als dat zo is he... gelijk allemaal arresterenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:06 schreef BluesRebel het volgende:
Eerder vanavond een Koerdische politicus op tv van een islamistische partij die zei dat hij als een echte moslim wilde vechten tegen ISIS
Klopt het dat Arabieren in Arbil VOOR ISIS hebben gedemonstreerd vandaag?
Het gaat nu snel, kan je dagelijks gaan veranderen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:06 schreef scarymovie123 het volgende:
OP mag trouwens wel eens verandert worden :/
Lijkt me sterkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:06 schreef BluesRebel het volgende:
Eerder vanavond een Koerdische politicus op tv van een islamistische partij die zei dat hij als een echte moslim wilde vechten tegen ISIS
Geloof er geen zak van. Dan zouden ze levende schietschijven zijn daaroquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:06 schreef BluesRebel het volgende:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:06 schreef BluesRebel het volgende:
Dan zouden er wel beelden van moeten zijn, toch? Dus die moeten binnenkort wel ergens op YouTube verschijnen. Zou me niets verbazen als dit ook gewoon propaganda van de andere kant is, blijft een kutregio vol met mensen met sinistere bedoelingen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:06 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
als dat zo is he... gelijk allemaal arresteren
Waarom zijn al die Arabieren dan gearresteerd vandaag? In Arbil.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van. Dan zouden ze levende schietschijven zijn daaro
Waarom geven ze deze wapens niet aan Koerdische strijdgroepen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:04 schreef scarymovie123 het volgende:
Rusland heeft deze schatjes geleverd aan Irak, meer dan 20.000 van deze sniperrifle's zijn bezorgd
[ afbeelding ]
Hoe groot is de kans dat IS daarheen gaat ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:09 schreef .Exe het volgende:
Cizîre Canton hosts people fleeing from Sinjar
Bagdad heeft een veel betere band met Rusland dan Arbil.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom geven ze deze wapens niet aan Koerdische strijdgroepen?
Het Iraakse leger is flut.
Door de geheime dienstquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:10 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Waarom zijn al die Arabieren dan gearresteerd vandaag? In Arbil.
Dat is Koerdisch Turkije dus zeer klein.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat IS daarheen gaat ?
Dat is waar inderdaad, spijtig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:11 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Bagdad heeft een veel betere band met Rusland dan Arbil.
Gelukkig !quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:12 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat is Koerdisch Turkije dus zeer klein.
Onthoofden of kruisigen lijkt me meer gepast.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:06 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
als dat zo is he... gelijk allemaal arresteren
koerden hebben ze niet gekocht?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom geven ze deze wapens niet aan Koerdische strijdgroepen?
Het Iraakse leger is flut.
Omdat ze banden met hun zouden hebbenquote:
quote:
Kan gewoon paranoia zijn...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:51 schreef Drxx het volgende:
100'en in Erbil? Is hier ook een bron bij? Ik mag hopen dat het echt zo is, want dat vind ik wel erg veel in de HQ van de Koerden. Men moet oppassen dat paranoia niet de overhand neemt en ze onschuldige mensen oppakken, anders pakt dit nog érg lelijk uit straks...
Fietsbanden?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat ze banden met hun zouden hebben
Er zijn echt veel Arabieren in Erbil nu. Als die van binnenuit aanslagen plegen wordt het een gekkenhuis daar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik begrijp ze volledigquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er zijn echt veel Arabieren in Erbil nu. Als die van binnenuit aanslagen plegen wordt het een gekkenhuis daar.
3k maar? Dan koop ik ook wel een aantal. Positie nemen in de nieuwgevormde Islamitische Staat in Schilderswijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:17 schreef scarymovie123 het volgende:
hoeveel zou zo'n sniper kosten die rusland heeft geleverd3k per stuk?
geen idee hvl die dingen kosten was maar gokjequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:18 schreef Drxx het volgende:
[..]
3k maar? Dan koop ik ook wel een aantal. Positie nemen in het nieuwgevormde Islamitische Staat in Schilderswijk
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:18 schreef Drxx het volgende:
[..]
3k maar? Dan koop ik ook wel een aantal. Positie nemen in de nieuwgevormde Islamitische Staat in Schilderswijk
Wanneer je zulke aantallen besteld dan zal je toch wel korting krijgen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:18 schreef Drxx het volgende:
[..]
3k maar? Dan koop ik ook wel een aantal. Positie nemen in de nieuwgevormde Islamitische Staat in Schilderswijk
M'n ninja-edit, wat doe jequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:19 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
geen idee hvl die dingen kosten was maar gokje
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er zijn echt veel Arabieren in Erbil nu. Als die van binnenuit aanslagen plegen wordt het een gekkenhuis daar.
Precies, paranoia dus. Wordt nog leukquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik begrijp ze volledig
Bedankt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Yep.... zal soms ook uit voorzorg zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aan de andere kant hoop ik niet op een razzia op Arabische inwoners van Erbil. Er zitten ook genoeg tussen die niks moeten hebben van ISIS. De inlichtingsdiensten doen het over het algemeen wel aardig in de KRG.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik begrijp ze volledig
Laat ff weten dan neem ik mijn kromzwaard meequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:20 schreef Yasmin23 het volgende:
We kunnen ze duindorp indrijven en dan omsingelen. Kijken wat er gebeurd
Yepquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:20 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Yep.... zal soms ook uit voorzorg zijn.
Volgen meer mensen hier de Facebook-pagina Humans of New York? Die kerel is al een tijdje in Koerdistan. Indrukwekkende foto's en verhalen.
Als je ziet hoe ze te werk gaan. Echt goede kwaliteitquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aan de andere kant hoop ik niet op een razzia op Arabische inwoners van Erbil. Er zitten ook genoeg tussen die niks moeten hebben van ISIS. De inlichtingsdiensten doen het over het algemeen wel aardig in de KRG.
We kunnen alvast beginnen met promotie filmpjes en het inzingen van liederen ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:23 schreef .Exe het volgende:
[..]
Laat ff weten dan neem ik mijn kromzwaard mee
hoe zie je dan dat ze te werk gaan zijn er filmpjes??quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je ziet hoe ze te werk gaan. Echt goede kwaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |