luchtaanvallen VS in Irakquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:34 schreef B-FliP het volgende:
Nu het echt moet is er niemand om in te grijpen.. Want tja, ISIS zijn soeni's en daar mag je niet aankomen van Saoedi Arabie.
Alleen om Amerikaanse belangen te behartigen, een stad te beschermen waar veel Amerikanen zitten, en een berg waar een stam heen is gevlucht. Ze zijn uitermate voorzichtig om verder ook maar iets aan de situatie te doen.quote:
Ik vond de massaexecutie al verschrikkelijk genoeg. De rest hoef ik echt niet te zien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:35 schreef piekartz87 het volgende:
Op liveleak zijn de onthoofdingen door ISIS ook helemaal in.
Lekker man
(did not watch)
Ik heb een paar van die filmpjes gezien. Echt de ergste filmpjes die ik ooit op internet tegen ben gekomen. Mensen die gestoken, levend onthoofd worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:35 schreef piekartz87 het volgende:
Op liveleak zijn de onthoofdingen door ISIS ook helemaal in.
Lekker man
(did not watch)
Een keer bijna een onthoofdingsfilmpje gezien, had net op tijd weggekliktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vond de massaexecutie al verschrikkelijk genoeg. De rest hoef ik echt niet te zien.
Als god bestaat, is god een klootzakquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:07 schreef Skat_ het volgende:
Al die wreedheden in naam van Allah. Wie wil Allah nou als god??
Hij bestaat, maar Allah is het niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:10 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Als god bestaat, is god een klootzak
Ik heb het gezien. De gil van die man zal ik nooit meer vergeten. Ik haat mezelf dat ik het per ongeluk heb gezien..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:09 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Een keer bijna een onthoofdingsfilmpje gezien, had net op tijd weggeklikt
Ja daarom kijk ik dat soort filmpjes niet. Krijg dat echt nooit meer van m'n netvliesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:12 schreef Skat_ het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. De gil van die man zal ik nooit meer vergeten. Ik haat mezelf dat ik het per ongeluk heb gezien..
Linkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:12 schreef Skat_ het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. De gil van die man zal ik nooit meer vergeten. Ik haat mezelf dat ik het per ongeluk heb gezien..
"ernstig dat die lui laten verhongeren" en "betwijfel of ingrijpen slim is"quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:32 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ernstig dat die lui een groep v 40000 laat verhongeren op een berg en dreigt af te schieten. Ik hoop dat het goedkomt, betwijfel of ingrijpen slim is. Wat mensen elkaar allemaal aandoen begint lachwekkend te worden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:14 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Ja daarom kijk ik dat soort filmpjes niet. Krijg dat echt nooit meer van m'n netvlies
We hadden het niet verwacht. het was een videotape die blijkbaar was hergebruikt. Dachten we een leuk filmpje te zien, zagen we aan het eind die onthoofdings opname.quote:
Eigk moeten we ingrijpen. Maar er zijn nu zoveel brandhaarden in de wereldquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:15 schreef Joeri. het volgende:
[..]
"ernstig dat die lui laten verhongeren" en "betwijfel of ingrijpen slim is"
Nogal een contradictie vindt je ook niet, met niks doen laten wij - de rest van de wereld- hen ook verhongeren..
Huh? Videotape als in VHS? Lijkt me niet dat onthoofdingen zomaar op tv komen toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:17 schreef Skat_ het volgende:
[..]
[..]
We hadden het niet verwacht. het was een videotape die blijkbaar was hergebruikt. Dachten we een leuk filmpje te zien, zagen we aan het eind die onthoofdings opname.
Wie had dat gedachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:17 schreef Hoplahopla het volgende:
Het was beter toen Saddam nog op zijn zetel zat...
Was een tijdje geleden, toen DVD's nog niet zo bekend was. Het was een ontvoering van een franse journalist in een Afrikaans land, geloof ik. En het was niet op TV.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:18 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Huh? Videotape als in VHS? Lijkt me niet dat onthoofdingen zomaar op tv komen toch?
Oke naja het is maar goed dat ik het niet gezien heb. Had ik weer 10 afleveringen van Buurman en Buurman moeten kijken om m'n onschuld terug te winnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:23 schreef Skat_ het volgende:
[..]
Was een tijdje geleden, toen DVD's nog niet zo bekend was. Het was een ontvoering van een franse journalist in een Afrikaans land, geloof ik. En het was niet op TV.
Zionistische elite media magnatenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:38 schreef Solo14 het volgende:
Als je gewoon het nieuws bekijkt word naar mijn mening nog erg veel verborgen gehouden
Wat zou de wereld toch een stuk beter af zijn zonderquote:
Religie valt hier maar ten dele als directe verantwoordelijke aan te wijzen, gezien het een groepering betreft die een splinterpartij van een splinterpartij is, die nu jagen op medegelovigen en als ze niet conformeren aan de voor hun ideale leefregels (niet conform de pakweg 99,99% van de Islamieten in welke gradatie dan ook) dan janken ze onder het mompelen van dat je als Islamist de dood niet te vrezen hebt zonder pardon een kogel door je hoofd of een mes door je nek.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:08 schreef fathank het volgende:
http://www.vice.com/nl/vi(...)tische-staat-er-uit-
Kijk wat een gezelligerds
Die heb je ook in Nederland.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:38 schreef Solo14 het volgende:
Toch moeten mensen meer op de hoogte zijn wat zich afspeelt in deze wereld. Als je gewoon het nieuws bekijkt word naar mijn mening nog erg veel verborgen gehouden
Even op liveleak gezeten, kom dit bericht tegen. http://www.liveleak.com/view?i=c4f_1407483676
Duitsland is toch wel erg dichtbij.
ISIS moet echt dood, ze vermoorden ook nog eens kinderen.
http://www.liveleak.com/view?i=98e_1407348585quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:32 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ernstig dat die lui een groep v 40000 laat verhongeren op een berg en dreigt af te schieten. Ik hoop dat het goedkomt, betwijfel of ingrijpen slim is. Wat mensen elkaar allemaal aandoen begint lachwekkend te worden
Geloof je dat zelf? Welk motief?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:18 schreef RodeNek het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=98e_1407348585
IS = Mossad
Wat lul je de 4 grootste islamitische wetscholen in Saudi Arabië keuren IS af.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:34 schreef B-FliP het volgende:
Nu het echt moet is er niemand om in te grijpen.. Want tja, ISIS zijn soeni's en daar mag je niet aankomen van Saoedi Arabie.
Tja het is niet voor niets uitgelekt. Vind jij het ook niet vreemd dat ISIS zo snel uit de grond gestampt is en binnen luttele jaren de rijkste terroristische groepering op deze aardkloot is geworden?quote:
Dat is allemaal wel opmerkelijk ja, maar zo'n complot lijkt me ook onwaarschijnlijk. Daarnaast, uitgelekt? Het staat ergens op een of andere vage site. Ik heb er nog niets van vernomen in de mainstream media.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:23 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Tja het is niet voor niets uitgelekt. Vind jij het ook niet vreemd dat ISIS zo snel uit de grond gestampt is en binnen luttele jaren de rijkste terroristische groepering op deze aardkloot is geworden?
En sowieso, waar komen die IS gastjes überhaupt vandaan?
Dat hele ISIS is té snel té machtig geworden.
Het is Liveleak, geen vage site, en de bron komt indirect van Edward Snowden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:25 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat is allemaal wel opmerkelijk ja, maar zo'n complot lijkt me ook onwaarschijnlijk. Daarnaast, uitgelekt? Het staat ergens op een of andere vage site. Ik heb er nog niets van vernomen in de mainstream media.
En daarom zegt de koning van SA ook dat er niet ingegrepen mag worden in Irak en dat ze het zelf maar moeten uitzoeken he.. Omdat ze het zo afkeuren zeker.. Ondertussen zijn ze wel heel schijnheilig hun eigen grenzen aan het verdedigen met buitenlandse militairen om ervoor te zorgen dat ze niet SA binnen komen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:21 schreef Crip het volgende:
Wat lul je de 4 grootste islamitische wetscholen in Saudi Arabië keuren IS af.
http://www.ibtimes.co.in/(...)ewish-parents-606213quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:25 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat is allemaal wel opmerkelijk ja, maar zo'n complot lijkt me ook onwaarschijnlijk. Daarnaast, uitgelekt? Het staat ergens op een of andere vage site. Ik heb er nog niets van vernomen in de mainstream media.
Indirect van Snowden? Klinkt niet erg legit. En als van Israëlische dienst is, waarom zou Snowden dit dan weten. Die werkte voor Amerikaanse veiligheidsdiensten, niet voor Israëlische.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:31 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Het is Liveleak, geen vage site, en de bron komt indirect van Edward Snowden.
Sowieso willen sommige machtige mensen niet dat dit op de mainstream media komt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:34 schreef Ludd het volgende:
[..]
Indirect van Snowden? Klinkt niet erg legit. En als van Israëlische dienst is, waarom zou Snowden dit dan weten. Die werkte voor Amerikaanse veiligheidsdiensten, niet voor Israëlische.
En wat voor belang zou de Israëlische dienst hierbij hebben?
Destabilisatie?quote:Snowden said the intelligence services of three countries, namely the United States, Britain and the Zionist entity have worked together to create a terrorist organization that is able to attract all extremists of the world to a one place, using a strategy called 'the hornet's nest'," read their report.
Levend onthoofd worden ja? Goh ..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:06 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik heb een paar van die filmpjes gezien. Echt de ergste filmpjes die ik ooit op internet tegen ben gekomen. Mensen die gestoken, levend onthoofd worden.
Als je daar terechtkomt, zorg ervoor dat je een kogel voor jezelf bewaard.
Dit is een oorlog tussen vooral Sunni's en Shiites. Als je wil weten waar die IS (Sunni) door gesponsord worden mag je een paar keer raden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:23 schreef RodeNek het volgende:
Tja het is niet voor niets uitgelekt. Vind jij het ook niet vreemd dat ISIS zo snel uit de grond gestampt is en binnen luttele jaren de rijkste terroristische groepering op deze aardkloot is geworden?
En sowieso, waar komen die IS gastjes überhaupt vandaan?
Dat hele ISIS is té snel té machtig geworden.
Saudi-Arabië (a.k.a. Uncle Sam natuurlijk)quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:37 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dit is een oorlog tussen vooral Sunni's en Shiites. Als je wil weten waar die IS (Sunni) door gesponsord worden mag je een paar keer raden.
Tuurlijk wel, but why bother?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:40 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Alsof mensen niet dood kunnen zijn alvorens een onthoofding
SA inderdaad. Maar die heeft de US bij de ballen doormiddel van de Petrodollar. Het is heel makelijk om het vingertje naar America te wijzen, maar SA hoeft maar te knijpen en het doet de US pijn. US heeft niet voor niets SA als belangrijke bondgenoot omdat die de Petrodollar waarborgen. Op het moment dat SA dat laat vallen klapt de dollar in elkaar. Het is eerder andersom, SA vraagt, US draait.. En dat terwijl het merendeel van de olie die US importeert uit Venezuela komt is SA een van de grootste spelers en zeer belangrijk voor de US vanwege de afspraken over de Petrodollar. De US zit hier echt in het nauw en heeft een heel dubbele rol. Israel is echt niet de enige reden dat de US zo tegen Iran is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:39 schreef RodeNek het volgende:
Saudi-Arabië (a.k.a. Uncle Sam natuurlijk)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |