Ik heb het nog nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:53 schreef Pizzalucht het volgende:
Aight kan ik studio verslaan met battlefield
Doe eens aanzettenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet
Ik ben te lui om den PS4 aan te zetten
Check deze trouwens:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet
Ik ben te lui om den PS4 aan te zetten
Wat spelen dan? Dan zet ik hem ook aanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Doe eens aanzettenIk ga ook straks online
Final Fantasyquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wat spelen dan? Dan zet ik hem ook aan
Battlefield?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Doe eens aanzettenIk ga ook straks online
Nee, ik ga geen BF4 spelen vanavondquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Battlefield?
Oke even aanschaffen
Nog even naar gekeken maar dat spel zal ik nooit kopenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Final FantasyWil mijn DPS naar lvl50 brengen
Final Fantasy is saaiquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:01 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nog even naar gekeken maar dat spel zal ik nooit kopen
Is het ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zag er een beetje uit als WoW
Jakkesquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zag er een beetje uit als WoW
ik wil ook!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jakkes
BF4 is aan het downloaden
Zal hem zo aanslingeren. Heb nog maar een half uurtje offline gespeeld dus zal leuk wordenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jakkes
BF4 is aan het downloaden
Ik zou het ook niet kunnen. Maareh.. downloaden duurt nog wel even. Opeens hebben 3 games een update uit die die nog wilt downloaden eerst, takke traag.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:09 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zal hem zo aanslingeren. Heb nog maar een half uurtje offline gespeeld dus zal leuk worden
Je wachtwoord vergetenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:13 schreef appelen het volgende:
echt leuk als je je wachtwoord vergeet
Wachtwoorden hebbenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:13 schreef appelen het volgende:
echt leuk als je je wachtwoord vergeet
Oh oke, laat maar wetenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet kunnen. Maareh.. downloaden duurt nog wel even. Opeens hebben 3 games een update uit die die nog wilt downloaden eerst, takke traag.
Okiedokiequote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Oh oke, laat maar wetenBen toch nog Suits aan het kijken
Precies.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
idd, gewoon niets hebben is het helemaal in 2014
Pizzastudio3quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Mijne is ************
Edit: huh, FOK! vervangt je wachtwoord met sterretjes?![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Mijne is ************
Edit: huh, FOK! vervangt je wachtwoord met sterretjes?![]()
Zit nu in haar GMail (overal hetzelfde wachtwoord gebruikenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:36 schreef Studiotje het volgende:
Maraca heeft heel veel vieze PMetjes
Niet dat ik mij kan herinneren. Was jij dat in papastudiotje zijn auto ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Werd je vandaag door een zwarte saab afgesneden?
Nee. Werk... ik zag een rood witte truck en dacht die druk ik van de wegquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Niet dat ik mij kan herinneren. Was jij dat in papastudiotje zijn auto ?
Ik zou maar niet zo gaan haten tegen die ozonlaag killers tegen 18 ton leeg begin je weinigquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee. Werk... ik zag een rood witte truck en dacht die druk ik van de weg
Ik haat niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik zou maar niet zo gaan haten tegen die ozonlaag killers tegen 18 ton leeg begin je weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |