Nou het perfecte voorbeeld dat moslims en joden kunnen samenleven !quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:07 schreef B4CO het volgende:
[..]
mijn vader ging naar synagoge, mijn moeder niet naar moskee
en ze eten allebei geen varkensvlees, niet halal en niet kosher, ze eten allebei kosher
ik eet alles.. doe er niet aan
nou mijn vader bombardeerde mijn moeder vannacht nogquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou het perfecte voorbeeld dat moslims en joden kunnen samenleven !
Typisch welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:11 schreef B4CO het volgende:
[..]
nou mijn vader bombardeerde mijn moeder vannacht nog
De toon waarop de voice over spreektquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:19 schreef Aloulou het volgende:
Hamas laat haar wapens en tunnels zien aan een Al-Jazeera verslaggever in Gaza:
twitter:BrendaStoter twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 00:19:5922 year old Palestinian shot dead in west back clashes. http://t.co/k4Ken6QrBJ reageer retweet
Ja, ik vroeg me al af waarom het daar rustig bleef.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:26 schreef Ryan3 het volgende:
West bank clashes nu:twitter:BrendaStoter twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 00:19:5922 year old Palestinian shot dead in west back clashes. http://t.co/k4Ken6QrBJ reageer retweet
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zowiezo al een kind vandaag omgekomen en gewonden gevallen..
DETAILSquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:11 schreef B4CO het volgende:
[..]
nou mijn vader bombardeerde mijn moeder vannacht nog
...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:57 schreef Kees22 het volgende:
[..]
[..]
Nee, je zegt niet dat het zeker weet. Je presenteert het als een feit.
Gahaha ja mooi hoe je dat stukje hebt geselecteerd.. Moet nu eerlijk bekennen dat ik het niet zeker weet (wat weten we wel zeker ?:P) Maar een andere user kwam zojuist ook met dat bericht ..quote:
Arabische Jambers inderdaad, viel mij ook op direct.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:23 schreef Yasmin23 het volgende:
De toon waarop de voice over spreekt![]()
Voor de rest mis ik de ondertiteling ..
Ja te grappig, elke zin zo zwoel eindigequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:46 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Arabische Jambers inderdaad, viel mij ook op direct.
Gruwelijke ninja'squote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:19 schreef Aloulou het volgende:
Hamas laat haar wapens en tunnels zien aan een Al-Jazeera verslaggever in Gaza:
sukkelsquote:
absoluutquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:34 schreef agter het volgende:
[..]
Jij denkt dat als Israel weg is, het daar geweldig is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |