luchtaanvallen VS in Irakquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:34 schreef B-FliP het volgende:
Nu het echt moet is er niemand om in te grijpen.. Want tja, ISIS zijn soeni's en daar mag je niet aankomen van Saoedi Arabie.
Alleen om Amerikaanse belangen te behartigen, een stad te beschermen waar veel Amerikanen zitten, en een berg waar een stam heen is gevlucht. Ze zijn uitermate voorzichtig om verder ook maar iets aan de situatie te doen.quote:
Ik vond de massaexecutie al verschrikkelijk genoeg. De rest hoef ik echt niet te zien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:35 schreef piekartz87 het volgende:
Op liveleak zijn de onthoofdingen door ISIS ook helemaal in.
Lekker man
(did not watch)
Ik heb een paar van die filmpjes gezien. Echt de ergste filmpjes die ik ooit op internet tegen ben gekomen. Mensen die gestoken, levend onthoofd worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:35 schreef piekartz87 het volgende:
Op liveleak zijn de onthoofdingen door ISIS ook helemaal in.
Lekker man
(did not watch)
Een keer bijna een onthoofdingsfilmpje gezien, had net op tijd weggekliktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vond de massaexecutie al verschrikkelijk genoeg. De rest hoef ik echt niet te zien.
Als god bestaat, is god een klootzakquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:07 schreef Skat_ het volgende:
Al die wreedheden in naam van Allah. Wie wil Allah nou als god??
Hij bestaat, maar Allah is het niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:10 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Als god bestaat, is god een klootzak
Ik heb het gezien. De gil van die man zal ik nooit meer vergeten. Ik haat mezelf dat ik het per ongeluk heb gezien..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:09 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Een keer bijna een onthoofdingsfilmpje gezien, had net op tijd weggeklikt
Ja daarom kijk ik dat soort filmpjes niet. Krijg dat echt nooit meer van m'n netvliesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:12 schreef Skat_ het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. De gil van die man zal ik nooit meer vergeten. Ik haat mezelf dat ik het per ongeluk heb gezien..
Linkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:12 schreef Skat_ het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. De gil van die man zal ik nooit meer vergeten. Ik haat mezelf dat ik het per ongeluk heb gezien..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |