abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143382307
En minderheden die genocide plegen zijn inderdaad verwerpelijk :( .
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_143382337
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:26 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ben je tegen democratie?
Vertel mij dan hoe IS democratisch is gekozen.
pi_143382361
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:28 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Vertel mij dan hoe IS democratisch is gekozen.
Dat zijn ze niet.

Maar je kan toch niet een Nederlander zijn grondrechten, die op democratische wijze tot stand gekomen zijn, afnemen, omwille een standpunt waar jij het niet mee eens bent?
pi_143382442
Democratie betekent niet dat je zomaar allerlei terroristische organisaties en massamoordenaars mag steunen. En extremisten die hun idealen aanhangen zijn een gevaar voor de samenleving, dus ja we kunnen die "grondrechten" wel afnemen.
pi_143382524
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:31 schreef Sapstengel het volgende:
Democratie betekent niet dat je zomaar allerlei terroristische organisaties en massamoordenaars mag steunen. En extremisten die hun idealen aanhangen zijn een gevaar voor de samenleving, dus ja we kunnen die "grondrechten" wel afnemen.
Dus je bent inderdaad tegen democratie?
pi_143382556
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:33 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Dus je bent inderdaad tegen democratie?
Flikker op met dat nutteloze getroll.

Je weet best dat democratie en vrijheid van meningsuiting twee verschillende dingen zijn. En vrijheid van meningsuiting heeft grenzen.
pi_143382592
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:34 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Flikker op met dat nutteloze getroll.

Je weet best dat democratie en vrijheid van meningsuiting twee verschillende dingen zijn.
Ben je dan voor democratie en tegen vrijheid van meningsuiting?

Je wil mensen hun recht op demonstratie afnemen omdat je het niet eens bent met hun standpunten, dat is fascistisch. Die gasten die daadwerkelijk hebben opgeroepen tot het doden van Joden zijn opgepakt, die gasten die daadwerkelijk stenen hebben gegooid zijn opgepakt, de democratische rechtstaan functioneert dus super goed. Het enige wat jij doet is vanuit angst je eigen idealen opgeven, wat ben je dan een loser zeg.
pi_143382706
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:35 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Je wil mensen hun recht op demonstratie afnemen omdat je het niet eens bent met hun standpunten, dat is fascistisch. Die gasten die daadwerkelijk hebben opgeroepen tot het doden van Joden zijn opgepakt, die gasten die daadwerkelijk stenen hebben gegooid zijn opgepakt, de democratische rechtstaan functioneert dus super goed. Het enige wat jij doet is vanuit angst je eigen idealen opgeven, wat ben je dan een loser zeg.
JA SNEL TERRORISME NSA IK HEB NIETS TE VERBERGEN DE ISLAM PAST NIET IN NEDERLAND DE ENIGE GOEIE MOSLIM IS EEN DOOIE MOSLIM VIEZE HAATBAARDEN
pi_143382733
quote:

[..]

Ik ben voor democratie en voor vrijheid van meningsuiting, maar zoals ik zei er zijn grenzen aan. Als een of andere moslim hier steun voor ISIS uitroept dan hoort hij in de gevangenis te zitten, of vind jij dit een fijne groep:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne jongens hoor die ISIS, en mensen die in hun idealen geloven zijn natuurlijk ook gewoon goede, voorbeeldige burgers. Niks mee aan de hand.

Als je niet ziet wat voor gevaarlijke gekken dat zijn, dan ben je gewoon blind. Dit soort volk heeft geen plaats in de Nederlandse maatschappij. Dit is iets anders dan democratie en dit is iets anders dan vrijheid van meningsuiting. Dit is steun uitroepen voor terroristen en massamoordenaars, vergelijkbaar met de Nazi's aanhangen in de tweede wereldoorlog.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sapstengel op 14-08-2014 03:15:11 ]
pi_143382785
ISIS bestaat niet, de zionisten hebben het verzonnen om de islam in het slechte dag licht te zetten.
pi_143382793
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:40 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik ben voor democratie en voor vrijheid van meningsuiting, maar zoals ik zei er zijn grenzen aan. Als een of andere moslim hier steun voor ISIS uitroept dan hoort hij in de gevangenis te zitten, of vind jij dit een fijne groep:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Fijne jongens hoor die ISIS, en mensen die in hun idealen geloven zijn natuurlijk ook gewoon goede, voorbeeldige burgers. Niks mee aan de hand.

Als je niet ziet wat voor gevaarlijke gekken dat zijn, dan ben je gewoon blind. Dit soort volk heeft geen plaats in de Nederlandse maatschappij. Dit is iets anders dan democratie en dit is iets anders dan vrijheid van meningsuiting. Dit is steun uitroepen voor terroristen en massamoordenaars, vergelijkbaar met de Nazi's aanhangen in de tweede wereldoorlog.
Ik zeg toch ook nergens dat IS een goede organisatie is of wel? Ik snap alleen werkelijk niet waarom de acties van IS voor jou reden moeten zijn om dat gene waar jij IS als bedreiging voor ziet op te geven om op dezelfde voet als IS door te gaan.

Tevens zijn dat allemaal foto's uit het Middenoosten en niet uit Nederland. In Nederland worden zulke dingen gelukkig ook zwaar bestraft.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 16:43:11 #112
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_143382819
quote:

[..]

Voederbietel volgens is bijna iedereen die een tijdje op Fok! gezeten heeft erover eens dat jij een smerige, levenloze, nutteloze kuttroll bent. Dus donder een keer op.
pi_143382855
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:43 schreef Fanest het volgende:

[..]

Voederbietel volgens is bijna iedereen die een tijdje op Fok! gezeten heeft erover eens dat jij een smerige, levenloze, nutteloze kuttroll bent. Dus donder een keer op.
Bedoel je met 'is' 'Islamitische Staat (voormalig ISIS)' of wat?
pi_143382859
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:42 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook nergens dat IS een goede organisatie is of wel? Ik snap alleen werkelijk niet waarom de acties van IS voor jouw reden moeten zijn om dat gene waar jij IS als bedreiging voor ziet op te geven om op dezelfde voet als IS door te gaan.
Ik zie IS niet als bedreiging voor onze democratie of vrijheid, ik zie IS als bedreiging voor de Christenen, Yezidi, Sjiieten en iedereen die hun idealen niet aanhangt. De mensen die openlijk IS steunen, geven dus ook aan voor het vermoorden van o.a. Christenen en Koerden te zijn. Die mensen horen niet thuis in Nederland, een van oorsprong Christelijke monarchie die open staat voor alle minderheden (mits deze niet staatsgevaarlijk zijn).
  woensdag 13 augustus 2014 @ 16:45:27 #115
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_143382873
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:44 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik zie IS niet als bedreiging voor onze democratie of vrijheid, ik zie IS als bedreiging voor de Christenen, Yezidi, Sjiieten en iedereen die hun idealen niet aanhangt. De mensen die openlijk IS steunen, geven dus ook aan voor het vermoorden van o.a. Christenen en Koerden te zijn. Die mensen horen niet thuis in Nederland, een van oorsprong Christelijke monarchie die open staat voor alle minderheden (mits deze niet staatsgevaarlijk zijn).
Gewoon die troll negeren
pi_143382876
quote:

[..]

Ik zie IS niet als bedreiging voor onze democratie of vrijheid,

die open staat voor alle minderheden (mits deze niet staatsgevaarlijk zijn).
Dit wordt wel erg onduidelijk zo.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 16:51:45 #117
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_143383033
quote:

[..]

Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_143383106
quote:

[..]

woensdag 13 augustus 2014 @ 17:23:02 #119
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_143383920
quote:

[..]

Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_143386553
ISIS (of IS) tot op de laatste man volledig uitroeien en elke moslim in Europa die openlijk steun of begrip voor ISIS durft uit te spreken vervolgen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 19:32:56 #121
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_143388027
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:44 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Je bent zeker een moslim die niet kan geloven dat "zijn mensen" zoiets doen, dus is het de schuld van de Joden.

Ga weg man, IS zijn gewoon extremistische mongolen en ik hoop dat Amerika ze vernietigd. En iedereen die in Nederland steun voor IS uitspreekt moeten ze ook oppakken.
ISIS moet ook dood, daar ben ik het met je eens. Het doet er niet toe of je moslim of jood bent. Als je kinderen onthoofd dan ben je een sick fuck. Religie is een excuus voor henzelf zodat ze zichzelf elke dag in de spiegel kunnen aanzien.

En al die kneusjes die vóór ISIS zijn, die mogen ook allemaal ter plekke neervallen.

MIsschien moet je mijn comment even objectief bekijken (als je eens kijkt naar de geschiedenis van al-Qaeda)
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
pi_143388220
Laat Rusland daar maar eens de tijd en energie in steken en troepen daarnaartoe sturen.
De Republiek
pi_143400690
quote:

[..]

Samen met deadprez ^O^
  donderdag 14 augustus 2014 @ 01:11:55 #124
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_143400762
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 01:08 schreef Mark031 het volgende:

[..]

Samen met deadprez ^O^
haha precies!
pi_143400906
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 11:34 schreef B-FliP het volgende:
Nu het echt moet is er niemand om in te grijpen.. Want tja, ISIS zijn soeni's en daar mag je niet aankomen van Saoedi Arabie.
Suadi arabie heeft toch heel veel geld in hun leger gestoken?? Ze waren toch 4de (Op china rusland en vs na)

Zolang ze de amerika europa en azie en rusland niet aanvallen vind ik het wel best.......... :')
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')