Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries. Peter is gekapt Maarrrr hier kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!!
• Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! Is het topic vol, maak een nieuwe dmv 'nieuw deel' knop! Als er al een is dan wordt het aangegeven.
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten: FMT
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Alberto Stegeman is op 20 Februari jarig, elk jaar sturen we hem een cadeau, als je veel post, draag een steentje bij om Alberto FoK! niet te laten vergeten!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een keurmerk van Rob!
SPOILER: Afstand van de slowchatters tot de berckt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fipo? Daar heeft AF_ een échte TVSC banner voor gemaakt! En hier weer verder:
Alberto klust graag wat bij.
En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt
SPOILER: FOK! Woordenboek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
Op zondag 2 februari 2014 22:17 schreef MrBanaan1 het volgende: Echt ik word gewoon kwaad dat die hoer het niet toegeeft en die pa niet gelooft dat het echt zo is
Boehoe, mijn verzoek om mijn eigen studieboek te gebruiken is afgewezen 170 euro aftikken voor een boek dat ik al heb, omdat het van een andere uitgever is
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Op donderdag 7 augustus 2014 11:17 schreef Maraca het volgende: Boehoe, mijn verzoek om mijn eigen studieboek te gebruiken is afgewezen 170 euro aftikken voor een boek dat ik al heb, omdat het van een andere uitgever is
O je bedoelt die mensen die over niks praten om op die manier een topic zo snel mogelijk vol te krijgen als enige doel daarbij te hebben? Ze verveelden zich en kidnapten ons topic door zoveel mogelijk over niks te praten en werden op het matje geroepen door een moddereter.
Hoi jongens, ik wil jullie even mededelen dat wij vanaf nu nergens meer over praten. Ik verwacht daarom alleen nog maar lege posts. Bedankt.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
We waren sowieso van plan naar Amsterdam te gaan en toen stelde ik voor om naar Ajax te gaan. Ik dacht dat deze wedstrijd wel een schaal opleverde. Maar helaasch.
Ik reed vandaag een stukkie door Nederland en zag een rode truck die aan de beschrijving van WcPot kon voldoen maar kon niet zien of het WcPot was maar toch maar even half van de weg geduwd.
Op donderdag 7 augustus 2014 18:46 schreef Studiotje het volgende: Ik reed vandaag een stukkie door Nederland en zag een rode truck die aan de beschrijving van WcPot kon voldoen maar kon niet zien of het WcPot was maar toch maar even half van de weg geduwd.
We waren sowieso van plan naar Amsterdam te gaan en toen stelde ik voor om naar Ajax te gaan. Ik dacht dat deze wedstrijd wel een schaal opleverde. Maar helaasch.
Maar ik ga wel even rondvragen of we dit boek echt nodig hebben, want het gaat om een bepaalde regelgeving waar de meeste docenten hun neus voor ophalen
Maar ik ga wel even rondvragen of we dit boek echt nodig hebben, want het gaat om een bepaalde regelgeving waar de meeste docenten hun neus voor ophalen
't is dat mijn werkgever de studiekosten op zich neemt (met uitzondering van de boeken, daarvoor krijg ik een vast bedrag, maar dat is dit jaar niet voldoende )
Op donderdag 7 augustus 2014 19:27 schreef Studiotje het volgende: Zat nog te kijken bij die zomeraanbiedingen. Battlefield 4 leek me wel wat. Maar hoor dat buggie verhaaltjes over
Misschien op de 64 player server, maar regulier en online werkt het perfect
Zal hem zo aanslingeren. Heb nog maar een half uurtje offline gespeeld dus zal leuk worden
Ik zou het ook niet kunnen. Maareh.. downloaden duurt nog wel even. Opeens hebben 3 games een update uit die die nog wilt downloaden eerst, takke traag.
Ik zou het ook niet kunnen. Maareh.. downloaden duurt nog wel even. Opeens hebben 3 games een update uit die die nog wilt downloaden eerst, takke traag.
Oh oke, laat maar weten Ben toch nog Suits aan het kijken
Tijdje gehad, was wel handig, maar dat opladen er van .
Later bleek ik gewoon een pakket van de ING te hebben waar die gratis bij in zit! Eind van de maand betaal je wat je hebt gehaald met je creditcard en dan kost het niks extra. Kan je het niet betalen, dan ga je rente betalen
Tijdje gehad, was wel handig, maar dat opladen er van .
Later bleek ik gewoon een pakket van de ING te hebben waar die gratis bij in zit! Eind van de maand betaal je wat je hebt gehaald met je creditcard en dan kost het niks extra. Kan je het niet betalen, dan ga je rente betalen
Mwah vind het wel best zo Pleur er af en toe 200 euro op en dan kan ik weer maanden vooruit.