeelte ervan: http://www.dailymail.co.u(...)xplosives-blast.html
De koerden stammen eigenlijk af van 3 stammen, de bakorni, de tanzani en de lebsi stam.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:01 schreef BluesRebel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ga door. Ik hoor graag over de Koerden.... in 1800.
Sorry, maar dat is tijdverspilling. Na Illias, Baklava, Hafez en al die gekken heb ik het wel gezienquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je reageert, kan je beter inhoudelijk reageren.
Want dom of BS reageren, verneukt het topic alleen maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |