Volgens mij zeg ik nergens dat ik iets zeker weet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat zeg jij nou wel steeds, en je verwerpt weerwoorden met de opmerking dat mensen dat allemaal niet zeker kunnen weten, maar kun je ons dan eens vertellen hoe jij dit allemaal wel zo zeker kunt weten?
Jij pretendeert dat er specifiek een gebouw wordt gewaarschuwd, het gebouw waar de bom op gedropt zal worden. Dat is niet aan de orde.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:39 schreef Karrs het volgende:
[..]
Precies.
Ze waarschuwen dus wél.
Wat lul je nou.
Zal je wel in een identiteitscrisis verkeren?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef B4CO het volgende:
Nou.. ik doe 2 weken ramadannee moeder is moslim en vader is... Joods...
Stel je aan man.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:37 schreef Karrs het volgende:
[..]
Wie dreigt er nou een bom te gooien, om 'm 5 minuten later ook daadwerkelijk te gooien
Ze waarschuwen gewoon, of het nou in je straatje past of niet. Ouwehoer niet zo slap.
[..]
Ze doen beide.
Je hebt gewoon geen punt, hou er nou maar mee op.
[..]
Wat verdraai je de boel weer om gelijk te krijgen zeg![]()
Niveau kleuterklas, dit.
Ikke heb gelijk, ikke ikke ikke![]()
Zoals ik al zei, ze doen gewoon beide. Een gebouw of huizenblok doet na een paar minuten boem. Ze waarschuwden volgens mij maandag dat iedereen binnen een straal van 3 km bij de Israëlische grens moest optiefen, die hebben daar de hele nacht voor gehad.
Dus stel je aan, zeg.
Half moslimquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:41 schreef B4CO het volgende:
ik heb geen haat naar arabieren haha ik ben zelf half moslim
maar ik verveel me en troll graag
Ach ja, zo kun je je ook aan de discussie onttrekken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:41 schreef B4CO het volgende:
ik heb geen haat naar arabieren haha ik ben zelf half moslim
maar ik verveel me en troll graag
Half moslim bedoel ik dat een van mijn ouders moslim is, half moslim, half joodquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:45 schreef Karrs het volgende:
[..]
Half moslim
Hoe werkt dat
Mag je dan half-om gehaktballen eten?
33% joods 33% christen 33% moslim zou ideaal zijn zo kom je sowieso in de hemel xDquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:47 schreef B4CO het volgende:
[..]
Half moslim bedoel ik dat een van mijn ouders moslim is, half moslim, half jood
Ja hoe zit dat dan met die gehaktballen ? Vraag ik mij ook af,quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:47 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ook niet een béétje eigenwijs.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik moet jou gewoon je gang laten gaan met je leugens? Dacht het niet. Die dreigtelefoons van Israël zijn geen knip voor de neus waard en disculperen die staatsterroristen geenszins.
Waarom ik ben voor Israel in de zin dat ze zich mogen verdedigen, en tegen kinderen die doodgaan, ik zie mijn waarheid, zoals jij jouwe ziet en iedereen voor zich, wat er echt gaande is zullen we nooit wetenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:46 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ach ja, zo kun je je ook aan de discussie onttrekken.
Je praat van alles goed alsof je het allemaal zeker weet en zet tegenwerpingen weg als zijnde onzeker. Maar als ik het goed begrijp zit je dus gewoon uit je nek te lullen en allerlei loze smoesjes te verzinnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:44 schreef Karrs het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik nergens dat ik iets zeker weet.
Halal gehaktballenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hoe zit dat dan met die gehaktballen ? Vraag ik mij ook af,
Je kunt het nog wel 100x zeggen en verdraaien. Feit is dat je totaal geen punt hebt en met elke reactie gewoon bevestigt dat ze dus wél waarschuwen. Ik weet niet hoor, ik was er gewoon mee opgehouden in jouw geval.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Jij pretendeert dat er specifiek een gebouw wordt gewaarschuwd, het gebouw waar de bom op gedropt zal worden. Dat is niet aan de orde.
Er worden hele wijken geautomatiseerd bestookt met dreigtelefoons dat er ergens in een gebied zo groot als Amsterdam een bom gaat vallen, binnen nu en wie weet wanneer en dat de gehele bevolking dat gebied moet verlaten. Totaal irrealistisch en daarmee terroristisch aangezien het niets anders beoogt dan het zaaien van angst onder een burgerbevolking.
Ja okee, tof, maar mag je nou half-om gehaktballen eten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:47 schreef B4CO het volgende:
[..]
Er zit een verschil in waarschuwen en 10 seconden van te voren dreigenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:50 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je kunt het nog wel 100x zeggen en verdraaien. Feit is dat je totaal geen punt hebt en met elke reactie gewoon bevestigt dat ze dus wél waarschuwen. Ik weet niet hoor, ik was er gewoon mee opgehouden in jouw geval.
Hoe droog !quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:50 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ja okee, tof, maar mag je nou half-om gehaktballen eten?
Israel mag zich als staat verdedigen, daar doet ook niemand moeilijk over. Zelfs als het een schurkenstaat is. Maar dat doet het niet: het zaait dood en verderf in een gebied dat het bezet houdt en waar het dus goed voor zou moeten zorgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:48 schreef B4CO het volgende:
[..]
Waarom ik ben voor Israel in de zin dat ze zich mogen verdedigen, en tegen kinderen die doodgaan, ik zie mijn waarheid, zoals jij jouwe ziet en iedereen voor zich, wat er echt gaande is zullen we nooit weten
Er wordt niet gericht gewaarschuwd, of hooguit in een enkel geval.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:50 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je kunt het nog wel 100x zeggen en verdraaien. Feit is dat je totaal geen punt hebt en met elke reactie gewoon bevestigt dat ze dus wél waarschuwen. Ik weet niet hoor, ik was er gewoon mee opgehouden in jouw geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |