Bull. Gaza is niet 4 vierkante meter groot.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat er nu in Gaza geen joden meer wonen, geeft Israel de vrije hand, dat lijkt me logisch. Zelfs al was dat geen vooropgezet plan, dan nog worden nu de voordelen wel duidelijk.
Vanwege de pr, natuurlijk. De Gazanen kunnen amper weg, dus die waarschuwingen zijn onzin.
Nee, die zijn expres en correct, want anders valt er geen bom op.quote:Bovendien wordt er blijkbaar door Israel nogal slordig gericht, want al die treffers op scholen, stranden en ziekenhuizen waar alleen maar mensen schuilen en geen wapens liggen, zijn allemaal per ongeluk en foutje.
Precies, iedereen weet het allemaal weer heel erg zeker terwijl er mogelijkheden te over zijn.quote:Wensdenken.
Klaar.. dus einde discussie hahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:03 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ze hadden van alles ja. Een zeehaven betaald door Nederland, platgebulldozerd. Een luchthaven die gebruikt werd om bloemen naar Nederland te vervoeren, platgebombardeerd. Ziekenhuizen? Kapot geschoten. Waterontzilting? Raket erop. Elektriciteitscentrale? Kapot gemaakt.
Dus de smouzen moeten niet zeuren: ze zijn verplicht om bezet land goed te behandelen. Klaar.
Zal ook zijn gebeurd, op die plekken waarvan ze niet willen dat ze wegrennen. Meestal schuttersposities, terroristennesten etcetera.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat heb jij begrepen. Zijn meerdere berichten dat ze gewoon binnen 1 minuut vallen.
Dan is het dus niet een leugen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:12 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dit is dus een leugen. Ze laten hele gebieden door middel van een computersysteem opbellen. Het gaat niet om "hun" of "een" gebouw. Dit is dus simpelweg een excuus en zeker geen rechtvaardigingsgrond.
Thx for proving my earlier point.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:13 schreef oksel12 het volgende:
[..]
De belangrijkste delen van de tekst laat je weg... Er is niks mis met die mening hebben.
Ik dacht dat ik naïef wasquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:18 schreef Karrs het volgende:
[..]
Bull. Gaza is niet 4 vierkante meter groot.
[..]
Nee, die zijn expres en correct, want anders valt er geen bom op.
Of er valt een bom vlak naast het VN-gebouw. Op een rakettent in de straat naast het ziekenhuis bijvoorbeeld, waardoor het voor de leek (en het journaille) geldt als een voltreffer omdat al het glas in het gebouw eraan gaat en er misschien een muur instort wegens de nabijheid en/of de grootte van de resulterende boem.
Mogelijkheden te over waardoor het gewoon een legitiem doel was.
[..]
Precies, iedereen weet het allemaal weer heel erg zeker terwijl er mogelijkheden te over zijn.
In de ogen van een zionistische terrorist niet nee, of gewoon een gestoord figuur zoals jij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:18 schreef B4CO het volgende:
[..]
Klaar.. dus einde discussie haha
>Een zeehaven betaald door Nederland <<< Gebruikt om bommen en raketten te smokkelen
>Een luchthaven die gebruikt werd om bloemen naar Nederland te vervoeren <<<< Waar ze terroristen en bommen uit Iran binnen vlogen
> Ziekenhuizen? Kapot geschoten <<<< Waaruit raketten werden afgevuurd en terroristen werden verstopt
> Elektriciteitscentrale HO HO HO!! Die is / was van Israel!! de hebben ze hen verkocht zonder ervoor nog betaald te zijn..
Israel is NIKS verplicht, de pallies HEBBEN niks te willen!
Als jij eens ophoudt met eromheen te draaien zal ik geen rakelingse poep meer lullen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat is wel zo, zo enorm veel bewijs ervan. Ik geef je al bronnen van 1 beruchte stad, moet je eens naar de rest van de palestijnse gebieden die geterroriseerd worden door kolonisten kijken. Kijk de bronnen eens die ik post. I.p.v rakelings poep te lullen.
Ja dat heeft ook zoveel nut he, kijk eens de andere reacties die gepost zijn
Waar slaat dit op?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:14 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Oh ja joh. Je zou die aflevering van Mythbusters eens moeten zien om te kijken of dat zou helpen. En heb je wel eens gekeken of je in Gaza wel met pakweg 3000 mensen heel hard kunt rennen?
Dit kun je beter Karrs.
Ik kom voor Israel op ja! net zoals jij voor die arabieren..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:06 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zijn dit de mensen voor wie jij opkomt? Smerig. http://www.telegraph.co.u(...)-Gazan-children.html
Jawel. Jij zegt dat Israël gericht waarschuwt. Dat is niet aan de orde. Er wordt gedreigd met een bom in een groot gebied.quote:
Als dat ervoor zorgt dat er mensen weg hebben kunnen komen lijkt het mij dat het heel wat minder erg is geworden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:17 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Agressie van te voren aankondigen maakt de agressieve daad niet minder erg.
Amsterdam is wat groter dan één gebouw of huizenblok. Appels met appels vergelijken als je mee wil lullen.quote:Je kunt niet zeggen: jongens verlaat Amsterdam binnen 5 minuten, want er komt een bom aan ergens in Amsterdam. Dat is geen waarschuwing, maar een dreigement. Het is een act of terror door zoveel mensen angst aan te jagen en uit hun huizen te verdrijven.
Sorry, zag nu dit filmpje pas... Nee, ik kom hier niet voor op!! BAH! (serieus BAH!)quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:06 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zijn dit de mensen voor wie jij opkomt? Smerig. http://www.telegraph.co.u(...)-Gazan-children.html
Ik kom niet op voor Arabieren (dat schrijf je met een hoofdletter, niet zo minachtend doen). Ik kom op voor de onderdrukten. Jij verdedigt Israël blind en zonder voorbehoud.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:20 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ik kom voor Israel op ja! net zoals jij voor die arabieren..
Ik spreek jou er niet op aan, doe jij dat dan ook niet!
Israel heeft (JA HEEFT) gewoon meer vrienden.. en daarom die haat door bepaalde mensen..
Dat is het wel. Een waarschuwing voor een gebied zo groot als het centrum van Rotterdam, daar kun je niet met 3.000 man binnen 5 minuten uit weggerend zijn. En anders wil ik je wel van CS naar het Luxor theater zien rennen. Binnen 5 minuten.quote:
Waar draai ik precies om heen? ik geef juist bronnen van de feiten. In dit geval de minachting en het imperialisme.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:20 schreef Karrs het volgende:
[..]
Als jij eens ophoudt met eromheen te draaien zal ik geen rakelingse poep meer lullen.
Niet dat ik dat deed, maar laat ik eens meewerkend zijn. Het is een mooie avond.
Er wordt niet één huizenblok gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:22 schreef Karrs het volgende:
[..]
Als dat ervoor zorgt dat er mensen weg hebben kunnen komen lijkt het mij dat het heel wat minder erg is geworden.
[..]
Amsterdam is wat groter dan één gebouw of huizenblok. Appels met appels vergelijken als je mee wil lullen.
Nee. Het gaat dus niet om één gebouw of een huizenblok, maar hele gebieden die dreigtelefoontjes krijgen. Iedereen in dat gebied moet dus vertrekken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:22 schreef Karrs het volgende:
Amsterdam is wat groter dan één gebouw of huizenblok. Appels met appels vergelijken als je mee wil lullen.
Makkelijk steeds wijzen als je niks erop te zeggen hebtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
In de ogen van een zionistische terrorist niet nee, of gewoon een gestoord figuur zoals jij.
Nog maar een keer dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |