Wat een kutaffichesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
PEC - Sparta Praag
Feyenoord - FC Zorya Luhansk
PSV - FC Shakhtyor Soligorsk
Twente - Qarabag
Ik ken alleen Sparta Praag van die tegenstanders.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
PEC - Sparta Praag
Feyenoord - FC Zorya Luhansk
PSV - FC Shakhtyor Soligorsk
Twente - Qarabag
Echte supporters welquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:17 schreef hafcfan het volgende:
Voor die wedstrijden blijf je niet thuis
Ik blijf uberhaupt niet thuis voor voetbal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:17 schreef hafcfan het volgende:
Voor die wedstrijden blijf je niet thuis
Nee , maar zijn dit jaar weer in opbouw. Zeer veel jonge spelers op het veld.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
geen idee, ik heb het niet gezien. Jij wel?
Ik hoopte op Helsinkiquote:
Klopt. Geen leuke lotingen.quote:
quote:Voor de verwoesting van Ağdam, had de stad een bevolking van bijna 40.000 mensen. Echter is het vandaag een geheel onbewoonde spookstad. Alle huizen zijn verwoest, sommige door granaten afgevuurd in de oorlog, anderen geplunderd voor de bouwstenen.
Volgens mij is Marga van Praag een pot.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:18 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
PEC - Sparta Praag is wel een prima pot
Net zo levendig als het gemiddelde dorp in Twente zo te zien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:22 schreef GlennQuagmire het volgende:
FK Qarabağ is afkomstig uit de stad Ağdam, maar die stad is al jaren een spookstad.
[..]
[ afbeelding ]
Het Tukkerland van Azerbeidsjanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:22 schreef GlennQuagmire het volgende:
FK Qarabağ is afkomstig uit de stad Ağdam, maar die stad is al jaren een spookstad.
[..]
[ afbeelding ]
In Twente hebben ze nog werkende stoplichtenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Net zo levendig als het gemiddelde dorp in Twente zo te zien.
Waarom post je een oude foto van Rotterdam?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:22 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:39 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Waarom post je een oude foto van Rotterdam?
Zo'n jaar als afgelopen jaar zou ik wel verwelkomen. O.a. PSV heeft me een leuk zakcentje opgeleverdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:37 schreef regiliopeace het volgende:
Wat een heerlijk deprimerende loting weer. Denk aan Brazilianen met handschoenen, sintelbanen, lege stadions en de stem van Leo Driessen en je weet dat het weer zo'n jaar wordt.
Pluspuntje: geen Ludogorets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |