Je moet ze niet geloven. Ze liegenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:32 schreef Wootism het volgende:
[..]
Huh? Maar zij vertellen het omgekeerde
Hoe weet ik dat jij niet liegt dan? Misschien vertellen ze wel de waarheid.quote:
Omdat ik het zegquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:38 schreef Wootism het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat jij niet liegt dan? Misschien vertellen ze wel de waarheid.
Hopen op weinig burgerslachtoffers natuurlijk, maar het is goed dat ISIS gaat worden aangepaktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:01 schreef jantjevertonghen het volgende:
Daarnet wat beelden gezien waarin ze iemand de keel doorsnijden.
Waar ben je dan mee bezig....
Amerika valt nu een beetje aan schijnt
Die andere is ook een klootzak. Die deed duizenden jaren geleden precies hetzelfde (en dat maakt het niet minder erg)quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:11 schreef Skat_ het volgende:
[..]
Hij bestaat, maar Allah is het niet.
Het had een andere reden. Toen waren de mensen ook heel erg slecht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:00 schreef falling_away het volgende:
[..]
Die andere is ook een klootzak. Die deed duizenden jaren geleden precies hetzelfde (en dat maakt het niet minder erg)
Met die gedachtengang is IS nu ook bezig.. slaap rustig verder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:04 schreef Skat_ het volgende:
[..]
Het had een andere reden. Toen waren de mensen ook heel erg slecht.
ditquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:11 schreef Skat_ het volgende:
[..]
Hij bestaat, maar Allah is het niet.
Toen God duizenden jaren geleden die mensen vernietigde, was dat dmv zijn eigen hand. Geen mens had hij ervoor gebruikt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:06 schreef falling_away het volgende:
[..]
Met die gedachtengang is IS nu ook bezig.. slaap rustig verder.
Zelfs babies die door de soldaten in eerste instantie gered werden omdat ze het niet aankonden om ze te doden moesten later alsnog vermoord worden door die liefdevolle god.
Juist. dat is precies wat ik bedoelde.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:10 schreef Manke het volgende:
[..]
dit
Alsof hij mensen nodig heeft om van alles te doen wat die gekken doen.
Ken jij de bijbel wel? Je bent zeker de enorme slagvelden vergeten toen ze hun 'beloofde land' introkken? Lees voor de grap eens Numeri 31 en dan met name vers 15 - 18.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:13 schreef Skat_ het volgende:
[..]
Toen God duizenden jaren geleden die mensen vernietigde, was dat dmv zijn eigen hand. Geen mens had hij ervoor gebruikt.
Waar ben je mee bezig als je uberhaupt daar naar gaat kijken zou ik zeggen.....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:01 schreef jantjevertonghen het volgende:
Daarnet wat beelden gezien waarin ze iemand de keel doorsnijden.
Waar ben je dan mee bezig....
Amerika valt nu een beetje aan schijnt
Lijkt net een uit de hand gelopen scene van Lord of the Rings : ( Battle for middleearth)...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:07 schreef Mark031 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben zelfs een slavenhandel van vrouwen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:18 schreef RodeNek het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=98e_1407348585
IS = Mossad
Je bent zeker een moslim die niet kan geloven dat "zijn mensen" zoiets doen, dus is het de schuld van de Joden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:18 schreef RodeNek het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=98e_1407348585
IS = Mossad
Wie zegt dat Allah dit allemaal wil?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:07 schreef Skat_ het volgende:
Al die wreedheden in naam van Allah. Wie wil Allah nou als god??
Mohammed de pedofiele boodschapper van Allahquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie zegt dat Allah dit allemaal wil?
Mooi gesproken. Die Voederbietel steunt ze, schandequote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je bent zeker een moslim die niet kan geloven dat "zijn mensen" zoiets doen, dus is het de schuld van de Joden.
Ga weg man, IS zijn gewoon extremistische mongolen en ik hoop dat Amerika ze vernietigd. En iedereen die in Nederland steun voor IS uitspreekt moeten ze ook oppakken.
SPOILER: niet geschikt voor: jantjevertonghenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Zou je niet zulke dingen willen zeggen en mijn naam daar aan verbinden? Ik vind dat niet zo netjes van je namelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
Die Voederbietel steunt ze, schande
Waarom zou je als Nederlander geen steun mogen uitspreken voor een groep mensen die jouw idealen realiseert?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
En iedereen die in Nederland steun voor IS uitspreekt moeten ze ook oppakken.
Als jouw idealen genocide van minderheden zijn hoor je daar geen steun voor uit te spreken. Buiten dat IS al is aangemerkt als terroristische organisatie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zou je als Nederlander geen steun mogen uitspreken voor een groep mensen die jouw idealen realiseert?
Ben je tegen democratie?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als jouw idealen genocide van minderheden zijn hoor je daar geen steun voor uit te spreken. Buiten dat IS al is aangemerkt als terroristische organisatie.
Als jij je steun daarvoor uitspreekt ben je ziek in je hoofd en een potentieel gevaar voor de samenleving.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |