andere krasnodarquote:
Niet echt. Is gewoon een plaatsnaam.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook raar 2 clubs met dezelfde naam.
Dan nogquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:36 schreef Multiply het volgende:
[..]
Niet echt. Is gewoon een plaatsnaam.
Oh, dan had andersom gemoeten ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zitten teams die geen kampioen zijn geworden in het kampioennenspoor?
Ach man dan zeg je toch Spartak Moskou, dat is wat anders. In mijn hoofd vind ik het gewoon raarquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
Precies, Spartak, Lokomotiv, en CSKA is ook al zo raar...
Lokomotiv Leipzig hoort niet in dit rijtje thuis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
Precies, Spartak, Lokomotiv, en CSKA is ook al zo raar...
In Sheffield heb je Sheffield FC, Sheffield United FC en Sheffield Wednesday FCquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach man dan zeg je toch Spartak Moskou, dat is wat anders. In mijn hoofd vind ik het gewoon raar
Maar goed zal wel vrouwenlogica zijn of zo![]()
Serieus? In totaal met iets van 6-1 winnen en dan ditquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:11 schreef hhh38 het volgende:
Celtic vervangt Legio Warschau vanwege het incident met de niet-speelgerechtigde speler.
Gewoon dom van Legiaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:14 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Serieus? In totaal met iets van 6-1 winnen en dan dit![]()
Oh wat zullen die balen in Warschau.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:11 schreef hhh38 het volgende:
Celtic vervangt Legio Warschau vanwege het incident met de niet-speelgerechtigde speler.
Eigen schuld, dikke bult. Maar die zullen wel heel hard balen jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wat zullen die balen in Warschau.
Tuurlijk eigen schuld, die zitten nu echt zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eigen schuld, dikke bult. Maar die zullen wel heel hard balen ja
Natuurlijk. Maar wel om gek van te worden als speler, support, whateverquote:
Als ik het goed heb is de ene Kuban Krasnodar en de andere FC Krasdonar. Toch wel verschil zat qua naamquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook raar 2 clubs met dezelfde naam.
Jawel hoor. Daar zit ook Red Bull leipzig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lokomotiv Leipzig hoort niet in dit rijtje thuis.
Dankquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:07 schreef Silenus het volgende:
http://www.uefa.com/uefac(...)015/draws/index.html
Die hebben altijd zoveel mazzel hèquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:10 schreef Belgosome het volgende:
kut Celtic , gaan nog CL groepsfase halen ook.
Jij hebt postcount nodig zo te zienquote:
Nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Jij hebt postcount nodig zo te zien?
Niet fit, Ze misten spelers, hoofdpijn, te koud/warm, ze hadden pech.... O nee ze kunnen geen gewoon geen kut vanquote:
Kut Belg.quote:
Hoe bedoel je. Wij gaan mooi naar Rijeka straks. Veel mooier.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:14 schreef Silenus het volgende:
Zoooo daar gaat even een mooi reisje aan de neus van Feyenoord voorbij
Athletic is overschat. Vrij matig team, wint Napoli eenvoudig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:16 schreef bambino het volgende:
Napoli - Athleticdat is wel mooie pot.
Ach, daar is al zo vaak over gepraat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:23 schreef Chiappucci het volgende:
Die 10 ploegen na de niet-kampioenroute hebben bijna allemaal meer in de CL te zoeken dan die van de kampioenenroute
Valt wel mee toch? Zo sterk is Atletic niet. Dat gaat Napoli echt wel makkelijk winnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:48 schreef hafcfan het volgende:
Wat een tering loting weer voor Napoli. Hun zit het ook nooit mee qua lotinq
Hen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:48 schreef hafcfan het volgende:
Wat een tering loting weer voor Napoli. Hun zit het ook nooit mee qua lotinq
Geen idee, maar als je kijkt wie ze nog meer konden loten dan is dit echt de zwaarste.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:54 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Zo sterk is Atletic niet. Dat gaat Napoli echt wel makkelijk winnen.
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat niet kan aangezien hij een stream kijkt.
Ach ik reken Napoli eerlijk gezegd al tot deelnemer aan de goepsfase. Veruit het sterkste team vergeleken met de clubs die ze konden loten. Bilbao was leuk een aantal jaar geleden maar stelt nu niet veel meer voor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je kijkt wie ze nog meer konden loten dan is dit echt de zwaarste.
Napoli is het ook verplicht om CL te halen anders is hun seizoen nu al verkloot.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:08 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ach ik reken Napoli eerlijk gezegd al tot deelnemer aan de goepsfase. Veruit het sterkste team vergeleken met de clubs die ze konden loten. Bilbao was leuk een aantal jaar geleden maar stelt nu niet veel meer voor.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:09 schreef Happel het volgende:
Ik snap de werking van deze loting echt nooit.
Ze leggen het ook uit maar dan snap ik het alleen maar minderquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:09 schreef Happel het volgende:
Inderdaad. Krijg gewoon standaard het gevoel dat we genaaid worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze leggen het ook uit maar dan snap ik het alleen maar minder
Simpelquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:09 schreef Happel het volgende:
Ik welquote:
In ieder geval weet je zeker dat deze loting beter voor Feyenoord uitvalt dan voor PECquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Inderdaad. Krijg gewoon standaard het gevoel dat we genaaid worden.
Ik snap het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:10 schreef bambino het volgende:
[..]
Simpel
5 groepen van 10
1 van 12
Eerst de draw voor de 5 groepen van 10
Ze trekken alle 10 de nummers per 2 (1 tot en met 10)
1e bal is nummer 1-5
2e bal is nummer 6-10
Alle 5 die groepen spelen dan die 2 nummers tegen elkaar.
Bij de groep van 12 wordt opnieuw ballen getrokken, maar dan 1-6 en 7-12
quote:
Oh ja nu snap ik hetquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:10 schreef bambino het volgende:
[..]
Simpel
5 groepen van 10
1 van 12
Eerst de draw voor de 5 groepen van 10
Ze trekken alle 10 de nummers per 2 (1 tot en met 10)
1e bal is nummer 1-5
2e bal is nummer 6-10
Alle 5 die groepen spelen dan die 2 nummers tegen elkaar.
Bij de groep van 12 wordt opnieuw ballen getrokken, maar dan 1-6 en 7-12
Sparta Praha is ook nog wel ok-ish. BSC is niet veel minder.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:12 schreef timmmmm het volgende:
Genaaid voor PEC. Young Boys was de enige die nog wel te doen zou zijn
Altijd moeilijk, Shakhtyor Soligorsk uit.quote:
Elk team heeft een nummer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe komen ze dan aan die paringen tussen teams? Slaat toch nergens op.
Makkie voor Stjarnanquote:
Ik niet hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zeiden ze ook over de bekerfinale.
Valt wel mee. Zijn allemaal doenbaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:15 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een schijtloting voor de Nederlandse clubs
Als supporter ben je echt genaaid. Alleen Pec heeft een leuk reisje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:15 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een schijtloting voor de Nederlandse clubs
Je moet hier sowieso niet aan de supporters denken op dit moment maar gewoon aan de keiharde UEFA-puntjes.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als supporter ben je echt genaaid. Alleen Pec heeft een leuk reisje.
Makkie voor grasshoppers inderdaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:15 schreef Sasman het volgende:
Grashoppers voor Brugge.
Appeltje eitje natuurlijk.
Daar waar PSV tegen moet won over 2 wedstrijden gewoon met 7-4 van Zulte Waregem. Zo makkelijk zal t wel weer niet worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Zijn allemaal doenbaar.
Geile namen zeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
PEC - Sparta Praag
Feyenoord - FC Zorya Luhansk
PSV - FC Shakhtyor Soligorsk
Twente - Qarabag
Lag eerder aan Zulte Waregemquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daar waar PSV tegen moet won over 2 wedstrijden gewoon met 7-4 van Zulte Waregem. Zo makkelijk zal t wel weer niet worden.
Elk team is het verplicht om door te gaan op Pec na. Als we nu AZ hadden zouden we er nog 1 bij hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je moet hier sowieso niet aan de supporters denken op dit moment maar gewoon aan de keiharde UEFA-puntjes.
Wat een kutaffichesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
PEC - Sparta Praag
Twente - Qarabag
Ik ken alleen Sparta Praag van die tegenstanders.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
PEC - Sparta Praag
Twente - Qarabag
Echte supporters welquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:17 schreef hafcfan het volgende:
Voor die wedstrijden blijf je niet thuis
Ik blijf uberhaupt niet thuis voor voetbal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:17 schreef hafcfan het volgende:
Voor die wedstrijden blijf je niet thuis
Nee , maar zijn dit jaar weer in opbouw. Zeer veel jonge spelers op het veld.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
geen idee, ik heb het niet gezien. Jij wel?
Ik hoopte op Helsinkiquote:
Klopt. Geen leuke lotingen.quote:
quote:Voor de verwoesting van Ağdam, had de stad een bevolking van bijna 40.000 mensen. Echter is het vandaag een geheel onbewoonde spookstad. Alle huizen zijn verwoest, sommige door granaten afgevuurd in de oorlog, anderen geplunderd voor de bouwstenen.
Volgens mij is Marga van Praag een pot.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:18 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
PEC - Sparta Praag is wel een prima pot
Net zo levendig als het gemiddelde dorp in Twente zo te zien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:22 schreef GlennQuagmire het volgende:
FK Qarabağ is afkomstig uit de stad Ağdam, maar die stad is al jaren een spookstad.
[..]
[ afbeelding ]
Het Tukkerland van Azerbeidsjanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:22 schreef GlennQuagmire het volgende:
FK Qarabağ is afkomstig uit de stad Ağdam, maar die stad is al jaren een spookstad.
[..]
[ afbeelding ]
In Twente hebben ze nog werkende stoplichtenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Net zo levendig als het gemiddelde dorp in Twente zo te zien.
Waarom post je een oude foto van Rotterdam?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:22 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:39 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Waarom post je een oude foto van Rotterdam?
Zo'n jaar als afgelopen jaar zou ik wel verwelkomen. O.a. PSV heeft me een leuk zakcentje opgeleverdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:37 schreef regiliopeace het volgende:
Wat een heerlijk deprimerende loting weer. Denk aan Brazilianen met handschoenen, sintelbanen, lege stadions en de stem van Leo Driessen en je weet dat het weer zo'n jaar wordt.
Pluspuntje: geen Ludogorets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |