dat je nog maar vaak Opa mag wordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik jonge beesten zie dan wordt ik ineens soft.
Die schaduwquote:
Mijn geveltuin is ontploft die berg gras is nu zo, tofquote:
Je hebt pluimen in je pampasgras!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn geveltuin is ontploft die berg gras is nu zo, tof [ afbeelding ]
Binnen een week en blijft zo tot het voorjaar
Ja blijft. Dat is het leuke. Ik verbaas me dat ze zo snel opkomen al 5 jaar weer. We knippen de boel in juni domweg af.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:56 schreef chufi het volgende:
Blijft het ook staan in een koude winter ?
Argentijns ... Ja hard to get rid of them ....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja blijft. Dat is het leuke. Ik verbaas me dat ze zo snel opkomen al 5 jaar weer. We knippen de boel in juni domweg af.
Beter, we gokken elk jaar weer of ze opkomen. Na drie jaar zo het over zijn. Maar hoera. Ik zorg ook goed voor zequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Argentijns ... Ja hard to get rid of them ....
Heeft ie meteen vanaf het eerste jaar gebloeid?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter, we gokken elk jaar weer of ze opkomen. Na drie jaar zo het over zijn. Maar hoera. Ik zorg ook goed voor ze
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt pluimen in je pampasgras!*jaloers*
Mooi zeg! De mijne is nog steeds pluimloos
Ze hebben bakken met water gehad? Zou dat schelen. Ik kijk dagelijks naar dat stukje tuin. Dit is echt binnen een week zo geworden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt pluimen in je pampasgras!*jaloers*
Mooi zeg! De mijne is nog steeds pluimloos
Ik heb ze niet gepland, maar volgens mij wel. En zeker weten dat ze het elk jaar weer doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft ie meteen vanaf het eerste jaar gebloeid?
Ik las dat hij wel eens een jaartje overslaat, dus nu hoop ik op pluimen voor volgend jaar.
De mijnese kregen met het droge weer elke dag een plens water, ze staan wel in potten, maar dat moet volgens mij geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben bakken met water gehad? Zou dat schelen. Ik kijk dagelijks naar dat stukje tuin. Dit is echt binnen een week zo geworden.
Deze hebben iets meer gehad de laatste twee weken. Ze kwamen ook meestal begin herfst pas op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijnese kregen met het droge weer elke dag een plens water, ze staan wel in potten, maar dat moet volgens mij geen probleem zijn.
Dat is zijn roepnaam.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijf een mooi beestje ... Nico heet ie?
Die komt al voordat ik 'm roep.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan komt ie ook ? Of negeert ie je gewoon ...
Kwa postuur ben je ook een soort Pippi Langkousquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hij denkt nog steeds dat ik 'm in de lucht kan tillen.
Om zelf fit te blijven gaan we regelmatig samen rennen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Kwa postuur ben je ook een soort Pippi Langkous
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om zelf fit te blijven gaan we regelmatig samen rennen.
Prachtige dierenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om zelf fit te blijven gaan we regelmatig samen rennen.
Moves no problem, zingen is niet zo mn dingenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat YT blijft toch een geweldige uitvinding.
Ik draai plaatjes soms.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Moves no problem, zingen is niet zo mn dingen
Ik heb geen idee welke style eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Das nieuw voor ons PP .. Al lang ? EN welke style?
Die zijn ook oud of Islamitisch of Joods ,,,quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mannen met baarden draai ik ook gewoon.
quote:
Bertus en ik hebben een speciale band en je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan toch liever het origineel...
MM staat in mn geheugen gegrieft sinds Ah Ah saidquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Toch wel veel goeds van deze band uitgebracht...
Bertus steigerd er wel op ...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bertus ken ik eigenluk helemoal nie van zunne muziek, hij fokte ook peerden en unne hengst van 'm heb ik mun merrie loate bespringuh
OK.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Ja, lekker hoor...
Ik ga even psychedelisch...
Hijs gene jonguh ven de bou?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bertus ken ik eigenluk helemoal nie van zunne muziek, hij fokte ook peerden en unne hengst van 'm heb ik mun merrie loate bespringuh
Die vind ik dan weer wat minder...quote:
Die moet groeien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer wat minder...
Heb ik ook veel van in huis, draai het te weinig...quote:
Wel geniaal die broertjes met baardenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik ook veel van in huis, draai het te weinig...
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:13 schreef MadMaster het volgende:
U begrijpt, ik ben een enorme liefhebber van keyboards/synthesizers...
Ik zie geen synthesizers daar?quote:
Sorry dit was de orkest uitvoering ...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zie geen synthesizers daar?
De mooiste song over Parijs:quote:
Ik heb nog geregeld nachtmerries van Modern Talking....quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:13 schreef MadMaster het volgende:
U begrijpt, ik ben een enorme liefhebber van keyboards/synthesizers...
Een goed orkest blijft altijd machtig om te zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry dit was de orkest uitvoering ...
Das duidelijk te horen ..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:26 schreef MadMaster het volgende:
Deze meneer zat ook in Ekseption trouwens...
Gooi ik nog wat olie op het vuur.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog geregeld nachtmerries van Modern Talking....
Bob Barbeque, Willy Would Be en Agaath.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gooi ik nog wat olie op het vuur.![]()
Helaas was er ook misbruik...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog geregeld nachtmerries van Modern Talking....
quote:
Waarschijnlijk ga ik nu de hele nacht wakker liggen om te snappen wat je precies wil zeggen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bob Barbeque, Willy Would Be en Agaath.
Deutsche Welle aanslingeren ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gooi ik nog wat olie op het vuur.![]()
Niet nodig:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik nu de hele nacht wakker liggen om te snappen wat je precies wil zeggen?
Mijn dank is groot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |