zereneus zijn in klbquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zie IS niet als bedreiging voor onze democratie of vrijheid, ik zie IS als bedreiging voor de Christenen, Yezidi, Sjiieten en iedereen die hun idealen niet aanhangt. De mensen die openlijk IS steunen, geven dus ook aan voor het vermoorden van o.a. Christenen en Koerden te zijn. Die mensen horen niet thuis in Nederland, een van oorsprong Christelijke monarchie die open staat voor alle minderheden (mits deze niet staatsgevaarlijk zijn).
En opkankere met je onthoofdings plaatjesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zie IS niet als bedreiging voor onze democratie of vrijheid, ik zie IS als bedreiging voor de Christenen, Yezidi, Sjiieten en iedereen die hun idealen niet aanhangt. De mensen die openlijk IS steunen, geven dus ook aan voor het vermoorden van o.a. Christenen en Koerden te zijn. Die mensen horen niet thuis in Nederland, een van oorsprong Christelijke monarchie die open staat voor alle minderheden (mits deze niet staatsgevaarlijk zijn).
Niet snappen dat IS een gevaar is voor de hele wereldquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:20 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Suadi arabie heeft toch heel veel geld in hun leger gestoken?? Ze waren toch 4de (Op china rusland en vs na)
Zolang ze de amerika europa en azie en rusland niet aanvallen vind ik het wel best..........
Ik gok dat ze voordat ze 4 landen hebben ingepikt dat modder russia de vs en europa wel gaan ingrijpen.... Vooral als ze hun weg naar europa weten te vinden.... Maaaaaar gelukkig zitten wij tussen duitsland en frankrijk dus we zijn nog wel even veilig. Anders hebben we de rijn nog dus wij zitten nog even veilig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet snappen dat IS een gevaar is voor de hele wereld
Wat denk je dat er gebeurt als ze daadwerkelijk Irak, Iran, saudi arabie, Syrië, libanon, Tunesië Egypte, Marokko, kuweit Griekenland spanje etc onder controle krijgen
Het klinkt wel aannemelijk wat je hier zegt. Heb je ook bronnen van deze beweringen ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:30 schreef Kapsalon het volgende:
IS is een bedenksel van de mossad en bilderberg. Aanslagen 911 hebben nooit plaatsgevonden. Beatrix is nog koningin en Adolf en Elvis leven allebei nog. Tupac ook en die komt terug. Punt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |