luchtaanvallen VS in Irakquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:34 schreef B-FliP het volgende:
Nu het echt moet is er niemand om in te grijpen.. Want tja, ISIS zijn soeni's en daar mag je niet aankomen van Saoedi Arabie.
Alleen om Amerikaanse belangen te behartigen, een stad te beschermen waar veel Amerikanen zitten, en een berg waar een stam heen is gevlucht. Ze zijn uitermate voorzichtig om verder ook maar iets aan de situatie te doen.quote:
Ik vond de massaexecutie al verschrikkelijk genoeg. De rest hoef ik echt niet te zien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:35 schreef piekartz87 het volgende:
Op liveleak zijn de onthoofdingen door ISIS ook helemaal in.
Lekker man
(did not watch)
Ik heb een paar van die filmpjes gezien. Echt de ergste filmpjes die ik ooit op internet tegen ben gekomen. Mensen die gestoken, levend onthoofd worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:35 schreef piekartz87 het volgende:
Op liveleak zijn de onthoofdingen door ISIS ook helemaal in.
Lekker man
(did not watch)
Een keer bijna een onthoofdingsfilmpje gezien, had net op tijd weggekliktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vond de massaexecutie al verschrikkelijk genoeg. De rest hoef ik echt niet te zien.
Als god bestaat, is god een klootzakquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:07 schreef Skat_ het volgende:
Al die wreedheden in naam van Allah. Wie wil Allah nou als god??
Hij bestaat, maar Allah is het niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:10 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Als god bestaat, is god een klootzak
Ik heb het gezien. De gil van die man zal ik nooit meer vergeten. Ik haat mezelf dat ik het per ongeluk heb gezien..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:09 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Een keer bijna een onthoofdingsfilmpje gezien, had net op tijd weggeklikt
Ja daarom kijk ik dat soort filmpjes niet. Krijg dat echt nooit meer van m'n netvliesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:12 schreef Skat_ het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. De gil van die man zal ik nooit meer vergeten. Ik haat mezelf dat ik het per ongeluk heb gezien..
Linkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:12 schreef Skat_ het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. De gil van die man zal ik nooit meer vergeten. Ik haat mezelf dat ik het per ongeluk heb gezien..
"ernstig dat die lui laten verhongeren" en "betwijfel of ingrijpen slim is"quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:32 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ernstig dat die lui een groep v 40000 laat verhongeren op een berg en dreigt af te schieten. Ik hoop dat het goedkomt, betwijfel of ingrijpen slim is. Wat mensen elkaar allemaal aandoen begint lachwekkend te worden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:14 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Ja daarom kijk ik dat soort filmpjes niet. Krijg dat echt nooit meer van m'n netvlies
We hadden het niet verwacht. het was een videotape die blijkbaar was hergebruikt. Dachten we een leuk filmpje te zien, zagen we aan het eind die onthoofdings opname.quote:
Eigk moeten we ingrijpen. Maar er zijn nu zoveel brandhaarden in de wereldquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:15 schreef Joeri. het volgende:
[..]
"ernstig dat die lui laten verhongeren" en "betwijfel of ingrijpen slim is"
Nogal een contradictie vindt je ook niet, met niks doen laten wij - de rest van de wereld- hen ook verhongeren..
Huh? Videotape als in VHS? Lijkt me niet dat onthoofdingen zomaar op tv komen toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:17 schreef Skat_ het volgende:
[..]
[..]
We hadden het niet verwacht. het was een videotape die blijkbaar was hergebruikt. Dachten we een leuk filmpje te zien, zagen we aan het eind die onthoofdings opname.
Wie had dat gedachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:17 schreef Hoplahopla het volgende:
Het was beter toen Saddam nog op zijn zetel zat...
Was een tijdje geleden, toen DVD's nog niet zo bekend was. Het was een ontvoering van een franse journalist in een Afrikaans land, geloof ik. En het was niet op TV.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:18 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Huh? Videotape als in VHS? Lijkt me niet dat onthoofdingen zomaar op tv komen toch?
Oke naja het is maar goed dat ik het niet gezien heb. Had ik weer 10 afleveringen van Buurman en Buurman moeten kijken om m'n onschuld terug te winnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:23 schreef Skat_ het volgende:
[..]
Was een tijdje geleden, toen DVD's nog niet zo bekend was. Het was een ontvoering van een franse journalist in een Afrikaans land, geloof ik. En het was niet op TV.
Zionistische elite media magnatenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:38 schreef Solo14 het volgende:
Als je gewoon het nieuws bekijkt word naar mijn mening nog erg veel verborgen gehouden
Wat zou de wereld toch een stuk beter af zijn zonderquote:
Religie valt hier maar ten dele als directe verantwoordelijke aan te wijzen, gezien het een groepering betreft die een splinterpartij van een splinterpartij is, die nu jagen op medegelovigen en als ze niet conformeren aan de voor hun ideale leefregels (niet conform de pakweg 99,99% van de Islamieten in welke gradatie dan ook) dan janken ze onder het mompelen van dat je als Islamist de dood niet te vrezen hebt zonder pardon een kogel door je hoofd of een mes door je nek.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:08 schreef fathank het volgende:
http://www.vice.com/nl/vi(...)tische-staat-er-uit-
Kijk wat een gezelligerds
Die heb je ook in Nederland.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:38 schreef Solo14 het volgende:
Toch moeten mensen meer op de hoogte zijn wat zich afspeelt in deze wereld. Als je gewoon het nieuws bekijkt word naar mijn mening nog erg veel verborgen gehouden
Even op liveleak gezeten, kom dit bericht tegen. http://www.liveleak.com/view?i=c4f_1407483676
Duitsland is toch wel erg dichtbij.
ISIS moet echt dood, ze vermoorden ook nog eens kinderen.
http://www.liveleak.com/view?i=98e_1407348585quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:32 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ernstig dat die lui een groep v 40000 laat verhongeren op een berg en dreigt af te schieten. Ik hoop dat het goedkomt, betwijfel of ingrijpen slim is. Wat mensen elkaar allemaal aandoen begint lachwekkend te worden
Geloof je dat zelf? Welk motief?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:18 schreef RodeNek het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=98e_1407348585
IS = Mossad
Wat lul je de 4 grootste islamitische wetscholen in Saudi Arabië keuren IS af.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:34 schreef B-FliP het volgende:
Nu het echt moet is er niemand om in te grijpen.. Want tja, ISIS zijn soeni's en daar mag je niet aankomen van Saoedi Arabie.
Tja het is niet voor niets uitgelekt. Vind jij het ook niet vreemd dat ISIS zo snel uit de grond gestampt is en binnen luttele jaren de rijkste terroristische groepering op deze aardkloot is geworden?quote:
Dat is allemaal wel opmerkelijk ja, maar zo'n complot lijkt me ook onwaarschijnlijk. Daarnaast, uitgelekt? Het staat ergens op een of andere vage site. Ik heb er nog niets van vernomen in de mainstream media.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:23 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Tja het is niet voor niets uitgelekt. Vind jij het ook niet vreemd dat ISIS zo snel uit de grond gestampt is en binnen luttele jaren de rijkste terroristische groepering op deze aardkloot is geworden?
En sowieso, waar komen die IS gastjes überhaupt vandaan?
Dat hele ISIS is té snel té machtig geworden.
Het is Liveleak, geen vage site, en de bron komt indirect van Edward Snowden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:25 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat is allemaal wel opmerkelijk ja, maar zo'n complot lijkt me ook onwaarschijnlijk. Daarnaast, uitgelekt? Het staat ergens op een of andere vage site. Ik heb er nog niets van vernomen in de mainstream media.
En daarom zegt de koning van SA ook dat er niet ingegrepen mag worden in Irak en dat ze het zelf maar moeten uitzoeken he.. Omdat ze het zo afkeuren zeker.. Ondertussen zijn ze wel heel schijnheilig hun eigen grenzen aan het verdedigen met buitenlandse militairen om ervoor te zorgen dat ze niet SA binnen komen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:21 schreef Crip het volgende:
Wat lul je de 4 grootste islamitische wetscholen in Saudi Arabië keuren IS af.
http://www.ibtimes.co.in/(...)ewish-parents-606213quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:25 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat is allemaal wel opmerkelijk ja, maar zo'n complot lijkt me ook onwaarschijnlijk. Daarnaast, uitgelekt? Het staat ergens op een of andere vage site. Ik heb er nog niets van vernomen in de mainstream media.
Indirect van Snowden? Klinkt niet erg legit. En als van Israëlische dienst is, waarom zou Snowden dit dan weten. Die werkte voor Amerikaanse veiligheidsdiensten, niet voor Israëlische.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:31 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Het is Liveleak, geen vage site, en de bron komt indirect van Edward Snowden.
Sowieso willen sommige machtige mensen niet dat dit op de mainstream media komt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:34 schreef Ludd het volgende:
[..]
Indirect van Snowden? Klinkt niet erg legit. En als van Israëlische dienst is, waarom zou Snowden dit dan weten. Die werkte voor Amerikaanse veiligheidsdiensten, niet voor Israëlische.
En wat voor belang zou de Israëlische dienst hierbij hebben?
Destabilisatie?quote:Snowden said the intelligence services of three countries, namely the United States, Britain and the Zionist entity have worked together to create a terrorist organization that is able to attract all extremists of the world to a one place, using a strategy called 'the hornet's nest'," read their report.
Levend onthoofd worden ja? Goh ..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:06 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik heb een paar van die filmpjes gezien. Echt de ergste filmpjes die ik ooit op internet tegen ben gekomen. Mensen die gestoken, levend onthoofd worden.
Als je daar terechtkomt, zorg ervoor dat je een kogel voor jezelf bewaard.
Dit is een oorlog tussen vooral Sunni's en Shiites. Als je wil weten waar die IS (Sunni) door gesponsord worden mag je een paar keer raden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:23 schreef RodeNek het volgende:
Tja het is niet voor niets uitgelekt. Vind jij het ook niet vreemd dat ISIS zo snel uit de grond gestampt is en binnen luttele jaren de rijkste terroristische groepering op deze aardkloot is geworden?
En sowieso, waar komen die IS gastjes überhaupt vandaan?
Dat hele ISIS is té snel té machtig geworden.
Saudi-Arabië (a.k.a. Uncle Sam natuurlijk)quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:37 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dit is een oorlog tussen vooral Sunni's en Shiites. Als je wil weten waar die IS (Sunni) door gesponsord worden mag je een paar keer raden.
Tuurlijk wel, but why bother?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:40 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Alsof mensen niet dood kunnen zijn alvorens een onthoofding
SA inderdaad. Maar die heeft de US bij de ballen doormiddel van de Petrodollar. Het is heel makelijk om het vingertje naar America te wijzen, maar SA hoeft maar te knijpen en het doet de US pijn. US heeft niet voor niets SA als belangrijke bondgenoot omdat die de Petrodollar waarborgen. Op het moment dat SA dat laat vallen klapt de dollar in elkaar. Het is eerder andersom, SA vraagt, US draait.. En dat terwijl het merendeel van de olie die US importeert uit Venezuela komt is SA een van de grootste spelers en zeer belangrijk voor de US vanwege de afspraken over de Petrodollar. De US zit hier echt in het nauw en heeft een heel dubbele rol. Israel is echt niet de enige reden dat de US zo tegen Iran is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:39 schreef RodeNek het volgende:
Saudi-Arabië (a.k.a. Uncle Sam natuurlijk)
Ik zou iemand die dode mensen staat te onthoofden toch eerder de zieke noemen. Bovendien bijzonder inefficiënt, en ze hebben daar volgens mij genoeg te doen.quote:
Sws mensen die onthoofden zijn ziek. Dood is dood, beter snel in plaats van tijd verneuken door een hoofd eraf te snijden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:43 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik zou iemand die dode mensen staat te onthoofden toch eerder de zieke noemen. Bovendien bijzonder inefficiënt, en ze hebben daar volgens mij genoeg te doen.
Meer tussen IS en de rest van de wereld als ik het zo allemaal zie...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:37 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dit is een oorlog tussen vooral Sunni's en Shiites. Als je wil weten waar die IS (Sunni) door gesponsord worden mag je een paar keer raden.
Och, het maakt wel een statement.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:45 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Sws mensen die onthoofden zijn ziek. Dood is dood, beter snel in plaats van tijd verneuken door een hoofd eraf te snijden.
Niet erg geloofwaardig. De boel is immers als ernstig gedestabiliseerd na het afzetten van Hussein. Misschien dat dit juist voor wat eenheid zorgt onder de Iraakse bevolking door hun strijd tegen de gemeenschappelijke vijand.quote:
Als je de situatie in Irak, Syrie, Egypte van de afgelopen tijd gaat bekijken zie je een machtsstrijd tussen Sunni en Shiite, daar komt het over het algemeen op neer. Dat wij dat in het Westen niet meekrijgen ligt aan de gebrekkige kennis en berichtgeving over die regio's. En dat is waarschijnlijk ook omdat de belangen voor het Westen enorm groot zijn.. We mogen natuurlijk niet te hypocriet lijken he..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Meer tussen IS en de rest van de wereld als ik het zo allemaal zie...
Ik kan de kapsalons al ruikenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:07 schreef Mark031 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben zelfs een slavenhandel van vrouwen
Ehm, nee. Die foto is genomen in Libanon in 2011. Is van een festival waarbij deze vrouwen een stuk geschiedenis naspelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:07 schreef Mark031 het volgende:
[ afbeelding ]
Het feit dat je gemakshalve vergeet dat buiten die scheiding er ook een haast tribale kant aan het verhaal zit naast religie maakt je laatste zin des te vermakelijker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:49 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Als je de situatie in Irak, Syrie, Egypte van de afgelopen tijd gaat bekijken zie je een machtsstrijd tussen Sunni en Shiite, daar komt het over het algemeen op neer. Dat wij dat in het Westen niet meekrijgen ligt aan de gebrekkige kennis en berichtgeving over die regio's.
Het IS ISquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:35 schreef erik013 het volgende:
Maar waarom steeds die andere naam? IS het nou ISIS of IS het IS?
Hopelijk is die foto van dat onthoofde christelijke kind ook een hoax...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:51 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ehm, nee. Die foto is genomen in Libanon in 2011. Is van een festival waarbij deze vrouwen een stuk geschiedenis naspelen.
Het ene weerspreekt het andere niet. En als je op zo'n manier wil communiceren zoek je maar een of andere jandoedel die dat accepteert, ik doe dat niet.. Fijn leven verder.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Het feit dat je gemakshalve vergeet dat buiten die scheiding er ook een haast tribale kant aan het verhaal zit naast religie maakt je laatste zin des te vermakelijker.
I didn't start it, buddy.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:27 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Het ene weerspreekt het andere niet. En als je op zo'n manier wil communiceren zoek je maar een of andere jandoedel die dat accepteert, ik doe dat niet.. Fijn leven verder.
Huh? Maar zij vertellen het omgekeerdequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:11 schreef Skat_ het volgende:
[..]
Hij bestaat, maar Allah is het niet.
Je moet ze niet geloven. Ze liegenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:32 schreef Wootism het volgende:
[..]
Huh? Maar zij vertellen het omgekeerde
Hoe weet ik dat jij niet liegt dan? Misschien vertellen ze wel de waarheid.quote:
Omdat ik het zegquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:38 schreef Wootism het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat jij niet liegt dan? Misschien vertellen ze wel de waarheid.
Hopen op weinig burgerslachtoffers natuurlijk, maar het is goed dat ISIS gaat worden aangepaktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:01 schreef jantjevertonghen het volgende:
Daarnet wat beelden gezien waarin ze iemand de keel doorsnijden.
Waar ben je dan mee bezig....
Amerika valt nu een beetje aan schijnt
Die andere is ook een klootzak. Die deed duizenden jaren geleden precies hetzelfde (en dat maakt het niet minder erg)quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:11 schreef Skat_ het volgende:
[..]
Het had een andere reden. Toen waren de mensen ook heel erg slecht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:00 schreef falling_away het volgende:
[..]
Die andere is ook een klootzak. Die deed duizenden jaren geleden precies hetzelfde (en dat maakt het niet minder erg)
Met die gedachtengang is IS nu ook bezig.. slaap rustig verder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:04 schreef Skat_ het volgende:
[..]
Het had een andere reden. Toen waren de mensen ook heel erg slecht.
ditquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:11 schreef Skat_ het volgende:
[..]
Toen God duizenden jaren geleden die mensen vernietigde, was dat dmv zijn eigen hand. Geen mens had hij ervoor gebruikt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:06 schreef falling_away het volgende:
[..]
Met die gedachtengang is IS nu ook bezig.. slaap rustig verder.
Zelfs babies die door de soldaten in eerste instantie gered werden omdat ze het niet aankonden om ze te doden moesten later alsnog vermoord worden door die liefdevolle god.
Juist. dat is precies wat ik bedoelde.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:10 schreef Manke het volgende:
[..]
dit
Alsof hij mensen nodig heeft om van alles te doen wat die gekken doen.
Ken jij de bijbel wel? Je bent zeker de enorme slagvelden vergeten toen ze hun 'beloofde land' introkken? Lees voor de grap eens Numeri 31 en dan met name vers 15 - 18.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:13 schreef Skat_ het volgende:
[..]
Toen God duizenden jaren geleden die mensen vernietigde, was dat dmv zijn eigen hand. Geen mens had hij ervoor gebruikt.
Waar ben je mee bezig als je uberhaupt daar naar gaat kijken zou ik zeggen.....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:01 schreef jantjevertonghen het volgende:
Daarnet wat beelden gezien waarin ze iemand de keel doorsnijden.
Waar ben je dan mee bezig....
Amerika valt nu een beetje aan schijnt
Lijkt net een uit de hand gelopen scene van Lord of the Rings : ( Battle for middleearth)...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:07 schreef Mark031 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:18 schreef RodeNek het volgende:
[..]
IS = Mossad
Je bent zeker een moslim die niet kan geloven dat "zijn mensen" zoiets doen, dus is het de schuld van de Joden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:18 schreef RodeNek het volgende:
[..]
IS = Mossad
Wie zegt dat Allah dit allemaal wil?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:07 schreef Skat_ het volgende:
Al die wreedheden in naam van Allah. Wie wil Allah nou als god??
Mohammed de pedofiele boodschapper van Allahquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie zegt dat Allah dit allemaal wil?
Mooi gesproken. Die Voederbietel steunt ze, schandequote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je bent zeker een moslim die niet kan geloven dat "zijn mensen" zoiets doen, dus is het de schuld van de Joden.
Ga weg man, IS zijn gewoon extremistische mongolen en ik hoop dat Amerika ze vernietigd. En iedereen die in Nederland steun voor IS uitspreekt moeten ze ook oppakken.
SPOILER: niet geschikt voor: jantjevertonghenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Zou je niet zulke dingen willen zeggen en mijn naam daar aan verbinden? Ik vind dat niet zo netjes van je namelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
Die Voederbietel steunt ze, schande
Waarom zou je als Nederlander geen steun mogen uitspreken voor een groep mensen die jouw idealen realiseert?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
En iedereen die in Nederland steun voor IS uitspreekt moeten ze ook oppakken.
Als jouw idealen genocide van minderheden zijn hoor je daar geen steun voor uit te spreken. Buiten dat IS al is aangemerkt als terroristische organisatie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zou je als Nederlander geen steun mogen uitspreken voor een groep mensen die jouw idealen realiseert?
Ben je tegen democratie?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als jouw idealen genocide van minderheden zijn hoor je daar geen steun voor uit te spreken. Buiten dat IS al is aangemerkt als terroristische organisatie.
Als jij je steun daarvoor uitspreekt ben je ziek in je hoofd en een potentieel gevaar voor de samenleving.
Dat zijn ze niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vertel mij dan hoe IS democratisch is gekozen.
Dus je bent inderdaad tegen democratie?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:31 schreef Sapstengel het volgende:
Democratie betekent niet dat je zomaar allerlei terroristische organisaties en massamoordenaars mag steunen. En extremisten die hun idealen aanhangen zijn een gevaar voor de samenleving, dus ja we kunnen die "grondrechten" wel afnemen.
Flikker op met dat nutteloze getroll.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dus je bent inderdaad tegen democratie?
Ben je dan voor democratie en tegen vrijheid van meningsuiting?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Flikker op met dat nutteloze getroll.
Je weet best dat democratie en vrijheid van meningsuiting twee verschillende dingen zijn.
JA SNEL TERRORISME NSA IK HEB NIETS TE VERBERGEN DE ISLAM PAST NIET IN NEDERLAND DE ENIGE GOEIE MOSLIM IS EEN DOOIE MOSLIM VIEZE HAATBAARDENquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je dan voor democratie en tegen vrijheid van meningsuiting?
Je wil mensen hun recht op demonstratie afnemen omdat je het niet eens bent met hun standpunten, dat is fascistisch. Die gasten die daadwerkelijk hebben opgeroepen tot het doden van Joden zijn opgepakt, die gasten die daadwerkelijk stenen hebben gegooid zijn opgepakt, de democratische rechtstaan functioneert dus super goed. Het enige wat jij doet is vanuit angst je eigen idealen opgeven, wat ben je dan een loser zeg.
Ik ben voor democratie en voor vrijheid van meningsuiting, maar zoals ik zei er zijn grenzen aan. Als een of andere moslim hier steun voor ISIS uitroept dan hoort hij in de gevangenis te zitten, of vind jij dit een fijne groep:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je wil mensen hun recht op demonstratie afnemen omdat je het niet eens bent met hun standpunten, dat is fascistisch. Die gasten die daadwerkelijk hebben opgeroepen tot het doden van Joden zijn opgepakt, die gasten die daadwerkelijk stenen hebben gegooid zijn opgepakt, de democratische rechtstaan functioneert dus super goed. Het enige wat jij doet is vanuit angst je eigen idealen opgeven, wat ben je dan een loser zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne jongens hoor die ISIS, en mensen die in hun idealen geloven zijn natuurlijk ook gewoon goede, voorbeeldige burgers. Niks mee aan de hand.
Als je niet ziet wat voor gevaarlijke gekken dat zijn, dan ben je gewoon blind. Dit soort volk heeft geen plaats in de Nederlandse maatschappij. Dit is iets anders dan democratie en dit is iets anders dan vrijheid van meningsuiting. Dit is steun uitroepen voor terroristen en massamoordenaars, vergelijkbaar met de Nazi's aanhangen in de tweede wereldoorlog.
[ Bericht 3% gewijzigd door Sapstengel op 14-08-2014 03:15:11 ]
Ik zeg toch ook nergens dat IS een goede organisatie is of wel? Ik snap alleen werkelijk niet waarom de acties van IS voor jou reden moeten zijn om dat gene waar jij IS als bedreiging voor ziet op te geven om op dezelfde voet als IS door te gaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben voor democratie en voor vrijheid van meningsuiting, maar zoals ik zei er zijn grenzen aan. Als een of andere moslim hier steun voor ISIS uitroept dan hoort hij in de gevangenis te zitten, of vind jij dit een fijne groep:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijne jongens hoor die ISIS, en mensen die in hun idealen geloven zijn natuurlijk ook gewoon goede, voorbeeldige burgers. Niks mee aan de hand.
Als je niet ziet wat voor gevaarlijke gekken dat zijn, dan ben je gewoon blind. Dit soort volk heeft geen plaats in de Nederlandse maatschappij. Dit is iets anders dan democratie en dit is iets anders dan vrijheid van meningsuiting. Dit is steun uitroepen voor terroristen en massamoordenaars, vergelijkbaar met de Nazi's aanhangen in de tweede wereldoorlog.
Voederbietel volgens is bijna iedereen die een tijdje op Fok! gezeten heeft erover eens dat jij een smerige, levenloze, nutteloze kuttroll bent. Dus donder een keer op.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bedoel je met 'is' 'Islamitische Staat (voormalig ISIS)' of wat?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:43 schreef Fanest het volgende:
[..]
Voederbietel volgens is bijna iedereen die een tijdje op Fok! gezeten heeft erover eens dat jij een smerige, levenloze, nutteloze kuttroll bent. Dus donder een keer op.
Ik zie IS niet als bedreiging voor onze democratie of vrijheid, ik zie IS als bedreiging voor de Christenen, Yezidi, Sjiieten en iedereen die hun idealen niet aanhangt. De mensen die openlijk IS steunen, geven dus ook aan voor het vermoorden van o.a. Christenen en Koerden te zijn. Die mensen horen niet thuis in Nederland, een van oorsprong Christelijke monarchie die open staat voor alle minderheden (mits deze niet staatsgevaarlijk zijn).quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat IS een goede organisatie is of wel? Ik snap alleen werkelijk niet waarom de acties van IS voor jouw reden moeten zijn om dat gene waar jij IS als bedreiging voor ziet op te geven om op dezelfde voet als IS door te gaan.
Gewoon die troll negerenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zie IS niet als bedreiging voor onze democratie of vrijheid, ik zie IS als bedreiging voor de Christenen, Yezidi, Sjiieten en iedereen die hun idealen niet aanhangt. De mensen die openlijk IS steunen, geven dus ook aan voor het vermoorden van o.a. Christenen en Koerden te zijn. Die mensen horen niet thuis in Nederland, een van oorsprong Christelijke monarchie die open staat voor alle minderheden (mits deze niet staatsgevaarlijk zijn).
Dit wordt wel erg onduidelijk zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zie IS niet als bedreiging voor onze democratie of vrijheid,
die open staat voor alle minderheden (mits deze niet staatsgevaarlijk zijn).
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zie IS niet als bedreiging voor onze democratie of vrijheid, ik zie IS als bedreiging voor de Christenen, Yezidi, Sjiieten en iedereen die hun idealen niet aanhangt. De mensen die openlijk IS steunen, geven dus ook aan voor het vermoorden van o.a. Christenen en Koerden te zijn. Die mensen horen niet thuis in Nederland, een van oorsprong Christelijke monarchie die open staat voor alle minderheden (mits deze niet staatsgevaarlijk zijn).
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:43 schreef Fanest het volgende:
[..]
Voederbietel volgens is bijna iedereen die een tijdje op Fok! gezeten heeft erover eens dat jij een smerige, levenloze, nutteloze kuttroll bent. Dus donder een keer op.
ISIS moet ook dood, daar ben ik het met je eens. Het doet er niet toe of je moslim of jood bent. Als je kinderen onthoofd dan ben je een sick fuck. Religie is een excuus voor henzelf zodat ze zichzelf elke dag in de spiegel kunnen aanzien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je bent zeker een moslim die niet kan geloven dat "zijn mensen" zoiets doen, dus is het de schuld van de Joden.
Ga weg man, IS zijn gewoon extremistische mongolen en ik hoop dat Amerika ze vernietigd. En iedereen die in Nederland steun voor IS uitspreekt moeten ze ook oppakken.
Samen met deadprezquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:43 schreef Fanest het volgende:
[..]
Suadi arabie heeft toch heel veel geld in hun leger gestoken?? Ze waren toch 4de (Op china rusland en vs na)quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:34 schreef B-FliP het volgende:
zereneus zijn in klbquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En opkankere met je onthoofdings plaatjesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet snappen dat IS een gevaar is voor de hele wereldquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:20 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Suadi arabie heeft toch heel veel geld in hun leger gestoken?? Ze waren toch 4de (Op china rusland en vs na)
Zolang ze de amerika europa en azie en rusland niet aanvallen vind ik het wel best..........
Ik gok dat ze voordat ze 4 landen hebben ingepikt dat modder russia de vs en europa wel gaan ingrijpen.... Vooral als ze hun weg naar europa weten te vinden.... Maaaaaar gelukkig zitten wij tussen duitsland en frankrijk dus we zijn nog wel even veilig. Anders hebben we de rijn nog dus wij zitten nog even veilig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet snappen dat IS een gevaar is voor de hele wereld
Wat denk je dat er gebeurt als ze daadwerkelijk Irak, Iran, saudi arabie, Syrië, libanon, Tunesië Egypte, Marokko, kuweit Griekenland spanje etc onder controle krijgen
Het klinkt wel aannemelijk wat je hier zegt. Heb je ook bronnen van deze beweringen ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:30 schreef Kapsalon het volgende:
IS is een bedenksel van de mossad en bilderberg. Aanslagen 911 hebben nooit plaatsgevonden. Beatrix is nog koningin en Adolf en Elvis leven allebei nog. Tupac ook en die komt terug. Punt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |