Operation Protective Edgequote:Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:
Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal
Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 - Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 - Niet schelden
3 - Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 - Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live updates
Ha'aretz - Ynet - The Jerusalem Post - RussiaToday - Al Jazeera - FirstPost
Gaza live stream
http://www.ustream.tv/occupiedair
Wat zijn dit nou voor foute uitspraken? Ik vind dit echt niet kunnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:27 schreef B4CO het volgende:
Arabieren zijn een vies volkje, overal waar ze zijn is er oorlog..
Ja viezerik is het..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:29 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou voor foute uitspraken? Ik vind dit echt niet kunnen.
Ja waar vanuit is geschoten en waarin Bommen zijn opgeslagen die notabene door UNWRA zijn teruggegeven aan Hamasquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is toch juist nog erger als ze willens en wetens een vn school platgooien ?
Quote mijn hele reactie dan he vies mannetjequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:29 schreef Ceberut het volgende:
[..]
minachtend? die arabieren doen dat toch? of zijn ze altijd lieverdjes.. je mag best wel eerlijk zijn en veroordelen wat ze doen, (kijk naar Syrie..) en JA ik heb Joden hoger zitten dan arabieren!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:23 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik kom niet op voor Arabieren (dat schrijf je met een hoofdletter, niet zo minachtend doen). Ik kom op voor de onderdrukten. Jij verdedigt Israël blind en zonder voorbehoud.
Die bommen maken het niet gerechtvaardigd!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:30 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ja waar vanuit is geschoten en waarin Bommen zijn opgeslagen die notabene door UNWRA zijn teruggegeven aan Hamas
PS IK KEUR IEDER VORM VAN OPZETTELIJK KINDERMOORD AF!
Net zoals ik Hamasleden die zichzelf opbliezen in bussen met kinderen afkeur!
Het is nu wel duidelijk hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:31 schreef B4CO het volgende:
[..]
minachtend? die arabieren doen dat toch? of zijn ze altijd lieverdjes.. je mag best wel eerlijk zijn en veroordelen wat ze doen, (kijk naar Syrie..) en JA ik heb Joden hoger zitten dan arabieren!
Ik heb al een aantal keren gereageerd op de onzin die jij collectief post, waar ik (natuurlijk) geen reactie op terug heb gekregen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:27 schreef B4CO het volgende:
[..]
Makkelijk steeds wijzen als je niks erop te zeggen hebt
Ach,ik kweet dat ik gelijk heb,, en dat is belangrijk, niet wat jij vind..
Zie jij christenen, joden etc.. zich zo gedragen zoals in Syrie, Irak, Nigeria.. etc etc?
nou.. maar ik praat de waarheid.. post mijn hele reactie dan? niet alleen wat jou uitkomtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:29 schreef Ceberut het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:18 schreef B4CO het volgende:
[..]
Klaar.. dus einde discussie haha
>Een zeehaven betaald door Nederland <<< Gebruikt om bommen en raketten te smokkelen
>Een luchthaven die gebruikt werd om bloemen naar Nederland te vervoeren <<<< Waar ze terroristen en bommen uit Iran binnen vlogen
> Ziekenhuizen? Kapot geschoten <<<< Waaruit raketten werden afgevuurd en terroristen werden verstopt
> Elektriciteitscentrale HO HO HO!! Die is / was van Israel!! de hebben ze hen verkocht zonder ervoor nog betaald te zijn..
Israel is NIKS verplicht, de pallies HEBBEN niks te willen!
quote:
Dat zeg jij nou wel steeds, en je verwerpt weerwoorden met de opmerking dat mensen dat allemaal niet zeker kunnen weten, maar kun je ons dan eens vertellen hoe jij dit allemaal wel zo zeker kunt weten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:18 schreef Karrs het volgende:
[..]
Bull. Gaza is niet 4 vierkante meter groot.
[..]
Nee, die zijn expres en correct, want anders valt er geen bom op.
Of er valt een bom vlak naast het VN-gebouw. Op een rakettent in de straat naast het ziekenhuis bijvoorbeeld, waardoor het voor de leek (en het journaille) geldt als een voltreffer omdat al het glas in het gebouw eraan gaat en er misschien een muur instort wegens de nabijheid en/of de grootte van de resulterende boem.
Mogelijkheden te over waardoor het gewoon een legitiem doel was.
[..]
Precies, iedereen weet het allemaal weer heel erg zeker terwijl er mogelijkheden te over zijn.
Was niet nodig... Dit zegt al genoegquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:31 schreef B4CO het volgende:
[..]
Quote mijn hele reactie dan he vies mannetje
Ik heb Ariërs hoger zitten dan Joden. Oh, no, he didn't.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:31 schreef B4CO het volgende:
[..]
minachtend? die arabieren doen dat toch? of zijn ze altijd lieverdjes.. je mag best wel eerlijk zijn en veroordelen wat ze doen, (kijk naar Syrie..) en JA ik heb Joden hoger zitten dan arabieren!
O. ik word serieus genomen, don't be affraid.. heb ik jou niet voor nodigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal keren gereageerd op de onzin die jij collectief post, waar ik (natuurlijk) geen reactie op terug heb gekregen.
Het is niet belangrijk dat jij je eigen onzin als de waarheid bestempelt,de feiten blijven overeind staan, niet wat iemand ervan maakt. Sja, lastig voor je.
Mooie overhaaste generalisatie trouwens, drogreden nummero uno, weet je ook al hoe serieus iemand jou kan nemen.
Natuurlijk is dat erger. Israël wil ons doen geloven dat ze als het ware "gedwongen worden".quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is toch juist nog erger als ze willens en wetens een vn school platgooien ?
Ken jij alle 2 miljard arabieren in deze wereld dan? Heb je ze persoonlijk allemaal gesproken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:34 schreef B4CO het volgende:
[..]
O. ik word serieus genomen, don't be affraid.. heb ik jou niet voor nodig
Ik zeg het nog eens. IK VIND arabieren en moslims (op enkele uitzonderingen na) een vies en geweldadig volkje. en dat is mijn mening
Mag jij vinden, is jouw mening! respecteer ik!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik heb Ariërs hoger zitten dan Joden. Oh, no, he didn't.
Helaas is dit het beeld wat er heerst..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ken jij alle 2 miljard arabieren in deze wereld dan? Heb je ze persoonlijk allemaal gesproken?
Vind je dat anderen dat ook van joden mogen vinden?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:34 schreef B4CO het volgende:
[..]
O. ik word serieus genomen, don't be affraid.. heb ik jou niet voor nodig
Ik zeg het nog eens. IK VIND arabieren en moslims (op enkele uitzonderingen na) een vies en geweldadig volkje. en dat is mijn mening
Nee dit is het beeld dat jij ervan maakt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:35 schreef B4CO het volgende:
[..]
Helaas is dit het beeld wat er heerst..
jazeker!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Vind je dat anderen dat ook van joden mogen vinden?
Jij weet beter hoe men over moslims denkt...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee dit is het beeld dat jij ervan maakt.
Over antisemitisme gesproken!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:27 schreef B4CO het volgende:
[..]
Makkelijk steeds wijzen als je niks erop te zeggen hebt
Ach,ik kweet dat ik gelijk heb,, en dat is belangrijk, niet wat jij vind..
Zie jij christenen, joden etc.. zich zo gedragen zoals in Syrie, Irak, Nigeria.. etc etc?
Wie dreigt er nou een bom te gooien, om 'm 5 minuten later ook daadwerkelijk te gooienquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:21 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Jawel. Jij zegt dat Israël gericht waarschuwt. Dat is niet aan de orde. Er wordt gedreigd met een bom in een groot gebied.
Ze doen beide.quote:Het is dus niet: "gebouw x, we gaan een bom op jullie droppen, maak dat je wegkomt", nee, het is "hey, half Gaza, we gaan ergens een bombardement uitvoeren, vertrek naar de andere kant van Gaza". Alwaar de mensen aankomen en opnieuw weg moeten omdat daar ook een dreigement is geuit door jouw terroristenvrienden.
Wat verdraai je de boel weer om gelijk te krijgen zegquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is het wel. Een waarschuwing voor een gebied zo groot als het centrum van Rotterdam, daar kun je niet met 3.000 man binnen 5 minuten uit weggerend zijn. En anders wil ik je wel van CS naar het Luxor theater zien rennen. Binnen 5 minuten.
Hou je smoel es man !quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:37 schreef B4CO het volgende:
[..]
Jij weet beter hoe men over moslims denkt...
"minder minder...."
PVV-tokkies en domme kuddevolk? Ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:37 schreef B4CO het volgende:
[..]
Jij weet beter hoe men over moslims denkt...
"minder minder...."
Precies.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:25 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee. Het gaat dus niet om één gebouw of een huizenblok, maar hele gebieden die dreigtelefoontjes krijgen. Iedereen in dat gebied moet dus vertrekken.
In uitzonderlijke gevallen doet Israël wel aan gerichte dreigementen door eerst een mortar af te schieten (waarschuwingsschot). Dit is niet gelijk aan die telefonische bedreigingen, die worden niet gericht ingezet, maar voor gebieden.
Gelukkig is mijn iq hoger dan 132 en stem ik iig geen PVVquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
PVV-tokkies en domme kuddevolk? Ja.
Mensen met een iq hoger dan 70? Nee.
Ja er komt zo fucking veel onzin uit jou met je haat naar Arabieren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:39 schreef B4CO het volgende:
lol Yasminzegt mijn kind ook als ik iets zeg waar hij niks op te zeggen heeft
Dan ligt het aan je eqquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:40 schreef B4CO het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn iq hoger dan 132 en stem ik iig geen PVV
Oh ja joh?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:40 schreef B4CO het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn iq hoger dan 132 en stem ik iig geen PVV
Wat is een half moslim ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:41 schreef B4CO het volgende:
ik heb geen haat naar arabieren haha ik ben zelf half moslim
maar ik verveel me en troll graag
Als je hier even die mening van jou uitfiltert heb je dit nog aardig correct beschreven lijkt me zo...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:34 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat erger. Israël wil ons doen geloven dat ze als het ware "gedwongen worden".
Terwijl feitelijk de overweging bewust door Israël gemaakt wordt en alle bijgevolgen ingecalculeerd worden in deze overweging. Bombarderen is een keuze!
Israël kiest er voor:
- of er überhaupt een actie moet volgen;
- welke actie moet volgen;
- welke middelen moeten worden ingezet;
- hoe zwaar die middelen moeten zijn;
- of de ongewenste gevolgen in proportie staan.
Maar wij moeten geloven dat Palestijnen die figuurlijk nog geen deukje in een pakje boter kunnen slaan, de Israëli's dwingen tot de acties die Israël uitvoert.
Die IDF zit veilig vanuit een vergaderruimte te beoordelen of ze een actie gepast vinden en vanuit hun mobieltjes zullen ze de "go" geven. Hoezo gedwongen? Israël durft geen verantwoordelijkheid te nemen omwille van de internationale opinie, dus geven ze Hamas de schuld.
Ik moet jou gewoon je gang laten gaan met je leugens? Dacht het niet. Die dreigtelefoons van Israël zijn geen knip voor de neus waard en disculperen die staatsterroristen geenszins.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:37 schreef Karrs het volgende:
Je hebt gewoon geen punt, hou er nou maar mee op.
oh apartquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef B4CO het volgende:
Nou.. ik doe 2 weken ramadannee moeder is moslim en vader is... Joods...
Volgens mij zeg ik nergens dat ik iets zeker weet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat zeg jij nou wel steeds, en je verwerpt weerwoorden met de opmerking dat mensen dat allemaal niet zeker kunnen weten, maar kun je ons dan eens vertellen hoe jij dit allemaal wel zo zeker kunt weten?
Jij pretendeert dat er specifiek een gebouw wordt gewaarschuwd, het gebouw waar de bom op gedropt zal worden. Dat is niet aan de orde.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:39 schreef Karrs het volgende:
[..]
Precies.
Ze waarschuwen dus wél.
Wat lul je nou.
Zal je wel in een identiteitscrisis verkeren?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef B4CO het volgende:
Nou.. ik doe 2 weken ramadannee moeder is moslim en vader is... Joods...
Stel je aan man.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:37 schreef Karrs het volgende:
[..]
Wie dreigt er nou een bom te gooien, om 'm 5 minuten later ook daadwerkelijk te gooien
Ze waarschuwen gewoon, of het nou in je straatje past of niet. Ouwehoer niet zo slap.
[..]
Ze doen beide.
Je hebt gewoon geen punt, hou er nou maar mee op.
[..]
Wat verdraai je de boel weer om gelijk te krijgen zeg![]()
Niveau kleuterklas, dit.
Ikke heb gelijk, ikke ikke ikke![]()
Zoals ik al zei, ze doen gewoon beide. Een gebouw of huizenblok doet na een paar minuten boem. Ze waarschuwden volgens mij maandag dat iedereen binnen een straal van 3 km bij de Israëlische grens moest optiefen, die hebben daar de hele nacht voor gehad.
Dus stel je aan, zeg.
Half moslimquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:41 schreef B4CO het volgende:
Ach ja, zo kun je je ook aan de discussie onttrekken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:41 schreef B4CO het volgende:
Half moslim bedoel ik dat een van mijn ouders moslim is, half moslim, half joodquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:45 schreef Karrs het volgende:
[..]
Half moslim
Hoe werkt dat
Mag je dan half-om gehaktballen eten?
33% joods 33% christen 33% moslim zou ideaal zijn zo kom je sowieso in de hemel xDquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:47 schreef B4CO het volgende:
[..]
Half moslim bedoel ik dat een van mijn ouders moslim is, half moslim, half jood
Ja hoe zit dat dan met die gehaktballen ? Vraag ik mij ook af,quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:47 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ook niet een béétje eigenwijs.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik moet jou gewoon je gang laten gaan met je leugens? Dacht het niet. Die dreigtelefoons van Israël zijn geen knip voor de neus waard en disculperen die staatsterroristen geenszins.
Waarom ik ben voor Israel in de zin dat ze zich mogen verdedigen, en tegen kinderen die doodgaan, ik zie mijn waarheid, zoals jij jouwe ziet en iedereen voor zich, wat er echt gaande is zullen we nooit wetenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:46 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ach ja, zo kun je je ook aan de discussie onttrekken.
Je praat van alles goed alsof je het allemaal zeker weet en zet tegenwerpingen weg als zijnde onzeker. Maar als ik het goed begrijp zit je dus gewoon uit je nek te lullen en allerlei loze smoesjes te verzinnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:44 schreef Karrs het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik nergens dat ik iets zeker weet.
Halal gehaktballenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hoe zit dat dan met die gehaktballen ? Vraag ik mij ook af,
Je kunt het nog wel 100x zeggen en verdraaien. Feit is dat je totaal geen punt hebt en met elke reactie gewoon bevestigt dat ze dus wél waarschuwen. Ik weet niet hoor, ik was er gewoon mee opgehouden in jouw geval.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Jij pretendeert dat er specifiek een gebouw wordt gewaarschuwd, het gebouw waar de bom op gedropt zal worden. Dat is niet aan de orde.
Er worden hele wijken geautomatiseerd bestookt met dreigtelefoons dat er ergens in een gebied zo groot als Amsterdam een bom gaat vallen, binnen nu en wie weet wanneer en dat de gehele bevolking dat gebied moet verlaten. Totaal irrealistisch en daarmee terroristisch aangezien het niets anders beoogt dan het zaaien van angst onder een burgerbevolking.
Ja okee, tof, maar mag je nou half-om gehaktballen eten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:47 schreef B4CO het volgende:
[..]
Er zit een verschil in waarschuwen en 10 seconden van te voren dreigenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:50 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je kunt het nog wel 100x zeggen en verdraaien. Feit is dat je totaal geen punt hebt en met elke reactie gewoon bevestigt dat ze dus wél waarschuwen. Ik weet niet hoor, ik was er gewoon mee opgehouden in jouw geval.
Hoe droog !quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:50 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ja okee, tof, maar mag je nou half-om gehaktballen eten?
Israel mag zich als staat verdedigen, daar doet ook niemand moeilijk over. Zelfs als het een schurkenstaat is. Maar dat doet het niet: het zaait dood en verderf in een gebied dat het bezet houdt en waar het dus goed voor zou moeten zorgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:48 schreef B4CO het volgende:
[..]
Waarom ik ben voor Israel in de zin dat ze zich mogen verdedigen, en tegen kinderen die doodgaan, ik zie mijn waarheid, zoals jij jouwe ziet en iedereen voor zich, wat er echt gaande is zullen we nooit weten
Er wordt niet gericht gewaarschuwd, of hooguit in een enkel geval.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:50 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je kunt het nog wel 100x zeggen en verdraaien. Feit is dat je totaal geen punt hebt en met elke reactie gewoon bevestigt dat ze dus wél waarschuwen. Ik weet niet hoor, ik was er gewoon mee opgehouden in jouw geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |