dat je nog maar vaak Opa mag wordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik jonge beesten zie dan wordt ik ineens soft.
Die schaduwquote:
Mijn geveltuin is ontploft die berg gras is nu zo, tofquote:
Je hebt pluimen in je pampasgras!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn geveltuin is ontploft die berg gras is nu zo, tof [ afbeelding ]
Binnen een week en blijft zo tot het voorjaar
Ja blijft. Dat is het leuke. Ik verbaas me dat ze zo snel opkomen al 5 jaar weer. We knippen de boel in juni domweg af.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:56 schreef chufi het volgende:
Blijft het ook staan in een koude winter ?
Argentijns ... Ja hard to get rid of them ....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja blijft. Dat is het leuke. Ik verbaas me dat ze zo snel opkomen al 5 jaar weer. We knippen de boel in juni domweg af.
Beter, we gokken elk jaar weer of ze opkomen. Na drie jaar zo het over zijn. Maar hoera. Ik zorg ook goed voor zequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Argentijns ... Ja hard to get rid of them ....
Heeft ie meteen vanaf het eerste jaar gebloeid?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter, we gokken elk jaar weer of ze opkomen. Na drie jaar zo het over zijn. Maar hoera. Ik zorg ook goed voor ze
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt pluimen in je pampasgras!*jaloers*
Mooi zeg! De mijne is nog steeds pluimloos
Ze hebben bakken met water gehad? Zou dat schelen. Ik kijk dagelijks naar dat stukje tuin. Dit is echt binnen een week zo geworden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt pluimen in je pampasgras!*jaloers*
Mooi zeg! De mijne is nog steeds pluimloos
Ik heb ze niet gepland, maar volgens mij wel. En zeker weten dat ze het elk jaar weer doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft ie meteen vanaf het eerste jaar gebloeid?
Ik las dat hij wel eens een jaartje overslaat, dus nu hoop ik op pluimen voor volgend jaar.
De mijnese kregen met het droge weer elke dag een plens water, ze staan wel in potten, maar dat moet volgens mij geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben bakken met water gehad? Zou dat schelen. Ik kijk dagelijks naar dat stukje tuin. Dit is echt binnen een week zo geworden.
Deze hebben iets meer gehad de laatste twee weken. Ze kwamen ook meestal begin herfst pas op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijnese kregen met het droge weer elke dag een plens water, ze staan wel in potten, maar dat moet volgens mij geen probleem zijn.
Dat is zijn roepnaam.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijf een mooi beestje ... Nico heet ie?
Die komt al voordat ik 'm roep.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan komt ie ook ? Of negeert ie je gewoon ...
Kwa postuur ben je ook een soort Pippi Langkousquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hij denkt nog steeds dat ik 'm in de lucht kan tillen.
Om zelf fit te blijven gaan we regelmatig samen rennen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Kwa postuur ben je ook een soort Pippi Langkous
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om zelf fit te blijven gaan we regelmatig samen rennen.
Prachtige dierenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om zelf fit te blijven gaan we regelmatig samen rennen.
Moves no problem, zingen is niet zo mn dingenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat YT blijft toch een geweldige uitvinding.
Ik draai plaatjes soms.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Moves no problem, zingen is niet zo mn dingen
Ik heb geen idee welke style eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Das nieuw voor ons PP .. Al lang ? EN welke style?
Die zijn ook oud of Islamitisch of Joods ,,,quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mannen met baarden draai ik ook gewoon.
quote:
Bertus en ik hebben een speciale band en je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan toch liever het origineel...
MM staat in mn geheugen gegrieft sinds Ah Ah saidquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Toch wel veel goeds van deze band uitgebracht...
Bertus steigerd er wel op ...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bertus ken ik eigenluk helemoal nie van zunne muziek, hij fokte ook peerden en unne hengst van 'm heb ik mun merrie loate bespringuh
OK.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Ja, lekker hoor...
Ik ga even psychedelisch...
Hijs gene jonguh ven de bou?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bertus ken ik eigenluk helemoal nie van zunne muziek, hij fokte ook peerden en unne hengst van 'm heb ik mun merrie loate bespringuh
Die vind ik dan weer wat minder...quote:
Die moet groeien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer wat minder...
Heb ik ook veel van in huis, draai het te weinig...quote:
Wel geniaal die broertjes met baardenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik ook veel van in huis, draai het te weinig...
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:13 schreef MadMaster het volgende:
U begrijpt, ik ben een enorme liefhebber van keyboards/synthesizers...
Ik zie geen synthesizers daar?quote:
Sorry dit was de orkest uitvoering ...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zie geen synthesizers daar?
De mooiste song over Parijs:quote:
Ik heb nog geregeld nachtmerries van Modern Talking....quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:13 schreef MadMaster het volgende:
U begrijpt, ik ben een enorme liefhebber van keyboards/synthesizers...
Een goed orkest blijft altijd machtig om te zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry dit was de orkest uitvoering ...
Das duidelijk te horen ..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:26 schreef MadMaster het volgende:
Deze meneer zat ook in Ekseption trouwens...
Gooi ik nog wat olie op het vuur.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog geregeld nachtmerries van Modern Talking....
Bob Barbeque, Willy Would Be en Agaath.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gooi ik nog wat olie op het vuur.![]()
Helaas was er ook misbruik...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog geregeld nachtmerries van Modern Talking....
quote:
Waarschijnlijk ga ik nu de hele nacht wakker liggen om te snappen wat je precies wil zeggen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bob Barbeque, Willy Would Be en Agaath.
Deutsche Welle aanslingeren ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gooi ik nog wat olie op het vuur.![]()
Niet nodig:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik nu de hele nacht wakker liggen om te snappen wat je precies wil zeggen?
Mijn dank is groot.quote:
Daar is dus het mannelijke vanaf gehaald voor de duidelijkheid ..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:37 schreef chufi het volgende:
Ja Sas Ullen nieuw werkwoord... voor 40+ mensen die het beter weten en soms ook niet
Ik ul vanaf nu .. met of zonder toetsenbordquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een beter tuutsenbord te koop.
Het is allemaal wat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ul vanaf nu .. met of zonder toetsenbord
Ik ben te stoned nu denk ik om dit nog te begrijpenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Als onzijdig werkwoord vind ik het wel geschikt dus vandaar... Veel NL zullen het begrijpen
PP zo hebben je niet vaak gezien .. Ga lekker slapen man .. Je haalt al dagen door tot laat in de ochtends of tot hoe laat dan ook .. Maar OK Up to youquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben te stoned nu denk ik om dit nog te begrijpen
Ga je nu wijs doen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
PP zo hebben je niet vaak gezien .. Ga lekker slapen man .. Je haalt al dagen door tot laat in de ochtends of tot hoe laat dan ook .. Maar OK Up to you
Ik ontdek ook vaak nieuwe woorden maar niemand gebruikt ze.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe een Chufi:
Ullen = Nieuw onzijdig werkwoord {voorheen mannelijk met L)
Ik stem niet want ik ga geen van beide woorden gebruiken.quote:
Je houdt het bij de oude woorden .. mag ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:09 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik stem niet want ik ga geen van beide woorden gebruiken.
Welke van de lucky bastardsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:38 schreef Treehut362 het volgende:
De zoon van mijn oudste zus:
[ afbeelding ]
2e vlquote:
& dat groene jasje vooraanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt of ie een blauw oog heeft aan zn linker ....
nee, verder geen familiequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
zn zusje op 4l onder naast groen topje op 3l onder .. bedoel je ...
Van Hartequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:11 schreef Treehut362 het volgende:
Dordrecht 2-1 van Herenveen gewonnen
Ja soms tot bankroet toe ...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:26 schreef Treehut362 het volgende:
Velen denken dat geluk te koop is...
Ik hou verder ook gewoon mn bek wat dat betreft ...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:05 schreef Deisyy het volgende:
Maar geld doet wonderen, vooral als het een hoop is.
Ik had geld als water en nu moet ik voorzichtig doen. Het went en niks mis mee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:12 schreef Deisyy het volgende:
Ik moest even ctrl-plussen![]()
Het is trouwens ook de tekst van een liedje. Poen, poen, poen, poen.
Ja soms een sport. Ik wil wel graag blijven wonen hier.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:20 schreef Deisyy het volgende:
Het is makkelijk als je genoeg geld hebt om uit te geven, maar het is zeker niet zaligmakend en ik kan me voorstellen dat als je het ineens met minder moet doen het een sport is om daar zo creatief mogelijk mee om te gaan.
Jij en je vrouw zijn toch al honderd jaar uit elkaar en je betaalt nog steeds voor haar?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:36 schreef chufi het volgende:
Ik moet gewoon stoppen mn dochter te onderhouden ... Al veel te lang gedaan ... Tijd om op dr eigen poten te gaan staan... En dr moeder ook ..
Belastingtechnisch was het redelijk OK , maar ik kreeg echt niet alles terug .. Dus beter niets meer doen .. Nieuw doel 2014 ..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:36 schreef chufi het volgende:
Ik moet gewoon stoppen mn dochter te onderhouden ... Al veel te lang gedaan ... Tijd om op dr eigen poten te gaan staan... En dr moeder ook ..
Voor mn studerende dochter Dees.. Ja technisch gezien betaal ik haar omdat ik het dan wel gedeeltelijk terug krijg van de belastingquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij en je vrouw zijn toch al honderd jaar uit elkaar en je betaalt nog steeds voor haar?
Belastingtechnisch is het dan gunstiger voor jou om aan je ex-vrouw te betalen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor mn studerende dochter Dees.. Ja technisch gezien betaal ik haar omdat ik het dan wel gedeeltelijk terug krijg van de belasting
Klopt inderdaad ... Is gewoon lastig, maar ik wil mn dochter ondersteunen, omdat ze het nu nog nodig heeft als student .. Maar daarna is het afgelopen, als het aan mij ligt .. Denk dat ik dit jaar de max. jaarlijkse schenking eens oversla ..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Belastingtechnisch is het dan gunstiger voor jou om aan je ex-vrouw te betalen.
Ja, dat zijn best lastige dingen, vooral omdat je dochter zo ver weg woont en het in Spanje allemaal anders is, dat is ook niet te vergelijken met mijn situatie met mijn studerende dochter.
Hoe is oud is jouw dochter inmiddels en heeft ze zelf ook een inkomen of is dat in Spanje een stuk lastiger?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt inderdaad ... Is gewoon lastig, maar ik wil mn dochter ondersteunen, omdat ze het nu nog nodig heeft als student .. Maar daarna is het afgelopen, als het aan mij ligt .. Denk dat ik dit jaar de max. jaarlijkse schenking eens oversla ..
Maar vorige jaren kon ik nog 4 x 400 E afboeken op mn dochter, maar die mogelijkheid is inmiddels ook al afgeschaft bij de NL Belastingdienst ...
De mijne is uit 1990 en moet volgens mij nog een jaar ... Moeder schijnt komend jaar bij haar te komen wonen, om ook iets in Valencia te gaan studeren .. Ik zie welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe is oud is jouw dochter inmiddels en heeft ze zelf ook een inkomen of is dat in Spanje een stuk lastiger?
Mijn dochter moet nog een jaar uni en heeft dan haar master, daarna wilde ze nog een master halen in Berlijn en daar een jaar wonen, maar dat schijnt allemaal nogal lastig te zijn. Nu heeft ze een nieuw plan, ze wil in haar eentje ruim een maand door Thailand trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:31 schreef chufi het volgende:
Morgen sta ik weer open voor andere vragen ..
quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
De mijne is uit 1990 en moet volgens mij nog een jaar ... Moeder schijnt komend jaar bij haar te komen wonen, om ook iets in Valencia te gaan studeren .. Ik zie welAls jij je ex nog steeds onderhoudt ben je wel een beetje dom Chuf, maar ja moet je zelf wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
natuurlijk. Verwacht die ex van je écht dat je haar studie ook nog eens gaat betalen?
Ik weet niet waar je woont PP, maar pas goed op je paardjes...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een beter tuutsenbord te koop.
Dat is meer bij mij om de hoek (bijna letterlijk....)quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont PP, maar pas goed op je paardjes...
NWS / Paardenbeul slaat opnieuw toe in Noord-Nederland
Gelukkig maar voor jou dat je geen paarden hebt dan, lijkt me best dat je in de stress schietquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is meer bij mij om de hoek (bijna letterlijk....)
Een paar maanden geleden hebben ze ook een gozer opgepakt die hier in de stad zo ongeveer alle kinderboerderijen bezocht had (hoe toepasselijk bij deze TT....) en daar menig dier vermoord heeft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Gelukkig maar voor jou dat je geen paarden hebt dan, lijkt me best dat je in de stress schiet
als er zo iemand rondloopt en je hebt er een paar in de wei staan...
Tja, wel reuze lullig voor die paarden, hopelijk hebben ze die gast snel te pakken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:56 schreef Kingstown het volgende:
Paarden maar even binnen zetten zolang deze gast nog actief is lijkt me.
Zal nog wel de proefperiode zijnquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:58 schreef Kingstown het volgende:
Interessante pohi....
http://forum.fok.nl/user/history/432573
Ik zie nu dat al zijn topics verwijderd zijn....dat maakt het opeens een stuk minder interessant.quote:
Denk niet dat het me verder boeit, maar saffraan is wel duur iddquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zie nu dat al zijn topics verwijderd zijn....dat maakt het opeens een stuk minder interessant.
Je mag ook wel eerder beginnen hoor ... Maar Welkom alvastquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:06 schreef MissJ het volgende:
Hooooi,
Ik breek even in
Ik word 40 in oktober, dus ik dacht ik meld me hier alvast even
haha mooi, dan kan ik me alvast psychisch voorbereiden op die 4quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag ook wel eerder beginnen hoor ... Maar Welkom alvast
Je hele leven gaat van de een op de andere dag op de schop ... Echt je bent vet op tijd met je voorbereiding ..quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
haha mooi, dan kan ik me alvast psychisch voorbereiden op die 4
Het went nooitquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
haha mooi, dan kan ik me alvast psychisch voorbereiden op die 4
Dan kunnen we Karina wel blijven bellen voor jouquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ik nu Karina bellen omdat je nu mijn quote verkeerd doet overkomen ...
Ze heeft mn nummerquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kunnen we Karina wel blijven bellen voor jou
Ik heb de 3 psychisch nog niet verwerkt....quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jawel hoor bij de 5 wil je 4 weer terug.
Die kunnen dat prima zelf, ze zijn nogal eenkennig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont PP, maar pas goed op je paardjes...
NWS / Paardenbeul slaat opnieuw toe in Noord-Nederland
Dat was op een dag gewoon zo, 4 maakte ik ook niet druk om maar 2x 5 begint toch wel psychische effecten te geven.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb de 3 psychisch nog niet verwerkt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan nummers doe ik sowieso niequote:Op maandag 11 augustus 2014 22:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarschijnlijk lig dat bij vrouwen wat gevoeliger en bij Kingstown.
2x hetzelfde getal vind ik toch altijd te waarderen, 11 was leuke leeftijd, 22 was helemaal tof, 33 ging ik hard, 44 druk met zaken en 55 is nog even afwachten.quote:
Doelen staan vast !! .. MissJ Vrij om je eigen doellijnen alvast te stellen.. We kijken er naar uit, maar het hoeft niet ..quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2x hetzelfde getal vind ik toch altijd te waarderen, 11 was leuke leeftijd, 22 was helemaal tof, 33 ging ik hard, 44 druk met zaken en 55 is nog even afwachten.
Ik houd wel van beetje ruig weer.quote:
Voordat ik het weer vergeet, heb het nummer van de Nits niet digitaal...quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb de 3 psychisch nog niet verwerkt....
Ik wil eigenlijk voor de 88 of 99 gaanquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2x hetzelfde getal vind ik toch altijd te waarderen, 11 was leuke leeftijd, 22 was helemaal tof, 33 ging ik hard, 44 druk met zaken en 55 is nog even afwachten.
Moet je hier even langskomen, flitsend weer met knallen nu...quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik houd wel van beetje ruig weer.
Too bad....bedankt voor de moeite om het te checken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voordat ik het weer vergeet, heb het nummer van de Nits niet digitaal...
Vandaag wel erg // Nat in de morgen en storm in de middag ... Soms is een auto leukerquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik houd wel van beetje ruig weer.
88 gaat me nog wel lukken genetisch gezien, 99 wordt een uitdaging.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk voor de 88 of 99 gaan
DIe van die bergen ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voordat ik het weer vergeet, heb het nummer van de Nits niet digitaal...
Maar.... hij komt nu binnen!quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Too bad....bedankt voor de moeite om het te checken.
Die daar erg blij mee is.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, van z'n oom op Mars.
Die is nu onderweg naar Kingstown...
Bruno?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, van z'n oom op Mars.
Die is nu onderweg naar Kingstown...
Ik heb een CD en DVD van RJS solo achter de piano met bewerkingen van nummers sinds Supersister, die is ook wel tof.quote:
Nummers a la?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb een CD en DVD van RJS solo achter de piano met bewerkingen van nummers sinds Supersister, die is ook wel tof.
We kennen de fotosquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
Heb 'm een paar keer ontmoet (dankzij neef bij Nits), aardige gast met nuttige tips v.w.b. oude synths...
Hij kan echt wel beetje piano spelen ook.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
Heb 'm een paar keer ontmoet (dankzij neef bij Nits), aardige gast met nuttige tips v.w.b. oude synths...
Ik vind de lastige techniek achter de synths interessant en hij kan er aardig wat over vertellen. Hij zou een boekje 'Synthesizers voor dummies' moeten schrijven...quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij kan echt wel beetje piano spelen ook.
Dat is er waarschijnlijk al ...quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind de lastige techniek achter de synths interessant en hij kan er aardig wat over vertellen. Hij zou een boekje 'Synthesizers voor dummies' moeten schrijven...
Geen idee, hij verkocht het na optreden in theater waar ik werk soms.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Deez:
http://www.discogs.com/Ro(...)ongs/release/3073773
??
Dat gebeurt soms met artiestenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee, hij verkocht het na optreden in theater waar ik werk soms.
Een paar geleden kon je na afloop van het concert van The Specials de opname's van dat concert al aanschaffen. Die CD's zouden ze dan signeren.quote:
Ladingen hier en wat je er eigenlijk mee moet...quote:
Ik bedoel ... Ok die LP is gesigneerd voor mn ex...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. // Die Cd is van Jan Rot Vondelpark. 19xx en dat was face to face
Draaien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ladingen hier en wat je er eigenlijk mee moet...![]()
awquote:[b]Op maandag 11 augustus 2014 23:46 schreef MadMaster het volgende:[/
... en diverse plectrums van bands, o.a. The Black Crowes..
haha komt goed hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:26 schreef chufi het volgende:
Nog niet gebelt, gesmst of geDMt ..
Maar MissJ , maak je niet druk hoor .. Het gaat hier meestal om niets , soms over belangrijke triviale dingen en verder ullen en utten we een eind weg.. Af en toe maken users elkaar af ,, maar dat is de volgende dag weer over .... Maar ik neem aan dat het meeste je inmiddels al wel bekend zal zijn , aangezien je hier natuurlijk al wel een tijdje hebt mee lopen lurken als een van die 72 ...
Welkom MissJ!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:55 schreef MissJ het volgende:
[..]
haha komt goed hoor
Ik fok al een aantal jaren en ik kan héél wat hebben
Haha ja klopt! Jaartje of 3 a 4 geleden in Amsterdamquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Welkom MissJ!
Heb ik jou niet eens ontmoet op een meet van TAL, waar ik bijna per ongeluk je champagne
opdronk?Of ben jij dat niet?
Goede smoesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Welkom MissJ!
Heb ik jou niet eens ontmoet op een meet van TAL, waar ik bijna per ongeluk je champagne
opdronk?Of ben jij dat niet?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
Haha ja klopt! Jaartje of 3 a 4 geleden in Amsterdam
Wie Mindy speelde zijn we ondertussen allemaal alweer lang vergeten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:47 schreef FANN het volgende:
Mork is dood...![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)63__overleden__.html
Om eerlijk te zijn wel jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wie Mindy speelde zijn we ondertussen allemaal alweer lang vergeten.
Tot 2000 wel en dit jaar weer een aflevering in een TV Serie. Pam Dawber - IMDbquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn wel ja![]()
Maar ik zal eens Googelen, want nu ben ik wel benieuwd eigenlijk..
ah...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pam_Dawber
Getrouwd en kindertjes gekregen dus zal verder wel geen films meer hebben gemaakt, dus kan wel kloppen dan...
Ah..... die serie heb ik nooit gezien...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Tot 2000 wel en dit jaar weer een aflevering in een TV Serie. Pam Dawber - IMDb
Nou veel plezier dan maar ... Ik kijk wel wat anders..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:34 schreef Deisyy het volgende:
Je kan kiezen tussen Mrs. Doubtfire en Dead Poëts Sociëty, of je kijkt ze allebei
Ik ga geen van beiden kijken, Mrs. Doubtfire vind ik niet leuk en Dead Poëts Soeciëty begint pas om 22.55 en is rond 1 uur afgelopen, dat is voor mij te laat als mijn wekker morgen om 06.00 afgaat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou veel plezier dan maar ... Ik kijk wel wat anders..
Tis nog waar ook dat er 2 films zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga geen van beiden kijken, Mrs. Doubtfire vind ik niet leuk en Dead Poëts Soeciëty begint pas om 22.55 en is rond 1 uur afgelopen, dat is voor mij te laat als mijn wekker morgen om 06.00 afgaat.
Die ken ik niet, maar ik heb ff op Moviemeter gekeken en als hij op tv komt moet je mij maar ff pm-en, die wil ik ook wel zien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:05 schreef FANN het volgende:
Als ze deze film gaan uitzenden ga ik wel kijken![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Awakenings_(film)
Het vreemde is dat deze film ook nergens wordt genoemd, maar het was best een heelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar ik heb ff op Moviemeter gekeken en als hij op tv komt moet je mij maar ff pm-en, die wil ik ook wel zien.
Ik heb je vandaag antwoord gegeven op een vraag die je maanden geleden gestelt hebt....en nu mag jij je hersens gaan pijnigen welke vraag dat was....quote:
Downloaden is natuurlijk ook een optie, dat ga ik ook ff regelen. Dat kan nu want het nieuwe kabeltje is binnen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Het vreemde is dat deze film ook nergens wordt genoemd, maar het was best een heel
indrukwekkende film![]()
Ik geef je wel een seintje, maar ik denk dat ik ook even aan die Griek ga vragen
om hem te downloaden want ik denk dat het deze niet gaat worden, zal wel
één van deze zijn...
http://www.telegraaf.nl/v(...)n_de_hoofdrol__.html
huh? of je kaal was? voor de rest zou ik het niet wetenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb je vandaag antwoord gegeven op een vraag die je maanden geleden gestelt hebt....en nu mag jij je hersens gaan pijnigen welke vraag dat was....
is wel zo handigquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Downloaden is natuurlijk ook een optie, dat ga ik ook ff regelen. Dat kan nu want het nieuwe kabeltje is binnen.
Ik zou het op kunnen nemen, maar beide films vind ik niet de moeite waard...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:25 schreef FANN het volgende:
[..]
is wel zo handigkan je kijken wanneer het uitkomt
Ik kom hier later nog wel op terug.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:24 schreef FANN het volgende:
[..]
huh? of je kaal was? voor de rest zou ik het niet weten![]()
WAAR HEB JE HET OVER?![]()
Jij bedoelt Mrs. Doubtfire of Dead Poëts Sociëty?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou het op kunnen nemen, maar beide films vind ik niet de moeite waard...
Ja Graag! Nu brand ik van nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kom hier later nog wel op terug.
Of Garp. Meest briljante film,quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:34 schreef Deisyy het volgende:
Je kan kiezen tussen Mrs. Doubtfire en Dead Poëts Sociëty, of je kijkt ze allebei
Uit nieuwsgierigheid....is dit parate kennis voor jou?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Tot 2000 wel en dit jaar weer een aflevering in een TV Serie. Pam Dawber - IMDb
Geloof je het zelf ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid....is dit parate kennis voor jou?
Geloven doe ik niet aan, daarom vraag ik het en gezien zijn voorliefde voor Film-en Movia Trivia, zou het me niet verbazen als het idd zo is.quote:
Nee. Ik moest het opzoeken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid....is dit parate kennis voor jou?
Wat voor 1 ? Een fietsding of zo'n crossdinges?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:52 schreef FANN het volgende:
Ik heb een hometrainer gekocht, als het goed is wordt hij vandaag gebracht.
Ze heeft zich zelf de helft gegeven en woont wel in Amsterdam ,,, Zou kunnen , weet niet of Fann zulke nachten doorhaald ...quote:
Neh... gewoon zo'n fietsding...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor 1 ? Een fietsding of zo'n crossdinges?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |