Ook niet een btje eigenwijs.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik moet jou gewoon je gang laten gaan met je leugens? Dacht het niet. Die dreigtelefoons van Isral zijn geen knip voor de neus waard en disculperen die staatsterroristen geenszins.
Waarom ik ben voor Israel in de zin dat ze zich mogen verdedigen, en tegen kinderen die doodgaan, ik zie mijn waarheid, zoals jij jouwe ziet en iedereen voor zich, wat er echt gaande is zullen we nooit wetenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:46 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ach ja, zo kun je je ook aan de discussie onttrekken.
Je praat van alles goed alsof je het allemaal zeker weet en zet tegenwerpingen weg als zijnde onzeker. Maar als ik het goed begrijp zit je dus gewoon uit je nek te lullen en allerlei loze smoesjes te verzinnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:44 schreef Karrs het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik nergens dat ik iets zeker weet.
Halal gehaktballenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hoe zit dat dan met die gehaktballen ? Vraag ik mij ook af,
Je kunt het nog wel 100x zeggen en verdraaien. Feit is dat je totaal geen punt hebt en met elke reactie gewoon bevestigt dat ze dus wl waarschuwen. Ik weet niet hoor, ik was er gewoon mee opgehouden in jouw geval.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Jij pretendeert dat er specifiek een gebouw wordt gewaarschuwd, het gebouw waar de bom op gedropt zal worden. Dat is niet aan de orde.
Er worden hele wijken geautomatiseerd bestookt met dreigtelefoons dat er ergens in een gebied zo groot als Amsterdam een bom gaat vallen, binnen nu en wie weet wanneer en dat de gehele bevolking dat gebied moet verlaten. Totaal irrealistisch en daarmee terroristisch aangezien het niets anders beoogt dan het zaaien van angst onder een burgerbevolking.
Ja okee, tof, maar mag je nou half-om gehaktballen eten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:47 schreef B4CO het volgende:
[..]
Half moslim bedoel ik dat een van mijn ouders moslim is, half moslim, half jood
Er zit een verschil in waarschuwen en 10 seconden van te voren dreigenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:50 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je kunt het nog wel 100x zeggen en verdraaien. Feit is dat je totaal geen punt hebt en met elke reactie gewoon bevestigt dat ze dus wl waarschuwen. Ik weet niet hoor, ik was er gewoon mee opgehouden in jouw geval.
Hoe droog !quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:50 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ja okee, tof, maar mag je nou half-om gehaktballen eten?
Israel mag zich als staat verdedigen, daar doet ook niemand moeilijk over. Zelfs als het een schurkenstaat is. Maar dat doet het niet: het zaait dood en verderf in een gebied dat het bezet houdt en waar het dus goed voor zou moeten zorgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:48 schreef B4CO het volgende:
[..]
Waarom ik ben voor Israel in de zin dat ze zich mogen verdedigen, en tegen kinderen die doodgaan, ik zie mijn waarheid, zoals jij jouwe ziet en iedereen voor zich, wat er echt gaande is zullen we nooit weten
Er wordt niet gericht gewaarschuwd, of hooguit in een enkel geval.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:50 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je kunt het nog wel 100x zeggen en verdraaien. Feit is dat je totaal geen punt hebt en met elke reactie gewoon bevestigt dat ze dus wl waarschuwen. Ik weet niet hoor, ik was er gewoon mee opgehouden in jouw geval.
Volgens mij praat ik ook nergens wat goed.quote:
Het is weer goed met je, Kees, er komt weer geen zinnig woord uit zo te merken...quote:alsof je het allemaal zeker weet en zet tegenwerpingen weg als zijnde onzeker. Maar als ik het goed begrijp zit je dus gewoon uit je nek te lullen en allerlei loze smoesjes te verzinnen.
Goed om te weten. Vragen we vervolgens naar bronnen.
Misschien interesseert jouw post me niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Er zit een verschil in waarschuwen en 10 seconden van te voren dreigen!
ga je bovendien nog in op mijn vorige post of denk je van nee teh confronterend
hahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:50 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ja okee, tof, maar mag je nou half-om gehaktballen eten?
Bah, droge gehaktballen...quote:
Ik ook ! Ene van week van de helft wel varkensvlees en de andere helft niet ? Ene week naar de moskee en andere week naar de synagoge ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:54 schreef Karrs het volgende:
[..]
Bah, droge gehaktballen...
Ja, sorry, maar half-moslim... wil 't nou weten ook
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:27 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan.
Isral schiet niet lukraak op gebouwen; ze schieten op omlijnde doelen. Ze schieten niet op een VN-school omdat het een VN-school is, maar omdat er wapens of strijders in zitten. En VN-school of niet, dan gaat er een bom op.
Soms zullen ze 't fout hebben, dat is mogelijk, soms zullen ze er ook een bom naast gooien. Dat gebeurt helaas. Maar het is pas naef om te denken dat Isral lukraak bommen smijt. Daar hebben ze helemaal niks aan.
Nee, je zegt niet dat het zeker weet. Je presenteert het als een feit. En iemand die anders denkt maak je uit voor naef.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:44 schreef Karrs het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik nergens dat ik iets zeker weet.
Heb afgelopen twee dagen trouwens geen nieuws gekeken over Gaza. Laatste wat ik hoorde was dat er weer een bestand was en dat Hamas of wie dan ook dat vierde met raketten afvuren. Is daar weer op gereageerd door Isral? Watskeburt vandaag?quote:
Mohammed Omer quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:57 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Heb afgelopen twee dagen trouwens geen nieuws gekeken over Gaza. Laatste wat ik hoorde was dat er weer een bestand was en dat Hamas of wie dan ook dat vierde met raketten afvuren. Is daar weer op gereageerd door Isral? Watskeburt vandaag?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mohammed Omer
@Mogaza
#Rafah is now being constantly bombed! burning now
Aug. 8, 2014ReplyRetweetFavorite
Mohammed Omer
@Mogaza
i see sleeping children carrying bottles of water, fleeing their homes #Rafah is burning now
Aug. 8, 2014ReplyRetweetFavorite
Mohammed Omer
@Mogaza
our home is shaking from intensity of these #Israeli airstrikes on #Rafah now
Zowiezo al een kind vandaag omgekomen en gewonden gevallen..
Sjonge, vraag dan niet voor een toelichting van de waarheidquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:53 schreef Karrs het volgende:
[..]
Misschien interesseert jouw post me niet.
We glijden weer af naar een niveautje...
Het was idd te verwachten...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:59 schreef Kikopuz het volgende:
[..]Ok dus ze zijn wr bezig? Raar dat ik dat raar vind eigenlijk.
mijn vader ging naar synagoge, mijn moeder niet naar moskeequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ook ! Ene van week van de helft wel varkensvlees en de andere helft niet ? Ene week naar de moskee en andere week naar de synagoge ?
Nou het perfecte voorbeeld dat moslims en joden kunnen samenleven !quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:07 schreef B4CO het volgende:
[..]
mijn vader ging naar synagoge, mijn moeder niet naar moskee
en ze eten allebei geen varkensvlees, niet halal en niet kosher, ze eten allebei kosher
ik eet alles.. doe er niet aan
nou mijn vader bombardeerde mijn moeder vannacht nogquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou het perfecte voorbeeld dat moslims en joden kunnen samenleven !
Typisch welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:11 schreef B4CO het volgende:
[..]
nou mijn vader bombardeerde mijn moeder vannacht nog
De toon waarop de voice over spreektquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:19 schreef Aloulou het volgende:
Hamas laat haar wapens en tunnels zien aan een Al-Jazeera verslaggever in Gaza:
twitter:BrendaStoter twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 00:19:5922 year old Palestinian shot dead in west back clashes. http://t.co/k4Ken6QrBJ reageer retweet
Ja, ik vroeg me al af waarom het daar rustig bleef.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:26 schreef Ryan3 het volgende:
West bank clashes nu:twitter:BrendaStoter twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 00:19:5922 year old Palestinian shot dead in west back clashes. http://t.co/k4Ken6QrBJ reageer retweet
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zowiezo al een kind vandaag omgekomen en gewonden gevallen..
DETAILSquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:11 schreef B4CO het volgende:
[..]
nou mijn vader bombardeerde mijn moeder vannacht nog
...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:57 schreef Kees22 het volgende:
[..]
[..]
Nee, je zegt niet dat het zeker weet. Je presenteert het als een feit.
Gahaha ja mooi hoe je dat stukje hebt geselecteerd.. Moet nu eerlijk bekennen dat ik het niet zeker weet (wat weten we wel zeker ?:P) Maar een andere user kwam zojuist ook met dat bericht ..quote:
Arabische Jambers inderdaad, viel mij ook op direct.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:23 schreef Yasmin23 het volgende:
De toon waarop de voice over spreekt![]()
Voor de rest mis ik de ondertiteling ..
Ja te grappig, elke zin zo zwoel eindigequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:46 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Arabische Jambers inderdaad, viel mij ook op direct.
Gruwelijke ninja'squote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:19 schreef Aloulou het volgende:
Hamas laat haar wapens en tunnels zien aan een Al-Jazeera verslaggever in Gaza:
sukkelsquote:
absoluutquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:34 schreef agter het volgende:
[..]
Jij denkt dat als Israel weg is, het daar geweldig is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |