Jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was je naar Ajax - PEC?
[..]
Komt omdat ik af en toe moeite heb om mee te posten hier.
En ik ben nog niet echt op vakantie geweest.Jij wel?
We waren sowieso van plan naar Amsterdam te gaan en toen stelde ik voor om naar Ajax te gaan. Ik dacht dat deze wedstrijd wel een schaal opleverde. Maar helaasch.quote:
heb ik al gedaan vannacht :squote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik mis wat?
Oh en deze moet nog even weer gepost worden
[ afbeelding ]
nog een keerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:44 schreef appelen het volgende:
[..]
heb ik al gedaan vannacht :s
En hallon
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:46 schreef Studiotje het volgende:
Ik reed vandaag een stukkie door Nederland en zag een rode truck die aan de beschrijving van WcPot kon voldoen maar kon niet zien of het WcPot was maar toch maar even half van de weg geduwd.
Kon het net niet zienquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:46 schreef appelen het volgende:
[..]was het dan donker? dan is wcpot een neger.
gr
inclusief kettinkje en kfc bucket?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:47 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kon het net niet zienen nee, blank, wigger ait.
Ja en weet niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:49 schreef appelen het volgende:
[..]
inclusief kettinkje en kfc bucket?
Dan is het wel leuk om te combineren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:39 schreef appelen het volgende:
[..]
We waren sowieso van plan naar Amsterdam te gaan en toen stelde ik voor om naar Ajax te gaan. Ik dacht dat deze wedstrijd wel een schaal opleverde. Maar helaasch.
Het is echt dat het mijn allerlaatste vak ooit isquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is echt dat het mijn allerlaatste vak ooit is![]()
Maar ik ga wel even rondvragen of we dit boek echt nodig hebben, want het gaat om een bepaalde regelgeving waar de meeste docenten hun neus voor ophalen
hoiquote:
hoiquote:
heyyyquote:
hoiquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik mis wat?
Oh en deze moet nog even weer gepost worden
[ afbeelding ]
hoyyyquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is echt dat het mijn allerlaatste vak ooit is![]()
Maar ik ga wel even rondvragen of we dit boek echt nodig hebben, want het gaat om een bepaalde regelgeving waar de meeste docenten hun neus voor ophalen
't is dat mijn werkgever de studiekosten op zich neemtquote:
hoi skatje alles goetquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
hoi
[..]
hoi
[..]
heyyy
[..]
hoi
[..]
hoyyy
Kun jij ook niet wachten tot morgen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
hoi
[..]
hoi
[..]
heyyy
[..]
hoi
[..]
hoyyy
Hebben jullie een date morgen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kun jij ook niet wachten tot morgen?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hebben jullie een date morgen?
* Maraca annuleert datequote:
FEX of hoe dat ding niet kunnen waarderenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die ps+ spelletjes zijn weer vet stom
FEZ heb ik alquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die ps+ spelletjes zijn weer vet stom
Was al een keer PS+quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hah, ik nog niet dus echt fantastisch
Misschien op de 64 player server, maar regulier en online werkt het perfectquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:27 schreef Studiotje het volgende:
Zat nog te kijken bij die zomeraanbiedingen. Battlefield 4 leek me wel wat. Maar hoor dat buggie verhaaltjes over
Hmm...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Misschien op de 64 player server, maar regulier en online werkt het perfect
Online ben ik ook slechtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hmm...
In battlefield 3 was ik heel slecht
Jeuuuj! Ben niet de enige!quote:
Ja, maar die lui zijn ook vaagquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jeuuuj! Ben niet de enige!
Ik had echt, met Battlefield. Dan liep ik, zag iemand, had hem in het vizier, ging goed. Sniper.
Love is a battlefieldquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:53 schreef Pizzalucht het volgende:
Aight kan ik studio verslaan met battlefield
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |