abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143225825
quote:
Respect. Helemaal raak en met veel overtuiging gebracht.

Is hij ook antisemiet?
pi_143225829
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:36 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

absoluut
_O-
pi_143225846
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 08:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]

_O-
Nee, dit is weer typische vooringenomenheid. Geef het een kans en kijk hoe het uitwerkt. Intussen kunnen de Israëli's verblijven in de VS. Als het niet werkt, kunnen ze terug.
pi_143225949
Het geweld is weer opgelaaid.
pi_143225981
Russell Brand staat ook aan de goede kant:
pi_143226102
A young Palestinian, who was wounded by the Israeli army in the West Bank city of Hebron at a protest against the Israeli offensive in Gaza, died from his injuries on Saturday, a Palestinian medic said.

"Nader Edriss, 22, died Saturday morning from his wounds at Hebron's Al-Mizan hospital," the medic told AFP.

Another 29-year-old man was hit by bullets and dozens of other demonstrators were also injured.

The Israeli army said that 300 protesters attacked the soldiers with burning tyres, incendiary devices and stones in Friday's demonstration.

"Soldiers responded by firing anti-riot weapons", including rifles, an army spokeswoman told AFP.

About 2,000 people, many of them waving the green Hamas flag, had taken to the streets in Hebron.

http://live.aljazeera.com/Event/Gaza_Blog
pi_143226121
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 08:37 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Nee, dit is weer typische vooringenomenheid. Geef het een kans en kijk hoe het uitwerkt. Intussen kunnen de Israëli's verblijven in de VS. Als het niet werkt, kunnen ze terug.
Een tweede Syrië gaat inderdaad heel goed werken in plaats van een westers seculiere staat, ja. :Y

Kom op, dat geloof je zelf toch ook niet, man. :')
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_143226394
Two Palestinians were killed when an Israeli war jet hit Al Qassam mosque in Nusairat refugee camp overnight. The bodies were found this morning.

The Ministry of Health in Gaza also says that two Palestinians were killed when an Israeli drone hit a motorcycle in Maghazi refugee camp, in the central area of Gaza Strip on Saturday.

Two other Palestinians were injured in raids on east Bani Suhaila village.

zaterdag 9 augustus 2014 @ 10:21:11 #110
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_143226636
Er is een nieuwe tool voor de MOD's van dit topic:
Terry_barryODS twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 07:28:54 #IronThumb anti-troll defense system: Spot, mark the target w/ #IronThumb hashtag, and block.... http://t.co/8C2o4J7D7Y reageer retweet
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_143228528
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 09:01 schreef Ceberut het volgende:
Russell Brand staat ook aan de goede kant:
Het blijft voor mij bijzonder dat een vrijheid beperkende, vrouw onderdrukkende, polariserende, agressieve intolerante kant, de goede kant kan zijn..... Gaat er bij mij niet in. Een Russel Brand zou als eerste op de brandstapel door hamas gegooid worden.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_143228654
Blijkbaar probeert Hamas Israel in een kwaad daglicht te stellen door dode militanten op te tellen bij de burgerslachtoffers. Op die manier lijkt het alsof Israel veel meer onschuldige mensen raakt dan strijders. Tijdens Cast Lead beweerde Israel dat er 700 strijders gedood waren en Hamas beweerde dat het er 50 waren, maar moesten later toch toegeven dat het aantal van de IDF klopte:
quote:
Hamas and Gaza-based organisations claimed that only 50 combatants were killed, admitting years later the number was between 600-700, a figure nearly identical to the figure claimed by the IDF."
quote:
He said that part of the reason for the discrepancy between the figures was "when militants are brought to hospitals, they are brought in civilian clothing, obscuring terrorist affiliations".

"Hamas also has given local residents directives to obscure militant identities," he said.
quote:
we do not yet know for sure how many of the dead in Gaza are civilians and how many were fighters. This is in no sense the fault of the UN employees collecting the figures - their statistics are accompanied by caveats and described as preliminary and subject to to revision.

But it does mean that some of the conclusions being drawn from them may be premature.
Caution needed with Gaza casualty figures
http://www.bbc.com/news/world-middle-east-28688179
pi_143228753
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:36 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

absoluut
:')

Dan gaan ze lekker verder met elkaar, hoe naïef kun je zijn :')
Ik ben nieuw hier! play it fair!
pi_143228780
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:21 schreef Nintex het volgende:
Blijkbaar probeert Hamas Israel in een kwaad daglicht te stellen door dode militanten op te tellen bij de burgerslachtoffers. Op die manier lijkt het alsof Israel veel meer onschuldige mensen raakt dan strijders. Tijdens Cast Lead beweerde Israel dat er 700 strijders gedood waren en Hamas beweerde dat het er 50 waren, maar moesten later toch toegeven dat het aantal van de IDF klopte:

[..]

[..]

[..]

Wat verassend :D
Dit had ik echt niet verwacht van die lieve Hamas lieden :D
pi_143229480
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:21 schreef Nintex het volgende:
Dan blijft de vraag natuurlijk over, wat zouden anti-Israel mensen nu wel proportioneel vinden. Welk cijfer zou wel acceptabel zijn, of mag Israel volgens deze mensen helemaal niet reageren op de raket beschietingen?
pi_143230143
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:01 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dan blijft de vraag natuurlijk over, wat zouden anti-Israel mensen nu wel proportioneel vinden. Welk cijfer zou wel acceptabel zijn, of mag Israel volgens deze mensen helemaal niet reageren op de raket beschietingen?
5 tegen één, tien tegen één?
Wat was het cijfer dat de Duitsers hanteerden tijdens represaillemaatregelen, 300 burgers voor de dood van een Duitser?
pi_143230294
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:38 schreef meth1745 het volgende:
5 tegen één, tien tegen één?
Wat was het cijfer dat de Duitsers hanteerden tijdens represaillemaatregelen, 300 burgers voor de dood van een Duitser?
Tjsa, als je dus dat zou toe passen op deze situatie, tenslotte worden de Israëliërs vergeleken met de nazis. Zou een dodental van 20.400 op z'n plaats zijn, zouden Israeliers toch wat sympathieker dan nazis zijn? Maar het ging er dus meer om hoeveel dode Palestijnse burgers zijn acceptabel om 1 hamas strijder te doden.
pi_143230355
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:48 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Tjsa, als je dus dat zou toe passen op deze situatie, tenslotte worden de Israëliërs vergeleken met de nazis. Zou een dodental van 20.400 op z'n plaats zijn, zouden Israeliers toch wat sympathieker dan nazis zijn? Maar het ging er dus meer om hoeveel dode Palestijnse burgers zijn acceptabel om 1 hamas strijder te doden.
900, voor de drie doden waar het allemaal mee begon.

en als het om de verhouding hamas strijders tov burgers gaat, dan kan je je ook afvragen hoeveel Israelische burgers Hamas mag doden in z'n strijd tegen het Israelische leger. Hoeveel percent van de Israelische bevolking is trouwens reservist?
pi_143230599
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:51 schreef meth1745 het volgende:
900, voor de drie doden waar het allemaal mee begon.

en als het om de verhouding hamas strijders tov burgers gaat, dan kan je je ook afvragen hoeveel Israelische burgers Hamas mag doden in z'n strijd tegen het Israelische leger. Hoeveel percent van de Israelische bevolking is trouwens reservist?
Nou ja. Je weet hoeveel israelische burgers hamas zou willen doden.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:01:10 #120
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143231751
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:26 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

:')

Dan gaan ze lekker verder met elkaar, hoe naïef kun je zijn :')
nee joh
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:02:19 #121
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143231773
WASHINGTON — Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu asked US lawmakers Wednesday to help fend off Palestinian claims that his country engaged in “war crimes” while defending itself against attacks from Gaza, one top lawmaker told The Post.
The Israeli leader later told international reporters that his country employed “extraordinary measures” to avoid civilian deaths in the nearly month-long conflict.
As a ceasefire between Israel and Hamas held for a third day, Netanyahu met with a group of US legislators, including Rep. Steve Israel (D-LI,) to discuss the country’s tense security situation and some fissures in US-Israel relations.
Netanyahu asked the delegation to help Israel stay out of the International Criminal Court, where its attacks on Gaza could come under scrutiny — even while responding to Hamas rockets fired at Israeli urban centers.
Palestinian leaders are getting ready to join the ICC, and met with officials in The Hague recently to discuss the implications of joining.
“The prime minister asked us to work together to ensure that this strategy of going to the ICC does not succeed,” Rep. Israel told The Post by phone from Tel Aviv.
Netanyahu “wants the US to use all the tools that we have at our disposal to, number one, make sure the world knows that war crimes were not committed by Israel, they were committed by Hamas. And that Israel should not be held to a double standard,” the congressman said.

http://nypost.com/2014/08(...)d-war-crime-charges/
Feyenoord!
pi_143237463
IDFSpokesperson twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 18:17:19 These satellite photos reveal a simple truth: Hamas turned many of Gaza’s civilian areas into fortresses of terror. http://t.co/JywSIDESrr reageer retweet

En dan zijn er nog mensen die zich afvragen waarom er zoveel burgerdoden vallen.
Het is voor vandaag relatief rustig met raket aanvallen vanuit Gaza, vanmiddag stond de teller op 7 raketten...
  Moderator zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:14:50 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143237844
ik vraag me eerder af waarom er zo weinig doden zijn gevallen als de IDF zogenaamd zoveel doelen heeft bestookt

van een gewoon korreltje zout kun je niet meer spreken iig

ik zou niet zondermeer alles geloven of zelfs serieus nemen wat de IDFspokestweeter zegt ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_143237947
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:14 schreef sp3c het volgende:
ik vraag me eerder af waarom er zo weinig doden zijn gevallen als de IDF zogenaamd zoveel doelen heeft bestookt

van een gewoon korreltje zout kun je niet meer spreken iig

ik zou niet zondermeer alles geloven of zelfs serieus nemen wat de IDFspokestweeter zegt ...
Vanwege precisie bombardementen onder andere.
Ik geloof ook niet zomaar alles, maar vaak blijkt achteraf dat het redelijk accurate informatie is, daarbij vindt ik het ook echt een meerwaarde om te posten.
  Moderator zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:22:59 #125
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143238098
zo precies is het luchtwapen nog lang niet, ik gok dat ze een vooral veel doelen nog maar een keer hebbeb gebombardeerd gewoon om het bombarderen (om het momentum vast te houden) wat op zich niet gek/ongebruikelijk is

maar het is idd wel relevant en zelfs heel interessant maar het is geen bron waar je conclusies uit kunt trekken
pi_143239336
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:01 schreef JayDeeNow het volgende:
IDFSpokesperson twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 18:17:19 These satellite photos reveal a simple truth: Hamas turned many of Gaza’s civilian areas into fortresses of terror. http://t.co/JywSIDESrr reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En dan zijn er nog mensen die zich afvragen waarom er zoveel burgerdoden vallen.
Het is voor vandaag relatief rustig met raket aanvallen vanuit Gaza, vanmiddag stond de teller op 7 raketten...
Het gebied is 41 km lang, 6 tot 12 km breed, bevolkingsdichtheid ruim 5000/km². Het is één grote civilian area.
pi_143240491
Gaza's Ministry of Health said that two more Palestinians were killed as Israeli drones hit a car in Rafah in the southern party of Gaza Strip. That brings to seven the number of people killed in Gaza on Saturday.
by Ted.Regencia 7:15 PM

zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:59:43 #128
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143241059
gewoon extra veel doden maken is idd niet gek/ongebruikelijk
pi_143241206
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
Je roep wel veel, maar zegt eigenlijk niets.
Onderbouw je mening eens, ipv maar wat roepen.
Ik zal je helpen:

http://www.timesofisrael.(...)n-gaza-data-says-no/
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:29:42 #130
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_143242136
http://www.liveleak.com/view?i=a76_1406508773&comments=1

Dit kan een mens tegenwoordig voor EUR 500/750 kopen. Moet je kijken wat je daar al voor beelden mee maakt (een particulier). Ik denk dat Israel 24/7 heel Gaza zo'n beetje in beeld heeft en daardoor precies kan toeslaan. Gaat lang niet altijd goed natuurlijk en het is zo dichtbevolkt/met menselijk schild dat er heel veel burgerslachtoffers vallen maar de techniek staat voor niks.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:40:57 #131
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_143242582
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:29 schreef PLAE@ het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=a76_1406508773&comments=1

Dit kan een mens tegenwoordig voor EUR 500/750 kopen. Moet je kijken wat je daar al voor beelden mee maakt (een particulier). Ik denk dat Israel 24/7 heel Gaza zo'n beetje in beeld heeft en daardoor precies kan toeslaan. Gaat lang niet altijd goed natuurlijk en het is zo dichtbevolkt/met menselijk schild dat er heel veel burgerslachtoffers vallen maar de techniek staat voor niks.

Maar HAMAS zit onder de grond, onder scholen en woonhuizen , die krijg je niet makkelijk
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:43:18 #132
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143242669
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:04 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Ik zal je helpen:

:?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:46:02 #133
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_143242762
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:40 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Maar HAMAS zit onder de grond, onder scholen en woonhuizen , die krijg je niet makkelijk
Ik zeg toch ook niet dat het makkelijk is, alleen dat zodra ze iets hebben kunnen ze toeslaan.
pi_143243344
448 children killed in Israeli attacks on Gaza, UN says

http://electronicintifada(...)attacks-gaza-un-says
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 22:53:35 #135
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143245180
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:04 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Ik zal je helpen:

Veel meer doden dan aan Israelische kant in ieder geval. In het gebied van de Palestijnen notabene. Fucking oorlogsmisdadigers zijn het.
Feyenoord!
pi_143245663
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:53 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Veel meer doden dan aan Israelische kant in ieder geval. In het gebied van de Palestijnen notabene. Fucking oorlogsmisdadigers zijn het.
Dat is een feit, klote Hamas...
  Moderator zaterdag 9 augustus 2014 @ 23:15:05 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143245944
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat is precies het tegenovergestelde van wat ik zei

knap :{
pi_143247354
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:07 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Dat is een feit, klote Hamas en Israël
*fixed* :7
  zondag 10 augustus 2014 @ 00:37:10 #139
176916 Karrs
2007-2017
pi_143248464
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

*fixed* :7
Gewoon maar klote-oorlog van maken dan?
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_143248578
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 10-08-2014 00:51:15 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143252937
quote:
9s.gif Op zondag 10 augustus 2014 00:37 schreef Karrs het volgende:

[..]

Gewoon maar klote-oorlog van maken dan?
Nja dat is het wel natuurlijk , maar wilde graag beide partijen even aanstippen :P
pi_143252946
De Palestijnen breken de onderhandelingen over de oorlog met Israël af als de Israëlische vertegenwoordigers niet terugkeren naar Caïro. Dat heeft de Palestijnse onderhandelaar Bassam Salhi zondag gezegd.

De Israëliërs verlieten de Egyptische hoofdstad vrijdag. Ze keren niet terug zolang Gaza raketten op hen blijft afvuren. Volgens het Israëlische leger is het land dit weekend met tientallen raketten en mortiergranaten bestookt. Twee van die aanvallen zouden zondagochtend hebben plaatsgevonden.

Bassam Salhi had zaterdagavond een ontmoeting met de Egyptische bemiddelaars. "We hebben hen gezegd dat als de Israëliërs niet terugkeren en er geen belangrijke ontwikkelingen zijn, we vandaag nog vertrekken", aldus de onderhandelaar zondag.

De indirecte besprekingen tussen Israël en de Palestijnse delegatie begonnen vorige week. In Egypte wordt gepoogd de twee partijen tot een staakt-het-vuren te brengen.

Palestijnen dreigen uit onderhandelingen te stappen

Arrrrg waarom allemaal zo koppig
pi_143255401
Dat is waarom je die Palestijnen nooit moet steunen. Valt geen afspraken mee te maken. Het is denk ik het beste om zo door te gaan totdat die Palestijnen eindelijk zelf opkomen voor hun gedachtes en actie ondernemen tegen Hamas.
pi_143256012
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 12:05 schreef Bozepiemel het volgende:
Dat is waarom je die Palestijnen nooit moet steunen. Valt geen afspraken mee te maken. Het is denk ik het beste om zo door te gaan totdat die Palestijnen eindelijk zelf opkomen voor hun gedachtes en actie ondernemen tegen Hamas.
Totdat er meer palestijnen door hamas worden bedreigt en afgemaakt bedoel je?
Want hamas heeft een twoface voor de palestijnen, aan de ene kant doen ze aan verzet en aan een heleboel hulp voor de bevolking, aan de andere kant zijn ze niet zo aardig als er kritiek komt op ze vanuit die bevolking.

Vergeet niet dat het israel is die weggelopen is bij die besprekingen, niet hamas. Vergeet het eisenlijstje van hamas in dit geval niet, die ontzettend redelijk is. Hetzelfde wat je hier zegt kan je dus van israel zeggen, die als keiharde eis op tafel legt dat hamas compleet moet ontwapenen bv en die wegliep bij de onderhandelingstafel omdat ze daarin hun zin niet kregen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143256270
pi_143256309
pi_143256377
Oksel krijg je echt niet betaald ?
pi_143256382
More propaganda pastes pls.
pi_143256472
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 12:27 schreef erodome het volgende:

[..]

Totdat er meer palestijnen door hamas worden bedreigt en afgemaakt bedoel je?
Want hamas heeft een twoface voor de palestijnen, aan de ene kant doen ze aan verzet en aan een heleboel hulp voor de bevolking, aan de andere kant zijn ze niet zo aardig als er kritiek komt op ze vanuit die bevolking.

Vergeet niet dat het israel is die weggelopen is bij die besprekingen, niet hamas. Vergeet het eisenlijstje van hamas in dit geval niet, die ontzettend redelijk is. Hetzelfde wat je hier zegt kan je dus van israel zeggen, die als keiharde eis op tafel legt dat hamas compleet moet ontwapenen bv en die wegliep bij de onderhandelingstafel omdat ze daarin hun zin niet kregen.
Dat eerste punt zal inderdaad een gevolg zijn. Maar er zal toch eerst een verzet moeten ontstaan bij de Palestijnse kant zelf voordat je een redelijke onderneming van Israël kan verwachten.

Bovendien vind ik het een compleet eerlijke en reële eis van Israël dat Hamas zich eerst geheel moet ontwapenen. Anders zal dat Hamas voor altijd Palestina en Israël dwars zitten, daar valt namelijk geen afspraak mee te maken.
pi_143256486
quote:
10s.gif Op zondag 10 augustus 2014 12:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Oksel krijg je echt niet betaald ?
Als je me geld geeft zal ik Palestijnse propaganda gaan posten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')